Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä ihmettä päälle ystävän häihin, kun mukana imetettävä vauva?

Vierailija
29.11.2010 |

auttakaa! :(

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli hame ja sitten toppi ja pikkujakku. Hyvä yhdistelmä tilanteeseen.

Vierailija
2/42 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. pashminatyyppinen. Suojaa imetyshetkiä hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli hame ja sitten toppi ja pikkujakku. Hyvä yhdistelmä tilanteeseen.

mutta en ole yhtään jakku-ihminen...

haluaisin niin paljon laittaa mekon, mutta ei kai mistään mitään imetysmekkoa löydy...olen kaiken lisäksi kaaso..

ap

Vierailija
4/42 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

www.bebes.fi

ennen niilla oli imetysmekkoja. Entas imetystoppi ja paalle joku helposti aukaistava juttu, mika tuntuu omalta?

Vierailija
5/42 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serkullani on häät tulossa (tosin vasta ensi kesänä), mutta olen jo ehtinyt hyvissä ajoin tätäkin miettimään ja stressaamaan.

Tilannetta hankaloittaa vielä se, että rahaa ei ole laittaa kovin paljon uusiin vaatteisiin, tällä hetkellä omistan vain mekkoja joista pitäisi riisua käytännössä koko yläosa ja imetyksen pitäisi onnistua pöydässä (ainakin jos vauva on samanlainen "pitkään ja hartaasti"-imuttelija joka ei ota pisaraakaan tuttipullosta) sillä minun pitää vahtia samalla vanhempia lapsia... Tässäpä vasta juhlatunnelmaa nostattava yhdistelmä! :0/

Vierailija
6/42 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on toimiva yhdistelmä, jota itse olen käyttänyt

Vierailija
7/42 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serkullani on häät tulossa (tosin vasta ensi kesänä), mutta olen jo ehtinyt hyvissä ajoin tätäkin miettimään ja stressaamaan. Tilannetta hankaloittaa vielä se, että rahaa ei ole laittaa kovin paljon uusiin vaatteisiin, tällä hetkellä omistan vain mekkoja joista pitäisi riisua käytännössä koko yläosa ja imetyksen pitäisi onnistua pöydässä (ainakin jos vauva on samanlainen "pitkään ja hartaasti"-imuttelija joka ei ota pisaraakaan tuttipullosta) sillä minun pitää vahtia samalla vanhempia lapsia... Tässäpä vasta juhlatunnelmaa nostattava yhdistelmä! :0/

Ajattelit siis imettää hääjuhlapöydässä, just...

Vierailija
8/42 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä laittaa tissiä esille ruokapöydässä?

Vierailija
9/42 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rauhallista paikkaa, jossa voisi käydä imettämässä? Minä olen pärjännyt ihan tavallisilla juhlapuvuilla kyllä, olen vetäytynyt johonkin rauhalliseen paikkaan imettämään, iso huivi mukana varmuuden vuoksi.

Vierailija
10/42 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kanssa pärjää aika hyvin imettäessä jos on vaan huivi.

Vierailija
11/42 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta häissä menin vessaan. Oli sellainen edestä avattava mekko.

Vierailija
12/42 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso olisiko vaikka Espritillä sopivia kietaisumekkoja tarjolla: esprit.fi

Varsinkin jos kangas on hieman joustavaa, voisi imettäminen onnistua siirtämällä toista olkainta hieman syrjään. Päälle lisäksi jokin iso huivi

Vierailija
13/42 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se mahtavan imettäjän sana ole laki! Sitä mieltähän täällä ollaan.

Vierailija
14/42 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

taisi olla Espritini mekko, jossa oli rinnuksissa viitisen nappia. Sai juuri sen verran auki, että mahtui tissi ulos ja imettämään. Ja onhan noita imetysmekkoja myynnissä monella firmalla, esim. MissyMom myy äitiys- ja imetysvaatteita ja tekevät vaatteet itse, eli jos valikoimasta ei löydy sopivaa, voivat varmasti muokata tai tehdä toiveiden mukaan.

Yksi ihan näppärä yläosa on joustava spagettiolkaintoppi ja päälle vaikka pieni bolero, jos et mistään jakkutakeista tykkää. Mulla on jotain Lindexin perustoppeja, joissa on sen verran elastaania, että yläreunan saa vedettyä tissin alle.

Vierailija
15/42 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain sen auki niin, että pystyin imettämään. Mulla oli siellä alla sellainen toppi, jonka nostin rinnan päälle niin, ettei tarvinnut koko tissiä näytellä, nänni vaan suuhun. Lisäksi olin varannut mukaan todella ison huivin, jonka alla kaikki tapahtui. Ei varmasti kukaan nähnyt vilaustakaan mun tissistä! Lisäksi olin muuten tyylikkäämpi kuin valtaosa häävieraista.

Vierailija
16/42 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain sen auki niin, että pystyin imettämään. Mulla oli siellä alla sellainen toppi, jonka nostin rinnan päälle niin, ettei tarvinnut koko tissiä näytellä, nänni vaan suuhun. Lisäksi olin varannut mukaan todella ison huivin, jonka alla kaikki tapahtui. Ei varmasti kukaan nähnyt vilaustakaan mun tissistä! Lisäksi olin muuten tyylikkäämpi kuin valtaosa häävieraista.

Mahdoit röyhtäsyttääkin pentusi juhlapöydässä vai tuliko maitoyrjötkin? Tyylikkyys on kaukana siitä, kun pitää ilmeisesti itseään korostaakseen raahata vauvoja hääjuhlaan. Tuskin olit suosittu vieras.

Vierailija
17/42 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää keskellä hääjuhlia imettää? Pöydässä? Oisko parempi jäädä kotiin niin saat hillua nisät valtoimenaan?

Vierailija
18/42 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minakin olin viime kesänä kaasona, 6 viikkoinen vauva mukana. Mulla oli ihan normaali juhlamekko päällä, yläosa sellainen "tuubi"-malli, joka oli helppo laskea vähän saadakseni rinnan esiin. Imetin juhlapaikan keittiössä, sielä oli vähemmän hälinää. Bändin aikana vauva ei kyllä viihtynyt kovan metelin vuoksi juhlatilassa, joten olin sielä keittiössä enimmäkseen ja hoitelin vauvan ohella samalla boolit ja iltapalat.. tietenkin vauvan nukkuessa kävin seurustelemassa.

Vauvan isä ei ollut töiden takia häissä mukana, ja hyvin meni ilmankin :). Kirkon aikana ystävä piti vauvaa sylissään..

Vierailija
19/42 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko omat imetykset epäonnistuneet vai mitä tämä on? Oletteko muutenkin sitä mieltä, että eri sukupolvet tulee erottaa toisistaan juhlissa?

Minusta on aika selvää, että kaason tulee olla mukana häissä ja on varmasti tervetullut juhliin. Hyviä vinkkejä oletkin jo saanut. Minulla ei ole siihen mitään lisättävää, mutta ne joilla on ongelmia sen tosiasia kanssa, että vauvat_todellakin_juovat_äidinmaitoa ja suoraan tissistä, voivat mennä itseensä. Miten yhdestä viattomasta juhla-asukyselystä pystyy tekemään imetystaistelun...

Vierailija
20/42 |
29.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en koskaan tehnyt niin. Mulla oli juuri ne kretongit päällä kuin muutenkin juhlissa. Eli tavallinen mekko, jossa vetskari takana. Otin yläosan aina alas jossain ihan muussa huoneessa (tai vessassa). Ei sillä puvulla ole väliä, jos saa riisuuntua ihan rauhallisessa paikassa tai hotellihuone on lähellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi