Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänään ei syöty mitään, painoa 45 kiloa, pituutta 165.

Vierailija
30.11.2010 |

laihtuu,laihtuu :D:D:D

syömättömyys kai sitten kannattaa.

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap on luultavasti erittäin ahdistunut. luultavasti hänen vanhempansa ovat eronneet, sisko on lesbo eikä hän välttämättä edes ole enää "nuori".

Vierailija
62/69 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mä oon miettiny kaikkia provoilijoita, että mitä ne saa siitä touhustaan? Mä ainakin olen niin kiltti ja empaattinen ihminen, että mä en halua edes anonyymisti netissä aiheuttaa mielipahaa kellekään. Jotkut provothan aiheuttaa pelkkää ärsytystä eikä se oli niin vakavaa, mutta mielestäni on myös niitä, jotka saa syystä tai toisesta lukijan ja/tai vastaajan tuntemaan mielipahaa. Minun tekis mieli ainakin heti tunnustaa sit, että vitsivitsi, en ollu tosissani...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enää en aio laihduttaa, mutta aion pysyä tässä painossa..

T. 37 kiloinen ap

Vierailija
64/69 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi noilla mitoilla vielä pitäisi laihduttaa. Nyt järki käteen.

Vierailija
65/69 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pidemmälle päästät tilanteen, sitä hitaampaa ja vaikeampaa toipuminen on.

Vierailija
66/69 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois hauska nähä että miten anorektisen näköinen olet vai etkö olekkaan niinku itse luulet.....

Vierailija
67/69 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut tosiaan ei riitä toi 45 kiloa. Mä olen 175 ja painan 48, että sä voisit pyrkiä tollaseen 38 kiloon. Pömppiksestä pitää todellakin päästä eroon ja tsemppaan vaan vähän vielä niin sulle riittää että syöt vaan joka toinen päivä (säästyy rahaakin ;)

Kyl se siitä!

Vierailija
68/69 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

paino 45 ja pituus 165. On teillä hulluilla huvit, mutta varmaan lohduttaa tieto, että elämä on lyhyt tuolla menolla, tai sitten edessä on pullaksi paisuminen, kun kerran terveellinen elämä on noin mahdotonta.

Vierailija
69/69 |
16.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin käy katsomassa iltasanomien sivulta identtisiä kaksosia, jotka molemmat painavat 38kg. Ei koskaan kuukautisia, eivätkä varmaan koskaan saa lapsiakaan. ovat vieläpä lääkäreitä, minusta tuollaiset luurangot eivät ole soveliaita lääkäreiksi, pitäisi jotain esikuvaa olla. mutta menkää katsomaan ne kuvat...mulle tuli niistä ihan paha olo, yök.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän