Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sinällään helposti toteutettavaa haavetta et usko koskaan toteuttavasi?

Vierailija
26.12.2023 |

Itse olen aina toivonut saavani lampaita 😄 Ovat niin kerrassaan ihania otuksia, antaisin mitä vaan että mulla olisi oma lampola ja siellä pässi ja vaikkapa 5-7 lammasta. Tilatkin olisi, mutta kroppa ei kestäisi lampaista huolehtimista.

Kaikki muut haaveeni olen toteuttanut, mutta tätä en usko koskaan saavani.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääseväni elävänä eläkeikään. Nyt tuli 15 v työttömänä täyteen.

Vierailija
2/11 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin ostan maatilaa koskaan vaikka siitä oon kakarasta saakka haaveillut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sauna, kastautuminen veteen, maalla olo jossain kaivosalueella tai maisemapaikka ennen hyttysaikaa tai sen jälkeen. Autoajelu. Joku matka. Koira. Vedoton lämmin koti, ellei muuta. Tai viileys kesällä.

Vierailija
4/11 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moottoripyöräreissu halki Euroopan.

Häntäluu ja selkä ei kestäisi sitä istumista

Vierailija
5/11 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moottoripyöräreissu halki Euroopan.

Häntäluu ja selkä ei kestäisi sitä istumista

Tämä. Mies edelleen vähän väliä tästä haaveilee, mutta ei mun kroppa kestä. Haaveeksi jää.

Vierailija
6/11 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syntymäpäiväni ei ole Suomessa juhlapäivä, mutta Isossa-Britanniassa on. Olen pitkään haaveillut matkustaa sinne syntymäpäiväkseni, mutta taitaa jäädä idea-asteelle.

Vierailija
7/11 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutto ulkomaille. En taida koskaan saada aikaiseksi toteuttaa, vaikka olen haaveillut jo 15 vuotta asumisesta etelässä.

Vierailija
8/11 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutto ulkomaille. En taida koskaan saada aikaiseksi toteuttaa, vaikka olen haaveillut jo 15 vuotta asumisesta etelässä.

Ehkä sitten eläkkeellä?

Me toteutimme tämän osittain 2v sitten, jonain päivänä jäämme etelän kotiin kokonaan

Vierailija
9/11 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasin niin, että en sano etteikö koskaan, mutta hieman vaikeaa toteuttaa. Ellei tule muutos että se onnistuu, joku niistä tai jotkut.

Vierailija
10/11 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En toteuta haaveitani koska minulla ei ole vapaata tahtoa. Ajatukset ja impulssit tulevat tietoisuuteeni yllättäen ja pyytämättä.

Vierailija
11/11 |
27.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En toteuta haaveitani koska minulla ei ole vapaata tahtoa. Ajatukset ja impulssit tulevat tietoisuuteeni yllättäen ja pyytämättä.

Myös normaaleille ihmisille tulee ajatuksia ja impulsseja, mutta sen jälkeen he alkavat toimia niiden toteuttamiseksi, jos pitävät niitä toteuttamiskelpoisina.