Paljonko kannattaa pyytää kirpparilla uudenveroisesta ilmakitarasta?
Kommentit (22)
mitä voileivittömistä voileivistä.
Ei nyt mihinkään pilkkahintaan kannata myydä. Itse sain 40e vähän käytetystä.
saat paremman hinnan.
Tietysti hyvä kuva mukaan.
kyselee ap
saat paremman hinnan. Tietysti hyvä kuva mukaan.
Jaa kuva? Ilmakitarasta? :D
kyselee ap
Laitan kuvan facebookiin.
kyselee ap
Laitan kuvan facebookiin.
ap
... mitä tuo ap oikein on myymässä?
ostin kirpparilta naapurin lapselle lohdukkeeksi ilmakitaran, siihen piti kyllä kielet vaihtaa mutta muuten toimi ihan hyvin. Lapsi oli surullinen kun tein sen mielikuvituskaverista ls- ilmoituksen, eivät antaneet sille edes ruokaa ja vanhemmat ei ikinä jutelleet sen kanssa, se otettiin sit huostaan.
Hehee!
ostin kirpparilta naapurin lapselle lohdukkeeksi ilmakitaran, siihen piti kyllä kielet vaihtaa mutta muuten toimi ihan hyvin. Lapsi oli surullinen kun tein sen mielikuvituskaverista ls- ilmoituksen, eivät antaneet sille edes ruokaa ja vanhemmat ei ikinä jutelleet sen kanssa, se otettiin sit huostaan.
vahvistin kaupantekijäiseksi on paikallaan.
ostopäätöstä. Kirpparien ahtailta käytäviltä on joskus vaikeaa löytää tilaa liikkeille joita testaukseen tarvitaan. Ilmakitara istuu kaikkien syliin vähän eri tavalla, joten ota se hinnoittelussa huomioon!
enemmän saa jos joku Alexi Laiho on sillä on soittanut kuin jos soitaja on ollut Antti Laiho.
Jos vaikka on Näkymättömän miehen vanha...
enemmän saa jos joku Alexi Laiho on sillä on soittanut kuin jos soitaja on ollut Antti Laiho.
pieni varoituksen sana on paikallaan. Ostin muksulle viime jouluna joululahjaksi. Huutonetissä kun ei voi hypistellä tavaraa etukäteen, niin yllätyksenä tuli että kitarassa oli niin karmea haju mukana. Tiedä häntä missä sitä oli säilytetty.
pieni varoituksen sana on paikallaan. Ostin muksulle viime jouluna joululahjaksi. Huutonetissä kun ei voi hypistellä tavaraa etukäteen, niin yllätyksenä tuli että kitarassa oli niin karmea haju mukana. Tiedä häntä missä sitä oli säilytetty.
varmaan näitä halpiskitaroita mitkä on valmistettu Ruhrin teollisuusalueen ilmasta,haisi ihan palaneelle renkaalle. Mun tutulla oli aito Kalliovuorten raikkaasta ilmasta tehty kitara, tuoksui vastasataneelle lumelle, ah. Olikin sitten hintaakin enemmän.
värikin saattaa näyttää sit luonnossa ihan erilaiselta kun kuvassa!
Voit tulla katumapäälle. Itse säästän ilmakitaran lapselleni, joka soittaa muutenkin.
Jo tunnesyistä kannattaa pitää itsellään, suosittelen.
Tosin syynsä myymiseen kullakin. Liian edullisesti ei kannata myydä vähän käytössä ollutta ilmakitaraa.
anyone?