Mitäs mieltä eilisistä ruokailuistani?
Aamulla kaksi ruisleipää kera polarin ja kinkun, 2 mukia kahvia maidolla.
Puoliltapäivin 2 mukia kahvia ja reissumies taas kera juuston ja kinkun.
Viiden aikaan toosi iso annos lasagnea ja raikasta salaattia.
Kahdeksan aikan illalla paketti nakkeja ja kaksi omenaa.
Kymmeneltä illalla paketti Ingmannin suklakinuskijäätelöä.
Kommentit (8)
mutta ap:n mussuttamissa leivissä ja jäätelössä ei ole :D
tosi epäterveelliseltä ja lihottavalta....
vedä kerralla pakettia nakkeja (meidän 6-henkisen perheen ateria voi koostua nakkikastikkeesta, jossa on paketillinen nakkeja) eikä pakettia jäätelöä (meidän 6-henkisen perheen jälkiruokana paketista jäätelöä jää vielä ylikin).
ihan minun normaalilta päivältä. Paitsi että noiden reissumiesten tilalla mulla olisi ollut jotain suklaata...
Nyt karpatessa on aivan tuskaa kun ei saa samoja hyviä ruokia mihin on tottunut.
vedä kerralla pakettia nakkeja (meidän 6-henkisen perheen ateria voi koostua nakkikastikkeesta, jossa on paketillinen nakkeja) eikä pakettia jäätelöä (meidän 6-henkisen perheen jälkiruokana paketista jäätelöä jää vielä ylikin).
Eikä paketissa jäätelöä kuin litra.
Oikein mukavaa luettavaa. Nautit varmasti elämästä, kuten minäkin. En koskaan laske mitään ravintoainesosia, miksi pitäisi. Syön sitä, mikä maistuu. Painoa 59kg.
Oikein mukavaa luettavaa. Nautit varmasti elämästä, kuten minäkin. En koskaan laske mitään ravintoainesosia, miksi pitäisi. Syön sitä, mikä maistuu. Painoa 59kg.
Mutta paino-ongelmia ei ole, rasvaprosentti 20,2%.
Ja välillä on mukava olla "hillitön" ainaisen järkevyyden sijaan.
ap.
ja nakeissa. Ei sopisi ainakaan minulle tuollainen ruokavalio sillä en käytä päivässä kuin korkeintaan 20 g hiilihydraatteja ja voin erittäin hyvin tällä elämäntavalla.