Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kuollut välitilassa ja "nukkuu"?

Vierailija
26.11.2010 |

Uskovainen tuttuni uskoo että hänen läheisensä joka on kuollut, "nukkuu" ja sitten joskus tapahtuu jotakin että hänet "herätetään".

Hän sanoi että oli nähnyt kuolleen enkelin, ei voi siis nähdä kuolleen henkeä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, jokaisella on uskonsa. Joskus ne puheet on vähän hassuja,tosiuskovaisella. Itse en ajattele samalla lailla.

Enkä usko helvettiin.

Vierailija
2/6 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös enkelit ole jumalallisia sotajoukkoja? Eihän ihmisistä enkeleitä tule?

Minua ainakin vähän nolottaa "enkelivauva"-jutut, niin ikävä asia keskenmenot, kohtukuolemat ja lasten kuolemat ovatkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös enkelit ole jumalallisia sotajoukkoja? Eihän ihmisistä enkeleitä tule? Minua ainakin vähän nolottaa "enkelivauva"-jutut, niin ikävä asia keskenmenot, kohtukuolemat ja lasten kuolemat ovatkin.

noloa enkelivauva-jutuissa on? Sehän on vain kaunis satu ja kielikuva. Nolottaako sinua myös jos lasta kutsutaan päivänpaisteeksi?

Vierailija
4/6 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös enkelit ole jumalallisia sotajoukkoja? Eihän ihmisistä enkeleitä tule?

Minua ainakin vähän nolottaa "enkelivauva"-jutut, niin ikävä asia keskenmenot, kohtukuolemat ja lasten kuolemat ovatkin.

No, tämä henkilö sanoi että se oli hänen enkelinsä kun hän puhui tästä edesmenneestä omaisestaan.

En tiedä tulemmeko enkeleiksi, mutta henkimaailma on.

Vierailija
5/6 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös enkelit ole jumalallisia sotajoukkoja? Eihän ihmisistä enkeleitä tule? Minua ainakin vähän nolottaa "enkelivauva"-jutut, niin ikävä asia keskenmenot, kohtukuolemat ja lasten kuolemat ovatkin.

noloa enkelivauva-jutuissa on? Sehän on vain kaunis satu ja kielikuva. Nolottaako sinua myös jos lasta kutsutaan päivänpaisteeksi?

Mutta en tietenkään tästä ala lapsensa menettäneelle irvailla. Ajatelkoon, että lapsi kellii siivet selässä pilvenreunalla, jos se häntä lohduttaa.

Vierailija
6/6 |
26.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en tietenkään tästä ala lapsensa menettäneelle irvailla. Ajatelkoon, että lapsi kellii siivet selässä pilvenreunalla, jos se häntä lohduttaa.