Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan tavannut niin identtisiä kaksosia, ettet ole tunnistanut kumpi on kumpi?

Vierailija
29.11.2010 |

Jos pukeutuvat samalla lailla, hiukset samanlaiset ja puhe/eleet. Voiko olla niin samanlaisia?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen törmännyt sellaisiin joiden kanssa tutulla on käynyt sama kuin nro 10:llä :D Nyt hän on naimisissa toisen kanssa, en tiedä onko oikea ;)

Vierailija
22/26 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tavannut nin identtiset että eivät edes itse tunnistaneet että kumpi on kuvassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä tunnen ainoastaan yhdet identtiset ja heillä on syntymästä asti ollut kokoero, joten heidät erottaa siitä. Lähpiirissä on yhdet "tavalliset" kaksoset ja heitä en erota. Heillä on erilaiset vaatteet mutta vissiin vaihtelevat niitä :)

Vierailija
24/26 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Ystävälläni on 14-vuotiaat kaksospojat ja aina saan arvuutella kumpi on kumpi, eivätkä edes ole täysin samannäköisiä, vaikka identtiset ovatkin. Sitten kun ovat vierekkäin, niin pikkuhiljaa tunnistan, mutta aina kun tapaan uudestaan, niin ei mitään hajua kumpi on kumpi... Jos ovat yksitellen paikalla, niin ei todellakaan toivoakaan tunnistaa. Ovat kyllä itse hyvin tottuneita tähän, eivätkä pahastu. Komeita nuoria miehiä ja fiksujakin kun mitkä!

Vierailija
25/26 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä luokallani että miehen suvussa oli/on identtiset kaksoset. Alussa ei erottanut, mutta lopulta oppi huomaamaan ne pienet erot, mistä lähietäisyydellä erotti. Kauempaa ei. 

Vierailija
26/26 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan