Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

i vitsit että tämä blogi masensi minut. :((((

Vierailija
30.11.2010 |

Aamulla päätin siivota kodin ja laittaa nätiksi joulukuntoon pieniä lapsiani varten. No nyt olen koko päivän yrittänyt touhuta ja saman näköistä täällä on edelleen. Ei yhtään niin kuin tässä blogissa, kuten toivoin. :((((

http://juliasvitadrommar.blogspot.com/

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy huomenissa ostamassa valkoista spraymaalia tai vaihtoehtoisesti spraylunta ja spreijaa kotisi sillä kokonaan valkoiseksi. Kas hop! Sinulla on av-mammas vita drömmer -näköinen koti! Ihanaa!

Vierailija
2/25 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavaroita ilman käyttötarkoitusta, sitä paitsi se on mainos! Tämä ja tämä esine omasta butiikistani. Hohhoijjaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä sitä istutaan masentuneena eikä mitään saada aikaiseksi.

Vierailija
4/25 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy huomenissa ostamassa valkoista spraymaalia tai vaihtoehtoisesti spraylunta ja spreijaa kotisi sillä kokonaan valkoiseksi. Kas hop! Sinulla on av-mammas vita drömmer -näköinen koti! Ihanaa!

Vierailija
5/25 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rovfågel ?

Vierailija
6/25 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään, kun on vähän edes väriä, lämpöä tuomassa.

Makuasioitahan nämä on, joku taas tykkää tuollaisesta valkoisesta kokonaisuudesta.

Vierailija
7/25 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoisen unelman pilasi punainen aita ikkunassa. Pääsin jo hartaaseen tunnelmaan ja "PUM", siinä se oli ja pilasi koko kuvan.

Vierailija
8/25 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sopii hyvin valkoista taustaa vasten, mutta sen mustat karvat ei varmasti näytä kivalta valkoisella sohvalla, tuoleilla, lattialla... Ihmettelen muutenkin miten sisustusihmisellä voi olla kissa. Nehän raapii seiniä ja tuoleja, vaikka ihan suloisia ovatkin.

Vierailija
9/25 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

teillä on varmasti persoonallisempaa! Nyt tsemppiä ap, ehdit vielä paljon !

Vierailija
10/25 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai edes tähän:

http://vaaleanpunainenhirsitalo.blogspot.com/

Mä vaan olen sitten niin surkean laiska, lapseni riehuu niin etten saa mitään järjestykseen ja meillä on ihan liikaa tavaraa liian pienessä kämpässä. :((((((((((( YHYYYYYYYYYYYYYYYYYY!!!

Vierailija
11/25 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt sitten vaan kauppaan jätesäkkejä ostamaan ja heivaat kamat rodeen. Sillä sitä joulutunnelmaa tulee!

Vierailija
12/25 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En välttämättä tuota valkoista kaipaakaan mutta jotain kivoja juttuja haluisin laittaa silti. Nytkin kun laitoin taljat sohvalle niin 15 min. saivat olla rauhassa. Sitten 1 v. tuli ja kiskoi ne lattialle sieltä. Huoh! ap.

Vierailija
13/25 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt relaat ja katot sitten parin vuoden päästä uudestaan!

t 11 (meillakin on tummaa puuta, beigeä yms)

Vierailija
14/25 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, näkeepä ainakin että mammalla on rahaa.

Vierailija
15/25 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"tanskalaisromanttiset" sisustukset, joita näyttää olevan blogistania pullollaan.

Ei enää jaksa kiinnostaa ja omasta sisustuksesta on tullut p.elkistettyä kaikki tuohon tyyliin viittaavatkin pois.

Yök yök yök

Vierailija
16/25 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin tuon blogin kuvassa... maalia kaipais...

Vierailija
17/25 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla muistikuvia, miten äitisi laittoi kotia joulukuntoon, millaisia koristeita oli? Minä en muista, en muista edes sitä, millainen kuusi oli, vaikka sekin on kai ollut joka vuosi.

Yhden joulun muistan. Saimme veljeni kanssa kolmipyörän ja muovihämähäkkejä. Äiti on jälkeenpäin pahoitellut sitä joulua, kun rahat olivat niin tiukassa, ettei ollut enempää rahaa ostaa lahjoja. Mutta minä muistan sen joulun, olin 3 tai 4 vuotias. Muita jouluja en lahjojen osalta muista.

Vierailija
18/25 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan nauti kauniista kuvista! Teet kotiisi sellaista mitä pienten lasten kanssa pystyt ja joskus myöhemmin voit tehdä vaikka enemmän. Nauti pienistä asioista mitä saat laitettua!

Vierailija
19/25 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on niin hillityn hallittua, täydellistä ja muka-lämmintä. Valkoiseksi maalattua lattiasta kattoon ja lipastoihin; mikään ei "riitele" keskenään vaan kaikki on harkittua loppuun asti. Suokaa anteeksi, käyn oksentamassa.

Olen allerginen kliiniselle fiilikselle ja tuollaisille äideille, jotka noita sisustuksia toteuttavat. Miehen rahoilla leikkivät kotia, järkkäävät kaiken "täydelliseksi" jne.

Vierailija
20/25 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

millaista elämää on väsätä päivät pitkät ties mitä sisustus-, ruoka- ym. härdellejä ja sitten kuvata niitä nettiin. Ihan vilpittömästi ihmetellen kysyn, en ilkeilläkseni - onko näillä ihmisillä tekemisen puute vai ei vain mitään oikeaa elämää?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi