Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

**LOKAMASUJEN TIISTAINEN PINOUTUMINEN 18.10**

18.10.2005 |

[quote]

Kommennti eiliseen pinoon:

[/quote]

[b]Pips[/b] kiva, kun joku näkee musta unta ;)

Olisinkin ollut synnärillä siihen aikaan! :) Mut olin kotona ja omassa sängyssä, sikeessä unessa (pitkästä aikaa!!).

Jospa se uni oli " enne" siitä et ollaan yhtä aikaa sairaalassa?!! =D

Tänään olisi siis ollut mulla laskettupäivä, jos se olis pysyny samana menkkojen mukaan!

Aika hiljaista ollut täällä suppareiden osalta. Mitä nyt muutama kipeä tullut, kun istun pehmeällä sohvalla. Yksikin supistus oli niin kipeä, et tuntui kuin olisi alapää revitty!!

Mutta, kun katsoo peilistä niin näkee ettei maha ole pahemmin alas edes tullut. Vähän jo kylläkin, muttei paljoa.

Hassu kysymys; mut ootteko te muut jo ostaneet miehellenne [b]isänpäivälahjan[/b]?? Mä oon jo sellasen hommannut valmiiksi :)

Voisin katsoa tuossa vielä Salkkarit nauhalta, kun en niitä aiemmin ehtinyt katsoa ja ottaa vähän " iltapalaa" et pääsen nukkumaan ;)

Saas nähdä montako on nyt jo syntynyt lisää ja moniko [b]TEISTÄ[/b] on lähtenyt synnyttämään!!! :)

Mä lupaan ja voin melkein vannoa etten lähde vielä tällä viikolla (samalla toive ajatteluna et;

[quote]

jospa lähtisinkin!!!

[/quote]

)

Kaisa 39+2 (tai vois olla sen 40+0!!)

Kommentit (73)

Vierailija
61/73 |
18.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän pikalukuna olen selannut pinoja, joten en millään muista kaikkea oleellista. Ja niin moni on jo synnyttänyt, etten nimillä pysty onnittelemaan. Onnea kuitenkin hurjasti kaikille vauvojen johdosta!

TA1KA: No ei sitten tavattu, ehkä seuraavalla kerralla ;)

SINISIIPI samaten hieman myöhästyi sovituista treffeistä, mutta taitaa olla nyt jo kuitenkin omansa saanut. En muista minä päivänä se käynnistys oli, eilen?

NASULI: Meidän vauvat sai sitten saman syntymäpäivän! Mun täytyy vielä etsiä ja lukea sun synnytyskertomus tässä joutessani...

Meillä on arki alkanut niin upeasti, että oikein hirvittää jos jossain vaiheessa iskeekin salakavalasti joku kaamea masennus tai muut ongelmat. Maitoa on alkanut tulla jo mukavasti, vauva syö ja nukkuu hyvin, on kiltti eikä huutele turhista. Itsellä on pirteä ja energinen olo, olen saanut levättyä riittävästi - ainakin toistaiseksi.

Mukavaa loppuraskautta vielä odottaville ja vauvapuolelta minut löytää, ketkä sinne eksyvät :)

-Coppola ja Nuutti 3 pv

Vierailija
62/73 |
18.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihania vauva uutisia, onnea kaikille jo jakautuneille!!

Mulla oli tänää lääkäri ultra, vauvan paino arvio 3100g ja kaikki näyttäis olevan mallillaan. Kohdunkaula hävinnyt, on kuulema vain paksuna reunana vauvan pään takana tai ympärillä.. en oikeen tajunnu mitä lääkäri tarkoitti, mut oudolt kuulosti ja lääkärikin ihmetteli, kun vauvan pää on kuulemma ihan tulollaan, suorastaan roikkuu haarovälissä. Kohdunsuu ei ollut kuin reilu sentin auki, mut lääkäri sano ettei paljon tarvi kun aukee vauhdilla, on niin kypsä. Jännittää! Kunpa rureais pian tapahtumaan. Nyt illal vessas huomasin limaista limatulppaa valuvan.. sitä huomasin viimeks kymmenen päivää sit tulevan ulos, kaipa tuo sit pikku hiljaa mult sulaa pois. Nyt ei o pahemmi supistellu, mitä nyt näitä kivuttomia joita tullut jo viikkokaupalla.

Rosmari ja masukki 39+1

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/73 |
18.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[b]Valluska[/b] - Kiitos linkeistä! Siis sä olet niitä jo testannu? No kait mäkin sit uskallan... Kait....

[b]Kaisa[/b] - Mahdatkohan olla lasareetissa vielä, kun ei näy eikä kuulu..?

[b]Heffaklumpen[/b] - Minähän se puhelin että pois en kotoa lähde ennen kuin kämppä on tiptop! Ja mulle kans joku tollainen " pieni" asia (sänky petaamatta tmv.) on SUURI KAAOS :D

Mua ei muuten itteäni häiritse ollenkaan siivoushulluus, mutta joskus kyllä hieman nolottaa/ahdistaa, kun on vieraita ja esim. lattialle tippuu jotain, ja mun ois HETI saatava se siivottua.. mutta kun ei kehtaa mennä rättien kanssa heilumaan sinne pöydän allekaan ;D Tai kyllähän mä menen mutta yritän olla suht salakavala ja " huomaamaton" ... hih... mä vaan EN voi katsoa mitään sotkua kovin kauaa! No kylläpä taas lähti mopo käsistä, vaihdetaas aihetta....

Jaa imetyksestähän vielä kyselikin tuo [b]Heffaklumpen[/b]. Kyllä olis tarkoitus imettää mahdollisimman pitkään jos se vaan onnistuu (maitoa riittää jne.) mutta luulen että viimeistään siinä 10-12kk iässä lopettelen sitä hommaa.. mä en vaan PYSTY mihkään taaperoimetyksiin, mua ällöttää se jo ajatuksenakin :-/

[b]Lokari05[/b] - Tsemppiä huomiseen käynnistykseen *bd*

Omassa navassa nyt ei edelleenkään mitään kummallista. Raskausarpia vaan näyttää tulevan *sniiif*

Tulihan niitä jokunen esikoisestakin, mutta nyt niitä on kyllä jo aikas paljon :-( Mies kyllälohdutteli että yhtä ihana masu mulla on, oli siinä arpia tai ei, mutta kun ne häiritsee mua itseäni..

Ässiä on tänään taas vedelty hihasta, mutta saa nähdä onko apua. Tuskinpa :-/

Jos menis nyt tutkimaan niitä akupunktiohommeleita, vai mitäs vyöhyketerapiaa se nyt olikaan.....

Emppu *tylsyyden rajamailla kun ei MITÄÄN tapahdu*

Vierailija
64/73 |
18.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aattelin kokeilla niitä hierontajuttuja, mutta en mä JAKSA niin kauaa hieroa :-O Tuli jo kädet ihan kipeiks enkä päässy kovin pitkälle :-/ Siispä se siitä ideasta....

Mitähän sit keksis ;D

Vierailija
65/73 |
18.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään fyysistä en saa enää tehdä, kuten siivota :( Ja kun koti juuri kaipaisi kunnon siivousta!!! Ja minä sen kuitenkin tekisin paremmin...

En saa stressata itseäni mitenkään vaan nyt pitää ottaa iisisti.

Verenpaine oli siellä ok. Vähän valkuaista pissassa edelleen, mut se nyt onkin kai ihan ok normaalia.

Nyt mun pitää vaan seurata tilannetta, ettei päätä ala särkeen oudosti ja ylämahassa ei tunnu ikäviä kipuja. Jos näin käy, mun pitää mennä sit kiireesti takas ja ne alkaa käynnistämään synnytyksen.

Paikat oli jo pehmenny, mut ymmärtääkseni kaulaa olisi vielä 2cm (eikä 1.5cm, kun viimeksi katsoi lääkäri neuvolassa!). Muuten paikat edelleen kiinni.

Ja taas oli mulla TODELLA miellyttävä lääkäri :) Jäi taas tosi kiva fiilis.

Äitini oli huolissaan, kun ne päästi mut kotiin eikä pitäneet mua siellä! Hänestä mun olisi pitänyt saada jäädä sinne vielä :)

Huolissaan myös siksi, koska mies on yön töissä ja mä kotona yksin, et jos jotain sattuukin sillä aikaa. Mut ei tästä mene kuin 7min. sairaalaan, jos joudun taksin soittamaan tai sit ambulanssin!?!

Jatkan taas tuon yhden pelin pelaamista, mihin oon jäänyt koukkuun ;) Eli timanttipeliä = Bejeweled.

Kaisa ja vauva masussa :)

Vierailija
66/73 |
18.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jihaaaaaa, koko loppuraskauden ensimmäinen suppari tuli äsken, mutta ihan pienen pieni, oikein minimaalinen!

Tuo meidän tyttö kysyy mun hermoja nyt ihan urakalla. Sillä on ihan karsee uhma, hangottelee IHAN kaikessa vastaan, enkä jaksas koko ajan olla komentamassa ja maarittelemassa tekemään sitä jotain :´(. Tahtoo käydä niin, että sitten mä repeen sille ja huudan pää punasena ja sitten meinaakin tulla jo itku - voi *erkele.

Mulla on ihan kumman huono olo, oksettaa ja yläselkä jotenkin ihmeesti kipee. Olenkohan saanu jonku mahataudin?! Ja tuntuu, että mahaki menee ihan sekasin, voi rähmä.

Sori purkaukseni!!!!

Kielo77:

**Mun äidillä on raskaudet olleet suurinta piirtein samanlaisia kuin sunkin äidillä eli minä olen menny kaksi viikkoa yli ajan ja sisko vähän vajaa, olikohan 10 pv (?). Mä olen itseni kohdalla tullu siihen tulokseen, että periytyvää se on - pakkohan sen on olla ku mun esikoinen (ja ainoani) meni yli 16pv ja jos tää nyt päättää mennä saman verran *grrrrr, hiljaista mutinaa* !!!

Pidän Kielo peukkuja, ettei sun tarvi yliaikasena kärvistellä!!! *bd bd*

Mutta ihan pakko mennä maate, selkää niin kolottaa. Toivottavasti EI ala oksettaan, tuun hulluksi, sillä inhoon sitä hommaa :´(.

[b]Nasuli[/b]: Ihana lukea kuulumisianne, halirutistus entiselle tasiskaverille :)

*Vallu*

Vierailija
67/73 |
18.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole ihan järkyttävää, että noin kauan tarttee hinkata jotain jalkoja????!!!!! En mä vaan jaksa, varmaan täytyy mennä ammattilaiselle, jos meinaa, että noista on apua!! ;-D

*Vallu edelleen*

Vierailija
68/73 |
18.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli siitäkin huolissaan sairaalassa kun on tullut painoa 1,5kg viikossa. Että johtuisi turvotuksesta!

Vierailija
69/73 |
18.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jo olin ihan varma, ettet enää palaa ehjänä kotiin! :-(

Levähtelehän nyt ja seuraa tarkasti oloasi!!! Halit sinne!

*Vallu*

Vierailija
70/73 |
18.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että [b]Kaisalla[/b] ja vauvalla kaikki hyvin! Nyt vaan otat iisisti sitten!

[b]Vallu[/b]: Minäkin tässä sitä BB:a odottelen... ;D

Hitsi sentään! Ettet kuule vaan yrittäis nyt etuilla, kun jo suppailet ja voit pahoinkin :-O Et kyllä jätä mua!!

Vierailija
71/73 |
18.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niinpä! Kuka hullu noin kauan hieroo jalkojaan? Mun mieskin on niin laiska hieromaan että siitä tuskin saa apulaista tähän hommaan *murr*

Keksiikös joku nyt jonkin helpomman tavan saada suppareita?! Hieronta on siis auttamattomasti OUT........!

Vierailija
72/73 |
18.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä just nyt tuli sellanen suppari, joka jomotteli jo selässä ;D Varmaan jää ainokaiseksi sekin.... plaaaah.... liekö johtui siitä mukavasta ässästä?! Tuskin ainakaan hieromisesta kun en ehtiny kun vähän isovarvasta hieroa (sitä kun tartti hieroo vaan minuutin :D) No juu, eipä muuta.... nyt en kyllä haluis mennä sänkyyn pötköttään, loppuu kuityeskin kaikki tuntemukset siihen paikkaan!! Mutta kun meillä on vaan makkarissa digi-boxi niin pakkohan se on sinne mennä :-O

No joo, taas omiani tässä jaarittelen.... menenpä pois.....! Hmm, taas joku jomottaa selässä. Mut nyt ei kyllä supistanu yhtään, jomottelee vaan. Hui kun jännää ;D No ei ees oikeesti oo, kun TIEDÄN että ihan turha innostua ees.

No NYT mä menen :D

Vierailija
73/73 |
18.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt hulluja hupaija, enhän mä ketään jätä!!! Se olikin vaan joku pahanolon aalto kai väsymyksestä johtuva, joten se siitä etuilusta ;).

Huomiseen, sillä nyt on BB:n vuoro!!

Hyvää yötä ja kauniita unia kaikille!!!