Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

####KOLMOSTEN Joulukuu####

01.12.2010 |

Tässä uusi pino!

Eleanora

Kommentit (98)

Vierailija
81/98 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna pitäisi tädin tulla ellei kierto taas heitä muutamalla päivällä. Menkkatuntemuksia ei ole mutta rinnat on kyllä kipeät ja samoja "repimis"kipuja mitä oli viime kierrossakin. En jaksa toivoa liikoja tästäkään kierrosta vaikka olisihan se plussa paras Joululahja mitä toivoa voi! Meillä tosiaan meni ovisaika vähän pyllylleen miehen töiden takia. kp13 ehdittiin hyödyntämään. Tosin en ole ovista tikuttanut että voi se ajankohta vaihdellakin. testailla en jotenkin uskalla kun niitä r-testejä on tullut turhaan tehtyä ja se nega on aina pettymys kuitenkin kuten se tädin tulokin. Että enpä tiedä kumpi on pahempi :D

Paljon onnea mammamonsterille:) Toivotaan että me muutkin täältä pian päästään odotuspuolelle siirtymään.

Eleanora kp27/28 yk2

Vierailija
82/98 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tänään alkuraskauden ultrassa ja kyllä sieltä yksi pieni löytyi sykkeen kera. Taidan nyt vihdoin ja viimein uskaltaa alkaa luottamaan tähän. =)

Toivotan teille tänne paljon plussia ja kiitos kuumeiluseurasta!

Koralli & Tähkä 6+5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/98 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin myös noilla samoilla viikolla alkuraskauden ultrassa kakkosesta ja muistan vielä miten helpotti se kun näki pienen sydämen sykkivän:)

Se on jännää että ei muista millaisia oireita oli ennen plussatestiä vai oliko mitään:D Mulle tuntuu nyt kuukausi toisensa jälkeen tulla kuviteltuja oireita vaikkei tässä nyt kovin pitkään olla yritettykään. Tänään on jo hieman menkkamaista kipuilua alavatsalla ja jostain syystä vähän etova olo. Tissit on edelleen kipeät, jännä juttu kyllä ettei kuparikierukan kanssa ikinä ollut rinnat arat ennen menkkoja ja poiston jälkeen on aina jo viikko ennen menkkoja. Nyt osin tämä tissikipuilu tuli myöhemmin.

Jännä juttu sekin että ennen olen raskautunut todella helposti ja nyt "jo" 2 kiertoa pian takana. Hävettää ajatella näin kun monet joutuu yrittämään paljon pidempäänkin mutta minkäs teet kun on niin malttamaton. Toivottavasti se plussa sieltä pian pärähtäisi meille jokaiselle kuumeilijalle. Toivoahan on niin kauan kun housut pysyy puhtaina :D

Luin muuten tuolta toisesta ketjusta että greippimehu ja omenaviinietikka auttaisi jotenkin raskaaksi tuloon. Onko kenelläkään kokemusta? En itse usko poppakonsteihin mutta mielenkiintoista tietoa sekin.

Eleanora jälleen. kirjoitelkaa nyt muutkin etten täällä yksinäni höpöttele :D

84/98 |
20.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun käsketään :)

Onnea Koralli, ihanaa, kyllä se nyt on uskottava! Tahtoo kans! :D

Tervetuloa uudet, vai oliko ne jossain toisessa pinossa - mä oon vähän sekaisin, kun kuikuilen tuonne syyskuisiinkin, ja elokuisiinkin..

Mulla on piinaviikko pahimmillaan menossa, kp23/25-30, tai jotain (aina lisättävä, kun ei näistä kierroista nykyään tiiä...). Oireita, rinnat on arat, mutta ei niin arat kuin monesti. Mulla kuuluu ihan typ-oireisiin rintojen kipeytyminen ennen menkkoja, joten paha vetää johtopäätöksiä siitä. Kovasti tuntuu masussa kaikenlaista, aikamoista myllerrystä, vihlomista, repeilyä, kiristystä on kohdun ja munasarjojen seudulla ollu ihan siitä oviksesta lähtien. Menkkamaista kipuilua myös. Mutta ei auta kuin odottaa. Mulla ei oo yhtään testiä jäljellä, pakko hakea varmaan ennen joulua kaiken varuiks. Jos ottais enemmän ovistestejä, niin vois käydä murphyt ja ne jäis sitten käyttämättä. Ei kyllä auttanu edellisessä kierrossa..

Greippimehu ilmeisesti auttaa ovislimaan suotuisasti ja se punkku sitten kiinnittymiseen. etikasta en oo kuullu, mutta en voi kuvitella sitä kyllä litkiväni millään hyi yäk. Ihan alko oksettaa. Toivottavasti se merkkaa hyvää :)

Kova siivousvimma nyt on menossa, en tiiä johtuuko joulusta, pahoin pelkään että menkoista. Jotenki mä oon nyt vaan niin skeptinen tän asian kans, kai sitä yrittää itteään suojella pettymykseltä..

Kuulumisia laittelen tässä viikon varrelta kuinka piina etenee. Nyt tutimaan.

Vierailija
85/98 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, että raskaus on jatkunut hyvin kaikista epäilyksistäsi huolimatta! Moneskos kerta se oli, kun sulla tärppäsi, jotain 10 pintaan?! Oletteko kertoneet vielä kenellekään raskaudesta?

Mermaid, toi siivousvimma kuulostaa pahalta oireelta...mulla se tietää aina menkkojen lähestymista! Ilmankos mun joulusiivous ei edisty yhtään, kun ovis on vasta lähestymässä, ei ole ollenkaan otollista aikaa siivoukselle;)

Ovisaika ois tosiaan muutaman päivän päästä, jos sitä yleensäkään tästä kierrosta on. Aika näyttää...T.Wilpuri

Vierailija
86/98 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wilpuri: Juu, 10. yrityskierto oli. Mulla esikoinen tärppäs aikanaan ekasta kierrosta, junioriin meni 21 kiertoa.. :P Joten tämä tuli siihen noin puoleenväliin.

Mä skannasin ultrakuvat ja tulostin valokuvauspaperille. Pistin tänään punaisessa kuoressa pienten selitysten kera postiin mun vanhemmille ja kuoreen tekstin, että saa avata vasta jouluaattona. Mukava joululahja niille :) Miehen äiti tulee meille jouluksi ja kerrotaan kans sille jouluaattona. Yks livekaveri tietää asiasta ja nettimammakaverit. Esikoiselle (6v) kerron vasta np-ultran jälkeen ja pienempi (2v)nyt ei ymmärräkään varmaan vasta ku vauva syntyy.

En ehkä vielä kaikille muille kerro asiasta, oottelen sen np-ultran eka. Ainaki töissä yritän pitää salassa siihen asti, onnistunee aika hyvin,koska mulla ei ole juurikaan pahoinvointia.

Hyvää joulua ja uutta vuotta teille kaikille!

Koralli & Tähkä 6+6 (laskettu aika Laurin päivänä 10.8. siitä työnimi)

Vierailija
87/98 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli mulla on nyt n.kk hormonikierukan poistosta. Poiston jälkeen tuli tyhjennysvuoto ja arvelin että menkat "samalla" koska oli niitä aikoja kun olis tullut muutenkin. No, pari viikkoa sitten oli aktiivista makkarissa mutta jotakin vuotoa on tänään hieman tullut, joten menkat sit vissiin jouluksi napsahtaa :(

Tavallaan ihan ok, nyt vähän tiedän kierron pituutta (joka olis siis vaan 26, ennen oli aina 28??), mutta oishan sitä saanut tärpätä hetikin :D

Katsomme mihin tämä tästä etenee...oireita on ällötys ja väsymys -eikä suinkaan suuri ruokahalu kuten aiemmin ennen menkkoja. Mutta olen kyllä asennoitunut että ens kierto on eka varsinaninen yk. Siitä sitten kassotaan kuinka käy.

Mukavaa joulunaikaa kaikille!!!

Vierailija
88/98 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulimpas kurkkimaan mitä tänne kuumeilijoiden puolelle kuuluu:)

Onnea kovasti kaikille plussanneille! Tulkaapa tonne ryhmiin, kotiloihin (eli kolmatta odottaviin).

Ja plussapuhureita kaikille!

Hyvää ja Rauhallista Joulua kaikille!

-leja ja mustikka 19+1

Vierailija
89/98 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos mermaid. Luulisi, että jo alkaisi tärppäämään. Katsotaan nyt vielä yksi kierto miten käy.

Kaikille oikein hyvää Joulua! =) Ja paljon plussasäteitä ensi vuodelle!! :)

Näin lyhyesti tällä kertaa.

Vierailija
90/98 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä odottelen tädin kurvaavan paikalle edelleen. Menkkaoireita on että eiköhän ne sieltä ala pikapuoliin.

Eleanora kp30/28

91/98 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eleanora, toivotaan että täti pysyy poissa, menkkaoireita kun voi olla alkuraskaudessakin ja sulla on koopeet aika hyvillä mallilla :) Olitkos testannut vielä..? Nyt mä en muista hö!

Mulla menossa kp 26/25-30 ja dpo 12-13. Testin testiä ei ole, joten jää nähtäväksi alkaako ne menkat jouluna vaiko ei.. menkkaoireita ei juuri ole, sellasia kipuiluja siis, mutta muutenhan tässä on aika tyypillinen pms takana, kiukkua ja ärsytystä ihan riittämiin. Mutta toivon silti sitä parasta joululahjaa! Maanantaina varmaan pitäisi jo testit jotain näyttää, JOS sinne asti selviän menkatta. Silloin säntään sitten apteekkiin. Ainoo mitä mietin on jouluherkut. Ajattelin, että tässä vaiheessa voisin vielä graavilohta ottaa.. ja aurajuustoa. Ehkä viinilasillisen tai puolikkaankin..? Vähän harmittaa, kun nää ratkaisevat hetket on täs jouluna. Oikeestaan pitäis kyllä testata nyt täs vaiheessa, jos on nega, vois herkutella vapaammin, koska joko on menkat tulossa tai sitten raskaus on vasta alkamassa tai sitten on plussa! Hm.... pitääköhän passittaa mies laittaan auto lämppäriin, sitä ei saa käynnistää kuulema näillä pakkasilla ilman lämmitystä.

Joo niin mä teenkin. Jos se apteekki on enää auki...

Hyvää joulua kaikille ja niitä parhaita joululahjoja kehiin!!

92/98 |
23.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

huono säkä, se apteekki mistä olisin testin voinukki käydä ostamassa on sit jo kiinni.. päivystävään apteekkiin en voi mennä, kun siellä on tuttuja tiskin takana, päivystävät huomennakin :/ eihän ne voi juttuja levitellä, mutta kun en mä haluais, et ne tietääkään, ovat sen verran hyviä kamuja, että sitte melkein pakosti joutus valottaa vähän kaikkee kuviota. hö.

Vierailija
93/98 |
25.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

testailla. menkat tuli ihan joululahjaksi :/ No, uuteen kiertoon siis!

Vissiin toi mun kierto pidentynyt parilla päivällä. Ennen oli aina 28 ja nyt viime kierto tais olla 30 päivää ja tämä kierto 31 päivää. Piteneeköhän se päivällä kokoajan...:D

Joulunjatkoja!

Eleanora kp2/30

94/98 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eleanora! Mulla vielä piina jatkuu, kp 29/25-31, välillä menkkaoireita, välillä ei, lämmöt ollu 36,5+, eilen mittasin kerran jopa 37, flunssanen olo. Nyt on semmonen olo, että ei ne ala... mutta varmaan kun ääneen sanon, niin sitte heti alkaa. Keskiviikkona vasta on virallisesti myöhässä kaikkien kiertojen mukaan (kp31), mutta keskiarvon (kp27-28) mukaan nytkin vois jo olla myöhässä... ei vaan oo testejä, millä testailla ;)

Selkää särkee kyllä ikävästi, mutta se voi johtua joulun liikkumattomuudesta ja ähkystä...

Hiljaista on tässä pinossa, mikäs tilanne muilla?

Vierailija
95/98 |
26.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eleonoralle pahoittelut tyhmästä joululahjasta;( Mermaid se piinailee parhaillaan, onnea matkaan! Huomenna viimeistään pääset apteekkiin tai kauppaan testejä ostamaan;)

Hiljaista on, kaikki taitaa olla niin ähkyssä joulusta, ettei jaksa kirjoitella. Täällä ovis oli tai sitten ei...tuntemuksia tai limoja ei ihmeemmin ollut, joten vaikea sanoa missä mennään...Kuopus sai kunnon ihottumat suklaasta ja viime yö meni raapiessa ja tuskaillessa. Ei ole aikaisemmin paljon suklaata saanut eikä näköjään saa tästä eteenpäinkään! Mitäs muille kuuluu?

Ainiin, ja Lejalle myös onnittelut ja tsempit jatkoon, sulla onkin raskaus jo tosi pitkällä, vaikka vähän aikaa sitten vasta availit meille uusia pinoja;) T.Wilpuri

Vierailija
96/98 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkotushan oli et yritys lopetetaan. Ja ei kait me oikeen yritetäkkään. Ehkäsyn otin puheeksi ni ei tullu mitään kommenttia asiaan. Löysin yhen ovis testin laatikosta. Eilen tein ni testi viiva oli haaleempi mitä kontrolli viiva ni laitettiin ne tyttö simpat matkaan. Jos ei tärppää ni otetaan se ehkäsy uuestaan puheeksi. En jaksa sitäkään et saa joka kk testailla ja jännäillä.

17/30

Vierailija
97/98 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa Tuulikello kovin tutulta toi homma. Meilläkin mies joku aika takaperin löi kapuloita rattaisiin mutta ehkäisystä ei halunnut keskustella. Ilmeisesti otti vaan jonkinlaisen aikalisän ja nyt taas vauvakuume jyllää!

Mulla on tällä hetkellä järkyttävän kipeät rinnat ja alavatsassa on tuntunut kipeitä vihlaisuja tämän päivän ajan. On niitä ehkä ollut aikaisemmistakin kierroista mutta en nyt ihan varmasti muista. No, piinaviikko lähestyy joka tapauksessa. Mitäpä muille kuuluu, kovin on hiljaista edelleen! T.Wilpuri kp18/27-30 yk9

Vierailija
98/98 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kans mies oli aluksi sitä mieltä ettei enää kolmatta lasta. Sitten alkoi kuitenkin itse puhua että jos kuitenkin vielä, mutta ehdottomasti yritystä aikaisintaan ensi keväästä. Nyt kun kierukka on poistettu niin kovasti jo odotteleekin koska tärppäis ;)

Meillä on talon rakennus meneillään, siksi ei huono juttu ole vaikka ei ihan heti tärppäiskään. Olen vaan niin malttamaton luonne, että odottaminen on aina tuskaa :D

Ovis toivottavasti on ensi viikolla, saiskin olla alkuviikosta kun loppuviikolla olen työreissussa...Sitä odotellessa siis, voihan tässä vähän toki harjoitella ennen sitä;)

Toivottavasti moni sais pian plussia, itsellä JOS tästä kierrosta tärpäis niin LA menis ihan syyskuun lopuun. Olis kyllä kiva, talvivauva vois olla "hankala" jos on näin kylmiä ilmoja. Kävin tänään kaverin 1kk ikäistä tyttöä ihastelemassa, eivätkä ole päässeet vielä kertaakaan kunnolla ulkoilemaan:( Vähemmästäkin sekos pää!

Nyt nukkumaan!

Kaardemamma kp 6/28?