Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

===Tiistaita, SYYSkuiset===

18.10.2005 |

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=5372828&p=1&tmode=1&smode…

Mulla ei ole rillejä, joten uusi aloitus on voinut jäädä huomaamatta...

Kukkuu

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
18.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin Kepalle Lassien 86 cm toppahaalaria. Kepa näytti ihan astronautilta, tai michelinukolta. Kellahteli vaan ympäriinsä, eikä pystynyt mitään tekemään. Joten mekin varmaan yritetään pärjätä tolla äp-haalarilla melkolailla...

Eipähän olisi hankala hoitotädin vahtia Kepaa, kun se tuohon Lassieen pukisi!

Leppis

Vierailija
22/40 |
18.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

taukoa ollut kirjoittelussa, mutta pinot olen yrittänyt lukea.

LeluG: jos meillä ei sitä ole, niin ei tarvita ;) oikeesti meillä on ihan sairaasti leluja. Eräskin ystäväni totesi, että meillä on niin paljon leluja että heidän muksut halusi aina meille leikkiin. Sanoin että tervetuloa, sillä ei nuo silti oo montaa kertaa vuodessa jaksaneet käydä. Pienemmälle ei juuri olla osteltu paljoa, joitain pikkuautoja jne. Synskälahjaksi parkkitalo. Muut on esikoisen ja jotenkin vaan ollaan itekin ihan höpöjä noiden lelujen kanssa, pojalla tuntuu olevan kaikki PuuhaPetet ja TomiTraktorit mitä' kaupasta löytyy. Heti kun kaupaan on uusi noihin sarjoihin liittyvä hahmo ullut, niin jompi kumpi ostaa sen :D Mutta niillä tuo leikkiikin päivät pitkät ja muut ei kelpaa. Nyttynen leikkii samoilla, vauvaleluilla ei ole todellakaan ollut enää mitään käyttöä, just vietiin talliin enin osa ja onnettomimmat myyn kirppiksellä. lahjoiksi on saatu myös tosi paljon leluja ja kyllä nuo mummotkin niitä kantaa. Nyt onnkesi tahti hidastunut kun itsekin tietävät miten älytön niitä on.

Talvipuku. Ei ole ostettu mitään kosteussuojattua, saa nähdä miten pärjää, kun sitten viemme hoitoon. Kaapissa pitäisi olla se äippäpuku ja sitten muistaakseni joku 80 cm puku. Täytyy kai alkaa tarkistella ja sitten vaikka kirppiksellä vierailla, ellei ole tarpeeksi, uutta en mielelläni ostaisi kun seuraavia kokoja on sitten isommalta, mutta ne on ihan kamalan isoja vielä.

Rahoista. Molemmilla omat tilit nyt ja aina. Mä en suostu yhteiseen ja tuskin mieskään. laskut puoliksi ja loput on omia tai laitetaan yhteisiin juttuihin tai lapsiin. Nyt tietysti kun tipuin hoitorahalle ja tienat surkeat niin isäntä maksaa kaikki muut laskut paitsi mun puhelimen. Ruokaa ostaa se joka kauppaan joutaa. Osa otetaan lapsilistä.

Olimme toissa yönä anoppilassa yötä. hyvin meni, molemmat nukkui tosi hyvin. Tänään mennään taas kun tarviin autoa kerhoiluun jamies on huomenna 06-22 töissä, kiva herätä itekin 05.00 ja viedä mies töihin, krooh...Mutta itepä nyrpistelin naamaani kun snaoi menevänsä ylitöihin taas monena päivänä. Tarvitaanhan me kyl sitä rahaa, mutta tympi vain että ollaan vankina täällä.

Yöt on sujuneet mukvasti, molemmat nukkuneet hyvin, mitä isompi jotain ihmeitä höpöttelee välillä yöllä. Mutta Nyttysne maitoilut on taaksejäänyttä elämää, kipii. Nyt kun kehuin niin taitaa ensi yö olla melkoinen...

Tuttis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
18.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tultiin muskarista, typy meinasi nukahtaa jo höyhensively-nunnutinuu-laulun aikana. Nukahti vaunuihin ja sain unessa kannettua tänne kolmanteen kerrokseen, haalarit pois ja vielä pinnikseen. Aika väsynyt taisi olla pienokainen. Nyt kinkkukiusaus kypsyy uunissa (onkohan maailman nopein uuniruoka?). Ihana hengähdystauko!

PiLe, voi kurjuus. Halauksia ja jaksamista.

Meidän lähipiirissä pyörii ihmeellinen mahatauti, jossa minä olin viime ti, eilen sairastui ystäväni ja tänään siskoni. Taudilla täytyy olla monen päivän itämisaika ja tartuttaa vielä oireiden jälkeenkin, koska olin ihan kunnossa jo la kun ystäväni kävi kahvilla ja kuitenkin sai tartunnan! Tai sitten tuo typykkä oireettomana jakelee tautia muille?! Mies ei kumminkaan oo sairastunut, ihme homma. Yleensä mies on meillä se tautimagneetti ja muhun ei pure oikein mikään kun vastaanotolla altistuu miljardille pöpölle päivittäin. Saa nähdä mikä rumba alkaa parin vkon kuluttua. Influenssarokotteen otan tänä vuonna, en oo aiemmin ottanut mutta typylle en sitä tautia haluaisi. Itsellä ei oo niin väliä.

Haalarssonit: meillä reimatec 86 cm talveksi, äippäpk:n pukua en oo sovitellutkaan. Täytyypä kokeilla mahtuuko vielä. Nyt käytössä välikausi-kosteussuojattu Remu (tosi hyvä, 92 cm mutta vyötärökiristyksen ansiosta ei oo liian iso!) ja sen alla aamukylmillä villahaalarit.

Mies ja kotityöt. Meidän miekkonen pitää keittiön siistinä, pesee pyykt ja järjestelee. Ruuanlaitto ei oikein suju, nyt mietinkin miten ruokatalous hoituu kun meen töihin. Täytynee kehitellä erilaisia uuniruokia jotka mies voi laittaa kypsymään ja syödään kun tuun kotiin. Onneksi mulla päivät päättyy usein jo 15 jälkeen, joten ehdin hyvin itsekin kokkailla. Päivisin nämä varmaan syövät purkkiruokaa ja mies muroja. Mies söisi vain muroja ja leipää jos olis sinkkuna :D

UnetusG: iltapuuro, pesut (kasvot ja hampaat), yöppä päälle ja sylissä yömaidot (niin, hammaspesun jälkeen) ja siihen nukahtaa. Omassa huoneessa nukkuu, heräilee usein aamuyöstä kertaalleen. Ehkä joka toinen yö vetäisee 20-7 heräämättä. Jos heräilee viiden jälkeen, otetaan meidän väliin kun ei oikein enää muuten rauhoitu, sydänyön herätyksillä riittää pikku silittely. Päiväunillekin nukutan syliin tai vaunuihin, itsekseen nukahtaminen on toistaiseksi tuntematon käsite.

Pälätipäl.

- tea -

Vierailija
24/40 |
18.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, selvittiin ilman kolhuja perille. ;) Nöösä pelkäsi ensin kovasti paikkaa ja itkustikin, mutta sitten rauhoittui ja tykkäsi kovasti helmitaulusta. Hymyjä ei montaakaan nähty, mutta pääasia, ettei itkenyt kuvissa. Ennemmin vakavia kuvia kuin itkusilmäisiä. Torstaina saan koevedokset. Taisi kuvaus ottaa Nöösän voimille, kun nyt nukkuu täyttä päätä.

Mies rakas on oiva kodinhoidossakin. Tasapuolisesti nuo hommat tulee hoidettua. Tosin nyt raksaillessa koti on enemmän minun kontollani.

Jaksua mies ja kotityö -kuvioihin!

Pile: Sairastupaan iso määrä paranemissäteitä -------* --------**! Jaksamista sinulle syleittäin! Toivottavasti saisit välillä nukuttuakin, ettei ihan ne viimeisetkin voimat lopu. Voimahaleja!

Juu, mutta yritän joskus vastailla gallupeihin. Nyt pitäisi ottaa taas puhelin käteen ja korvalle.

-Mimmuli ja Nöösä, jotka mielellään tulisi Melukylän asukeiksi

Vierailija
25/40 |
18.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi

Nyt on sitten typerät ihmiset riistäneet pienet vasut äideiltään ja huuto täällä on melkoinen:/ Ja sitä jatkuu nyt sitten kolme päivää.

Ensin mies ilmoitti että ei saada apuvoimia että siirtyy torstaille. Sitten soitti että tulla Motin kanssa sinne, päätti vieroittaa yksinään mun suurista vastusteluista huolimatta. Olimme sitten Motin kanssa paikalla lähinnä varulta soittamassa apua jos jotain sattuu.

Vieroitus olikin helpoin kautta aikojen, kiitos viisaan ja rauhallisen mieheni, joka tietää miten menetellä, olen ylpeä:)

Turha ihmispaljous, varsinkin paniikkiin menevä anoppi, taitavat vaan sotkea tilannetta. Olen suunnattoman helpottunut!

Motti oli aivan ihmeissään, oli koko ajan rinkassa ja huuteli omiaan, lemmut katsoi välillä ihmeissään:) Kun homma oli ohi ja päästin Motin rinkasta, käveli koko ajan ladon ovelle kurkistamaan kuten minä tein homman olleessa käynnissä ja huuti kovasti Mita, Mita:) Ihana, harmi kun ei ollut kameraa!

Tuo Mita=mitä on uusi sana, se tulee yleensä silloin kun Motti tekee jotain kiellettyä. Minä sanon että Mitä Motti teet, Motti katsoo suurilla silmillään ja sanoo mita, mita.

Motti on supersuloinen talvihaalarissaan, poikkeuksellisesti ollut nyt päällä, kun ollaan nuhassa ulkoiltu, muuten vielä säästellään.

Nyt raivauspuuhaan, miten se oikein on mahdollista että kaksi aikuista ja yksi Paapero saavat tällaisen sotkun aikaiseksi yhdessä päivässä??

Pilelle Woimia

Aavis ja Motti

Vierailija
26/40 |
18.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä,siinä oli rasioita,suklaa joulupukkeja ja joulukalentereita!!!!kas kun ei Kulkuset soinu!!!Siellä on tällänen vuodenaika tori,taitavat nyt olla VÄHÄN aikasessa,mutta siitä joka kauppareissulla pitää kävellä ohi!!

Typy kiukkuaa ja vikisee ja roikkuu!!!Kun olin kaupassa kaikki oli hyvin,leikki ihan tyytyväisenä...Voi ku mukavaa :-/

Vaateprojekti edistyy..Pojalla jää lähes kaikki ulkovaatteet pieniks,samoin typyn syksyhaalari jää pieneks.Tulee kallis kavät,täytyy yrittää kaikki poistot pongata!!Omista vaatteita pari paitaa saa armoa kevääsee,mut jos edellee pieniä ni lähtö tulee..

MEillä onneks nämä lapsukaiset vetävät lääkkeitä ku sienet ni ei tarvi pähkäillä et miten sais annettuu!Sitä paremmin kyllä täytyy kaikki piilottaa..

Ja taas typyn seuraan..

jatu

Vierailija
27/40 |
18.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tuntuu, että ei tääkään toimi, että tyttö nukkuu vain yhdet päikkärit. Tänään nukahti väkisin rattaisiin klo 14, kun tultiin esikoisen puheterapiasta. Siirsin kotona sänkyyn ja nukkuikin hyvät unet. Silti on ollut kärttyisä ja kitisevä koko illan. Musta tuntuu, että aina yksien unien jälkeen illat on tälläsiä. Aamupäivisin ei kuitenkaan nuku enää (tai ainakaan tällä hetkellä).

Mihin aikaan teillä nukutaan joilla yhdet unet? Mietin, että miten käy välipalan kanssa? Meillä jäi tänään syömättä, kun nukahti matkalla, mutta muuten antaisin ennen unia. Siispä unet pitää nukkua vasta iltapäivällä, vaikka ois vaan yhdet unet. En tiedä toimiiko pitemmän päälle näin.

Itellä on nyt sellainen olo, että lapset ajoissa petiin ja itse syön vasta sitten. Joo, hyvä tapa syödä myöhään illalla, mutta nälkä on ja haluan joskus syödä rauhassa! Saa nähdä vaan nukkuuko isorinsessa suosiolla, kun nukuttiin päikkärit sohvalla iltapäivällä:)

Nyt loppuu ajatukset. Ai niin, meilläkin lääkkeet menee hyvin, jos ovat nestemäisiä ja ok makuisia. Esikoinen söis varmaan nälkäänsä:)

T: Ynis

Vierailija
28/40 |
18.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Motti on vedellyt yksiä unia jo parisen kuukautta, vaihtelee 1h-3h, varmaan aina oman tarpeen ja yön mukaan. Nukkumaan menee 12-13 välissä. Välipala unien jälkeen.

Yksissä päikkäreissä on se huono puoli, että kun lapsi siihen rytmiin tottuun niin enää ei suostu nukkumaan useampia. Näin ainakin meillä ja tosi monella tutulla. Eli jos vahingossa nukahtaa rattaisiin tai autoon vaikka viideksi minuutiksi, on se Motin mielestä tarpeeksi. Tuottaa pieniä hankaluuksia niille päiville kun on kerho tai vyöhyketerapia tai jotain muuta pakollista, koska automatkat täällä aina kestää. Olen joutunut keksimään jos jonkinlaista hereillä pitoa. Kun ei vielä ihan jaksa olla oma iloinen itsensä viiden minsan päikkäreillä:)

Aavis, roikkuu ja raivaa:)

Vierailija
29/40 |
18.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olivatkin perjantaista asti, siksi en oo täällä oleillut. Mulla on ollut raskasta. Isäni ei luultavasti enää kauaa jaksa, on kyse ehkä päivistä tai viikoista. Mun sydän meinaa pakahtua tähän tuskaan ja suruun, tuntuu etten jaksa. Yritän pidätellä itkua Nean kanssa ollessa. Mitä sitten kun isäni kuolee, miten jaksan hoitaa pientä? Ja äiti on niin yksin, hoitaa isääni pelko ja suru sydämessä ja mekin ollaan näin kaukana. Sinnekään ei voida mennä sen sairaalabakteerin takia. Anteeksi en muuta jaksa kirjoittaa, on niin paha olla. Tuleva tuntuu niin pimeältä. Tuntuu, etten jaksa elää sitä surua ja ikävää, käydä läpi kaikki muistoja, nähdä kotia, jossa isäni ei enää ole ovella vastassa ja kaikkia hänen tavaroitaan. En jaksa. En voin kuin jäädä Jumalan syliin.

Enkeli1 ja Nea

Vierailija
30/40 |
18.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilta on saapunut. Onni nukkui tänään toiset, puolen tunnin unet neljän aikaan. Selväsi kesken unien heräs mutta nälkä tais herättää.

Eli meillä nukutaan yleensä yhdet unet. Herätys aamulla klo 7 ja unille yleensä 11.30 aikaan, viimeistään 12. Nukkuu alle 2h ja sillä pärjätään. Välipala sitten unien jälkeen. Tänään löysinkin vihdoin kaupasta Danone (olikohan tuon merkkistä) pieniä rahkapurkkeja. Makeita nuo taitaa olla mutta Onni tykkäs. En nyt yritä lihottaa poikaa mutta noissa on sentään jonkin verran sitä energiaa.

Lääkkeistä. Meillä Onni ottaa mieluusti lääkkeet. Oottaa suu auki ruiskua aina. Ja Jekovitit menee myös, odottaa oikein, että saa sitä pahan makuista litkua suuhunsa:)

Tiligee: Meillä on taloustili, jonne pannaan tietty %-osuus molempien tienesteistä. Sieltä maksetaan ruuat, vuokrat ym. Itse maksan puhelinlaskuni. Loput mitä tileistä jää, on omaa rahaa. Tosin ei silläkään nyt ihan mitä vaan ostella. Siis periaatteessa ne saa laittaa minne lystää mutta kuitenkin jos yhtäkkiä mies tois jotain tajuttoman kallista, tulis sanomista. Tää nyt ei tarkoita sitä, että talousrahojen jälkeen miehelle jäis tuhansittain sitä " ylimääräistä" ... Kunpa jäiskin.

Ihanaa, saunaan kohta ja sitten kai nukkumaan. Nyt Onni veteli semmoset satsit iltapalaksi, että nälkään ei pitäs herätä. Kakkaa vaan ei ole tänään tullut, eli se voi sitten vaivata...

Hip hei, löysin Anttilasta kivat kinttaat Onnille. Semmoset, jossa on se tarranauha, jolla voi kirrata ranteen kohdalta. Vaikuttaa lämpimälle. Muumit oli ne.

Tea sen tiivisti hyvin; itsestään nukahtaminen on meilläkin tuntematon käsite. Mutta ehkä se joskus... Onneksi Onska on sen verta kevyt, että jaksan vielä sylitellä.

Nyt hei.

T-P

Vierailija
31/40 |
18.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia sinulle raskaana aikana! Halaus!

Vierailija
32/40 |
18.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leppis

Vierailija
33/40 |
18.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

>-----O-----<

(=halaus)

eilen menin kehumaan Pienen hyvää nukkumista, joopa joo. Tunnin taisi hipata keskiyöllä, heti huutamaan jos yritti kumota pinnikseen. hohhoijaa. mikälievaihe. Elämä on vaiheesta vaiheeseen.

Esikoinen äsken lupasi siivota AINA huoneensa jos ostan sille jonkun näistä kummallisista poikien leluista/korteista/örkeistä joita markkinamiehet tarjoavat. justjoo. nyt se makaa soffalla kuin ilmetty isänsä, kattoo telkkaria.

mua jännittää matkalle lähtö. miten nämä kultamurut täällä voi pärjätä ilman minua, 3 yötä???

ihmetellen.

s.

Vierailija
34/40 |
18.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ollut taas niin saamaton että olen vaan taustaillut. Mies ehkä rakentaa mulle tänne olkkariin koneen, jotta voin sitten tv-ruudun kautta päästä nettiin. Voi kun onnistuis pian niin pääsisin päivälläkin teidän kanssa keskustelemaan.

NukutusG, keittiössä iltapuuro, sitten kylvetys tai iltapesut muuten+hammaspesut ja sen jälkeen unipussiin ja siinä velliä nokkamukista. Ajatuksen tasolla on vielä se että velli/maito juotais ennen hampipesua...

RahaG, molemmilla omat tilit.Tällä hetkellä mies maksaa suuren osan lainanlyhennyksistä, minä maksan vastikkeen ja omat laskuni ja mies melkeinpä kaiken muun.

Töihinmenosta on ollut paljon puhetta. Tiivii taisi kirjoitella että omat vanhemmat " painostaa" töihin. Mulla sama tilanne, äiti sanoi jo kauan sitten että täytyyhän sun töihin mennä kun lainat pitää maksaa. Niinpä niin, ei ne nyt ainakaan äidin maksettaviksi jää vaikka kotona oonkin. Helmikuussa meen töihin, teen 4-päivästä viikkoa mutta silti mua AHDISTAA jo ihan hirveesti.Näin la työkaverin ja ahdistus vaan kasvoi. En haluu sinne oravanpyörään. Minä pieni immeinen en voi ymmärtää tätä nykyajan työmaailmaa. Miksi koko ajan pitää muuttaa kaikki. Just kun pääsee uuteen systeemiin niin taas laitetaan kaikki uusiksi. Ketä se oikeesti palvelee??? Anteeks, tulipahan valitusta.

Tealle piti sanoa että meillä on ihan samanlainen keittiömaku. Meinasin kyllä repästä kun tehtiin keittiöremppa ja laittaa tummanpunasta mosaiikkilaattaa välitilaan, mutta ei riittänyt rohkeus ja nyt harmittaa....

Me ostettiin myös talvihaalari ja koko on 92! Myyjän mielestä 86 oli liian nafti. Hurjalta kyllä tuntuu tuo koko, merkki on Jonathan.

Huomenna lähdetään pojan kanssa mun äidin luo. Meilläkin monen muun tavoin yöt olleet tosi surkeita,heräilyä ja itkeskelyä yhtä mittaa. Jos yöt mummolassa yhtä huonoja niin tuun kyllä yhden yön jälkeen takaisin kotiin.

Enkelille voimia ja paranemista sairaille!

Helli

Vierailija
35/40 |
18.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso halaus ja voimia surussa!!! :(

T: Ynis

Vierailija
36/40 |
18.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun osaisin sua jotenkin lohduttaa.Voin vain rukoilla sinulle voimia.Iso lämmin halaus!!

Ynis:Typy herää n.klo8,päikit 13-15,illalla sänkyy n.21.Meil meni useempi viikko siihen väsy itkuun päiväl ja illal mut parempi se ku huudon kans unille.Nyt jos nukahtaa ennen yhtä ni päikit yleensä lyhyet,tänää onneks nukku 12-14 mut ilta oli tosi väsy!!

TAidan liittyä seläsairaiden joukkoon.Alaselkä niin jumissa ja kipee..Mitähän tolle tekis??

Simam:Tsemppiä reissuun!Aika hurjalta kuulostaa tuo 3yötä..mutta pojilla menee varmasti hyvin,pienillä ja isolla :-)

Tänään Mullan alla ilta :-)

Hyvät yöt!

jatu

Vierailija
37/40 |
18.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon voimia vaikean ja raskaan asian läpikäymiseen!

Idan kuume jatkuu, vatsa on niin kipeä kaikista lääkkeistä. Saatiin puhelinaika omalle lääkärille, perjantaina keskustellaan josko ois putkitus paikallaan. jono ei kuulemma täällä Turussa oo kovin pitkä, ja pitäis päästä nopeasti jo senkin takia kun tulehduksia on koko ajan.

Talvihaalarina on Reiman 80cm puku, on vielä reilu et mahtuu varmaan koko talven. Lisäks on äp:n puku päiväunia varten, Ida siis nukkuu ulkona.

Vaatteista kun kerran on puhetta niin minkälaiset talvikengät oot hankkinut tai ajatellut hankkia syystaaperolle? meillä eteisessä odottaa Vikingin goretexit, toivottavasti ovat hintansa arvoiset.

Huomenna edessä tekstinkäsittelyn koe, lisäks vielä nopeustesti... huh, paras mennä nukkumaan..

Petra ja Ida

Vierailija
38/40 |
18.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös voimia sairastaville!

Huomenna nähdään Lilan ja Sinin kanssa :)

Hyvää yötä kaikille!

T@hti

ps. Mies lomalla, siksi en niin ehdi koneelle

Vierailija
39/40 |
19.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulen uutukaisena tälle puolelle häröilemään...Mulla 1v1kk poika, iltanukutukset kuulostaa samanlaiselta möyrinnältä, varsinkin jos ei ole " tarpeeksi väsynyt" nukkumaan mennessä. Nyt olen yrittänyt antaa iltamaidon alakerrassa ja sitten joko pikkuherra simmahtaa syliin, matkalla yläkertaan, taikka laitettaessa pinnikseen. Meillä aloitettiin kävely vajaa pari viikkoa sitten, on tuonut oman levottomuutensa öihin- nousee pinniksessä seisomaan ja huutamaan, eikä rauhoitu omaan sänkyyn enää millään, raivo vaan yltyy jos kippaa takaisin omaan sänkyyn. Sitten mamma heltyy ja ottaa poitsun viereensä nukkumaan...Ja isi tykkää hyvää...

Hampaita meillä 8, 4 alh. ja 4 ylh., kulma- ja poskihampaat kuultaa ikenien läpi, purulelu pitkästä aikaa ollut käytössä. Hammaslääkäristä ei ole tietoakaan...Annoin poitsulle reilu 6kk hammasharjan " leluksi" , katsoi aina äipästä mallia kuinka hampaat pestään. 8kk alkaen on hampaat pesty aamuin illoin, 1v otettiin lasten hammastahna käyttöön (mutta sitä laitetaan ihan haju vaan harjaan) ja hyvin menee!

Vierailija
40/40 |
19.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä poitsu nukkuu pääsääntöisesti enää yhdet päikkärit, on onneksi hoidossa oppinut nukkumaan sisällä, kun vauva-aika meni ulkona nukuttaessa säällä kuin säällä.

Meillä poitsu on aikas tuhti kaveri(15 kg/86 cm), ei toivoakaan et äitiyspakkauksen toppapuku menis tulevana talvena päälle saatikka pitäis kuivana ja lämpöisenä. Täytyy siis mennä kauppaan ja ostaa alati kasvavalle pikkumiehelle talveksi ulkoilupuku. Kaikki muut vaatteet on 90-92 cm, saas nähdä minkä kokoisen puvun sitä saa ostaa.

Ja ne iltarutiinit: n. 10 kuvakirjaa, lelut vielä kerran ympäriinsä olkkaria, sitten puuro, iltapisut -pesut, hammaspesu, iltamaito sylissä

->TÖÖTTIS!!! Ei ole aina ollut näin helppoa...

(Sitten vielä: toista pukkaa, la 7.4.´06, tämä hieman rajoittaa äidin jaksamista...)