Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Morrella on todella ylimielinen keskustelutyyli

Vierailija
01.12.2010 |

jos nyt edes keskustelusta voi puhua - Morre jankkaa omiaan ja torpedoi muiden mielipiteet. Ärsyttävä tyyppi.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pauhaa ateismista, niin silloin pitää ainakin paikkansa sun väitteesi.

Vierailija
2/36 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas on joku vetänyt herne-maissi-paprikat nenääsä! :D

morre on niitä harvinaisia täällä kirjottelijoita kuka on asiallinen ja hyvin perusteleva! korostan asiallinen!

en minäkää morren kanssa ole samaa mieltä esim. uskonnollisista asioista,mutta hyvä keskustelija hän on,ja en ole koskaan huomannut että epäasiallisesti puhuis!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jankkaamiseksi tulkitaan se, että vastaan minulle esitettyihin kommentteihin.

Jos en vastaisi, niin sitä taas pääteltäisiin, että argumentit loppuivat kesken tai että minua ei kiinnosta.

Koen, että keskustelussa pitää olla vuorovaikutteinen.

Vierailija
4/36 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty estämään kenenkään kirjoittelua, joten...?

Vierailija
5/36 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo sama jankkaaja veti herneet nenuun siitä naisvartalokeskustelusta, kun rohkenit jopa kahdesti kommentoida vastauksia - täysin asiallisesti sitä paitsi. Et jankannut ja keskustelu oli täysin ala-arvoista. Täällä suurin osa ihmisistä ei ainakaan tänään osaa keskustella. Olin tosi negatiivisesti yllättynyt, koska aiemmin monissa vastaavissa ketjuissa on saatu tosi hyvää keskustelua aikaiseksi. Nyt se vain meni henkilökohtaisuuksiin. Toivottavasti et lopeta näiden hyvien aiheiden avaamista. Ehkäpä tämä jankkaaja poistuu joukosta, kun tajuaa, että se jankkaaja tässä on tosiaan hän itse!

Vierailija
6/36 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että on oikein asiallista ja hyvää keskusteluseuraa, hän osaa mielestäni todella keskustella, kertoo omat mielipiteet muttei syyllisty lyttäämään toisen mielipiteitä ilman jonkinlaista perustelua (eikä kyllä siis _lyttää_ perustelunkaan kanssa, kertoo vaan omat näkökulmansa ja ottaa toisen näkökulmat huomioon).

Hänen kanssaan olen joskus keskustellut jostain uskonasioista, ja mielestäni ihan onnistuneesti, vaikkakin hän on ateisti ja minä uskovainen :)

Vierailija
7/36 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiset liikkeisiin hurahtaneet on oma ihmislajinsa, ei niistä kannata piitata.

Vierailija
8/36 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaunis =)

Täällä on toisinaan todella hyviä keskusteluja ja keskustelijoita. Joukkoon mahtuu toki akanoitakin, mutta sellaista se nettifoorumeilla on.

Vierailija
9/36 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaunis =) Täällä on toisinaan todella hyviä keskusteluja ja keskustelijoita. Joukkoon mahtuu toki akanoitakin, mutta sellaista se nettifoorumeilla on.

Jakelee kiitoksia kuin mikäkin palstapoliisi, kunhan saa mieluisia vastauksia.

Vierailija
10/36 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaunis =) Täällä on toisinaan todella hyviä keskusteluja ja keskustelijoita. Joukkoon mahtuu toki akanoitakin, mutta sellaista se nettifoorumeilla on.

Vierailija
11/36 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten asiallinenkin vielä?

Vierailija
12/36 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti olen vastannut ihan asiallisesti, mutta lyttäät kuin olisi vain yksi tie ja totuus, siis SINUN. Sorry, nyt vaan. En laita naamoja...

Vierailija
13/36 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää satanismista voi lukea täältä:

http://www.pakanaverkko.fi/uskonnoista/satanismi

Vierailija
14/36 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erilaiset mielipiteet eivät ole "akanamaisuutta". Olisi hiiskatin tylsää, jos kaikki olisivat aina samaa mieltä!

Vierailija
15/36 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

13: Akanat ovat niitä, jotka nimittelevät, menevät henkilökohtaisuuksiin jne.

Vierailija
16/36 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja voin allekirjoittaa lähes kaiken mitä MorreD on sanonut :). Meillä menee mielipiteet lähes täysin yksiin.

Vierailija
17/36 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se naisKUVA on kuvottava, ei se nainen.

Vierailija
18/36 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se naisKUVA on kuvottava, ei se nainen.

Kertoo, että laihaa naista ei hyväksytä joten laihassa naisessa on jotain vikaa.

Tiedoksi sinullle Morre:

Laihatkin naiset ovat ihmisiä, he eivät ole joku abstrakti "naiskuva".

Vierailija
19/36 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilkaisin tuota satanismi-linkkiä ja kyllä se mulle tuo ihka oikean saatanan mieleen!

Ja jos on oma jumalansa, niin....huoh!

Säälittävää!

Vierailija
20/36 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ymmärtänyt mitä eroa niillä on, niin lukaise se ketju uudestaa huolellisesti. Jos et siltikään ymmärtänyt mitä eroa niillä on, niin sitten en voi auttaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi