Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joulumammat 2010

Vierailija
30.11.2010 |

Tännne nyt sitten meille laiskoille (jotka emme ole jostain syystä rekisteröityneet) oma keskustelu joiden laskettuaika on tässä joulunaikoihin :)

Aloittajan LA. 23.12 ja tässä nyt kovasto jännitellään että koskas vauveli päättää tupsahtaa ulos..

Onkos muita vaihtoehtoista joulunviettoa tänävuonna suunnitteleville? :)

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pks asustellaan. ja mullakin tarkistettiin vikassa lekurissa toi tilanne. la on 2vko päästä.

Vierailija
22/26 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siis vielä mitään hätää :)

Neuvola "täti" tänään osuvasti sanoi sieltä lähtiessämme että tästä lähtien aikoja onkin kerata/viikko ja ensiviikolla tulet sitten keskiviikkona ellet ole jo synnyttämässä :D

Mä olen vielä vähän kielto linjalla, eihän tuo nyt vielä voi syntyä, mä en ole valmis vielä ;) :D

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä et olisi joka viikko se neuvola. ja se on outoa. koska esikoisen aikana kävin useammin

Vierailija
24/26 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

taysiin lähtöä odotellessa...

Vierailija
25/26 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävää kun neuvolatäti tänään taas huomautteli kun painoa oli niin kovasti tullut..

Nyt yhteensä siis 18kg tullut ja harmittaa itseäkin, kun olis sitä pienemmälläkin määrällä pärjätty :D

Inhottavaa vaan sen takia kun oon muutenkin tuskaillut tän painonnousun kanssa, eikä nyt edes oikein voi tehdä mitään, jotta paino "laskisi"

Ja kyllähän mä ymmärrän että ne vaan mun parhaakseni sitä painonnousua kyttää, mut tulipa vaan paha mieli :/

Onneks mä pääsin siitä jo yli, kun vähän sain miehelle aamulla itkeä kuinka kauhea valas ja ällöläski mä olen :D

Täti myös suhtautui kovin ihmeellisesti siihen kun totesin että noh, pari kk synnytyksen jälkeen voin alkaa salilla käymisen (jos kaikki hvyin menee) että lähtee läskit ja saadaan mamma kuntoon. Se sitten vaan totesi että "voivoi, sähän olet niin kiinni siinä lapsessa ensimmäisen vuoden ettet sä mihinkään salille pääse" tai ei ehkä ihan just noilla sanoilla, mutta tätä tarkoitti.. Meni vähän hiljaiseksi, kun totesin, että kyllä mä uskon että mun mieheni on ihan yhtä kykenevä lastamme hoitamaan 2h 2x viikossa jos haluan salille päästä...

Mikä ihme noita Neuvolan ihmisiä vaivaa, kun tuntuu, ettei niiden mielestä mies osaa hoitaa lasta?

Tai tälläinen olo mulle ainakin jäi..

Ohhoh, tulipa avautuminen :D

Ap

Vierailija
26/26 |
01.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostetaan taas vähän :)

Mites on päivä alkanut mammat? :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi