Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: merkkaatko kuukautiset kalenteriin?

Vierailija
02.12.2010 |

Toisesta ketjusta tuli mieleen... Meille ainakin painotettiin valistustunneilla, että on tärkeää merkitä ylös, ja ekan lapsen syntymästä asti on mun ollut pakkokin, koska menkat ei missään vaiheessa tän 8 vuoden aikana ole olleet säännölliset... Mutta mites av-mammat, kuka merkkaa, kuka ei?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun aloimma yrittää lasta. Kyllä mä sitä ennenkin oli joskus merkkaillut.

Vierailija
22/28 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitan raksin jokaisen päivän kohdalle, jolloin on vuotoa. Siitä näen kätevästi myös vuodon keston. Näin siksi, että en mitenkään muuten muistasi edes alkamispäivää saatika kestoa. Mulla kun vaihtelee sekä kierto, että kesto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunnistan pari päivää ennen nippailuista.

Vierailija
24/28 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan aina!

Vierailija
25/28 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siis niinkään muistaakseni koska vanhat oli...

Vierailija
26/28 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime aikoina en ole viitsinyt. Raskaus ei ole suunnitteilla ja jotenkin vaan tiedän pari päivää aiemmin, että kohta ne alkavat.

Vierailija
27/28 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkäisynä myös kapseli ja kuukautiset kerran tai kaksi vuodessa.

Kyllä sen muistaa oliko ne viimeksi jouluna vai kesällä vai missä kuussa suunnilleen.

Eikä se merkkaaminen hyödytä mitään kun ei siltikään voi ennustaa milloin seuraavat tulee.

Vierailija
28/28 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En merkkaa kalenteriin, ku ovat niin säännölliset. Muutenki käytän vähän kalenteria, koska muistan aika hyvin menot ulkoa. siis laitan kyllä puhelimeen tärkeimmät meno ylös, mutta en oo vuosiin käyttänyt omaa paperikalenteria. Perheellä on yhteinen seinäkalenteri, johon yhteiset/omat menot laitetaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi