Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

montako lahjaa olet jo paketoinut? Minä noin 60 kpl :) Kaikki omalle perheelle

Vierailija
30.11.2010 |

Kommentit (77)

Vierailija
21/77 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama vielä paketoimatta ja ostamatta, muuten homma hyvin hanskassa!

Vierailija
22/77 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin lahjojakin on vain seitsemän, niistä kolme lapselle ja loput siskonlapsille sekä yksi miehelleni. Eipä tule muille mitään ostettua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/77 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jouluna pitää olla paljon paketteja?

Vierailija
24/77 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyseessä lie jotain ihan muuta.

Vierailija
25/77 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos joka joulu tulee noin paljon paketteja vai onko tämä vuosi vain poikkeus? Toivottavasti. Muuten sanon että aika sairasta. Minua ainkain ahdistaisi hirveästi moinen lahjavuori.

!

ja kyllä, nimenomaan hukkua niihin lahjoihin just tarvitseekin :)

Ja hei... tässä on vielä 24 päivää jäljellä hankkia lisää paketteja :)

-ap

Vierailija
26/77 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerskakuluttamaan krääsää ja tulemaan ahneiksi. Onnellinen on se, jolla on jo tarpeeksi, eikä tarvitse kasaa romua viettääkseen rauhan, hyvän mielen ja rakkauden juhlaa yhdessä perheen kanssa.

Mä olen suorastaan pöyristynyt, vaikka meilläkin oli jossain vaiheessa romukasajouluja. Minusta se ei ollut edes lapsena kovin mielenkiintoista saada 20 pakettia puolivillaista halpaa krääsää.

Vierailija
27/77 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

perheellemme tulee yhteensä 5 pakettia, kaksi kummallekin lapselle ja yksi miehelle. Lahjavuori tulee silti, isovanhemmilta.

Vierailija
28/77 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerää opettaa lapset pienestä pitäen kerskakuluttamaan krääsää ja tulemaan ahneiksi. Onnellinen on se, jolla on jo tarpeeksi, eikä tarvitse kasaa romua viettääkseen rauhan, hyvän mielen ja rakkauden juhlaa yhdessä perheen kanssa.

Mä olen suorastaan pöyristynyt, vaikka meilläkin oli jossain vaiheessa romukasajouluja. Minusta se ei ollut edes lapsena kovin mielenkiintoista saada 20 pakettia puolivillaista halpaa krääsää.

Vierailija
29/77 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, huonoa ja noloa kai sekin, kun olen itse ylpeä, että olen saanut meidän 3 mussukkaa tajuamaan, että pari toivottua lahjaa on riitävä + sitten sitä ylimääräistä sälää, mitä kummit + sukulaiset aina haluaa ostaa.

Käytännössä, kun lapsi on sen ekan toivotuimman avannut, on ihan sama mitä muuta on tullut. Tai ehkä meidän lapset ovat vähän yksioikoisia?

Vierailija
30/77 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ööö.... kuka sanoi, että niissä paketeissa on krääsää??

Typerää opettaa lapset pienestä pitäen kerskakuluttamaan krääsää ja tulemaan ahneiksi. Onnellinen on se, jolla on jo tarpeeksi, eikä tarvitse kasaa romua viettääkseen rauhan, hyvän mielen ja rakkauden juhlaa yhdessä perheen kanssa.

Vierailija
31/77 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhien asioiden hamstraamista ei tänä päivänä länsimaissa pidetä kovinkaan outona, jos vain kohde on tarpeeksi trendikäs. Sitä suorastaan ihaillaan. En tietenkään väitä, että kärsimme kaikki pakko-oireisesta häiriöstä, joka on ongelmallinen ja apua vaativa tila. Mutta väitän, että myös "normaalin rajoissa" pidetyn hamstraamiskäytöksen takana on jotain sellaista, mitä sietäisi tutkia. Minua ainakin kiinnostaisi aivan hillittömästi tietää, mikä laittaa meidät haluamaan lisää ja lisää tavaraa silloinkin, kun tarvetta uudelle ei ole ollut enää pitkään aikaan. Jokaisella on siihen tietenkin omat syynsä, mutta ilmiö on tänä päivänä niin huolestuttavan yleinen ja lisäksi ympäristölle niin tuhoisa, että jotain olisi asialle tehtävä.

Vierailija
32/77 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, huonoa ja noloa kai sekin, kun olen itse ylpeä, että olen saanut meidän 3 mussukkaa tajuamaan, että pari toivottua lahjaa on riitävä + sitten sitä ylimääräistä sälää, mitä kummit + sukulaiset aina haluaa ostaa.

Käytännössä, kun lapsi on sen ekan toivotuimman avannut, on ihan sama mitä muuta on tullut. Tai ehkä meidän lapset ovat vähän yksioikoisia?

kyllä meidänkin lapset tyytyisivät pariin pakettiin, mutta minkäs teet, kun äiti sekoaa lahjaostoksilla :)

Vai luulitko oikeesti, että meidän lapset VAATIVAT paljon paketteja? Että kiukuttelevat sit koko joulun, jos ei tule sopiva määrä?

-ap

Vierailija
33/77 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kerropa sitten mitä niissä on?

paljon kaikkea sellaista, mitä tässä lähiaikoina olis pitänyt hankkia joka tapauksessa.

Ja muutenkin, pitkin vuotta jätetään monta juttuu (esim. kirjoja, leffoja, harrastusjuttuja) ostamatta ja ostetaan ne sit kerralla näin jouluna.

Meistä nyt vaan on kivaa, kun on paljon paketteja. Se taitaakin olla sellainen meidän perheen sisäpiirivitsi :)

-ap

Vierailija
34/77 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sen verran isoja ,että saavat ostaa mitä itse haluavat.

Vierailija
35/77 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi varmaan miettiä, mitä yrität tuolla valtaisalla lahjojen hamstraamisella kompensoida itsellesi tai muille? Eihän tuossa ole mitään järkeä, eikä yksittäistä lahjaa edes osaa arvostaa, jos niitä tulee kymmenittäin.

Mieluummin vähemmän, mutta laatua (vaikka kallistakin) ja mieleistä, tavaraa jota varmasti käytetään.

kyllä meidänkin lapset tyytyisivät pariin pakettiin, mutta minkäs teet, kun äiti sekoaa lahjaostoksilla :)

Vai luulitko oikeesti, että meidän lapset VAATIVAT paljon paketteja? Että kiukuttelevat sit koko joulun, jos ei tule sopiva määrä?

-ap

Vierailija
36/77 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eri mittakaavassa liikutaan ap:n kanssa... sukulaislapsille on 5 lahjaa paketissa ja yksi meni joulupuukeräykseen, omalle lapselle 3 lahjaa paketoimatta (onneksi jo ostettu nekin).

Siinäpä ne tämän joulun lahjat onneksi ovatkin, lapsi ei vaadi ja äiti ei ole lahjaostoksilla seonnut -vielä :)

Vierailija
37/77 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuossa ole mitään järkeä, eikä yksittäistä lahjaa edes osaa arvostaa, jos niitä tulee kymmenittäin.

Ja iso osa niistä paketeista on meille kaikille, siis koko perheelle yhteisiä!

-ap

Vierailija
38/77 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ostetaan harkiten ja lahjat ei ole mitään halpoja.

Noi ketkä antaa paljon lahjoja, niin antavat yleensä kasan paskaa.

Tässä kuopuksen lahjat.

Wii peli, autorata, iso lego paketti, 2kpl isoa gormit lelua, iso bakugan setti, lautapeli, iso geomag paketti, lulu kissa ja iso bionicle hero, pokemon pallo kuulilla ja dvd filmi.

3 joulukirjaa pojat saa etukäteen( perinne meillä) ja rattikelkan kuopus jo sai.

Määrä ei korvaa laatua. Meillä vaatteet, kirjat, urheiluvälineet kuuluu arkeen.

Vierailija
39/77 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wii peli, autorata, iso lego paketti, 2kpl isoa gormit lelua, iso bakugan setti, lautapeli, iso geomag paketti, lulu kissa ja iso bionicle hero, pokemon pallo kuulilla ja dvd filmi.

Vierailija
40/77 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vaatii joulufiilistä että tulee hienot paketit,eikä sitä fiilistä vielä ole

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi