Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

montako lahjaa olet jo paketoinut? Minä noin 60 kpl :) Kaikki omalle perheelle

Vierailija
30.11.2010 |

Kommentit (77)

Vierailija
41/77 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hirvesti paketeja, ja parereita. Että ihan hävetti, mikään ei kiinnostanut. Liikaa kaikkea, onneksi ei enäää.

Vierailija
42/77 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"2kpl isoa gormit lelua, iso bakugan setti,iso geomag paketti,ja iso bionicle hero, pokemon pallo kuulilla."

Vai eikö muoviroju ole silloin krääsää jos se on ISO ja kallis?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/77 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kin ,kun lasten lapset olivat pieniä, tuli niin hirvesti paketeja, ja parereita. Että ihan hävetti, mikään ei kiinnostanut. Liikaa kaikkea, onneksi ei enäää.

vanhin jo 18v :)

-ap

Vierailija
44/77 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme, että kuopuksen eskarissa vain 6 luisteli, kun pitää odottaa joulupukilta luistimia.

Mä ostin kuule ihan launantaina kaupasta pojalle luistimet, että pääsi luistelemaan.

Tuo on juuri sitä näyttämistä, kun leffoja, kirjoja ja harrastusvälineitä ei saa muuten.

Joo ja suksetkin saa heti, kun ne tarpeen ja rattikelkallakin on jo lasketeltu.

Ei toi teidän tapa ole, kuin säälittävä.

Vierailija
45/77 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarpeeseen, vaan ihan yltäkylläisyydeksi? Kyllä mä ostan mieluummin tarpeeseen kun on sen aika, ja jouluna annan yhden hyvä ison kalliin jutun, jota on odotettu ja josta lapsi oikeasti ilahtuu sen saadessaan. Viime vuonna se oli iso petshop talo, tänä vuonna Nintendo. Pikkupaketteja tulee kummeilta, sukulaisilta ja muilta.

Vierailija
46/77 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole krääsää, koska pojat leluilla leikkii ahkerasti ja kaiken tarpeellisen saavat etukäteen, ei lahjaksi.

Lelut on lasten toivelahjoja ja mukavasti aika menee leikkiessä.

Varmasti moni poika tykkäisi noista lahjoista.

Ei tarvi paketoida tyyliin villasukat, lapset.

Vierailija
47/77 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos jokaisen suklaapatukan ja hiuspinnin paketoi erikseen niinkuin varmasti ap tekee.

Yleensä tuollaiset pakettien määrällä kerskujat on niitä joiden paketit sisältää sitten jotain olematonta hilipetööriä..

Vierailija
48/77 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa ymmärtää. Meillä on neljä lasta ja kummeilta ja sukulaisilta tulee kyllä paketteja, mut en tiedä oisko meillä koskaan ollut 60 pakettia edes koko perheelle.

Vanhin lapsista oli viime jouluna eskarilainen ja ei saanut lahjaksi yhtäkään lelua ja oli onnellinen kaikista lahjoistaan. Krääsää ja turhia leluja on jo ihan tarpeeksi. Ei sillä etteikö ap:n lahjat voisi olla tarpeellisia ja ei krääsää.

Yleensä olemme lapsilta kyselleet lahjatoiveita ja jos ei sukulaisilta/ kummeilta ole tulossa heidän eniten toivomaansa lahjaa, olemme ostaneet sen itse. Joka tapauksessa ostamme yleensä vain yhden lahjan jokaiselle lapselle. Miksi tarvitaan enemmän? Tänä jouluna isommat sisarukset haluavat itse antaa pienemmille ja toisilleen jotain, joten pari pienempää ja tarpeellista lahjaa on jo paketoitu lasten kanssa.

Ja lahjoja olen paketoinut muuten yhden kummipojalle. Sukulaisille ja tutuille osan olen jo tehnyt ja iso osa on itse tehtyjä.

Vierailija
49/77 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme, että kuopuksen eskarissa vain 6 luisteli, kun pitää odottaa joulupukilta luistimia.

Mä ostin kuule ihan launantaina kaupasta pojalle luistimet, että pääsi luistelemaan.

Tuo on juuri sitä näyttämistä, kun leffoja, kirjoja ja harrastusvälineitä ei saa muuten.

Joo ja suksetkin saa heti, kun ne tarpeen ja rattikelkallakin on jo lasketeltu.

Ei toi teidän tapa ole, kuin säälittävä.

Miten sua voi noin paljon pänniä ventovieraan perheen joulunviettotapa??

Toivottavasti sinäkin löydät yhdestä paketista vaikka purkillisen rauhoittavia!

-ap

Vierailija
50/77 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ison kasan lahjoja lapsilleen. Tähän mennessä paketoituna on noin 30-40 lahjaa mutta paljon on vielä paketoimatta. Meillä 3 lasta ja iso lahjavuori aattona on aina meidänkin suvun tavaramerkki :). Kaikkea tärkeää paketeissa esim. kirjoja perheen lukutoukalle, wii- pelejä, legoja, lautapelejä ym.

Vierailija
51/77 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo 3 kallista lahjaa. Minä ostelen varmaan sitten pari halpaa, yhteensä saa meiltä noin 5-6 pakettia. Kuopukselle on ostettu vasta 1 ja vielä ostetaan 2. Miehelle ostan 2-3 pakettia. Muille sukulaisille olen ostanut jo yhteensä 18 pakettia, joista sukulaislapsille 10 (lapsia on 5 eli jokaiselle 2). Aikuisia on 6, siskoni ja anoppini saa kaksi lahjaa, kun löysin sopivat. Eli meidän lahjasaldo on 30 pakettia, jotka siis jakaantuvat 7 lapselle ja 7 aikuiselle. Hinnaltaan sukulaislasten lahjat ovat noin 10-30 euroa (ja tämä siis riippuu siitä, onko kyseessä kummilapsi tai sisaruksenlapsi, nämä saavat hiukan kalliimmat, 3 kpl, muut 3 saavat sitten vähän halvemmat). Aikuisten lahjat maksavat noin 20-30 euroa. Omalle miehelleni ostan noin 60-100 euron lahjat, ja lapsille viis hinnasta, kunhan löytyy kivoja eli usein aika halpaakin.

Ymmärrän 60 pakettia, jos siinä on koko suvun lahjat. Meillä kun sukulaiset tulevat viettämään joulua meille ja kaikille pitäisi sitten jotain ostaa... Mutta se, että perheen lapset saavat 15 pakettia kukin, tuntuu ihan järkyttävältä määrältä. Toki jos 10 paketissa on esim. uudet talvivaatteet, kengät, luistimet, sukset, pulkka, yöpaita, farkut ja pari puseroa, niin sitten ymmärrän, että syksyn vaate- ja varusteostokset on jätetty jouluun. Varsinaisia lelulahjoja olisi sitten vain muutama.

Vierailija
52/77 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen sydämellä ja rakkaudella. Ja toivoen todella että ne ilahduttavat lahjojen saajia. Kyse on hyväntekeväisyyskeräyksestä todella kurjissa oloissa eläville lapsille.

Olen ottanut lastemme käyttämättömiä tai uudenveroisia leluja, ostanutkin muutaman, lisäksi laittanut uudenveroisia vaatteita pakettiin. Esim. villahaalari, käyttämättä jäänyt ulkoilupuku jne.

Ja ette usko miten hyvän joulumielen tuosta saa. Ajatuskin ilahtuneesta pienokaisesta (ja äidistään) saa hyvälle tuulelle. Olen laittanut muutamaan pakettiin vielä lelulahjan kylkeen jonkin pienen extran, esim. tikkarin.

Omille lapsille olen ostanut yhden lakanapaketin enkä sitäkään ole vielä paketoinut. Mutta rakkaudella hankimme heillekin jotkut paketit. Ei liikaa, hukumme tavaraan.

Vierailija
53/77 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen, joka on jo paketoinut ison kasan lahjoja lapsilleen. Tähän mennessä paketoituna on noin 30-40 lahjaa mutta paljon on vielä paketoimatta. Meillä 3 lasta ja iso lahjavuori aattona on aina meidänkin suvun tavaramerkki :). Kaikkea tärkeää paketeissa esim. kirjoja perheen lukutoukalle, wii- pelejä, legoja, lautapelejä ym.

Meillä kans varsinkin isommat lapset on mukana tässä "paljon paketteja"-jutussa. Se nyt vaan on meidän juttu :)

Ja paketeista paljastuu just paljon kirjoja ja pelejä ja koko perheen juttuja. Suuri osa paketeista on yhteisiä.

Toki lapsille on myös omia paketteja :)

Hyvää Joulun odotusta teillekin! Tää Joulun odotus on just sitä parasta! Talo on jo koristeltu, yks kinkku jo paistettu, joulutorttuja tehty, piparit paistetaan ens viikonloppuna...

-ap

Vierailija
54/77 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokaisen kirjan ja dvd:n ja kaikki muutkin ostokset erikseen? Olenko oikeassa?

Kyllähän noista hyvin äkkiä määrällisesti tulee paljon. Varsinkin, jos tosiaankin haluaa paketoida myös kaiken "tarpeellisen".

Esim. jos vanhin lapsi on tyttö ja sille ostaa vähän meikkejä, niin tuleehan niistäkin jo monta pakettia.

Relatkaa mammat vähän!

ps. Minäkin käyn hakemassa Aku Ankan taskukirjoja divarista ja paketoin jokaisen kirjan erikseen :)

Vierailija
55/77 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

ja kyllä, nimenomaan hukkua niihin lahjoihin just tarvitseekin :) Ja hei... tässä on vielä 24 päivää jäljellä hankkia lisää paketteja :) -ap

[/quote]

kasvattaa lapsensa tuollaseks materialistiks niinku ite oot! Sitten kun tapahtuu jotain elämässä eikä ookaan varaa ostaa sitä romua niin psyyke järkkyy ja elämä on pilalla, nyyh!

Vierailija
56/77 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun tapahtuu jotain elämässä eikä ookaan varaa ostaa sitä romua niin psyyke järkkyy ja elämä on pilalla, nyyh!

kaikki muut ei suinkaan sitä tee!

Vierailija
57/77 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meneekö ap:lla homma vähän överiksi?

no KYLLÄ :)

mutta pakko on vielä hankkia ainakin muutama dvd eli mulle Epäilys ja Shrek 4

-ap

Vierailija
58/77 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä toinen samanlainen jouluhörhö ;)

Mä en kuuraa kaappeja, mun joulufiilis tulee siitä, kun saa hankkia perheelle paketteja ja koristella ja paistaa torttuja :)

-ap

Vierailija
59/77 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä todellakaan kuuttakymmentä.

Huh millaista kulutushysteriaa.

Vierailija
60/77 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen lahjoja vasta paketoin kun olin yksin. Muut voin paketoida sitten lapsenkin kanssa yhdessä, joten ne jätin myöhemmäksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi