Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

####KOLMOSTEN Joulukuu####

01.12.2010 |

Tässä uusi pino!

Eleanora

Kommentit (98)

Vierailija
41/98 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo jonkin aikaa seurannut tätä kolmosten ketjua ja kerran taisin epävarmuuden tunteitani tänne purkaakin.

Pohdinnoista ryhdyttiin viime viikolla tositoimiin, kun hormonikierukka poistettiin maanantaina. Sen jälkeen on jonkin verran jomotellut vatsaa ja seksin jälkeen (tai sitten sattumalta yhdistän sen siihen) on tuhrutellut, mutta muuten suurempi vuoto on vieläkin tulematta. Menkat hävisivät kierukan aikana melkein kokonaan, joten en ole varma, missä vaiheessa kiertoa mennään. Oletan, että menkat oli noin viikkoa ennen kierukanpoistoa ja että nyt mentäisiin kohti loppukiertoa, mutta varmuutta ei ole. Onko muilla kolmosta haaveilevilla ollut hormonikierukkaa ja kokemuksia siitä, miten kroppa on palautunut?

Odottavissa tunnelmissa

Kehrääjä kp??/??, yk 0

Vierailija
42/98 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tuossa katselin päiviä jolloin olen saanut ensimmäisen plussan testiin aikaisemmissa raskauksissa...ekassa raskaudessa plussa tuli vasta rv 5+2 ja sekin vaan haamuna

(aamupahoinvoinnitkin alkoi ennen plussausta) Toisessa raskaudessa haamuplussa tuli kp 29/28. Eli melko myöhään, vaikka molemmat raskaudet kuitenkin jatkuivat normaalisti.

Nyt on kp 27/28-30 dpo 14....toivossa on hyvä elää :) Vaikka pää kyllä alkoi aamulla särkemään tavalla joka aavistelee tädin tuloa.

Testaillut olen mutta ihan negaa näyttää....olin jo tilaamassa lisää testejä ensi kiertoon mutta ehkä tilaan vasta kun kaikki toivo on heitetty tämän kierron suhteen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
43/98 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä menossa kp13 ja dpo2 eli piina vasta alkamassa. Piti vielä eilen varmistella hymynaamaa, mutta mulla oli pää niin kipeä (oikeesti), että ei pystynyt :/ No toivotaan, että se pupuilu varsinaisena plussatesti-iltana sitten riitti... oireita ei mitään.. siis oviksesta yleensä turpoaa maha ihan hirveeks ja rinnat on kipeät. Nyt ei ole mitään tämmösiä, ainakaan vielä. Voihan olla, että se ovis on vasta tulollaan, kun hymynaama oli toissailtana. Eli parhaillaan varmaan. Ennustan, että parin päivän sisällä poksahtaa turvotus ja rinnat kipeiks. Jos siis menis normikaavan mukaan.

Mulla ei ole ollut kierukoita koskaan eikä pillereitäkään vuosiin, ei siis kokemuksia niistä tässä yhteydessä ole.

Vierailija
44/98 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin elämäni ensimmäiset ovistestit viime viikolla, kierukan jälkeen kun on kierto vielä ihan mysteeri, joten ajattelin näin "helpottaa" omaa elämääni ettei tarvi ovispäiviä arvailla. Otin tietysti halvimpia (David),googlailin niistäkin monenlaista mielipidettä...

No, joka tapauksessa eilen ja toissapäivänä ihan selkeä viiva tuli joten nyt on sitten parina iltana puuhailtu vällyissä:) Tänään ei enää viivaa tullut, joten se oli sitten vissiin siinä. Eli odotellaan täälläkin ja toivotaan mukavaa joululahjaa.

Olen kyllä melko varma ettei heti nappaa, kierukanpoiston jälkeen kun ei ole vielä menkkojakaan kerinnyt tulemaan. Mutta ainahan sitä toivoa sopii ;) Ja kaksi aiempaa on kyllä tulleet melkein "laakista" ;D

Sellaista tänne, toivotaan mukavia uutisia mahdollisimman monelta!

Vierailija
45/98 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa Soap, Kehrääjä ja Kaardemamma.

Wilpuri, toivotaan, et täti pysyy poissa! Joko pian aiot testata?

Soapilla tais myös olla jännäripäivät. Peukkuja sinnekin!

Mitä ovistestejä suosittelette? Miten tuo clearbluen hymynaamaovistesti toimii? Onko se kertakäyttöinen? Ajattelin, et ens kierrolla vois paremmin hyödyntää oviksen kun tällä kierrolla ei tainnut tärppi käydä. Tässä kierrossa ei ollut oletetun oviksen aikaan mitään selviä merkkejä, vaikka joskus tunnen sen tosi selkeänä pistona jommalla kummalla puolella.

Lääkärissä kävin ja sain lisää lääkkeitä ihottumaan. Iho onkin jo paljon parempi ja nyt tuntuu, et elämä voittaa.

Adara kp 22/29 yk1

46/98 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on davidin testejä ja sit cb:n hymynaama. Tykkään kyllä tuosta hymynaamasta, varsinkin, kun nyt näyttäis, että davidit ei antanu ovisplussaa ollenkaan, mutta cb:n digi antoi ?! Se digitesti on semmonen digitaalinen tikkumötikkä, mihin tulee sitten ne varsinaiset testitikut sisään. tuos mun paketis oli kai seitsemän testitikkua ja se mölli, enää kaks testiä jäljellä ja sit pitää se möllikin pistää pois. Kallista lystiä kyllä...

en nyt tiiä mitä tuosta pitäis sitten aatella, kun se david ei antanu plussa, mut hymynaama tuli. Ovistuntemuksia ei juuri ole, useimmiten on rinnat kipiät ja turvotusta, nyt ei ole tullut mitään. Tosin mulle iski hirvee pääkipu just tokana iltana hymynaaman jälkeen, et en tiedä onko se sitten estänyt tai vaikuttanut ovikseen, jos oli vasta tuloillaan.. siinähän ovis on siis 24-36 tunnin sisällä siitä hymynaamasta.

Vielä ei kyllä voi mitään raskausoireita olla, en jaksa niitä nyt miettiää... äh, mentävä.

Vierailija
47/98 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En malttanut mieltäni vaan testasin eilen 30/30 ja negatiivinen oli. Ei mitään menkkamaisia tuntemuksia olemassakaan. Vielä on yks testi jälellä. Testaillaan viikonloppuna jos ei sitä ennen ala.

Sellasen oon huomannu et valkovuotoa tulee melkosesti. Aijemmissa kierroissa ei oo tullu ja se tuoksahtaa... Mitähän tääkin taas on. Normaalisti ennen menkkoja mun paino nousee 1-2 kg, nyt ei ole noussu. Paremminki laskenu.

Täällä taitaa monellakin olla piinailua meneillään.

Uusille kuumeilijoille tervetuloa! :)

48/98 |
10.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt siis olis kp14 ja dpo3, menkat on jotain välillä kp24-31, viime kierto oli siis tuon 24.. jos dpo olis 14, niin reilu viikko siis menkkoihin. Kovasti odottelen et millon alkaa rinnat tosiaan arkailla ja turvotus... oudon kevyt olo kehossa, mutta voi johtua tosiaan siitä, että se päänsärkykohtaus iski ja vei ruokahalutkin samalla. Mielessä kävi yhteys ovikseen, mutta ei kai siinä muuta oo kuin et jos sitten vaikka estää sen oviksen, kun kipeenä on.. en uskaltanu ottaa buranaa enkä panadoliakaan sillon hymynaaman jälkeisenä iltana, mutta seuraavana sitten oli pakko vetästä panadol zapp että pysyi jotenkin järjissään sen pääkivun kans. Hö.. on jotenkin semmonen olo, että meni kuitenkin tämä juna ohi. Kun se olis sitte kertalaakista muutenkin pitäny osua, kun ei oo kuin sen kerran pupuiltu, tosin just hymynaaman aikaan. No kattellaan. Pitkä viikko edessä. Olispa ihana saada jouluksi plussapaketti. Mutta jotenki oon jo asennoitunu, et jos ei tärpänny, niin sitte välipäivinä on hyvin aikaa touhata ;)

Tsemppiä kaikille uusille kuumeilijoille multakin! :)

Vierailija
49/98 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt se alkoi vihdoinkin, loma. Ihanaa! Ei harmita. :)

Mitään muuta ei sitten kuulukaan, odottelen km:n jälkeen ekoja menkkoja, joskus vuodenvaihteen jälkeen sitten alotellaan yritystä uudelleen.

Aika moni tuntui täällä olevan piinaviikoilla. ++++++++++ Ja uusiakin oli tullut, tervetuloa! :)

Tsempit kaikille. bd Ja ihanaa joulunodotusta! t.VM

Vierailija
50/98 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinäpä se, täällä piinaillaan edelleen...tosin ei kovin vahvasti enää. Tuhruttelu alkoi suurinpiirtein seuraavalla vessakäynnillä, kun viime viestissä kehuin, ettei tuhrua näy...tyypillistä! Nyt sitten odotellaan kunnoon vuodon alkamista, pientä menkkajomotusta on jo ilmassa. Kp:t on jo 30/27-28. En taida testata tästäkään kierrosta.

Tuulikellolla oli myös jännät päivät, joko olet testannut? ++++++++++

Mulla ei ole ovistesteistä muuta kokemusta, kuin apteekin jostain perusviivatestistä. Aika kallista touhua oli...joten luotan nyt omiin tuntemuksiin ja kierron puolivälissä joka toinen päivä tärppiin;)

Tsemppiä! T.Wilpuri

Vierailija
51/98 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli laitoin tuossa keskiviikkona jo viestin, että nyt ne menkat alkoivat..mutta..kokoajan tullut niukkaa vuotoa. Tuota ennen oli 2 vkoa tuhruavuotoa. Täytyy siis sanoa, että kroppa on sekaisin.

Mielenkiintoista, kuinka se menee heti sekaiseen kuntoon, kun alkaa vauvaa tosissaan yrittämään.

Tässä nyt kahtellaan ja ootellaan kunnon niagaran alkamista. Tää on turhauttavaa!

Niin ja testit näyttävät negaa.

mamma*3, kp ?????????

Vierailija
52/98 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen (lauantaina) rupes vuotaan. Luulin et ihan kunnolla, mut ei. Hyvä ku yön aikana pikkuhousun suojaan ees tippa tulee. Torstaina testasin ja nega oli. Nyt en oo testannu. Ootellaanhan vielä. Jos ei ala kovemmin vuotamaan tänään ni testaan huomenna, tai maanantaina. Mahtava flunssaki alako. Kurkku kipee ja ääni matalana. Onneksi nenä ei sentään oo tukossa ja vuoda, pahemmin. Täytyy lähtä laittaan noi kaks jätkää ulos purkaa energiaa. Olleet neki flunssassa ni pietty sisällä. Nytkun ei oo ulkonakaan niin pakkasta ni saa mennä riehumaan sinne. Ite rueta tekemään koulutehtäviä.

Piinaillaan kaikki yhessä!! +++++++++++++++++

53/98 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävin just veskissä ja niin tuli ovis?limaa/valkkaria, et tein sekä tikkutestit että cb:n digitestin oviksesta, ja niin tuli plussa kumpaankin - mitä? Kaks kertaa tullu nyt sit hymynaama viikon välein? Ovisoireita ei ollu kyllä sen ekan jälkeen, mutta nyt kyllä on, siis limaa tulee ku kraanasta. Ihmettelin kyllä, kun ei mitään ovisoireita ollu viikolla, rinnat kipiät tai sitä turvotusta, yleensä on oviksen maissa/jälkeen kovastikin. Ehdin jo aatella, et jos olis raskaanakin, mutta eipä kai se sitä voi tarkottaa? Rinnoissa pientä nippailua, et kaippa se NYT on sitten ovis. Voiko se cb:n digi jotenki erehtyä??

Nyt siis kp 16/25-31 ja ovishymy saatu. Ovishymy saatu myös kp11 ja oletus oli että nyt olis jo dpo5-6. Viime kierto oli sen 24-25, yleensä on lähempänä 30, et sekasin ollaan.

Se on just niin, että kun alka ayrittään, niin sitten menee sekasin :O, meinaan tähän asti ollu kyllä kierto tosi tasasta 28-30, katoin kalenterista et vuoden takaspäin. Ärsyttävää!

Vierailija
54/98 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko kurkkia täälläkin...

Sä oot MERMAID raskaana- raskaana ollessa ovistesti on selkee plussa! Ja jos eka plussa tuli vajaa vko sitten, nyt on kiinnitt tapahtunut ja hcg elimistössä. Silloin ovistestit antaa myös plussan :).Joskus harvoin voi olla kaksi ovulaatiota/kk, mutta se on tosi harvinaista tällä tavalla. Testaa siis seuraavaksi r-testillä...

ILTIS syyskuisista :)

55/98 |
12.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa ihana, kun kurkit täälläkin, lämmin ailahdus kävi kuule sydänalas! Pitää tulla syyskuisiinkin moikkaamaan :) Kunpa olisitkin oikeessa! Mä ite oon epäileväinen raskauden suhteen, mietin et olisko se mun pääkipukohtaus siirtäny ovulaatiota muutamalla päivällä.. onko mahdollista, et lh-huippu plussaa kahdesti yhteen ovulaatioon? Tai sit ne on kaks erillistä. Tai sit se digitesti näytti väärin. Mut varmaa on, että hymynaamat tuli tiistaina ja tänään ja siinä välissä ollu negaa sekä naamat että tikut. Ovisoireet on ollu kyllä olemattomat siitä ekasta hymynaamasta, et senkin takia epäilen, et josko olis siirtynyt vaan eteenpäin. Mutta minkä sitä haaveilleen voi! Tää ovis sopis enempi niinku mun normikiertoon, et vaikea mennä arvaileen.

En nyt tiiä, et piinaako vaiko eikö piinaa..

Vierailija
56/98 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas alko on rinnat aristavat ja alamaha omituinen mut taitaa noita menkkoja enteillä. Samaa tämä oli viimeksikin.

En ehdi nyt enempää kommentoida mutta tsempit kaikille!

Eleanora kp20/28

57/98 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa tulee nyt vain omaanapaa.... sori! Mut nyt pomppas lämmöt aivan muutamas tunnis, posket helottaa ja 36,9 näytti mittari. Eli nyt vasta alkoi piinaviikot, näin sen näkisin. Aamulla tein tikku ja digitestit ja kumpikin positiivista.. toivotaan, et eilinen peitonheiluttelu riitti, kun tänään ei kyllä jaksa!! Ja jos lämpöihin on uskominen, niin ovis on nyt takanapäin.

Eli nyt siis kp17/25-31 (tai jotain) ja dpo1, aika varma dpo -> kaks viikkoa odottelua eikä testin testiä jäljellä! Digit ja ovistestit on nyt käytetty, r-testejä jäljellä. Toivotaan, että niitä tarvittaiskin seuraavaksi :)

Semmonen jännä oire on, että mä oon yllättävän rauhallinen :) eikä rinnat ole vielä kipeet, eikä turvotusta, ne on tulossa seuraavaksi, jos kroppani tunnen.

Peukkuja pystyssä muillekin!!

58/98 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

me ollaan aika samoilla luvuilla kierron suhteen, peukut pystyssä siis!

Vierailija
59/98 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän se kunnon vuoto alkoi toissapäivänä ja samalla yk9. Eli piinailut tältä erää ohi. Mermaidilla ja Eleanoralla on vasta alkamassa, joten plussia sitten teille! Onneksi tulee joulu niin on muutakin mietittävää kuin tämä epätoivoinen yritys, joka ei johda mihinkään. Meikä vois jo heittää hanskat tiskiin mutta mies on vuorostaan innostunut tosissaan kuumeilemaan...voi tätä vuoristorataa! Pari kuukautta sitten tilanne oli päinvastoin;) Nyt ulkoilemaan ja viemään joulukortteja postiin! T.Wilpuri kp3/27-30 yk9

Vierailija
60/98 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon huomannut itsellä nyt taas noita "repimiskipuja" joita oli viime kierrossakin n. viikko ennen menkkoja. Siis sellaisia vihlaisuja jotka tuntuu samoilta kun raskaudessa (onko ne nyt sitten kohdunkasvukipuja?). Ihmetyttää vaan että mistä tuo mahtaa johtu kun ennen en ole tälläistä huomannut mun vaan raskausaikana.

Mulla ei toiveet ole kovin korkealla kun viimeksikin oli oireet ja kuitenkin se täti sieltä kylään tuli, joskin myöhässä.

Taitaa vielä flunssakin pukata tähän juuri sopivasti kun pitäisi joulua alkaa todenteolla järjestämään.

Mutta valitus sikseen! Mermaidille tsemppiä, josko se plussa nyt paukahtaisi ja eiköhän se peitonheiluttelu auttanut kun lääkärit sanoo että oviksen aikaan pitäisi joka toinen päivä heilutella ;)

Samoja piina-aikoja siis elellään ja mä toivon nyt kovasti plussia tähän pinoon, vielä niitä ehtis joululahjaksi saada:)

Eleanora kp21/28