Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä joulukoriin sisällöksi?

Vierailija
30.11.2010 |

Otsikko siis kertoi. Kyseessä on eräs keski-ikäinen sukulaismies joka on remontoinut ja ollut isona apuna meidän rempassa. Ei koskaan ota rahaa vastaan joten mies ehdotti tuota korin väsäämistä. Raksamiehellä on vaimo ja kolme kouluikäistä lasta, ei juo kuin saunakaljoja ja katsoo salkkareita, paremmin en tapoja tunne. Itse ajattelin koota tällaiset:

joulukahvipaketti

suklaata, fazerin sininen jne.

glögiä

pipareita

saunatuoksu ja joku juttu mihin se laitetaan

joku pieni peli perheen kanssa pelattavaksi?

kynttilä

pari kaljatölkkiä

Kirjoitin myös runon joulukorttiin jossa kiitetään avusta ja myös kärsivällistä vaimoa kun työn lisäksi mies on ollut meidän rempassa mukana.

Onko muita ehdotuksia mitä koriin voisi laittaa? Vaikuttaa aika perussetiltä, joten ehdotuksia otetaan vastaan.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai jonkun konjakkipullon.

Vierailija
2/6 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jouluolutta

kynttilä

suklaata

glögiä

rusinoita ja pähkinöitä

pipareita

juustoja

kahvia

servettejä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mies on raksamies, eikä ne siinä jengissä arvosta mitään joulukahveja eikä muita maustekahveja. Yököttävinä pitävät. Ihan tavallinen juhlamokka on parasta.

Mä laittaisin piparien kaveriksi hyvän homejuuston. Toki sit on kyljäsäilytysongelma, mut kyllähän se nyt hetken säilyy.

Ja raksamiehen vaimona niin ei mitään kärsivällisyyskiitoksia mulle, jooko. Me on kotona keskenämme sovittu, mitä toistemme töistä ja harrasteista odotetaan ja mitä ei, teidän ei tarvi ottaa siihen kantaa. Voin vakuuttaa, että jos mun kärsivällisyys loppuisi, teidän remppatyömaa jäisi mieheltä sille sijoilleen. Ei tarvi "alentua kiittelemään".

Vierailija
4/6 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mies on raksamies, eikä ne siinä jengissä arvosta mitään joulukahveja eikä muita maustekahveja. Yököttävinä pitävät. Ihan tavallinen juhlamokka on parasta.

Mä laittaisin piparien kaveriksi hyvän homejuuston. Toki sit on kyljäsäilytysongelma, mut kyllähän se nyt hetken säilyy.

Ja raksamiehen vaimona niin ei mitään kärsivällisyyskiitoksia mulle, jooko. Me on kotona keskenämme sovittu, mitä toistemme töistä ja harrasteista odotetaan ja mitä ei, teidän ei tarvi ottaa siihen kantaa. Voin vakuuttaa, että jos mun kärsivällisyys loppuisi, teidän remppatyömaa jäisi mieheltä sille sijoilleen. Ei tarvi "alentua kiittelemään".

Vierailija
5/6 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän laadukkaampaa kuin fazerin sinistä ja tavis-olutta, hae vaikka alkosta muutama erilainen jouluolut ja samalla voit napata mukaan glögin alkosta, ovat parempia kuin kaupan glögit.

Jotain suolaista naposteltavaa laittaisin myös mukaan.

Jos annat korin jo hyvissä ajoin ennen joulua, niin sitten myös jouluiset mausteet mukaan ja hyvää sinappia (kinkun kanssa syötäväksi).

Vierailija
6/6 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyseessä ollutkaan sukulainen, joka oli auttanut rakennustöissä?

Ja muutenkin, en ymmärrä mitä kenenkään ammatti kuuluu siihen, miten kiinnostunut on siitä mitä suuhunsa työntää. Raksamies ei siis voi ymmärtää mitään muuta kuin ranskalaisia ja nakkeja ja kaljaa? Epäilen...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme