Vaimoni juo joka päivä kirkkaita, olutta tai siideriä vaikka imettää.
Ei ole humalassa, mutta onko tuo mielestänne hyväksyttävää? Lapsi on 4 vrk vanha.
Kommentit (13)
Mites oma alkoholinkäyttösi? Korkki kiinni molemmille.
ap
Käykö se vaimo itse ostamassa niitä vai ostatko sinä?
Ei ole provo.
ap
Onko tää se sama vaimo, joka kusee ja paskoo kännissä? :)
ap
kun on neljssö vuorokaudessa keretty synnyttää, tullakotiin, veidä lapsia päiväkotiin, käydä alkossa ja juoda kaikkea mahdollista siideristä kirkkaisiin
Itse käy ostamassa, minä hoidan vauvaa ja vien vanhemman lapsen päiväkotiin ja takaisin sillä aikaa..
Käykö se vaimo itse ostamassa niitä vai ostatko sinä?
Ei ole provo.
ap
kun on neljssö vuorokaudessa keretty synnyttää, tullakotiin, veidä lapsia päiväkotiin, käydä alkossa ja juoda kaikkea mahdollista siideristä kirkkaisiin
Itse käy ostamassa, minä hoidan vauvaa ja vien vanhemman lapsen päiväkotiin ja takaisin sillä aikaa..
Käykö se vaimo itse ostamassa niitä vai ostatko sinä? Ei ole provo. ap
ensimmäisenä hakemaan Siwasta olutta.
ap
Alkoholi ja raskaus – Alkoholi ja imetys
Alkoholi erittyy myös äidinmaitoon. Karkeasti arvioiden äidinmaidon ja veren alkoholipitoisuudet ovat lähellä toisiaan. Jos äiti on vahvassa humalatilassa (esim.2 promillea), on äidinmaidon alkoholipitoisuus 0,2 ml / 1 desilitra. Määrä on niin pieni, ettei se aiheuta lapselle humalaa. Sen sijaan imetystapahtuma sinänsä saattaa aiheuttaa lapsessa levottomuutta, sillä pienikin lapsi aistii äidin humalatilaan liittyvän kömpelön käsittelyn, epävarmuuden ja turvattomuuden. Siksi lasta tulisi hoitaa, imettää ja käsitellä selvin päin.
ap
Kirkkailla tuskin onsamaa vaikutusta.
9kk odotuksen jälkeen, kirjoita uudelleen viikon päästä
joi illan kirkasta vettä ja alkoholitonta olutta.
ap.
ja eilen haki Siwasta 2 olutta (hoidin vauvaa sen ajan) ja tänään joi 3 snapsia kirkkaita.
oikea ap
kukaan absolutisti ei katso tuollaista menoa. Viina on varmaan maistunut myös ennen raskautta (ja raskauden aikanakin?). Eikö olisi ennemmin kannattanut harkita sitä perheenlisäystä, jos viina on puolisolle noin tärkeää? Humalaiselle ei voi jättää pientä vauvaa hetkeksikään, mietipä sitä. Jos oikeasti välität vauvasta ja puolisosta, hakekaa apua jostain, vaikka terkkarista, neuvolasta tai ensi-turvakodista. Ei hyvää tiedä tuollainen lähtö tulevalle äitiydelle.
Täällä on joku bimbo taas liikkeellä