Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten saada vaimo kokeilemaan anaaliseksiä?

Vierailija
30.11.2010 |

Täällä tosiaan tarvittais ideoita..muuten hän on kokeilun haluinen mutta tuota ei ole suostunut kokeilemaan...ei kuulemma ole kokeillut ennenkään... Eli ideoita :)

Kommentit (87)

Vierailija
81/87 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 13:51"]

Vaihda sellaiseen joka suostuu. Niin minä tekisin...

[/quote]

No voi, voi. Oletpa lapsellinen

Vierailija
82/87 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene huoriin. Ei se sen kummempaa ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/87 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen päättää itse, mistä EI tykkää ja mistä tykkää. Sanokoot tällä palstalla vapaasti mielipiteensä, ei siitä muiden pidä itteensä ottaa.
Olen nainen, joka pyysi eilen mieheltään munaa kaikkiin reikiin vuorotellen, ja sai erilaisen orgasmin eri vaiheissa, mies teki kaikenlaista kivaa samalla. Peppuun pantiin viimeksi tietenkin. Ei tullut ruskeaa munaa mutta tuli upea orgasmi, eikä sattunut. Minä määräsin tahdin ja liukkaria oli tarpeeksi.
N42

Vierailija
84/87 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 16:09"]

Jokainen päättää itse, mistä EI tykkää ja mistä tykkää. Sanokoot tällä palstalla vapaasti mielipiteensä, ei siitä muiden pidä itteensä ottaa. Olen nainen, joka pyysi eilen mieheltään munaa kaikkiin reikiin vuorotellen, ja sai erilaisen orgasmin eri vaiheissa, mies teki kaikenlaista kivaa samalla. Peppuun pantiin viimeksi tietenkin. Ei tullut ruskeaa munaa mutta tuli upea orgasmi, eikä sattunut. Minä määräsin tahdin ja liukkaria oli tarpeeksi. N42

[/quote]

Tässä on hyvä ja esimerkillinen kirjoitus, missä kerrotaan omasta mieltymyksestä ja kokemuksesta, mutta ei kannusteta tai painosteta toisia kokeilemaan vastoin tahtoaan. Tällainen keskustelu on hedelmällistä. Ikävä, että keskustelut eivät ole aina tätä luokkaa

Vierailija
85/87 |
02.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei rahalla ole mitään vaikutusta terveessä parisuhteessa tasa-arvoon. Kummankin parisuhteen osapuolen tulee kunnioittaa ja arvostaa toista.

Vierailija
86/87 |
20.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähä miehetki sormia ja jopa dildoja sinne laittaa. Jestas ihmiset on suppeakatseisia. On suorastaa surullista jos ihminen ei tutki mitä kaikkea kivaa omalla tai toisen keholla voi tehdä ;D Molemmllla osapuolilla tuntuu hyvältä, miehillä gpistekin siellä. En kuite lähtis painostaa, pikkuhiljaa aivopeset sen :D jos ei nappaa nii kyllä löytyy naisia jotka on iha haltioissaan peppuleikeistä. Hyvä periaate on myös, että mitä sinä saat tehdä naiselle, hän saa tehdä myös saman sulle. Eiku orgasmeja vaan kaikille.

Vierailija
87/87 |
11.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleinen sääntö on, että kun naiselle tuo kukkia niin silloin saa panna pyllyreikään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän