Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poskiontelotulehdusta muilla odottajilla?

Vierailija
01.12.2010 |

Kauanko on kestänyt päästä kierteestä eroon? Mikä auttaa? Ootteko olleet sairaslomalla?

Alan jo tuskastua tähän tautiin. Ensin oli muuta tulehdusta (olin sairaslomalla reilun viikon), sitten meni poskionteloihin, kahdesti huuhdeltu, ja varmaan vielä pitää huuhdella. Nyt oon siis kuitenkin töissä ollut, vaikka ääni paineessa, nuhaa, yskää.. Noin 4-5 viikkoa on tautia kaikkineen ollut. Rv31 menossa, ja odotus mennyt hyvin, mutta voimia tosiaan kysyy tauti.. Vielä vajaa 3 viikkoa pitäis töissä jaksaa, vai oiskohan jo loman paikka..?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mulla oli raskauden aikana 11krt poskiontelontulehdua ja nyt lapsi 9kk, olen ollut 3 viikon välein antibiootilla. Nyt kuvataan mikä mättää ja imetys kun loppui niin sain vahvemman antibiootin. :)

Tsemppiä!

Vierailija
2/3 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei auttanut sekään, ontelot leikattiin lapsen synnyttyä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..aattelin, että toivoa olisi - viimeistään vauvan synnyttyä. Raskaushan turvottaa limakalvoja, eli aattelin, että palautuisi tilanne sitten. Mulla ei oo vielä ollut kuuria muuta kuin korvatulehduksiin, näytteet otettu huuhteluista..

Olitteko töissä/sairaslomalla poskiontelotulehduksissa? Mulla työ pääasiassa puhumista, alkaa turhauttaa tuo kähiseminen, mutta enää ei tosiaan ole puhumisesta pahentunut äänen meneminen, eikä tullut kurkkukipua. Mutta eipä kyllä tuo puhuminen ole helpottanutkaan tautia..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi