Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuksu: "Keskenmenoni ei harmita minua"

Vierailija
26.11.2010 |

on se hyvä ettei aio mitenkään traumatisoitua aiheesta, sehän vois horjuttaa sen mielenterveyttä, jos jäis sängyn pohjalle asiaa murehtimaan.

"keskenmenoni ei sinällään harmita minua, koska olen vasta 32-vuotias (pidän itseäni erittäin nuorena) ja minulla on useita vuosia aikaa vielä hankkia perhe ja haaveilemani kolme lasta. Arto haaveilee suuresta perheestä, hän haluaisi kovasti tyttövauvan kun hänellä on jo kaksi poikaa edellisistä suhteistaan. Olemme molemmat kaavailleet lasten nimiksi erikoisia ja kansainvälisiä nimiä.

Edellisessä 10-vuotta kestäneessä avoliitossani minulla oli mahdollisuus perustaa perhe, mutta olin silloin vielä liian nuori ja halusin nähdä maailmaa. En ollut valmis hankkimaan lapsia 25-vuotiaana, vaikka silloinen mieheni olisi sitä kovasti halunnut. Meillä oli hänen kanssaan 12-vuoden ikäero (hän minua vanhempi.) Arto on minua 14-vuotta vanhempi. Ihan selvästi pidän enemmän vanhemmista miehistä"

-Tuksu blogissaan

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

erittäin nuorena lapsen hankintaan :) Harmi vaan biologia ei pidä. Kyllä se Tuksullakin kello tikittää ihan niin kuin muillakin.

Vierailija
2/23 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen lapseni tehnyt. Vanhempi on 7v ja nuorempi pian 5v. Ihanaa että on suht "nuori" vielä silloinkin kun lapset jo pärjäävät enemmän ilman äitiä. Jaksaa miehen kanssa matkustella ja harrastaa ym.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tosiaan enää mikään tyttönen.

Vierailija
4/23 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sillä on vaan isompi ongelma yrittää selitellä, miksi silti vaan lihoo vaikkei ole edes "raskaana".

Vierailija
5/23 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekin riippu ihan kuin pitkä väli seuraavaan lapseen tulee.

Vierailija
6/23 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun itse kokenut useamman keskenmenon. Kyllä se tuntuu pahalta ja tuntuisi Tuksustakin, jos hän ei vaan pelleisisi vakavilla asioilla :(

Vierailija
7/23 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua epäilytti jo alusta saakka tuo yhtäkkinen uutinen raskaudesta. Epäilen vahvasti että tuo oli uusin keino päästä taas otsikoihin ja myydä pari lehteä. Ja nyt taas tuosta "keskenmenosta" on saatu revittyä uudet otsikot ja selitykset. Kyllä seiska myy. On saanut tällä aikaa Nykäsen Matti miettiä mitä kuohuttavaa hänen elämässään seuraavaksi voisi tapahtua...

Vierailija
8/23 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua epäilytti jo alusta saakka tuo yhtäkkinen uutinen raskaudesta. Epäilen vahvasti että tuo oli uusin keino päästä taas otsikoihin ja myydä pari lehteä. Ja nyt taas tuosta "keskenmenosta" on saatu revittyä uudet otsikot ja selitykset. Kyllä seiska myy. On saanut tällä aikaa Nykäsen Matti miettiä mitä kuohuttavaa hänen elämässään seuraavaksi voisi tapahtua...

toivottavati ei kuitenkaan tuollaista keksinyt, silloin ei tarvis lapsia ollenkaan mokoma!

Vierailija
9/23 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en valitettavasti usko että on edes ollutkaan raskaana. Tällaiset uutisoinnit ei kyllä varmastikaan vähennä heidän tuskaansa, jotka ovat oikeasti kokeneet keskenmenon. :(

-ap

Vierailija
10/23 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kovalle painonnousulle ja nille epäedullisille kuville joita hänestä julkaistiin eräältä keikalta kun tanssahteli ihanassa vaaleanpunaisessa unelmassa.

Tunnen vilpittömästi sääliä tätä epätasapainoista naista kohtaan.

Vierailija
11/23 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai kukaan vaan usko että se pullero olisi raskaana ollut? Eihän?

Vierailija
12/23 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuksu saa monta tonnia joka jutusta mitä myy Seiskalle. Raskaudesta ja keskenmenosta tulee jo pari juttua joten ihan kivasti rahaa. En usko pätkääkään että hän oli raskaana. Arvelin jo kun raskausuutinen tuli, että kohta tulee keskenmenouutinen...

Vierailija
13/23 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

VARMASTI enemmän kuin harmittaa keskenmeno kolmannella kuulla.

Kyllä siinä ajassa ehtii kiintyä vauvaan jo niin, että se suru on valtava.

En usko, että Tuksu oli raskaana, koska noin kommentoi, tai jos oli, niin hyvä että kävi näin. Ei ole tunteet ihan kohdallaan tällä ihmisellä, siihen kun vielä vauvan saisi..

Vierailija
14/23 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käsittämätöntä empatian puutetta, oli sitten kyseessä kuka tahansa.

en valitettavasti usko että on edes ollutkaan raskaana. Tällaiset uutisoinnit ei kyllä varmastikaan vähennä heidän tuskaansa, jotka ovat oikeasti kokeneet keskenmenon. :( -ap

Vierailija
15/23 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvänen aika taas tätä...

Kai sitä jokainen saa tuntea, mitä tuntee?

Taas on kanalauma kuorossa sanomassa, miten toisen pitää elää ja jopa tuntea!

Keskenmeno on yksi osa ihmiselämää, vaikkei niitä nyt kaikille niin kamalasti tulisikaan, ja ei oikeasti voi kuvitella, että kaikki näkevät asiat juuri niin kuin sinäkin...

Vierailija
16/23 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskenmeno on yksi osa ihmiselämää, vaikkei niitä nyt kaikille niin kamalasti tulisikaan, ja ei oikeasti voi kuvitella, että kaikki näkevät asiat juuri niin kuin sinäkin...

ihmiset ottaa asiat eritavalla, ei se silti tarkoita etteikö se koske. Itsekään en tuulimunaa kauaa surrut ja kannoin "lasta" yli 12 viikkoa. Muistan vain, kun pienen itkun tirautin, kun kaavinnasta lähdettiin sen jälkeen elämä jatkui ei siitä sen enempää.

Vierailija
17/23 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin on se jo hyvin kauan ollut raskaana.

Ei kukaan tohon jamaan mene muutamassa kuukaudessa.

Ärsyttää koko tapaus: se miten ämmä selittää asioita tolla asenteella; paksuna ollaan ja sen takia vähän löysä ja sitten menee kesken, eikä se haittaa kun ehtii vielä lapsia tekemään.

Meinaako se na lapset myös hoitaa?

Säälittää tollanen. Sääli niitä poikia jotka tollasta näkee esimerkkinä naiseudesta!

Vierailija
18/23 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmiset ottaa asiat eritavalla, ei se silti tarkoita etteikö se koske. Itsekään en tuulimunaa kauaa surrut ja kannoin "lasta" yli 12 viikkoa. Muistan vain, kun pienen itkun tirautin, kun kaavinnasta lähdettiin sen jälkeen elämä jatkui ei siitä sen enempää. [

Sitä ei siis oikein voi verrata siihen, että sikiö kuolee kohtuun tms.

Vierailija
19/23 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ihan alussa on raskaana ei edes voi tietää onko se lapsi vaiko tuulimuna, joten samalalilla se sattuu. Kohtukuolema on jo eriasia en ymmrrä miksi edes verrataan sellaiseen.

Vierailija
20/23 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain keskenmenon raskausviikolla 18. Olkoon yksi osa elämää, mutta en usko että kukaan siinä tilanteessa pystyisi vaan kohauttamaan harteitaan ja jatkamaan eteenpäin noin vaan.

Useimmat ihmiset eivät vaan joudu sitä tuskaa kokemaan ja helppoa se on ulkopuolisena huudella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme