Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitiysloma alkoi-mitä tehdä? Esikoista odotan.

Vierailija
21.11.2010 |

En usko, että jaksan kovin paljon huhkia. Alan olla jo aika suuri ja lapsikin kai voi syntyä koska vaan.

Joululahjat ostamatta, että niistä on kai aloitettava ennenkuin muutun niin suureksi, että on ihan mahdotonta enää kävellä ja ryysikset kauppakeskuksissa vain pahenee.

Siivousapua meille on tulossa kun otetaan ainakin hetkeksi siivooja tän loppuraskauden ajaksi.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pimeässä vielä ihan rauhassa nukkumaan, sitä luksusta ei sitten olekaan ihan heti odotettavissa vauvan tulon jälkeen :-)

Vierailija
2/14 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tämä tavallaan ihan kivaa, ettei tarvitse mennä töihin, mutta kun työkin on ainakin joskus ihan mukavaa! Päiviin ei jää mitään kivaa! Olen melko yksin tässä elämäntilanteessa. On mun muutamilla kavereilla lapsia, mutta kaverit on tällä hetkellä taas työelämässä. Kukaan ei lomaile samaan aikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä miehesi sinne ryysikseen!

Ennen kaikkea lepää ja nauti! Lue, katso leffoja.

Korkeintaan tee muutama ruoka pakkaseen, jos kokkaus kiinnostaa. Ehkä joulutorttuja tms jos olette joulun kotona.

Esikoisen kanssa pääsin sairaalasta 22.12. ja seuraavana päivänä tulivat mun vanhemmat ja veljen perhe meille joulun viettoon. LA oli ollut joulukuun alussa .... Onneksi vieraat olivat valmistelleet kaiken ja mulla ol ipakkasessa maustekakku :)

Vierailija
4/14 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muita pakkoja, mut noi on hoidettava... Eipä siinä kauaa mene kunhan tietää mitä hankkisi.

ap

Vierailija
5/14 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voivatko sun työkkäkäyvät kaverit pitää lounastunteja ulkona?

Käy lounaalla muutaman kaverin kanssa. Se katkaisee päivän kivasti ja saat pientä ohjelmaa. Tai jos asut lâhellä, pyydä lounaalle sun luokse. Pizzataksi on ihan hyvä lounas :)

Käy kampaajalla, jalkahoidossa jne sillä se jäävät toissijaisiksi muutamaksi kuukaudeksi.

Mun pienimmäinen täyttää huomenna 6v :)

Vierailija
6/14 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hipelöit ja viikkailet pieniä vaatteita, mietit onko kaikkea mitä alkuun tarvitsette, teet viimeisiä hankintoja, järjestät kotia vauvan tuloon. Varaat itsellesi kasvohoidon ja kampaajan, nautit olostasi ja hemmottelet itseäsi. Tämän jälkeen vauva on aina etusijalla! Käyt rauhallisilla kävelyillä, juot päiväkahvit kiireettä, luet, laitat joulua... NAUTI ELÄMÄSTÄSI!

Vierailija
7/14 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et haluaisi jäädä kotiin, mutta et voi oikein tehdäkään mitään.

Kärsit tekemisen puutteesta, ja samalla varmistat, ettei sinulla todellakaan ole tekemistä (esim siivooja).

Ajattelet, ettet voi tehdä sitä, etkä tätä, kaikki kiva poistuu elämästä, äitiysloman takia...

Opettele katsomaan, mitä sä voit tehdä ja mitä sun ei nyt sitten tarvitse tehdä ja mihin kaikkeen sulla on mahdollisuus.

Vauvan synnyttyä syytät mahdollisesti vauvaa siitä, mitä kaikkea et voi enää tehdä. Vaarallinen näkymä. =(

Vierailija
8/14 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä oikeen jaksa siivota. Ihan oikeasti.. kun pitää kumarrella ja muuta. Eikä tuo siivooja tule käymään kun kahden viikon välein. Kyllä siinä siivoamista riittää väliajoillekin jos haluaa.

Ehkä se on vain tämä muutos, mikä ahdistaa vähän. Olen kuitenkin ollut jo työelämässä monen monta vuotta ja sitä ennen opiskellut ja tehnyt töitä opiskelujen ohella. Tämä on mulle uusi tilanne. En osaa oikein suhtautua siihen vaikka nautinkin tästä tavallaan, ettei mun ole PAKKO mennä töihin. Ei sekään aina kivaa ollut.

ap

Vierailija
9/14 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai onko elämäsi sisältö ollut vuosikausia vain työ ja suorittaminen? Nykyään pitää aina olla kiire ja koko ajan pitäisi kotonakin siivota ja järjestellä kaappeja tai putsata vaikka lattiakaivoa jos ei muuta keksi,tuleeko sinulle syyllinen olo jos vain istut sohvalla?

Tällaiset isot elämänmuutokset ovat pysähtymisen paikkoja,vain sinä päätät lähdetkö oikeaan suuntaan

Vierailija
10/14 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutaman viikon kuluttua sinulla saattaa olla niitä töitä enemmän kuin haluat ja nimenomaan silloin kun niitä et halua...

Tämä on aika monen esikoistaan odottavan äidin ongelma. Muutaman vuoden kuluttua ongelma kuulostaa ihan surrealistiselta ja ap:kin varmasti huomaa sen sitten ;)

Vierailija
11/14 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten oot silloin saanut aikasi kulumaan? Vai ootko aina matkustellut loman ensimmäisestä päivästä viimeiseen, etkä oo ikinä viettänyt kotona edes yhtään viikonloppua. Eihän tää nyt oo sen kummempaa.

Vierailija
12/14 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

opiskele vaikka sitä, jos et osaa olla tekemättä mitään.

Vierailija
13/14 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nähnyt kavereita, jotka on lomalla ja kierrellyt kaupoissa. Siivoillut ja oleskellut rannalla. Lukenut kirjoja. Osaa voi tietty tehdä nytkin, osaa ei.

Ei tämä sen kummempaa ole nyt kuin tämä muutos vaan.. ja nämä hormonit ehkä. Ja pimeys, joka vähän ehkä masentaa. Kai tämä tästä kun saa muutaman päivän vaan olla ja ihmetellä.. Nukkua ja levätä hetken. Sitten ehkä jaksaa uudella energialla tarttua johonkin mieluisampaan hommaan.

ap

ap

Vierailija
14/14 |
21.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käy joka päivä kahvilla, leffassa, syömässä, konsertuissa tms kivaa. anna aikaa itsellesi, nauti olostasi. pian menee monta kuukautta että ikioma aika on kortilla. itse nautin juurikin suunnattomasti tuosta muutamasta viikosta jotka sain valmistautua rauhassa tulevaan. surutta tein kaikkea kivaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme