Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kerro, kuinka kauan imetit ja kuvaile sen jälkeen rintojasi.

Vierailija
27.11.2010 |

Alkoi ihan kiinnostaa, kun tuolla vauva ei huoli rintaa -ketjussa joku väitti että imetyksen lopettamisesta, vaikka maitoa olisi saatavilla, seuraa arpiset ja roikkuvat rinnat.

Minä olen imettänyt vuoden, ja rintani ovat nyt kauniimmat kuin ennen raskautta. Mitä ne tulevat imetyksen loppuessa, ei voi tietää.

Miten teillä?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

esikoista imetin 6kk ja kuopusta 5kk.

Rinnat eivät koskaan mitkään jätti-isot olleetkaan, mutta nykyisin ovat sellaiset tyhjän tuntuiset. Eivät roiku eikä ole arpia. Mutta jollain tavalla repsahtaneet.

Nännit ennen raskauksia olivat sellaiset teinitytön nännit, vaaleat ja pienet. Nykyisin väri rusehtava ja nänni on jäänyt isoksi. Tähän muutokseen en ole koskaan oikein sopeutunut. :/

Raskausarpia ei rinnoissa ole ja ihan hyvältä näyttävät edelleen "tyhjyydestään" huolimatta. Kuppikoko ennen raskauksia 70B/C, nykyisin lähempänä 70B.

Vierailija
22/31 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen imettänyt reilut 4v yhteensä, rinnat on kokoa 75C, eivät roiku lainkaan vaan ovat edelleen kiinteät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rinnat nyt 40+ iässä tosi kiinteät ja kauniit kuin greipin puolikkaat:D

Vierailija
24/31 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen raskautta oli b-kupin rinnat, nyt c. Paino on vain kilon enemmän kuin ennen raskautta, joten ehkä se kilo on tisseissä :). Mulla on isot nännipihat, joten b-kupit oli hassun näköiset ja häpesin niitä nuorena todella paljon. Nyt rinnat on suhteessa paremmat. Koska ikää on yli 40, rinant on ruvenneet vähän valumaan maata kohti, mutta imetyksen jälkeen oli noin 5 vuotta, jonka jälkeen rinnat oli paremmat kuin ennen imetystä.

Vierailija
25/31 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pystyt, pyöreät, B-kupin rinnat joita imetys ei paljonkaan muuttanut. Huomasin että ne vähän veltostuivat mutta eivät roiku kuitenkaan. Muutama raskausarpi tuli maidon noususta.

Tuttavapiirissäni olen kyllä todennut olevani aika onnekas, suurella osalla muutokset olivat paljon suurempia.

Vierailija
26/31 |
28.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen imetyksen jälkeen rinnat ovat olleet kuin patalaput, mutta kummasti ovat kohentuneet ja nykyään mulla on ihan kauniit rinnat. Ei ne tietenkään samanlaiset ole kuin 18-vuotiaana, mutta eipä ole mikään muukaan.

Mä luulen, että on silkka myytti, että imetys pilaa rinnat.

Vierailija
27/31 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

imettäessäni niistä tuli b-kupit ja nyt, kehden imetyksen jälkeen, ne ovat takaisin a-kupeissa. niistä ei huomaa mitenkään että ovat olleet meijerikäytössä, ovat ainvan samannäköiset kuin ennen imetyksiä!

Vierailija
28/31 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kieltäytyi imemästä, kun sai korvatulehduksen ja toista pari viikkoo alle kaksi vuotta. Se taas ei millään osannut luopua, että ihan pakko oli vierottaa... Nyt mulla kaksi roikkuvaa hernepussii, enkä tosiaan ole tyytyväinen rintoihini :(

Vierailija
29/31 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

roikkuvat läskisäkithän nuo, mutta ei haittaa -tekivät tehtävänsä hyvin ja kelpaavat puolisollekin edelleen :)

Vierailija
30/31 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhteensä noin 6 vuotta. Rinnat ihan hyvät, ei arpia, eivätkä mitkään roikkuvat läpyskät. Eivät ihan yhtä pystyt kuin ennen esikoista, mutta kuppikokokin yhtä suurempi. Viimeisimmästä imetyksestä yli 1,5 vuotta, joten eivätköhän ole ihan "normaalitilassa".

Vierailija
31/31 |
27.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kuppikoko A ja rinnat ovat edelleen kuin teinitytöllä, terhakkaasti pystyssä, mutteivät suuren suuret.