Morrella on todella ylimielinen keskustelutyyli
jos nyt edes keskustelusta voi puhua - Morre jankkaa omiaan ja torpedoi muiden mielipiteet. Ärsyttävä tyyppi.
Kommentit (36)
Mihin siis uskot?
Nuo kuvat sivuilla ovat suoraan jostakin pahuuden lähteestä...
Jos et ymmärtänyt mitä eroa niillä on, niin lukaise se ketju uudestaa huolellisesti. Jos et siltikään ymmärtänyt mitä eroa niillä on, niin sitten en voi auttaa.
Tiedän hyvin mitä yrität sanoa naiskuvallasi mutta itse et tajua sitä että jos laiha naiskuva abstraktissa mielessä on kuvottava niin ei siitä voi päätellä mitään muuta kuin että laihat naiset
yksilöinä ovat kuvottavia.
Jos laihat naiset olisivat okei niin eihän sitten olisi mitään syytä yökkiä laihan naisen kuvalle.
se naisKUVA on kuvottava, ei se nainen.
Kertoo, että laihaa naista ei hyväksytä joten laihassa naisessa on jotain vikaa. Tiedoksi sinullle Morre: Laihatkin naiset ovat ihmisiä, he eivät ole joku abstrakti "naiskuva".
haluut ihan tahallaa käsittää morren sanomisen!
jatka morre samaan tyyliin vaan!
se naisKUVA on kuvottava, ei se nainen.
Kertoo, että laihaa naista ei hyväksytä joten laihassa naisessa on jotain vikaa. Tiedoksi sinullle Morre: Laihatkin naiset ovat ihmisiä, he eivät ole joku abstrakti "naiskuva".
haluut ihan tahallaa käsittää morren sanomisen! jatka morre samaan tyyliin vaan!
Uskon siihen, että olen oman elämäni "jumala". Ei siis ole mitään korkeampaa voimaa, kohtaloa tms. joka säätelee elämääni. Säätelen sitä ihan itse.
Sattuman käsitteen toki hyväksyn, mutta se on aika pieni osa sitä miten elämäänsä voi hallita.
Satanismiini ei kuulu rituaalit. Ne voisivat kuulua ja olenkin harkinnut niitä joskus. Näen rituaalit vahvistavina itsesuggestio-hetkinä. Vähän kuten kristittyjen rukoushetki. Tässä mielessä uskon rukouksen "voimaan".
En ole tarpeeksi perehtynyt rituaaleihin, jotta voisin vastata siihen mitä ne pitäisivät sisällään. Ja ne ovat jokaisen henkilökohtaisia, tavallaan intiimejä asioita.
Tässä näin lyhyesti ja ylimalkaisesti. Kysy lisää, jos jokin jäi askarruttamaan.
on okei loukata koko laihaa väestönosaa ilmoittamalla että laihuus on tosi kuvottavaa hei ja laihoista naisista ei saisi ottaa kuvia koska se on vaan niin väärä naiskuva. Siis tiedättehän, ylipainoinen naiskuva on okei, normaalipainoinen naiskuva on okei, pienitissinen naiskuva on okei, isotissinen naiskuva on okei, rillipäinen naiskuva on okei, rillitön naiskuvan on okei, lyhyt naiskuva on okei, pitkänaiskuva on okei, mut se nyt vaan on niin että laiha naiskuva on kuvottava. Mut te laihat ootte yksilöinä ihan kivoja niinku, en mä sitä sillleen tarkoittanut vaikka tarkoitinki mut jos joku siitä loukkaantuu et mä annan ymmärtää että se on kuvottava niin se on vaan ihan daiju. Laihat on paitsi kuvottavia niin tyhmiä.
Täähän on samaa kuin homokeskusteluissa uskovaisten asenne. Hei me rakastetaan homoja ihmisinä mut homous on vaan tosi kuvottavaa ja homoja ei saa olla ku se on ihan väärä ihmiskuva mut ei tästä saa loukkaantua ku niinku yksilöinä me ei tarkoiteta että te olisitte iljetyksiä, ihan vaan abstraktina homokuvana homous on iljetys.
Ainoo vaan että abstraktia homoutta tai laihuutta, jota voi vapaasti solvata loukkaamatta ketään ei ole olemassakaan ilman että se koostuu ihmisyksilöistä, joita tämä asenne loukkaaa.
on aika hienoa, että joku uskaltaa edes kirjoitella täällä "nimellä", siis leimautua tietynlaiseksi kirjoittajaksi. Helppohan se on näin vierailijana huudella mitä vaan.
Kyllä satanistitkin älähtää heti jos joku tulee sanomaan että satanismi on niin kuvottavaa vaikka eihän se heitä ihmisinä ja yksilöinä koske, kukaan ei sanonut että yksittäiset satanistit on kuvottavia.
Jos nyt edelleen koitan tarkentaa, mitä tarkoitin laihan naiskuvan ihannoinnilla, niin jankkaan.
Jos en tee sitä, niin minun pitäisi mennä itseeni enkä tajua loukanneeni.
Teen niin tai näin, niin aina se on jonkun mielestä väärinpäin.
Jos nyt edelleen koitan tarkentaa, mitä tarkoitin laihan naiskuvan ihannoinnilla, niin jankkaan. Jos en tee sitä, niin minun pitäisi mennä itseeni enkä tajua loukanneeni. Teen niin tai näin, niin aina se on jonkun mielestä väärinpäin.
Morre hyvä, täällä on oikeasti ihmisiä, jotka eivät ymmärrä, mikä ero on naisella, naisen kuvalla ja naiskuvalla. Aika turha yrittää selittää idiooteille.
Siitä kalenterista ja heidän edustamastaan naiskuvasta olen kyllä eri mieltä kanssasi, nuo naiset ovat esim. moniin malleihin verrattuna terveen ja vahvan näköisiä, vaikkakin hoikkia ja nuoria. Älyttömän kauniita minusta. Se taas ON kuvottavaa, että tuo on se median ainoa sallittu ja hyväksytty naisen malli.
Pyydän vain miettimään miksi se loukkaa ihmisiä, joilla on jokin ominaisuus, (esim. laihuus, homous, satanismi, ylipaino,) jos sanotaan että kyseinen ominaisuus on kuvottavuutensa vuoksi hirmuinen ongelma maailmassa ja että tällaisten ihmisten kuviakaan ei saisi julkaista ettei kukaan vaan saisi sitä käsitystä että olisi okei olla ihminen jolla on tämä ominaisuus.
Mutta hän osaa keskustella ja perustella mielipiteitään. Tykkään keskustella hänen kanssaan ja nimimerkin käytöstä erityisesti tykkään.
Siitä kalenterista ja heidän edustamastaan naiskuvasta olen kyllä eri mieltä kanssasi, nuo naiset ovat esim. moniin malleihin verrattuna terveen ja vahvan näköisiä, vaikkakin hoikkia ja nuoria. Älyttömän kauniita minusta. Se taas ON kuvottavaa, että tuo on se median ainoa sallittu ja hyväksytty naisen malli.
Ne muut kuvat (mitä Iltalehden sivuilla oli) olivatkin kauniita. Ja niihin en siinä avauksessa puuttunutkaan.
Ja tosiaan se on kuvottavaa, että sitä laihan/hoikan (näkökulmakysymys?) naisen mallia pidetään pitkälti ainoana oikeana. Ja sitä siinä avauksessani koitin tähdentääkin.
Tunnustan, että jos olisin tajunnut, kuinka väärin se ymmärrettiin ja mikä soppa siitä syntyi, olisin jättänyt avauksen tekemättä.
Omassa ilmaisussanikin on taatusti parantamisen varaa. Luotin liikaa siihen.
Musta on uskomatonta että joku jaksaa olla täällä nimimerkin kanssa vaikka paskaa sataa niskaan ämpärikaupalla.
Eikä mammat ees tajua hävetä sitä että mennään henkilökohtaisuuksiin. Mutta kai se on sitä kun muut argumentit loppuu.
vaan koskaan näkisi heistä otettuja kuvia.