Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pienin kokemasi penis?

Vierailija
29.11.2010 |

Minkäkokoinen (suunnilleen) on ollut pienin näkemäsi penis? Itselläni on ollut tarkalleen ottaen 16 kumppania, mutta ei yhtään pientä (pieninkin on ollut erektiossa tuollainen mukava, normaalin grillimakkaran kokoinen) ja kiinnostaisi ihan oikeasti tietää, kuinka paljon näitä pieniä peniksiä on olemassa ja kuinka monen kanssa on oltava, että tällaiseen törmäisi. Ei sillä, että haluaisin...

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paksuus on ainut merkitsevä asia, mutta et tiedä miksi. Ei sinullakaan hyvin mene :)

Tarkoitin vain, että paksuus on minusta se ainoa merkitsevä asia kokoasioissa. Siitä, kumpi tuntuu paremmalta en oikein osaa sanoa

Vierailija
22/45 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 kumppania ollut, pienin oli sormeni kokoinen, eli ehkä 8cm pitkä ja 1,5-2 cm halkaisijaltaan. Se oli kyllä jo liian pieni pimpissä ei tuntunut miltään. Toisaalta anaaliseksi tämän miehen kanssa oli erittäin nautinnollista sekä fyysisesti että psyykkisesti -mies katsoi koko ajan himokkaasti kuinka penis upposi pyllyyni. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
09.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ehkä 45 hoitoa ja pienin varmaan 8 cm ja suurin yli 20 cm reilusti.Ja mikä paras kaikki osasivat rakastella niin ettei mun mielesta siinä koolla ole eroa.Ja mun mies kun mittasin sillä onpi 14 cm ei valittamista.

Sisko X

Vierailija
24/45 |
11.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Grillimakkaroita on monen kokosia ja sinä valehtelet ettei kiinnosta,16 on mun mielestä niin iso luku huh huh oliko ne jonossa ja sulla mitta kädessä?

Vierailija
25/45 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa, olen keskustellut äijäporukassa kullien mitoista, ja sehän minua naurattaa kun useampikin esim pikkujouluissa, saunassa käydessään näyttävät tahtomattaan kalunsa lauteille noustessaan, niin sieltähän niitä "aisankannattelijoita" riittää.

Ei kai ne täysheijarissa siellä sauno? Perinteisessä verikullissa muutos levosta erektiooon on valtava, pituus helposti kolminkertaistuu ja paksuuttakin tulee lisää. Lihakulli ei muutu niin paljon ja jos ei tiedä kummasta on kyse, on aika turha tehdä mitään oletuksia erektiokoosta.

Vierailija
26/45 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos on oikeasti iso, niin on se iso lepotilassakin.

Pienin omalle kohdalle sattunut oli myös sellainen pienehkön ja ohuen nakin kokoinen penis, pieni terskakin vielä. Mies oli 185 cm ja kaikin puolin komea ja hauska. Ei vaan kiinnostanut muutamaa kertaa enempää juuri tuosta peniksestä johtuen. En olisi voinut kuvitella sen jäävän elämäni ainoaksi penikseksi parisuhteessa. En siis sen vuoksi, että olin jo kokenut isompia ja tiesin miltä peniksen "pitäisi" tuntua.

Vierailija
27/45 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa, olen keskustellut äijäporukassa kullien mitoista, ja sehän minua naurattaa kun useampikin esim pikkujouluissa, saunassa käydessään näyttävät tahtomattaan kalunsa lauteille noustessaan, niin sieltähän niitä "aisankannattelijoita" riittää.

Ei kai ne täysheijarissa siellä sauno? Perinteisessä verikullissa muutos levosta erektiooon on valtava, pituus helposti kolminkertaistuu ja paksuuttakin tulee lisää. Lihakulli ei muutu niin paljon ja jos ei tiedä kummasta on kyse, on aika turha tehdä mitään oletuksia erektiokoosta.

ne lepotilassa olevat pienet pilit kasvavat yleensä juurikin kolminkertaisiksi. Ne taas, jotka ovat lepotilassa isohkoja/isoja, eivät tule paljoakaan kasvamaan. Eli lepotilan pituus ei korreloi täysvalmiudessa olevan kokoa.

Tästä oli tehty ihan tutkimus mutta perhana kun en löydä kyseistä juttua enää mistään =/

Vierailija
28/45 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

levossa 8-9 cm ja jäykkänä noin 25 cm. Uimahallissa näkee joskus lötkönä sellaisia 20 senttisiä ja se ylpeily ja leuhottaminen vähän hymyilyttää, tietäisivätpä vaan miten oma kullini kasvaa, kun nuo eivät kasva yhtään...

ne lepotilassa olevat pienet pilit kasvavat yleensä juurikin kolminkertaisiksi. Ne taas, jotka ovat lepotilassa isohkoja/isoja, eivät tule paljoakaan kasvamaan. Eli lepotilan pituus ei korreloi täysvalmiudessa olevan kokoa.

Tästä oli tehty ihan tutkimus mutta perhana kun en löydä kyseistä juttua enää mistään =/

Vierailija
29/45 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lienee sitten pieni verikulli. Se on levossa vain 3 cm mutta jäykkänä 13-senttinen eli yli nelinkertaistuu. Sanottakoon, että lepotilassa se on pienin, minkä olen nähnyt.

Vierailija
30/45 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

seisokissa...mies oli n. 180 cm ja normaalivartaloinen. Mä olin niin hämilläni, luulin ensin ettei miehellä seiso, kun alkkareista ei meinannut löytyä mitään.. en tosiaan ollut aiemmin tiennyt, että niinkin pieniä voi olla, mutta nähty on

samalainen kokemus mullaki, normaali kundi mut naurua piti pidätellä kun grillimakkara pönötti housusta. onneksi se oli nopee niin pääsi eroon siitäki.

sit sillä oli kans joku käsittämätön erohässäkkäsydeemi käynnissä mutta siinähän se syy selviskin. Onneksi ei törmätty enää toiste!

Vierailija
31/45 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lienee sitten pieni verikulli. Se on levossa vain 3 cm mutta jäykkänä 13-senttinen eli yli nelinkertaistuu. Sanottakoon, että lepotilassa se on pienin, minkä olen nähnyt.

Oletko sitten erektiossa muka nähnyt pienempiäkin?? Minusta 13 cm on kyllä todella pieni.

Vierailija
32/45 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilastojen valossa se ei ole erityisen pieni, mutta käytännössä se on kyllä melko pieni, koska pilluun mahtuu paljon pitempikin kokonaan.

Minusta 13 cm on kyllä todella pieni.

Vierailija
33/45 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sitten erektiossa muka nähnyt pienempiäkin?? Minusta 13 cm on kyllä todella pieni.

Olen yhden, jota en mitannut, mutta noin kymmensenttinen tai vähän yli se oli. Eikä minusta 13-senttinen ole "todella pieni".

Vierailija
34/45 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on todella pieni avanto uinnissa, mutta halukkaan naisen kanssa 17,5 cm ja 5 cm paksu. Lahnojen kanssa ei innosta seksi. Sitten kun naisen vakina sykkii, annan laittaa vehkeeni vasta sisään. Varmistan aina sormittamalla asian tai nuolemalla kltoriksesta ja sormi on samaan aikaan sisällä. Nainen alkaa lämmetä viimeistään välilihaa hieroen. Yleensä virittelyyn menee 1,5 tuntia. vaimoni ei halua käsittellyä kuin kerran viikossa, koska nännit ja vakina on pitkään orgasmin jälkeen herkät. Yleensä 5-6 laukemista tulee sykädyksittäin peräkkäin, jolloin memättimessä on kova sykkiväpuristus ja sitten täydellinen löysyys. Läheskään aina en saa ja tyydytän itseni joskus tämän jälkeen. Välillä käyn tuttujen naimisissa ja perheelisten naisten kassa harrastamassa seksiä.

Vierailija
35/45 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, minun otokseni koostuu 18 miehestä ja heistä viidellätoista sanoisin peniksen olleen n. 12-15 senttiä pitkä ja kaikilla suunnilleen yhtä paksu. Yhdellä oli pienempi ja kahdella selvästi suurempi. Eli 13 cm on varmaankin juurikin keskimääräinen penis.

Vierailija
36/45 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on liian pieni ? Itsellä on erektiossa 8cm pitkä, noin 2cm paksu ja kyllä sitä muutamat naiset on sanonu ettei tunnu missään.

Vierailija
37/45 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilastojen valossa se ei ole erityisen pieni, mutta käytännössä se on kyllä melko pieni, koska pilluun mahtuu paljon pitempikin kokonaan.

Minusta 13 cm on kyllä todella pieni.

Emätin on keskimäärin 8-10 senttiä pituudeltaan vaikka joustaakin yhdynnässä kalun mukaan. 13 senttinen on kuitenkin jo ihan sopiva pituudeltaan, paksuus toki myös vaikuttaa.

Vierailija
38/45 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytännössä se on täytä puppua. 17 cm solahtaa juurta myöten naiseen kuin naiseen, on kokemusta.

Voisin kuvitella, että 10-13 cm pitkä olisi aika epäkäytännöllinen kun 17 cm on turhan lyhyt joihinkin asentoihin.

Emätin on keskimäärin 8-10 senttiä pituudeltaan vaikka joustaakin yhdynnässä kalun mukaan. 13 senttinen on kuitenkin jo ihan sopiva pituudeltaan, paksuus toki myös vaikuttaa.

Vierailija
39/45 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

10-13, 13-15... Ei kai kukaan nyt vakavissaan väitä että parilla sentillä olisi MINKÄÄNLAISTA merkitystä peniksen koossa (siis pituudessa)?? Tosiasia on tietysti se, että naisen kannalta on aivan yksi ja sama onko penis 13 tai 16 senttinen, jos paksuus on samaa luokkaa. Minua huvittaa suuresti, kun aikuiset miehet mittailevat peniksiään sentin tarkkuudella ja sitten nämä 15 sentin miehet ylpeilevät koollaan 13 sentin miehille. Voi herranen aika.

Itse olen ollut yli kolmenkymmenen miehen kanssa ja tullut siihen tulokseen, että 90% miehistä on ns. keskivertopenikset, joiden kokoko vaihtelee niin vähän, että sillä ei käytännössä ole mitään merkitystä. Oikeasti isot ja pienet ovat sitten oma lukunsa, mutta niitä on olemassa todella vähän.

Vierailija
40/45 |
10.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

penis oli jo sisälläni, kysyin mieheltä että joko se on siellä..mihin mies vastasi että on...siihen se homma sitten jäikin kun mies suuttui. Enkä nähnyt sitä miestä enää sen jälkeen...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi