Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tänään ei syöty mitään, painoa 45 kiloa, pituutta 165.

Vierailija
30.11.2010 |

laihtuu,laihtuu :D:D:D

syömättömyys kai sitten kannattaa.

Kommentit (69)

Vierailija
41/69 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi elän ja miksi edes synnyin? ap

Kuule, olet arvokas ja hyvä juuri sellaisena kuin olet, usko se.

SItten kun uskot, sun ei tarvi kuihduttaa itseäsi.

Vierailija
42/69 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se kuolema tolla viisii kolkuttelee hyvinkin nopeeta.sitä vissiin toivotkin. et sä tuu olemaa koskaa niin laiha,että oisit tyytyväinen!sydän ei tuu kestämää tommosta rääkkiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/69 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että aika nuori.

Itse painoin 18-vuotiaana 46 kg, pituutta oli 168 cm. En ollut anorektikko, vaan sopusuhtaisen hoikka. Mutta jos nyt aikuisena painaisin sen verran, näyttäisin karsealta.

Ja olen 160 cm. 45 kiloinen aikuinen tuossa mitassa on kammottavaa katseltavaa - anteeksi nyt vain. Ellet ole sitten teini tai provoilija.

Vierailija
44/69 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mähän syön - kerran päivässä lämpimän ruuan!

Vierailija
45/69 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattais kyllä jättää se yksikin lämmin ateria syömättä. Kyllä sun nyt ainakin 10kg pitäis laihtua vielä. Läski.

Vierailija
46/69 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattais kyllä jättää se yksikin lämmin ateria syömättä. Kyllä sun nyt ainakin 10kg pitäis laihtua vielä. Läski.

eihän pidä , 5 kiloa riittää. sitä paitsi en ole läski, en vain ole tarpeeksi hoikka. niin ja kyllä haluan syödä kerran päivässä.

ap

Vierailija
47/69 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et muuten ole vastannut kysymykseen MIKSI laihdutat?

ap

Vierailija
48/69 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoindeksisi on: 16,5

Se tarkoittaa, että painosi on normaalia alhaisempi. Sinulla on suositukseen nähden alipainoa 5 kiloa.

Normaalipainoisen painoindeksi on välillä 18,5 - 24,9. Nämä viiterajat soveltuvat parhaiten 18-60 -vuotiaille aikuisille. Ennen pituuskasvun loppumista painoindeksiä ei yleensä tule käyttää lihavuuden tai laihuuden arvioimisessa. Ikääntyneillä ihannepainoindeksi voi olla jonkin verran suurempikin, mutta tarkkoja ohjearvoja ei ole olemassa. Painoindeksi voi olla kohonnut myös lihaksikkuuden takia; varsinkin kehonrakentajien lihasmassa on niin suuri, että painoindeksin käytölle ei ole perusteita. Jos kuitenkin lihaksikkaan henkilön vatsan ympärysmitta on suuri muuhun vartaloon verrattuna, silloin jo painoindeksiluokassa "lievä lihavuus" voi olla kyse lihavuudesta.

Kun painoindeksin arvo on alle 17, voidaan puhua merkittävästä alipainosta ja arvon ollessa alle 15 sairaalloisesta alipainosta. Alipaino altistaa luukadolle eli osteoporoosille. Henkilön halutessa nostaa painoaan, hänen pitäisi syödä entistä suurempia ruoka-annoksia, usein energiapitoisia välipaloja eikä rasvaa ole tarvetta kaihtaa. Jos hän on himoliikkuja, jatkossa voisi olla liikkumisessa vähän maltillisempi.

Vierailija
49/69 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai onko myös sinun mielestäsi mahdollista, että laihduttamisvimmasi ei ole enää normaalia?

Vierailija
50/69 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat tosin olla provo? Noh, joka tapauksessa vaikea tuota touhua on ymmärtää. Muut ihmiset katsoo sun kasvoja ja kuolema tuijottaa takaisin, mutta omasta mielestäsi olet hyvännäköinen?

Vierailija
51/69 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

maailman typerintä provoa!

Vierailija
52/69 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jatkais kieltämättä typerää provoa.

Vierailija
53/69 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIksi haluat laihtua?

no SIKSI että haluan laihtua

Et muuten ole vastannut kysymykseen MIKSI laihdutat?

ap

Vierailija
54/69 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mä oon miettiny kaikkia provoilijoita, että mitä ne saa siitä touhustaan?

Mä ainakin olen niin kiltti ja empaattinen ihminen, että mä en halua edes anonyymisti netissä aiheuttaa mielipahaa kellekään. Jotkut provothan aiheuttaa pelkkää ärsytystä eikä se oli niin vakavaa, mutta mielestäni on myös niitä, jotka saa syystä tai toisesta lukijan ja/tai vastaajan tuntemaan mielipahaa. Minun tekis mieli ainakin heti tunnustaa sit, että vitsivitsi, en ollu tosissani...

Vierailija
55/69 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mä oon miettiny kaikkia provoilijoita, että mitä ne saa siitä touhustaan?

Voin vaan kuvitella miten säälittävää ja turhauttavaa elämää sellanen elää.

Vierailija
56/69 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joistakin provoilu on vaan kivaa ajanvietettä.

Tai sitten testataan mielenkiinnosta ihmisten reaktioita.

Vierailija
57/69 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä sosiaalisesti kyvyttömien keino opetella ihmissuhdetaitoja, vai? Jos minä tekisin tämän aloituksen, niin tasan tarkkaan tietäisin minkälaisia vastauksia siihen saisin. Ehkä olen vain liian fiksu?

Vierailija
58/69 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä sosiaalisesti kyvyttömien keino opetella ihmissuhdetaitoja, vai? Jos minä tekisin tämän aloituksen, niin tasan tarkkaan tietäisin minkälaisia vastauksia siihen saisin. Ehkä olen vain liian fiksu?

Jos tämä oli provo ja minä olisin provoilija, niin minulla olisi aika tylsää - olisin kyllä osannut ennustaa kaikki vastaukset mitä tuleman pitää.

Vierailija
59/69 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun aikuinen anorektikko tuttu kuoli nukkuessaan.

Vierailija
60/69 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai ei, niin tylsä keskustelunaihe.

Mä oon 165/55 ja syönyt tänään kahvia, leipää, juustoa ja jogurttia aamupalaksi ja pastaa lounaaksi. Oon 25 ja haluan syödä viisi kertaa päivässä ja pitää painoni. Pliis, kommentoikaa!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi