Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun mä menin synnyttämään kolmatta

Vierailija
28.11.2010 |

lastani, niin ei hävettänyt ollenkaan. Ei raskausarpia, ei pukamia ja reidet ja pakaratkin on kauniit säännöllisen liikunnan ansiosta. Kätilö vielä tuumasi, että onpa hyvä, ettei meidän tarvitse alkaa ajelemaan karvoitusta, kun on tässä jo hieman kiire. Minulla siis siistitty kiitorata -mallin karvoitus.

En muuten edes huutanut! Ilman kivunlievitystä synnytin. Tunnin kerkesin olla sairaalassa. Ei tullut repeämiäkään. Ponnistusvaihe 6 minuuttia.

Että saako tällaista edes kehua? =)

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun totta ei ollut tavun puolikastakaan :D Karvoitusta ei varmaan missään synnytyssairaalassa ole ajeltu enää vuosiin, jos vuosikymmeniin.

Vierailija
2/16 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulta viimeistä edellisessä synnytyksessä ajeltu, mutta taitaa eri kätilöilläkin olla eri tapoja. Ole uskomatta.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole kummassakaan raskaudessa loppuraskaudessa enää siistinyt alapäätäni karvoista. En oikein pystynyt :) Eikä ikinä ole edes puhuttu että niitä leikattaisiin pois.

Miksi ei saisi kehua? :)

Vierailija
4/16 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin menin papa-kokeeseen ja olin unohtanut ajella karvat. Hoitsu katsoi nyrpeänä mutta otti sitten mitään sanomatta viidakkoveitsen ja raivasi tien auki.

Vierailija
5/16 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli varmasti hyvä mieli kaikille, jotka ovat täysin omaasta syystään kärvistelleet toista vuorokautta helvetillisten kipujen kanssa.

Voit toki kehua hyvää tuuriasi.

Vierailija
6/16 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

+ että sekä kätilö että miesgynekologi kehui mun rintoja vuolaasti, "kyllä tuollaisilla hyvinmuodostuneilla terhakkailla daisareilla maito lentää"

Vierailija
7/16 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten se komea mieskätilö silitteli siinä mun reisiä ja kehui niiden kiinteyttä ponnistusvaiheess.

Vierailija
8/16 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli varmasti hyvä mieli kaikille, jotka ovat täysin omaasta syystään kärvistelleet toista vuorokautta helvetillisten kipujen kanssa.

Ja ne joilla on ollut helpot synnytykset, eivät voi mitään sille että jollakin on kauhea synnytys.

Vierailija
9/16 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja huokaisi miten tuntui suorastaan syntiseltä upottaa neulansa niin jumalaisten nikamien väliin.

Vierailija
10/16 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se järisyttävän komea mieskätilö vaan teki pienen virkavirheen, kun mä vaan olin niin upea että sillä alko stondaa...

Sellasta se vaan on kun on niin ihana... huh huh

Vierailija
11/16 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ne joilla on ollut helpot synnytykset, eivät voi mitään sille että jollakin on kauhea synnytys.

Ei ole millään tavalla omaa ansiota.

Vierailija
12/16 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hävettänyt tippaakaan, ei tullut edes mieleeni. Painoa oli tullut reippaasti, liikunnasta ei vaivojen vuoksi ollut tietoakaan puoleen vuoteen, raskausarpiakin oli sekä huusin kuin pistetty sika synnytyksessä.

Mulla ei tullut mieleenkään miettiä ulkonäköäni tai paljon mitään muutakaan synnytyksessä. (Tai no, kaupungin ravintola-arvostelut ja muuta vastaavaa keskusteltiin kätilön kanssa.)

Vierailija
13/16 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole millään tavalla omaa ansiota.

En minä ainakaan ole katkera ap:lle kun sillä on ollut helppo synnytys. Ei ole minulta pois :)

Vierailija
14/16 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lastani, niin ei hävettänyt ollenkaan. Ei raskausarpia, ei pukamia ja reidet ja pakaratkin on kauniit säännöllisen liikunnan ansiosta. Kätilö vielä tuumasi, että onpa hyvä, ettei meidän tarvitse alkaa ajelemaan karvoitusta, kun on tässä jo hieman kiire. Minulla siis siistitty kiitorata -mallin karvoitus. En muuten edes huutanut! Ilman kivunlievitystä synnytin. Tunnin kerkesin olla sairaalassa. Ei tullut repeämiäkään. Ponnistusvaihe 6 minuuttia. Että saako tällaista edes kehua? =)

Miten sait sheivattua itsesi raskauden loppupuolella?

Vierailija
15/16 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lällällää :DD

Tunnin kerkesin minäkin olemaan sairaalassa.

Eka kerta myös minulle, kun ei pelottanut eikä jännittänyt vaan annoin mennä vaan. Olisin kyllä ottanut kivunlievitystä, mutta ei ehditty antaa.

Saa tällaisilla kehua :)

Mitä tuohon karvoitukseen tulee... Minulla on aina ollut siistitty karvoitus, kun olen synnyttänyt (on siis ollut jo vuosia tapana), mutta eipä ole kukaan koskaan kommentoinut synnärillä.

Vierailija
16/16 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdessäkään ei kipulääkkeitä tai tikkejä. Pisimmillään olin synnärillä 8 tuntia.

Kolmannesta lähdin kotiin vuorokauden kuluttua ja jopa imuroittin heti illalla minkä jälkeen tehtiin koko perhe kävelylenkki.

Et revi siitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi