Pienin kokemasi penis?
Minkäkokoinen (suunnilleen) on ollut pienin näkemäsi penis? Itselläni on ollut tarkalleen ottaen 16 kumppania, mutta ei yhtään pientä (pieninkin on ollut erektiossa tuollainen mukava, normaalin grillimakkaran kokoinen) ja kiinnostaisi ihan oikeasti tietää, kuinka paljon näitä pieniä peniksiä on olemassa ja kuinka monen kanssa on oltava, että tällaiseen törmäisi. Ei sillä, että haluaisin...
Kommentit (45)
10-13, 13-15... Ei kai kukaan nyt vakavissaan väitä että parilla sentillä olisi MINKÄÄNLAISTA merkitystä peniksen koossa (siis pituudessa)?? Tosiasia on tietysti se, että naisen kannalta on aivan yksi ja sama onko penis 13 tai 16 senttinen, jos paksuus on samaa luokkaa. Minua huvittaa suuresti, kun aikuiset miehet mittailevat peniksiään sentin tarkkuudella ja sitten nämä 15 sentin miehet ylpeilevät koollaan 13 sentin miehille. Voi herranen aika.
Itse olen ollut yli kolmenkymmenen miehen kanssa ja tullut siihen tulokseen, että 90% miehistä on ns. keskivertopenikset, joiden kokoko vaihtelee niin vähän, että sillä ei käytännössä ole mitään merkitystä. Oikeasti isot ja pienet ovat sitten oma lukunsa, mutta niitä on olemassa todella vähän.
Jotenkin minusta vaan tuntuu, että naiset just haluavat tietää nämä mitat. Tuskin heteromiehiä kiinnostaa tietää, minkälainen penis jollain toisella miehellä on. Oman peniksenkin koon näkee silmällä katsomalla, ei kai senttitiedolla ole mitään väliä.
M34
"Joku tolkku tähän keskusteluun"
Phiu. Ihanaa kuulla välillä järjen ääntä. T: Mies
Jotenkin minusta vaan tuntuu, että naiset just haluavat tietää nämä mitat. Tuskin heteromiehiä kiinnostaa tietää, minkälainen penis jollain toisella miehellä on.
Epäilen vahvasti, että topicilla on YHTÄÄN naislukijaa. Me teinit trollailemme toisiamme, jos mittaussessioilta ehdimme. Meille se kehittyvä penis on se maailman ihmeellisin ja tärkein asia. Niinpä puoli senttiä keskiarvon alle tai päälle, edustaa maailmanloppua tai ikuista autuutta. Siinä on naiset vain tiellä. Naisille useimmiten riittänee, että se seisoo tarvittaessa. (Joka tietysti hermostuneelle teinille on toinen ongelma). Ei ne naiset niitä peniksiä mittaile. Ne saattaa mitata rintojaan, jos oikein angstiseksi menevät.
Sanoisin, että keskivertopenis on 100 % lla, sehän riippuu vain millainen vaihteluväli asetetaan. Mitäs siihen sanot???!!!
Itse olen ollut yli kolmenkymmenen miehen kanssa ja tullut siihen tulokseen, että 90% miehistä on ns. keskivertopenikset, joiden kokoko vaihtelee niin vähän, että sillä ei käytännössä ole mitään merkitystä.
Minkä kokonen on niin pieni ettei se tunnu missään ?