Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joulumammat 2010

Vierailija
30.11.2010 |

Tännne nyt sitten meille laiskoille (jotka emme ole jostain syystä rekisteröityneet) oma keskustelu joiden laskettuaika on tässä joulunaikoihin :)

Aloittajan LA. 23.12 ja tässä nyt kovasto jännitellään että koskas vauveli päättää tupsahtaa ulos..

Onkos muita vaihtoehtoista joulunviettoa tänävuonna suunnitteleville? :)

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tekisi mieli jo kääntää nenä kohti synnäriä. Nämä viimeiset hetket käyvät aika puuduttaviksi. Onneksi lääkäri lupasi, että raskautta ei päästetä yli 41+0, koska lapsi on isokokoinen, joten joulua pääsen viettämään kotona, jos mitään ikävää ei satu. Jännittää kyllä ensimmäinen joulu vauvan kanssa. Tulee varman aika poikkeuksellinen ja ikimuistoinen joulu.

Vierailija
2/26 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja viimeiset viikot olleet niin täynnä supisteluja ja kipuja, että kyllä alkaa vähitellen jo olla valmis synnärille. Tänään tuskin enää syntyy, joten tonttu tuosta tulee aika varmasti. Vaikka supisteluja on ollut pitkään ja paikat pehmeät niin eipä tuo varmaan ennen joulua aio tulla maailmaan... Toisaalta ajattelin, että 6.12 olisi hieno päivä synnyttää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös vauva tuloillaan jouluksi. Olo on ollut taas vaihteeksi huonompi ja flunssainen, nyt onneksi sain vähän lääkitystä auttamaan niin saa levättyä. Samoin odotellaan tietoa lantion magneettikuvauksesta, kun vauva on perätilassa ja on selvitelty onnistuuko alatiesynnytys.

Itse asiassa kaikki on nyt juuri ihan perseestä enkä jaksaisi mitään. :( Hirvittää että kun vauva syntyy niin onko kaikki vielä tätäkin raskaampaa...

Vierailija
4/26 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö meitä enempää ole?

Mistäs sinä? koskas sun laskettuaika?

Vierailija
5/26 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös vauva tuloillaan jouluksi. Olo on ollut taas vaihteeksi huonompi ja flunssainen, nyt onneksi sain vähän lääkitystä auttamaan niin saa levättyä. Samoin odotellaan tietoa lantion magneettikuvauksesta, kun vauva on perätilassa ja on selvitelty onnistuuko alatiesynnytys.

Itse asiassa kaikki on nyt juuri ihan perseestä enkä jaksaisi mitään. :( Hirvittää että kun vauva syntyy niin onko kaikki vielä tätäkin raskaampaa...

Meinaako ne siellä, ettei enää käänny?

kipeenä on muutekin tosi kurja olla, saati sitten näin viimeisillään, itsellä oli just viikko takasin kanssa joku ihme lentsu, eikä olo kyllä häävi ollut.. Mistäpäin muut vartoojat on?

Ap (meikäläinen on siis tuo satakuntalainen :) )

Vierailija
6/26 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai eikö vain kiinnosta jutella?

Ap

Vierailija
7/26 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla laskettuaika on 11.12. Ja oon aivan kypsä ja puhki jo tähän raskauteen :/

Vierailija
8/26 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yks joulumamma Oulun seudulta. Laskettuun nyt 4viikkoa mut sanoivat nlassa että parin viikon sisään vaavi saattas putkahtaa (ja toivottavasti näin onkin). Vauva on kovin odotettu koska häntä on tehty yli 5 vuotta (ilman hoitoja) eli ihan luomu-kaveri :) Isoveli 9v oottaa jo kovasti pikkusiskoa syntyväksi

Vierailija
9/26 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ja hirvee flunssa tälläkin :/

Vierailija
10/26 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskettuun aikaan kolmisen viikkoa. Vaikka heti voisin synnärille lähteä. ;)

Vierailija
11/26 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskettuun aikaan kolmisen viikkoa. Vaikka heti voisin synnärille lähteä. ;)

Mut toisaalta, olis se ollut kamalaa viime kesän helteillä olla viimeisillään.. Nyt tosin miinuksena mainittakoon, ettei mahdu mihinkään vaatteisiin, eikä oikein malttaisi ostaa isompaa talvitakkia kun sen käyttöikä nyt olisi mitä olisi :D

Ap

Vierailija
12/26 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on tässä ollut yli vuoden raskaana (alkuvuodesta oli myöhäinen keskenmeno) että mitäs mä nyt sitten oikein olen kun en raskaana ole? :D

Mies siihen sitten oivallisesti totesi että;

"Rakas, sähän olet sitten äiti" *sydän*

Ap

Vierailija
13/26 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tässä ketjussa pisimpään ollut raskaana, joten jos maailmassa on jotain oikeutta niin pääsen myös ekana synnyttämään. Mulle sopisi vaikka heti tänään.

-3 (10.12.)

Vierailija
14/26 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on tässä ollut yli vuoden raskaana (alkuvuodesta oli myöhäinen keskenmeno) että mitäs mä nyt sitten oikein olen kun en raskaana ole? :D Mies siihen sitten oivallisesti totesi että; "Rakas, sähän olet sitten äiti" *sydän* Ap

Meille tämä on toinen, ikäeroa lapsille tulee noin 14,5kk. Että on tässä itsekki raskaana oltu ihan riittämiin :)

Vikassa tarkastuksessa oli kohdunsuu lähteny pehmenemään (puolipehmeä) ja edellisessä neuvolassa sanottiin lapsen laskeutuneen, joten pientä toivoa on yllä, että pääsis pian ponnistamaan tämän kaverin ulos! Mitenkäs muilla?

Vierailija
15/26 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tässä ketjussa pisimpään ollut raskaana, joten jos maailmassa on jotain oikeutta niin pääsen myös ekana synnyttämään. Mulle sopisi vaikka heti tänään.

-3 (10.12.)

Toine pidemmän kaavan mukaan vartoova

Ap

Vierailija
16/26 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ei ole vielä tarkastettu...

Ja niitä viikkoja tosiaan on se 36+5

Ap

Vierailija
17/26 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joutuu raukka vuotta aiemmin kouluun, ei saa (kaveri)synttäreitä kun joulu on samaan aikaan, on aina luokkansa nuorin/pienin/heikon?

Vierailija
18/26 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ei ole vielä tarkastettu... Ja niitä viikkoja tosiaan on se 36+5 Ap

ainakin mulla..

Ja pk-seudulla asustelen. Mulla on tänään 38+3. Edellinen syntyi 40+4 ja ajatuskin siitä, että kaksi viikkoa pitäisi vielä jaksaa, mahdollisesti kolme. Mitenkähän sitä jaksaa.. :]

Vierailija
19/26 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joutuu raukka vuotta aiemmin kouluun, ei saa (kaveri)synttäreitä kun joulu on samaan aikaan, on aina luokkansa nuorin/pienin/heikon?

Meillä ei ollut ehkäisyä käytössä, joten lapsi sai tulla kun halusi. Ja näköjään loppuvuodesta tulee.

Vierailija
20/26 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eipä sitä nyt sen takia lapsen tekoa laita jäihin muutamaksi kuukaudeksi, että JOS se raukka nyt jouluna syntyy :D

Meikäläistä ei ainakaan haittaa vaikka jouluaattona syntyisi, voi synttäreitä sitten viettää vaikka ennen tai jälkeen :)

Kyllähän toisaalta on mielessä käynyt että jos menisi yliaikaiseksi niin voisi syntyä alkuvuodesta (2 viikkoa suuntaantoiseen laskun mukaan voisi tulla jopa 2.1 joka meikäläisen syntymäpäivä :D )

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi