Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

####KOLMOSTEN Joulukuu####

01.12.2010 |

Tässä uusi pino!

Eleanora

Kommentit (98)

Vierailija
21/98 |
04.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ens viikolla "pitäis" menkkojen alkaa tai sit ei. Mulla oli myös, kuten mamma*3, torstaina ruskeahkon punaista vuotoa päivän verran. Ja ei sen enempää ole vuotanut. Tiä mitä sekin on. Testaillu en vielä ole vaikka herkkiä testiä onkin kaapissa kolme kappaletta. Pitäiskö huvikseen huomenna kokeilla ku torstain tienoilla tulee 30pv.

Tänään on poikien kans joulua laitettu kun mies on pikkujouluissa. Ihana ollu laittaa ku on kaksi todella avuliasta ja reipasta poikaa :)

Vierailija
22/98 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mamma*3, hyvä vinkki tuo suihkussa sekstailu, mutta ei tällä hetkellä onnistu kun oon raapinut sääreni niin verille, että suihkussa käyminen yhtä tuskaa.

Tuulikello, testasitko? Mitä näytti?!

On mulla rasvat, antihistamiinit ja kortisoni sekä reseptilääke kutinaan, mutta ainoa joka tehoaa on tuo tavallista vahvempi kortisoni ja siitä pidän nyt taukoa. Lääkärille olen menossa ensi viikolla tämän takia kun ei elämä tunnu enää onnistuvan tän ihottuman kanssa. Täytyy samalla kysyä miten menettelen noitten lääkkeitten kanssa kun mielestäni niitä ei voi syödä raskaana ollessa.

Touhuilut jääneet tän kutinan takia vähän vähiin, mutta toivotaan, että se vähä riittäis.

Adara kp 18/n.30, yk1

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/98 |
05.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin testasikos Tuulikello?

Kuulostaapas Adaran kutina ikävältä :( Toivottavasti löytys joku apu tuohon!

Mulla on ollu niin nenä tukos, että ajattelin sen toiveikkaasti olevan raskausoire, mut pah, kunnon nuhanhan se nyt pukkas päälle, joten flunssaa vaan oli.

Testit näyttää aina vaan vahvempia plussia, mutta mitään raskausoireita ei ole, joten tosi epävarma olo on. Ja ku mulla on just näinä alkupäivinä menny ne aiemmat raskaudet kesken, niin muahan kamaloottaa nämä päivät aivan tosissaan. Kunpa aika kuluis nopeampaa. Nyt on jokainen vessakäynti jännitystä, ku pitää pelätä, että paperissa olis punasta.

Ei auta ku ootella..enkä tosiaan uskalla vielä odotuspuolelle, suokaa anteeksi siis, että täällä yhä roikun.

Plussatuulia teille kaikille!

Koralli rv 4+4

Vierailija
24/98 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

NILA: Tuo vuotosi viikko/pari päivää ennen menkkoja kuulostaa niin tutulta. Mulla menkat alkavat parilla tuhrupäivällä, minkä jälkeen hanat aukeavat ja se kestää kolmisen päivää. Oletko mitannut lämpöjä oviksen jälkeen ennen menkkoja?

NILAlle vielä noista kissoista. Mikäli vain on pihan puolesta mahdollista, niin rakentakaa kissalle (tulevaisuudessa kissoille) ulkotarha. Meillä on nyt ollut nelisen vuotta ja toimii. Lämpiminä kesäpäivinä kissat ovat siellä yötäkin. Niillä on siellä oma kerrostalo (mies teki oman mukaelmansa koirankopista), kiipeilyhyllyjä, hiekkanurkkaus. Tuntuvat viihtyvän. Talvisin ovat sitten täysin sisäkissoja.

TUULIKELLO: Testaa ihmeessä. Tänne kaivataan nyt plussauutisia.

KORALLI73: Vapaasti saat kuule roikkua. Kivaahan se vain on, että on seuraa ja kirjoittelijoita ?. Toivotaan kuitenkin, että pääset kohta hengähtämään ja nauttimaan raskaudestasi. En nyt muista, onko ollut puhetta alkuraskauden ultrasta. Aiotko mennä? Itselläni näyttä rv5+ kuopuksella jo pavun ja sykkeet. Pääsi silloin huokaisemaan ja odottamaan oikeasti.

ON: Mieli on ollut vähän maassa ja hermoilu herkässä. Olisiko PMS-oireita, en tiiä. Kohta pitäisi niagarat alkaa, jos ovat alkaakseen.

Tänään (su) ovat lämmöt olleet 37 asteessa. Lämmöt siis ovat olleet nyt kolme päivää normia selkeästi koholla. Eikö niiden pitäisi olla koholla oviksesta asti ja laskea sitten menkkoihin? Tuostakin saa sen sata selitystä, kun nettiä lukee. Mikä on teidän kokemuksenne?

Vuotoa siis paperiin (ei siteeseen / pikkuhousunsuojaan asti) nyt keskiviikosta. Tänään (su) näytti jo aamusta, että alkaa tulla enemmän, kun kokeilin kohdunnapukkaa. Iltaa kohden on kuiten vähentynyt ja nyt ei tule mitään, ei edes pyyhkiessä.

Annoin miehen leikkiä lääkäriä tässä joitain päiviä sitten eli käskin hänen kokeilla KNaa, oli kuulemma auki ja kova. Tänään (su) käskin kokeilla uudelleen, oli pehmeä ja kiinni. Sekä todella kaukana. Ota tuosta nyt selvää.

Plussatestiä en ole saanut aikaiseksi. Tänään (su) en edes testiä tehnyt. Pitää kattoa nyt sitten aamusta, jos ei verta kerta enää tule.

mamma*3 kp 31/33 (su), yk 2

Vierailija
25/98 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nilalle pahoittelut km:sta, luulin kirjoittaneeni sen edelliseen viestiin mutta taisi jäädä ajatuksen tasolle. Mulla on kans aina tiputtelua ennen menkkoja (5-7pv), gyneltä oon saanu siihen terolutteja ja lugesteronia. Nuo terot ei mulla auttaneet, mutta lugeista on kyl ollut apua. Mulla alkoi tuo tuhruttelu muistaakseni 2006 syksyllä, ensin sitä oli päivä pari ja siitä se sitten on pahentunut vuosien mittaan.

mamma*3: varasin juu alkuraskauden ultran,mutta se on vasta 20. päivä, jolloin mulla pitäs olla n.6+5, ajattelin että mun hermot ei kestä mennä aiemmin, jos ei sitten syke vielä näkyiskään.

Meillä on kans muuten ulkotarha kissoille. Se on rakennettu talon kylkeen ja olkkarin tuuletusluukkuun asennettiin semmonen kissaluukku. Kesäisin tuuletusluukku on auki yötä päivää, että pääsevät tarhaan milloin haluavat. Näin talvisin avaan luukun, kun kissa haluaa tarhaan. TOinen kissamme inhoaa kylmää ja aina ku lämpötila putoaa nollan alapuolelle, niin kieltäytyy menemästä ulos, eli talvella on käytännössä sisäkissa. Toinen taas on sellainen tundrakissa, että haluaa käväistä pihalla vaikka olis -15 astetta pakkasta.

Noista lämmöistä. Mulla ne laskee joko päivän pari ennen menkkoja tai kun menkat alkaa tai joskus vasta menkkojen loputtua. Eli vaihtelua on.

Koralli 4+5

Vierailija
26/98 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos KORALLI vastauksistasi. Meillä kissatarha on tuossa tallin seinustalla eli talosta 20 metriä. Olisi tosiaan hyvä, jos voisi suoraan ikkunasta päästää kissat ulos ja sisälle. Pitääpä tosissaan alkaa miettiä, jos ensi kesänä rakentaisi uuden häkin tuohon talon kylkeen. Tuo nykyinen vaan on niin täysin ja hienosti kadulla kävelijöiden katseilta piilossa.

OMAA NAPAA:

NEGA (CB)

Koko yön alamaha juili. Lämmöt aamusta 36,9. Tosin nyt on pää kipeä (ei tullut nukuttua erikoisen hyvin + kuopus kipeänä, joten tauti voi muakin vaania).

Missäs vaiheessa tyttären saaneet ovat saaneet plussat?

mamma*3 *elättelee vielä toiveita*, kp 32/33, yk2

27/98 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koralli: Mulla ei kummassakaan onnistunessa raskaudessa ole ollut juurikaan mitään oireita, ainoastaan positiivinen tulos, myöhemmin vauvan liikkeet ja kasvava vatsa :D. Kovasti temppiä sulle ja toivottavasti tää raskaus sulla nyt onnistuu!!! Niin ja ilman muuta saat täällä roikkua niin kauan kuin vain haluat.

Tuulikello mäkin odotan testin tulosta, toivottavasti on plussa :D

Mamma*3: Toivottavasti sullakin muuttuu nega nyt muutamassa päivässä plussaksi! Olen mitannut lämpöjä oikeastaan useamman vuoden, monta vuottaehkäisyn vuoksi ja nyt yrityksen aloitettua ehkäpä vieläkin tarkemmin :D. Mulla lämmöt nousevat oviksen jälkeen selvästi ja pysyvät koholla joko samaan päivään kun menkat alkaa tai tippuvat päivää ennen. Lämmöt mulla koholla yleensä se 16 päivää ja sitten laskee. Näissä kolmessa raskaudessa on lämmöt kohonneet entisestään ennen oletettujen menkkojen alkamispäivää n. 0,2 astetta. Eli ennen ovista mun lämmöt siinä 35.7-36.0 astetta. Oviksen jälkeen 36.6-36.8 ja raskautuneena nousseet noin kp 13-14 36.9-37 asteen tietämille. Tuolla perhesuunnittelun (pesu) kotisivulla on hyvä exeltaulukko lämpöjä ja muita oireita varten. Sieltä olen printannut ja kirjoittelen ylös mm. oviksen, kivut, limat, lämmöt jne. Suosittelen.

Nyt itsellä lämmöt edelleen normaalia korkeammalla aamulla 36.4 vaikka jo viides vuotopäivä menossa (höh). Toivon, että laskee nyt nopeasti ja toivon totisesti, etä kierto tasaantuu HETI :). Soittelen varmaan ensi viikon alussa jonnekin gynelle ja toivon saavani ajan tarkastuksen noiden tuhrujen takia. Meillä on vain erityisen vaikeata saada aikaa edes yksityiseltä puolelta...

Nila

Vierailija
28/98 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla testasin ja negatiivinen oli. Katotaan ja seurataan. En testaa uudestaan ennenku alkuviikosta (tai viikonloppuna) jos ei ala. Mitään menkkamaisia turvotuksia ym ei tässä kierrossa ole ollut. Ne kun yleensä alkaa vähintään viikkoa-kahta ennen menkkoja. Johtuen ehkä siitä et oon ollu tarkkana syömisistäni. Välillä tuntuu et haistan taas kaupassa suolakurkut toiselle puolelle kauppaa. Välillä tuntuu sellanen kova "kramppaus" möhkäle alavatsassa.

Et semmosta tänne. :)

Mukavaa itsenäisyyspäivää kaikille!!

Vierailija
29/98 |
06.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuulikello, voi itku kun tuli nega. Toivotaan, et se muuttuu vielä plussaksi!

Meillä jäi tällä kierrolla vauvapuuhailut kahteen kertaan ja nekin tais olla ihan väärinä päivinä. Mitään odotuksia ei siis ole tälle kierrolle. Tai kuitenkin sitä loppukierrosta alkaa elättelemään toiveita. Jotenkin on haikea fiilis ja halu kolmanteen kova, nyt kun kuopuksen ensiaskelia seuratessa olen taas tajunnut miten nopeaa aika menee.

Hyvää itsenäisyyspäivää ja vauvaliimaa kaikille!

Vierailija
30/98 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lueskelin tässä (työajalla;) viestejänne ja ajattelin josko mahtuisin mukaan porukkaanne?

Olen 33v, lapset 5v tyttö ja 3v poika ja kolmonen siis haaveissa. Mieskin kun on saatu mukaan ajatukseen...

Kierukka poistettu viimekuun lopussa, sen jälkeen oli melkoinen tyhjennysvuoto ja nyt vkl taas jotakin vuotoa. Eli kierto siis aika hakusessa vielä, mutta katsotaan miten homma tästä lähtee etenemään.

En ole kuumeilusta kenellekään puhunut, joten tänne olisi mukava tulla "avautumaan" :D

Vierailija
31/98 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin änkeän mukaan. :) Meillä on ennestään kaksi tyttöä 6 ja 8 vuotiaat ja nyt olisi kova kaipuu kolmanteen lapseen...

Tämä on vasta ensimmäinen kunnollinen yritys kierto ja toiveet on korkealla ( ehkä liiankin ) Aikaisemmat lapset ovat saaneet alkunsa ensimmäisestä kierrosta ja toinen lapsi toisesta.

Tässä kierrossa tikutin oviksen kp 13 ja se käytettiin reippasti hyödyksi :) Nyt kp 25/28-30 . Olen jo malttamattomana testaillut herkillä testeillä pari kertaa mutta negaa näyttää :( Jokohan on toivo menetetty tämän kierron suhteen ?

Aikaisemmissa raskauksissa testit ovat näyttäneet kyllä plussaa vasta silloin kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa, mutta en kyllä yhtään muista millä olen testaillut....

Olosta sen verran että huonoa oloa on ollut muutamana iltana, mahan sattumista ja ällöä oloa. Ei yhtään minun tyylistä mutta olen alkanut muutaman kerran itkemään jotain ihan tavallista juttua mikä ei ole siis todellakaan minun tyylistä...ja kokoajan paleltaa

32/98 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

täältäkin.

Pahoittelut Nilalle keskenmenosta :(

Ja tsemppiä kaikille muille piinatuille ja oviksen odottelijoille..!

Mulla menossa kp 10 ja ovista oon tikutellut nyt eilen "virallisesti" ekan kerran.. ihan hailee viiva tuli ajan kanssa tikkutestiin. Olin ajatellu, että testailen cb:n digitestillä sitten, kun alkaa viivat vahvistua tikussa, mutta pitihän sitä kokeilla, et miten se digihomma toimii ;) Tyhjä naama sieltä tuli, et hymyjä ootellaan vielä. Se testiviiva sen digin testissä oli kyllä vahvempi kuin davidin ovistestissä. Että ehkä se on sieltä tulossa. Sitten vain jännätään, et paraneeko miehen paikat siihen mennessä, sairasti aika rajun flunssapöpön täs joku aika sitten ja antibioottikuuri pisti limakalvot uusiksi.. sielläkin :O On jo paranemas, mutta nähtäväks jää paraneeko tarpeeks, jos ovis pärähtää täs päivän parin sisällä :/

Kiertohan mulla on sekasin, viimeks oli kolme päivää lyhkäsempi kuin normisti ja alotti tuhrulla. Mikä siinä on, että sitä tuhrua tulee?? Mulla ei yleensä oo, mutta nyt kun on yritys päällä, niin on alkanut? Monella muullakin on jotakin samantapaista..

Odotellaan. Yritän nyt tikutella "kaikessa rauhassa".. ihan siitäkin syystä, että ei tuosta mieskunnosta vielä tiedä.

Vierailija
33/98 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä on, että sitä tuhrua tulee?? Mulla ei yleensä oo, mutta nyt kun on yritys päällä, niin on alkanut? Monella muullakin on jotakin samantapaista..

Olen antanut itseni ymmärtää, että yksi syy olisi keltarauhashormonin vajaatoiminta.

Olen huomannut tuon saman, normisti saattaa tulla huonommin verta (siis ihan siteeseen) ennen niagarapäiviä, mutta nyt kun yrittää raskautua on tullut tuhrua paperiin viime keskiviikosta enemmän ja vähemmän ja tosiaan myös oletetun oviksen aikoihin.

Nytkin tulee vain punaista tuhrua vessakäynnin yhteydessä ja menkkojen pitäisi alkaa huomenna.

Tällä hetkellä tuntuu, että sais alkaa, niin pääsisi kunnolla yrittämään ens kierrosta.

mamma*3, kp33/33, yk2

Vierailija
34/98 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko sulla hormoni vai kuparikierukka? Ajattelin ku multa poistettiin kuparikierukka niin ei tiputellut kun yhden päivän ja sillonkin tosi vähän. Ekat menkat sen jälkeen oli aika runsaat ja tuli jotain hyytymäklönttejäkin (sori kuvaus) ja sillon tulikin mieleen että oisko voinu olla varhainen km kun niitä hyytymiä tuli aika paljon ja seuraavat menkat näiden jälkeen oli taas aika niukat eli ilmeisesti ns. "normaalit". Vai voiko tuo hyytymäjuttu johtua jotenkin kierukanpoistosta?

Viimeksi mulla oli pidempi kiertokin kun yleensä se on aina täsmälleen 28 päivää.

Nyt on menossa kp14/28 eli ovis pitäs olla ihan käsillä. Mies lähtee huomenna parin päivän työmatkalle joten saapi nähdä mitä tässä ehtii hyödyntelemään. Tikuttanut en ole, ajattelin muutenkin et ois varmaan parempi kun ei seurailis niin paljon kaikkea mitä itsessä tapahtuu vaikka kuitenkin se sitte loppukierrosta taas menee siihen et onkohan nyt jotain oireita :D

Se vaan on niin tätä kun sitä vauvaa haaveilee:)

Tsemppiä kaikille tasapuolisesti ja voimahaleja jatkoon. Nyt äkkiä niitä plussia lisää tähän ketjuun!

eleanora kp14/28

35/98 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

digitestiin tuli hymynaama! Siis ovistestiin, tuli ihan puskista. En olis vielä aatellu näillä oireilla, vaikka valkkaria tuleekin.. Tarkottaako tuo hymynaama, että ovis oikeesti tapahtuu? Vai voiko se feikata? Davidin testi näyttää hailakkaa ja viime kierrossa menin sen mukaan, et kun tummempaa alko näyttää, niin pupuiltiin, olisko ollu sit jo myöhässä? Mutta pitääkin kattoa tuolta elokuisten pinosta, että milläs kp:lla sillon oltiin asialla... ei siis mitään tietoa millon oikeesti olis ovis ollu käsillä viime kierrossa, kun tää hymynaama tuli kyllä ihan yllättäen. No nyt sit peukut pystyyn, et mies pystyy hoitaan homman kotiin ja että olis sitte oikee sauma ja olosuhteet otolliset.

Sori omanapaisuus, menin ihan sekasin tuosta hymynaamasta :)

Meilläkin kissa, kakkoja en oo siivoillu, mut pissoja oon. En mitään hysteriaa oo ottanu, kissa nukkuukin meidän kans, et välillä on p***reikä naamalla, kun herää.. mutta ei sen toksoplasmoosin kanssa oo leikkimistä, jos on tullakseen. Jotenki oon aatellu, et kun meillä on sisäkissa, eikä kontaktia muihin elukoihin, et olis jotenki puhtaampi. En tiiä.

Vierailija
36/98 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli hormonikierukka. Ja tosiaan poistosta seuraavana ja sitä seuraavana päivänä aivan törkeä vuoto. Just sellaisa hyytymiä ja muutenkin ihan tajuton vuoto. Piti lähteä kesken työpäivän ostamaan lisää siteitä ja tampaxeja :O

Nyt sit vasta pari tuhruvuoto-päivää (ja mitähän sekin on...?), varsinaisia menkkoja ei ole vielä ollut.

Kierukka poistettiin suurin piirtein menkkojen aikaan (joskin vaikea tietää tarkalleen koska vuoto oli loppunut kokonaan kierukan johdosta), tiedä sitten vaikuttiko se jotakin...?

Vierailija
37/98 |
07.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nila: Pahoittelut että meni kesken. :(

Koralli: Onnittelut!!! :) Tarrasukkia paljon mukaan!

eleanora: Minullakin alkoi virtsatietulehduksen oireet maanantaina oviksen jälkeen (ovis oli varmaan ollut sunnuntaina). Nyt antibioottikuuri päällä. Vähän kyllä myös mietityttää, että vaikuttaako antibiootti ovulaatioon. Pöh. :/

ON: Ovulaatioplussa tuli viime lauantaina eli kp 13 (ihmeen aikaisin tällä kertaa). Sekä kp 13 ja kp 14 tuli ovis hyödynnettyä, mutta... maanantaina alkoi virtsatietulehduksen oireet

(minulla aina talvella tulee herkästi). No sitten oli pakko ottaa särkylääkettä koska sattui niin paljon ja eihän lääkäriinkään päässyt kun oli itsenäisyyspäivä. :/ No, nyt on sitten antibioottikuuri päällä. Voi hemmetin hemmetti... Nyt sitten kun saatiin hyödynnettyä ovis perusteellisesti, niin eikös tällainen "takaisku" pitänyt tulla. :( Ei tästä taida tulla mitään... Ihan kun tämä olisi tarkoitettu ettei enää kolmatta lasta tule kun välillä ei saada hyödynnettyä ovista ja sitten kun saadaan niin tulee joku tulehdus tms... :( Kyllä vetää mielen matalaksi. En kyllä jaksaisi enää yrittää. Blah.

Tsemppiä kaikille ja rauhallista Joulun odotusta! :) Lunta ainakin riittää.

Kp 16/27-31, yk ?? (3v. yritystä)

Vierailija
38/98 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomalta palattiin kotiin ja olipas taas ihana nukkua omassa sängyssä! Kissoilla oli tainnut olla vähän ikävä sillä nukkuivat aika tiukasti kyljessä kiinni koko yön;)

Ahkerasti olette kirjoitelleet ja pari uuttakin on tullut mukaan, tervetuloa! Mitään mullistavaa ei ole tainnut tapahtua tällä välin. Ainakaan kaivattuja plussia ei osunut silmiini, kun viestit lukaisin läpi.

Tuhruvuodoista on ollut juttua. Mullakin niitä on aina enemmän tai vähemmän. Vähimmillään yksi tai kaksi päivää ennen menkkoja ja enimmillään viisi päivää tällä hetkellä. Jos tuosta alkavat lisääntyä niin tarvii sitten hakea terot ym. Ainainen tiputtelu alkaa haitata jo normaalia arkea ja raskautumistakin vaikeuttaa.

Vielä ei tiputtelua ole ja mennään jo kiertopäivissä 26/27-28. Oireita ei ole mitään eikä muitakaan tuntemuksia...saas nähdä!T.Wilpuri

39/98 |
08.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli kp11 menossa ja oletettavasti siis dpo1, jos hymynaamaan on uskomista. Eilen siis tuli iltapäivällä hymis ja illalla hymisteltiin peiton alla.. tänä aamuna oli tyhjä naama, joten ovis taisi olla siinä. Davidin liuskatestit ei oo todellakaan näyttäny kyllä ovista ?? mut toivotaan nyt, että hymynaama sitten tarkottaa sitä mitä sen pitääkin. Aika salamyhkäistä kyllä on.. ei mitään normeja ovisoloja, rintoja kipeenä tms., nyt toisaalta näkee, et missä vaiheessa ne oireet sitten tulee, jos testi näytti oviksen olevan ovella. Tänään vois koittaa vielä varmistella hymistelyä... ja sitten odotellaan. Päivä päivältä :) tsemppiä kaikille! Tää meni nyt taas oman navan ympärille..

Vierailija
40/98 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida muita olla samaan aikaan piinapäivissä;) Meikä täällä yksin jännittää, että koska ne menkat alkaa. Tänään jo kp27/27-28 eikä tuhrua näy!! Eikä edes menkkatuntemuksia ole, ei kiukkuisuutta yms. Hui...tosin ovis saattoi olla hieman normaalia myöhemmin, joten ehkä se täti vielä tulee! Mutta toivotaan nyt, että tajuis pysyä poissa...ei mulla muuta, kertokaas muutkin missä mennään! T.Wilpuri yk8