mitä pelkäät?
minua pelottaa perhen menetys tai että tulen hulluksi ja satutan minun rakkaita kuten se paloheinän-murha!
http://www.mtv3.fi/uutiset/rikos.shtml/2010/12/1234234/paloheinan-murha…
Kommentit (4)
Jos uskoo Jumalaan niin saa ikuisen elämän. Tulee ihana uusi aika, kaikki paska poissa.
Maailman tilanne yleensäkin huolestuttaa todella paljon; maailmantalous (apupaketit, maiden talouksien romahtaminen ja mitä niistä seuraa), Koreoiden tilanne (sotaharjoitukset P-K:n varoituksista huolimatta, P-K:n järjettömyys, ydinaseet), sikainfluenssa (no ei sinänsä, mutta esimerkkinä rankemmista ja rankemmista sairauksista, joihin lääkkeet eivät vähitellen tehoa ollenkaan), Golf-virran tilanne, ympäristökatastrofit, korruptio (esim. eilinen 45 min)... Välillä ne oikeasti pelottavat niin, ettei meinaa saada unta - pitää vaan ajatella, että ne ovat asioita joille en voi mitään, otettava vastaan mitä annetaan. Mutta vuoden 2012 maailmanloppu ei enää tunnu niin suurelta vitsiltä kuin vielä aiemmin.
Sitten läheisemmin tarkasteltuna pelottaa kuolema. Oma ja läheisten. Ei aktiivisesti pelota, mutta ajatuksena kuitenkin. Ja ennen kaikkea, jos menettäisin lapseni, tai jos itse kuolen ennen kuin lapsi on aikuinen. Tai jos sotatilanne tms. syttyy, niin mitä tapahtuu eläimilleni; jätänkö ne vaan, lopetanko varmuuden vuoksi vai mitä...
Hulluksihan tässä tulee jos oikeasti kaikkea tätä ryhtyy päivätyökseen pelkäämään :) mutta kyllä ne mielessä piipahtelee, päivittäin.
Olen vasta 36v mutta olen alkanut tätä oikeasti pelätä kun niin paljon ihan lähipiirissä kuolemaa.
jos valvon lisää :) on mentävä nukkumaan