Pihit ihmiset on huvittavia
:D:D
Varsinkin äijät, jotka eivät treffeillä tarjoa edes kahvikupillista.
Kommentit (64)
[quote author="Vierailija" time="30.11.2010 klo 08:40"]
Yhden kanssa tavattiin 3 kertaa. Ekalla kerralla kustannettiin kumpikin omat kahvit.
Tokalla kerralla tarjosin miehelle baarissa juoman. Oltiin siis yhdet juomat jo juotu. Istuttiin siinä kuivin suin ja sanoin, että nyt tekisi mieli tuoremehua. Mies ei reagoinut. Sanoin, haen itselle tuoremehun, saako sulle olla jotain? Ajattelin, että tästä tajuaisi hakea meille juomat. Mutta ei, mies pokkana pyysi mua tuomaan oluen. Ja kelpasi vielä kyyti kotiinkin mun autossa!
Kolmannella kerralla mies pyysi mua lounaalle. Ajattelin, että ehkä tarjoaa lounaan, kun sai sen juoman ja kyydin. Eikö mitä. Mutta kehui kyllä, miten hänellä on rahaa - esitteli ostamaansa kallista kameraa (hänellä oli kotona kaksi muutakin tyyristä kameraa) ja kuvia sähkökitarasysteemistään. Oli kuulemma ostanut kitaran, vaikkei osaa soittaa, vain, koska nyt kerran voi sellaisen ostaa.
Enpä sitten enää vastannut sen miehen soittoihin.
[/quote]
Päivänselvää että kumpikin kustantaa omat ruokansa ja juomansa
[quote author="Vierailija" time="30.11.2010 klo 08:57"]
ihminen ei enää osaa ajatella muuta kuin että sitä täytyy saada kokoajan lisää. Kun rahalle antaa pikkusormen, se vie vähitellen koko ihmisen. Kohtuullisesti tai vähän rahaa ansaitsevat eivät voi tähän kavalaan ansaan langeta, joten he ovat paremmassa asemassa suhteessa rahaan. Ei voi kuin sääliä rahanvaltaan joutuneita, koska se johtaa moraaliseen rappioon ennenkuin ihminen edes sitä itse huomaa. Myös omatunto katoaa tällaiselta ihmiseltä ja synnin teko ei tunnu enää miltään. Onneksi olen rutiköyhä, joten minulla ei koskaan tule olemaan tätä ongelmaa.
[/quote]
Mulla on rahaa enemmän kuin itse ehdin käyttää, niin siitä on kiva tarjota ystävillekin jotain kivaa. Nuorena olin sossun asiakas eikä aina ollut edes ruokaa. Muistan kyllä millaista se oli enkä käytä rahaa mihinkään turhaan. Kiva kun sitä on mutta en ole mitenkään sen vallassa, en yleensä ajattele sitä kovin paljon.
[quote author="Vierailija" time="30.11.2010 klo 10:55"]
Tulee kyllä ankea kuva ihmisestä, jos ei voi olla miettimättä jotain kuka tarjoaa kenellekin -vuoroja. Siis todella pikkumaista ja kertoo kaiken tarpeellisen ihmisestä. Oli sitten treffeistä tai ystävistä kyse. Treffeillä ainakin nousee karvat heti pystyyn, jos huomaa jotain ihme laskutoimituksia olevan meneillään. Ei kyllä kiehdo tuollaiset rahojaan suojelevat ihmiset lainkaan. Osoittaa pikkusieluisuutta. Minä tarjouudun aina tarjoamaan, jos näyttää vähänkin siltä, että toisella on rahan kanssa ongelmaa.
Meillä ystäväpiirissä se tarjoaa, joka ehtii ensin tai jos jollain sattuu olemaan erityisen paljon rahaa mukana tai tilillä (vaikka palkkapäivä), niin yhdessä sitten juhlistetaan sitä rahapäivää :) Ehkä tämä rento suhtautuminen rahaan johtuu siitä, ettei sitä ole paljon. Ja kaikki tykkäävät elämästä ja pienistä nautinnoista ja hyvän mielen luomisesta ympäristöön.
Ei mitään hyväksikäyttöä ole kyllä tullut vastaan, aika ikävissä piireissä ja ikävien ihmisetn kanssa taitaa eräskin miljonääri liikkua, jos tuollaisia pelejä pitää kehittää.
[/quote]
Tää on just sitä persaukisten rahankäyttöä. Onks veronpalautukset sun mielestä ilmaista rahaa? ;)
[quote author="Vierailija" time="30.11.2010 klo 08:31"]
:D:D
Varsinkin äijät, jotka eivät treffeillä tarjoa edes kahvikupillista.
[/quote]
No pihit naiset jotka ei tarjoa edes kahvikupillista on vielä ärsyttävämpiä