Kaverin sisko raskaana...
Moi! Mun kaverin parikymppinen sisko on raskaana, aikoo pitää lapsen. Hän ei usko vielä asiaa, aikoo tehdä muutaman lisätestin täs lähiaikoina.
Mutta kyllä haamu on +, eikös vaan?
No tää nuori nainen, polttaa, juo, ja on yksin, siis ei parisuhteessa. Se yksinolokaan ei mitään, mut mua todella huolestuttaa sen elämäntavat. Tehtyään haamutesti se oli päättänyt lähteä juomaan, koska tulos oli epävarma, tupakaa menee ihan riittävästi, eikä aikomustakaan lopettaa. Mua huolettaa todella paljon toi tilanne ja en tiedä miten suhtautua/auttaa tätä ihmistä...
On tosi itsepäinen ja päättäväinen ja ei osaa kuunnella muita muutenkaan, hän on aina oikeassa ja hänen elämänsä kuulemma johin muut ei saa puuttua. Mun kaverikin on tosi rikki tästä, ja kurja katella nyt et mitä taphtuu. Kaverillani on oma perhe ja kaksi lasta, itsellani myös perhe, ja kaksi lasta. Lapsen isä on tiedossa, mutta en tiedä miten aikooko vai ei aio osallistua, raskaudesta ei vielä tiedä.
Tiedän et asia ei mulle kuulu mut surettaa katsella epäkypsän ihmisen vastuuttomuutta ja sitä et jokainen lapsi ansaitsee hyvät lähtökohdat elämälleen, terveelliset ainakin.