Lihavat äidit ovat laiskoja
Jos äiti hoitaa lastaan kunnolla, ei hän ehdi syömään liikaa, lasten nostelua ja kotitöitä riittää, kyllä pysyy hoikkana!
Turha syyttää kotona lasten hoitoa lihavuudesta! Kyllä toimistotyössä lihoo, mutta ei kotona! Taitavat lihovat äidit kaljoitella illalla!
Kommentit (37)
Se mikä lihottaa on yksinkertaisesti se, että ihminen syö enemmän kuin kuluttaa. Fyysistä työtä tekevä saa toki syödä hieman enemmän. Mutta ei parin lapsen hoitaminen nyt vielä kovin raskasta fyysistä työtä ole, ei ainakaan minulle ole ollut.
viestini on: lastenhoidossa saa paljon liikuntaa ja se on terveellsitä rytmiltään.
Lastenhoito ei ole oikea syy lihavuudelle!
Toimistotyö ja moni muu työ sen sijaan lihottaa
aloittaja
Toimistohommissa ja kaljakin maistuu...
Lihomimen ei kyllä juuri liity liikunnan määrään: likunta parantaa terveyttä ja kiinteyttää lihaksistoa mutta syöminen lihottaa ja syömättä oleminen laihduttaa.
Olen hoikka. Äskenkin puhelin soi, mutta olis pitänyt nousta sohvalta 3 metriä, lämpimästä viltin alta ja vauvan vierestä, en jaksanut...
Ja naapurin pullea täti on aivan mahtava tehopakkaus!
Kaurapuuro, salatti, ruisleipä. Monenko ruokavalioon kuuluu? Niillä ei liho. Turha puhua syövänsä terveellisesti, jos ei näitä syö.
Makarooni, vaalea leipä, leivonnaiset, limsa, ne eivät ole terveellisiä, tiedoksi.
Kalja lihottaa myös.
aloittaja
Kaurapuuro, salatti, ruisleipä. Monenko ruokavalioon kuuluu? Niillä ei liho. Turha puhua syövänsä terveellisesti, jos ei näitä syö.
Makarooni, vaalea leipä, leivonnaiset, limsa, ne eivät ole terveellisiä, tiedoksi.Kalja lihottaa myös.
aloittaja
kaljaa hoet joka toisessa lauseessa. Minä lihoin ihan roskaruualla ja sipseillä, absolutisti olen ollut vuodesta 1999. Ja nyt olen muuten hoikka :)
Yhtä reipas olin muuten lihavana, mitä nyt hoikkana. Sori.
ovat nukkumassa, ei voi mässätä?
Mä ainakin syön koko ajan iltaisin kun istun koneella tai katsomassa telkkaria. Silloin tulee juuri ne herkut vedettyä kun lapset eivät näe =D
-yksi ihan normaalipainoinen-
olen bmi 29 enkä ehdi jumppaan- kädet täynnä työtä- mies aina töissä- vammainen lapsi toinen
ei naurata ap sun asenne
et hoida lastasi kunnolla, koska et hoida lastasi täyspäiväisesti, koska sinulla on aikaa syöpötellä!
-NOT
katsos kun jotkut meistä osaa tehdä monta asiaa yhtäaikaa. Siinä samalla kun esimerkiksi tekee ruokaa, kirjoittaa ostoslistaa, soittaa lasten asioita ja suunnittelee sitä luokan pikkujoulua, josta on vastuussa, pystyy myös syömään ne kaksi riviä suklaata. Ei sitä varten tarvitse pysähtyä.
Ja jotkut meistä istuvat lasten kanssa alas ja syövät samaa ruokaa rauhallisesti keskustellen siinä ruokailun yhteydessä eikä skippaa ateriaa.
Joillain ei ole mahdollisuutta ylimääräiseen liikuntaan erilaisista syistä...
Olen kyllä vastuussa siitä, että olen lihava, mutta jos tuntisit, niin et kyllä laiskaksi voisi sanoa. Melkeinpä vannon, että teen ja saan aikaiseksi paljon enemmän kuin sinä.
kun ei huolehdi omasta terveydestään ja jättää syömättä... Eikös muuten hyvän äidin (ap) tulisi olla jo nukkumassa, että jaksaa huomenna viihdyttää lastaan. Mutta provohan tämä ja huono sellainen.
kannatko jääkaapin mukaan puistoon ja pulkkamäkeen?
Aina puistossa tai pulkkamäessä? Eikö sinun lapsi syö koskaan? Etkö sinä osaa syödä samaan aikaan kuin lapsesi? Oletko sitä mieltä, että hyvän äidin kuuluu olla ravinnotta?
kannatko jääkaapin mukaan puistoon ja pulkkamäkeen?
Niin ne on. TikTok liivejä jaksetaan pitää .
-Hoikka, reipas äiti-