Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten perheenne elämä muuttui kun miehestä tuli esimies?

Vierailija
28.11.2010 |

Mieheni on hakenut esimiespaikkaa. Ei tietty tiedä, että saako hän paikan, mutta jos hän sen saa, niin minkälaisiin muutoksiin minun kannattaa henkisesti valmistautua?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee enemmän puhutta työasioita kotona, mietittyä ihmisten motiiveja jne. Onneksi mun miestä kiinnostaa kuunnella ja kertoa oma mielipiteensä.

Työtunteja tuli lisää mutta ei merkittävästi. Esimiehenä on juttuja/menoja joista ei voi kieltäytyä. On myös avec-menoja joihin mies osallistuu.

Lomaa mulla on 6 viikkoa + joulun ja uudenvuoden väli aina kokonaan. Palkkaa on sopivasti vastuuseen verrattuna.

Vierailija
22/25 |
30.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei hirveästi muuttunut, pysyi inhimillisenä itsenään. Eikä hänellä ole ALAISIA vaan työntekijöitä, mikä kertoo jo paljon luonteesta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jonkun perheessä ollut jopa positiivisia vaikutuksia moisesta? Vai ovatko melkein kaikki tarinat jotenkin surullisia perheen ja parisuhteen kannalta?

Vierailija
24/25 |
02.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta itse olen. Parisuhteeseen tms. ei vaikuta juuri mitenkään. Joskus työpäivät venyy, mutta kun pääsen normaalisti jo kahdelta, niin ei paljon haittaa. Ei veny mahdottomiksi kuitenkaan. Ja nykyään teen lähinnä vain aamuvuoroja, vaikka työni on periaatteessa vuorotyö. Teen semmosia hommia mitkä pitää tehdä aamuisin.

Esimies on aika yleisluontoinen nimike, se ei vielä kerro työn luonteesta juuri mitään. Esimies voi olla ihan perus rividuunari jolla lähinnä työnjohto sen perustyön lisäksi tai sit voi olla ison firman päällikkö, jolla vastuu firman, henkilöstön ja asiakkaiden hyvinvoinnista. Ja kaikkea tältä väliltä.

Vierailija
25/25 |
03.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään neuvoja vielä?