Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työkaveri from hell... marmatusta

Vierailija
01.12.2010 |

Mun työkaveri on todella rasittava tapaus. Tänään taas puhistiin, puuskutettiin ja paiskittiin. Eikä taaskaan kertonut syytä. Ei vastannut kun toivotin huomenta. Murahti jotain, kun vein työpapereita hänelle. VITTU! Ärsyttäää!

Onko muilla kamalia työkavereita? Valitetaan yhdessä?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi jostain työasioista viitsii mököttää,paiskoa tavaroita, antaa kyllä selvästi ymmärtää että "v*****aa"...ja ilmeisesti osaisi itse tehdä kaikki paremmin kuin muut ja marttyyrina touhottaa kun joutuu niin paljon sitten itse tekemään.. :/

Vaikuttaa niin paljon työpaikan ilmapiiriin tuollainen "tukahdutettu" paha olo. Ennen oli meilläkin kivaa, nyt ovat muutamat jotenkin myrkyttäneet koko ilmapiirin.

Vierailija
2/12 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ollut myös tuollainen työkaveri. Todennäköisesti persoonallisuushäiriöinen. Koskaan ei voinut tietää mistä päin milloinkin puhalsi. Ja asiallisuus ihan tuntematon käsite.

Parhaiten tuli toimeen, kun pysyi kaukana, mutta hänellä oli myös ikävä tapa tehdä kiusaa muuten, ja puhua pahaa selän takana. Eli kertakaikkinen "lahja työyhteisölle" koko tyyppi.

Säälin nykyistä työyhteisöään, tekee jotain sihteerityyppistä hommaa eräässä opinahjossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja töissä kaikki niin ihanan rauhallista jamukavaa :)

Vierailija
4/12 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos koko köörin sellaista ettei koe yhteenkuuluvuutta tms niin se on pahempi

Vierailija
5/12 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kysymyksiin vastaamatta jättäjille että ne toimivat teitä kohtaan noin. Jotainhan te nimittäin OLETTE tehneet, että teille on noin loukkaannuttu. Ette vaan huomaa sitä itse, kun se on teidän mielestänne varmaan näille ihmisille "ihan oikein". Niin kiusaaminen yleensä menee: kiusaajat eivät edes tajua kiusaavansa, kun sehän on kiusattavalle "ihan oikein". Kiusattava vaan on ärsyttävä ja ääliö ja from hell.

Vierailija
6/12 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen oli taas niin "ihana" päivä kun jouduin kuuntelemaan, kun tää eräs puhuu paskaa selän takana kaikista ja sit "nuolee" edessäpäin.Tyyli siis on, että liittoutuu vähäksi aikaa niiden kanssa, jotka on samalla puolella kuin hän, seuraavalla viikolla taas nää ihmiset saattaa olla hänen mielestään todella surkeita luusereita.Itsekin olen varmaan saanut osani (selän takana)tästä.Ja sosiaalialla ollaan ja ikää työkaverilla yli 50v.

Vierailija
7/12 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiukkupussin piti tilata eikä kuitenkaan sitä tehnyt. En päässyt kulkemaan firmassa sisään enkä ulos. Nainen suuttui sitten tästä "varpaille astumisesta" niin että kääntyi kannoillaan käytävällä aina kun tulin vastaan, ja kieltäytyi puhumasta minulle mitään tai vastaamasta mihinkään kysymyksiini, saati tekemään jatkossa mitään töitä joita minä hänelle annoin. On nykyisin saanut jo kenkää. Voipi olla vaikea löytää uutta paikkaa. Oli tuollainen muillekin, varsinkin nuorille naisille, mutta ei koskaan miehille.

ja kysymyksiin vastaamatta jättäjille että ne toimivat teitä kohtaan noin. Jotainhan te nimittäin OLETTE tehneet, että teille on noin loukkaannuttu. Ette vaan huomaa sitä itse, kun se on teidän mielestänne varmaan näille ihmisille "ihan oikein". Niin kiusaaminen yleensä menee: kiusaajat eivät edes tajua kiusaavansa, kun sehän on kiusattavalle "ihan oikein". Kiusattava vaan on ärsyttävä ja ääliö ja from hell.

Vierailija
8/12 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulin, että sulla on oikeastikin valittamisen aihetta mutta sä vaan mariset turhasta.

Anna sen olla, älä sano mitään. Ei sen työ kaiketi ole sun viihdyttämisesi siellä.

Vierailija
9/12 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sä siitä murehdi, ei sussa ainakaa nmitään vikaa ole.

Noita näkee. Mä vaihdoin työpaikkaa.

Vierailija
10/12 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paiskoo ovia, tiuskii, vahtaa murhakatseella. En käsitä miten AIKUINEN (tämäkin jo 50-v) ihminen ei osaa käytöstapoja! Ja vieläpä hoitoalalla...

Vierailija
11/12 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä onkin niin vaikeeta noudattaa yleisiä käyttäytymistapoja... Kuinka vaikeeta on olla asiallinen työasioissa? Minkä hemmetin takia kaikki negatiiviset tunteet pitää purkaa työkavereihin? AAAAAAAAAAAAAARRRRRRRGGGGGGGGGGHHHHHH.

t:ap

Vierailija
12/12 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi hänet jätettiin omaan arvoonsa, mut sitten firma kutistui ja jäljelle jäi "omituiset" tapaukset. Ikävää oli sen jälkeen. En itsekään jaksanut kuukausien päästä enää sanoa mitään hänelle koskaan ihan pakollisia lukuunottamatta, vaikka istui ihan vieressäni. Tyyppi torpedoi täysillä työyhteisöä, vastasi kysymyksiin jos halusi ja milloin halusi.