Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Syyskuiset 2011

Kommentit (708)

Vierailija
181/708 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

MERMAID: Pahoittelut tätistä. Tuo kuulostaa niiiiiin tutulta tuo sun menkkakänkkäränkkä! Musta joskus tuntuu, että viisainta ois aina loppukierron ajaksi muuttaa yksin erämaahan autiomökkiin. Tulla takas sitten, kun vuoto alkaa väheneen.

PRIS: täällä myös maha nipistelee edelleen, ja polttelee- tuo ydinpommi alamahassa kuvastaa aika hyvin tuntemuksia myös täällä. Selkää myös särkee. Ja nyt on alkanut taas valkkariakin tulemaan melko paljon. Nämä kaikki yhteen ynnättynä, odottelen patojen aukeavan hetkenä minä hyvänsä... Ei kyllä ennen sunnuntaita pitäis, aika tarkka on mulla tuo 12pv oviksesta vuotoon. Ai niin, ja sekin vielä, että pinna alkaa olemaan jo aika kireällä. Että eiköhän se tätiä tiedä.

Testit on joka tapauksessa tilattu. Jospa ne ennen perjantaita perille ehtisivät.

tuutuli dpo 9, kp23

Vierailija
182/708 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaa. Clinicin (joo, nyt saa jo nauraa räkästä naurua, ostin taas uuden testin lounastauolla) testissä niin vahva ovisplussa, että huhhei. Illalla ässäilytreffit ja niitten on pare onnata ;). Ja jos huomennakin vielä ehtis, ois hyvä. Ovistuntemukset minimaaliset edell. kiertoihin verrattuna, polttelee oikeella ja väsymys on hurjaa, eipä juuri muuta, ei edes ilmavaivoja tai päänsärkyä, phuh.

MERMAID. Pahoittelut.

TUUTULILLE peukkuja, samoin PRIS:lle. EVEkään ei saanut ns kunnon plussaa ovistestiin, joten maltti se on edelleenkin valttia ;).

EVE: Miten menee ???

ITSEni jo laitoinkin, nyt pakko kiirehtiä.. tentit ne ei synny itsestään ;)

ILTIS kp 19 ja ovisplussa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/708 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltatähtönen: Mukavaa iltaa miehen kanssa! On se testailu vaan kivaa hommaa, vaikka hiukan kalliiksi tuleekin :) Ite ajattelin ennen, että sellanen oviksen tikutus on ihan hullua stressin lisäämistä, mutta mulla se toimi kyllä ihan toisin päin! Kun tietää ne "pakolliset" seksipäivät, niin muun kuukauden saa sitte nauttia ihan vaan nauttimisen ilosta ilman paniikkia :)

Tuutuli, Ruusunnuppunen ja Pris: Plussaonnea!

Mermula: Tervetuloa mukaan! Toivottavasti et viihdy täällä kauaa, vaan siirryt odotuspuolelle!

Mermaid: Harmi, että täti löysi sut sieltä vaatekaapistakin... Tutulta kuulostaa tuo pms-riehuminen, täällä myös yksi, jolle kasvaa pirunsarvet päähän aina kerran kuukaudessa ;) Harmittaa varmasti, tyhmät menkat, mutta nyt vaan nokka kohti uutta kiertoa! Tsempit!

Pris: Toivotaan nyt kuitenkin, etteivät ala. Niinku oon täällä moneen kertaan kirjottanu, niin mulla oli myös ihan kunnon menkkakivut muutamanakin päivänä sillon kun kierron olisi PITÄNYT loppua, mutta eipä tullut tätiä ei. Peukkuja sinne!

Mammuska: Mulla ainakin ovistesti näytti haamua koko alkukierron. Ilmeisesti sitä hormoonia on naisen elimistössä aina pikkasen, niin että se haamu piirtyy ovistestiin.

Marjana ja Kokonainenäitipuoli: Nyt sitten vaan ovista hyödyntämään! Jospa just tää kierto olisi SE!

ON: kp 37/31 dpo 20 Ei merkkiäkään kuukautisista. Ei edes mahakipua. Ilmavaivoja kyllä, mutta se nyt johtuu luultavasti siitä pussillisesta rusinoita, jonka aamulla vetäsin naamariin :) Kiitos kaikille tsempeistä, tuli tarpeeseen. Edelleen todella turhauttava olo, kun ei edes sitä haamua tule. Mutta tänään en ole testannu, hyvä minä! Kaipa tässä pitää alistua kohtaloonsa ja vaan odottaa. Huomenna testaan varmaan taas ja sitte perjantaina. Ja jos perjantaina ei mitään testissä näy niin vedän kyllä lärvit! Ehkä se aukasee hanat ;)

Mukavaa tiistaita kaikille! Ja tärppionnea!

Uuve

Vierailija
184/708 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oireet:

tissit kipeet

menkkamaisia alavatsakipuja

painon tunnetta alavatsalla

lämmöt koholla

päänsärky: ei

hermo pinkeellä:ei

.. ja näitä yleensä on kun menkat alkamassa.

Ei ehkä sittenkään jaksa odottaa perjantaihin vaan testaa torstaina...Siis jos ei täti ehdi ensin.

KP 29/30 DPO 15

-Nuppu3-

185/708 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täti löytänyt muutaman tykö, pahoittelut teille.

Pris,Nuppu ja ketä muita teitä nyt olikaan. Jännät päivät teillä menossa, jospa se täti pysyis pois vaikka menkkamaisia oireita onkin. Peukkuja teille.

Ja onnea teille oviksen metsästäjille.

Miten on even laita? Kuulumisiasi kaivataan.

Täällä täti vieraili tasan 2 vuorokautta. Aivan ihmeelliset menkat oli. Tosiaan torstaina alkoivat illalla 20 aikaan ja lauantai illasta loppuivat 20 aikaan. Mut se perjantai olikin sit järkyttävää vuotoa. Kaikki menkkaoireet tulivat sitten jälestä päin maanantaina :) Tänään päätin, etten ovista tikuttele. Seuraavat 3kk menee tuurilla, tulee jos on tullakseen. Turhaan stressaan itseäni ku ukko vain viikonloput kotona. (Tiedän kyllä et ensi viikolla kauppakassissa löytyy paketti testejä ja kaapissa olevat on käytetty) :D

-tinneri kp6/27-33

186/708 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinneri, voisko olla, että kuitenkin olet raskaana kun noin lyhkäset menkat oli? Testasitko? Miten pitkä vuoto sulla yleensä on? tuohan voisi vielä olla ihan lupaavaa...peukkuja!

Nuppu, testaa testaa jo heti ja nyt. Nuo oireet ovat niin lupaavia. Samat kuin itselläni, paitsi mulla ei ollut rintojen arkuutta kuin vasta nyt.

Uuve, vielä on mahkuja kun ei kerran tätiä näy. muistaakseni se oli Amalia aikoinaan joka muisti muistuttaa, että aina ei plussaa pukkaa heti alkumetreillä vaikka raskaana olisitkin. Tsemppiä.

Basse, oispa hassu sattuma tavata siellä naistenklinikalla. Kävitkö päivystyksessä vai äitiyspolin puolella. Mä oon puuduttanut takapuolta päivystyksessä. Onhan pikku ötökällä kaikki hyvin?

Mermulalle ja Mammuskalle tervetuloa mukaan munkin puolesta.

Monilla on ovis käsillä, onnea pupuiluun. Teitä on sitten monta yhtä aikaa testailemassa r-testeillä, ihanaa.

Kävin taas tänään naistenklinikalla ja jonotin kevyet 5,5 tuntia. no arvo oli hieman laskenut sunnuntaisesta, taisi olla jotain 1700 ja risat. ultrattiin ja pikkumyy oli kutistunut jonkin verran, mutta siellä vielä köllötteli tiukasti. Perjantaina uudet verikokeet ja niiden mukaan katsotaan sitten koska seuraava ultra. vuoto on taas loppunut ja pientä nippailua alamahassa, ei pahaa. Suurin vaara on nyt ohi, mutta silti jos tulee valtaisa vuoto tai kipu niin pitää heti lähteä takaisin. tämä oli jo toinen lääkäri, joka kysyi multa et onko ollut mitään tulehduksia tai sukupuolitauteja aiemmin. No ei mun tietääkseni ole. Ei kyllä koskaan aiemmin ole otettu mitään tautitesteja kun ei ole ollut oireitakaan. Pakolliset papakokeet on tietty otettu eikä niissä ole koskaan ollut mitään muutoksia. Ja tuolla yksityisklinikalla tietty otettiin infektionäytteet. Mutta jos mulla olis vaikka tietämättäni ollut joku klamydia nuoruudessani niin kai se nyt jotenkin olisi oireillut? lääköri vain sanoi, että joskus jos on ollut tulehduksia niin munajohtimissa saattaa olla arpeutumia, jonka takia alkio helpommin kiinnittyy juuri sinne. Ei hän kuitenkaan nähnyt että mulla erityisesti olisi mitään arpeutumia. jotenkin alkoi hirvittää, että entä jos mulla on ollut joku tauti enkä ole edes tiennyt asiasta mitään. Onhan sitä joskus nuorena tullut hurjasteltua ilman kortonkia, että mistäs sitä tietää jos on joskus ollut jotain, apua. No ainakaan mitään vakavampia tauteja ei ole, ne aina testataan ennen hoitojen aloitusta.

Tässä voipi kuulkaa mennä aika kauankin ennen kuin nuo arvot nollaantuu. En jaksais millään odottaa. No pääasia tietysti, että pikkumyy poistuisi nyt itsekseen eikä tarttis mitään isompia juttuja. Lääkäri sanoi, että voidaan laittaa vielä toinen tappopiikki jos näyttää siltä ettei arvot laske toivotusti ja alkio siellä vaan napottaa. No perjantaina taas uutta tietoa miten homma etenee.

Hurjasti plussaonnea teille, jotka juuri nyt testaatte. Pluspuuuuuhhhh!

väsynyt ja paleleva Evis (ja hemmetti nyt ne tissitkin on jo kasvanu)

Vierailija
187/708 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä ei ole kovasti intoa kertoa mieltä painavista asioista livenä kenellekään.

Evis:Mä uskon vakaasti että mistään taudista sun kohdalla ei ole kyllä kyse. Mulla ei ole ollut tautia, mutta kyllä se varmasti niissä papa-kokeissa olisi jo selvinnyt. Siihen luotan itsenikin kohdalla täysin. Kyllä jotain olisi selvinnyt jo. Tieto taitaa luoda tuskaa tässäkin tapauksessa. Tietenkin ne lääkärit punnitsee kaikkea ja koittaa löytää mahdollisia ongelmanaiheuttajia. Sittenhän voisi tehdä jotain jos olis vaikka epäilys edes. Tsemppiä kovasti sinulle.

ILTIS: taitaa ovistaan hyödyntää parasta-aikaa ;) jee!!

Tinneri: Oisko testin paikka kuitenkin?

OMAT: Samaa tarinaa pukkaa eli siis vuotoa ole tullut, mutta kierto 26 päivällä olisi perjataina uudenvuodeaattona, sit vielä sunnuntaihin asti niitä menkkoja voi odotella ennen r-testiä. Ovistestejä mulla on joten aamulla voisin taas o-testiä tehä, voi kääk! Tissikipu jatkuu, menkkajomottelua olen edellen hoitanut buranalla. Jopa gyne käski buranaa vetästä huiviin, jotta kivut ei ylly ja vähentää myös vuotoa sitten. Mitähän tää stressikin aiheutaa siirtää menkkoja ehkä.

Ei muuta kun hyviä oitä nyt kaikille syyskuukuumeilijoille ja ovis- sekä plussapuhureita. Olikos vielä kukaan plussannut, nyt en muista.

PRIS

Vierailija
188/708 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heissan,

Seuraavaksi erittäin omanapainen esittely:

Meillä kuumeillaan kolmatta (pojat 11/2005 ja 11/2007). Ikää on jo kolmenkympin paremmalla puolella, mutta vielä ehtis sen kolmannen tehdä jos heti aloittaa :)

Esikoista "tehtiin" yli neljä vuotta, joten sikäli mitään ei pidä itsestäänselvänä. Kuopus tuli helposti ja vuosi sitten saimme pilvenreunalle enkelin (rv n.7). Yrityksessä on nyt ollut siis vuoden tauko ja nyt on yk1 menossa. Kuukautiset olivat aivan kuun alussa ja nyt on menossa kp.27/30-44. Loppuviikosta vois perjaatteessa testata, mutta jos menee pitkän kaavan mukaan niin testin vois tehdä vasta ens kuun 14 päivä. Samantien sen voi sit jättää sille viikonlopulle, kun siihen osuu mun synttäritkin :) Kun vuosi sitten testasin ton keskenmenoon päätyneen raskauden ostin kahden testin pakkauksen ja se toinen on tuolla kaapissa, joten voipi olla että se polttelee liikaa, mutta katellaan miten käy.

Vierailija
189/708 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heissan,

Seuraavaksi erittäin omanapainen esittely:

Meillä kuumeillaan kolmatta (pojat 11/2005 ja 11/2007). Ikää on jo kolmenkympin paremmalla puolella, mutta vielä ehtis sen kolmannen tehdä jos heti aloittaa :)

Esikoista "tehtiin" yli neljä vuotta, joten sikäli mitään ei pidä itsestäänselvänä. Kuopus tuli helposti ja vuosi sitten saimme pilvenreunalle enkelin (rv n.7). Yrityksessä on nyt ollut siis vuoden tauko ja nyt on yk1 menossa. Kuukautiset olivat aivan kuun alussa ja nyt on menossa kp.27/30-44. Loppuviikosta vois perjaatteessa testata, mutta jos menee pitkän kaavan mukaan niin testin vois tehdä vasta ens kuun 14 päivä. Samantien sen voi sit jättää sille viikonlopulle, kun siihen osuu mun synttäritkin :) Kun vuosi sitten testasin ton keskenmenoon päätyneen raskauden ostin kahden testin pakkauksen ja se toinen on tuolla kaapissa, joten voipi olla että se polttelee liikaa, mutta katellaan miten käy.

Vierailija
190/708 |
28.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa. Eli nyt on leikkaus ohi ja paraneminen käynnissä. Ei onneksi ollut mitään pahanlaatuista kasvainta eikä onneksi endometrioosiakaan. Kasvain on nyt poissa ja samalla tekivät aukiolotutkimuksen jossa lähti toiselta puolelta tukos pois. Ei ihme ettei ole vauvaa kuulunut kun toinen puoli oli tukossa ja toisella puolella oli kasvain, joka nyt siis saatiin pois. Hirveä määrä vanhoista leikkauksista johtuvia kiinnikkeitä poistettiin myös. Lopputuloksena siis molempien puolien pitäisi nyt pelata. XD JEEEE!!!

Evis oon todella pahoillani että sulle kävi näin

)= Mutta sä se jaksat silti kuulostaa positiiviselta ja mennä eteenpäin... Sä oot tosi vahva muija!!! XD

mä taidan nyt vaan hengata täällä tän kierron loppuun... (=

TERV. entistä toivekkaampi Minni (esikoisen yk 13 käynnistyy vuoden vaihteessa.)

191/708 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minni86:

Ohhoh, onpas sinulle tapahtunut. Onneksi kaikki kuulostaa nyt parempaan päin menevältä. ?

RONTSUKKA:

Tsemppiä kolmannen yritykseen. Pelottavan pitkältä kuulosti ensimmäisen muksun yritykseen kulunut aika näin omasta vinkkelistä katsottuna… Kun sitä ensimmäistä yritetään.

EVEN vahvuutta minäkin ihastelen. Ja toivon kovasti, että pääsisitte tuosta tilanteesta nyt eteenpäin.

Kuka tekee r-testejä milloin lähipäivinä? PRIS ainakin, samoin UUVE. Oliko muita? Kertokaahan päiviä, niin päästään jännäämään mukana. ?

OMAT:

Mies tuli eilen kotia ja heti tehtiin harjoittelukierros siementenkylvössä. Ovulaatio ei oireiden perusteella ole vielä tullut, mutta pitäisi olla vain ajan kysymys.

Pientä vihlontaa alavatsassa, mutta ei tyypillisen voimakasta vielä. Aamulämpö 36,5, mikä on minulle ihan normaali. Odotellaan… Viimeistään viikonloppuna osuu. Joka tapauksessa nyt ollaan molemmat kotona kaikkina iltoina tällä viikolla, joten mahdollisuus petipuuhiin on hyvä.

Marjana kp 16

Vierailija
192/708 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta kaikille!

MINNI86: Hienoa, nyt on molemmat puolet auki ja eikun toipumisen jälkeen siemeniä kylvämään, peukkuja tuhannesti!

RONTSUKKA: tervetuloa!

PRIS: Anna tulla vaan päivityksiä, mä ainakin tykkään ;). Ja jotenkin mä nyt laskeskelin, että elokuisissa tuli plussia, nyt on myös tilatollisesti (tilastoihme ILTIS laskelmoi jälleen) on pakko (huom) myös tässä kuussa saada plussia, eikö? ja jotenkin noi sun oireet alkaa kuulostaa just eikä melkeen siltä,e ttä kohta me tänne se plussa saadaan. Mulla oli esikoisesta aivan kammottavat vitutus ja itkuisuus ekat 10 viikkoa, toisesta ei mitään vastaavaa. Esikosta sellainen olo yötä päivää, että olisi megaPMS päällä. Muuten voinkin esikoisesta hyvin, päänsärkyä oli ketutuksen lisäksi, ei muuta. ja salmiakkihimo ;). Toisesta voin kauttaaltaan huonosti alusta 20 viikolle, vaniljajugurttia ja irtokarkkia söin, kunnon menu... Kaikki oksetti. Eikä kummastakaan tissit olleet millänsäkään. Ei mitään ennen loppuraskautta. Ei kipua, arkuutta, nännipistelyä, mitään. Isolla M:llä. Peukkuja!!! Ja hitsit, testaat heti pe-la jos menkkoja ei kuulu ;). Kehottaa testihullu.

EVE: Voimia. Minäkin todella ihmettelen, mistä ammennat tuon kaiken jaksamisen ja positiivisuuden, upeeta **. Toivotaan, että kutistuminen jatkuu KUNNOLLA, ettei tartte ravata klinikalla. Toinen piikki/annos voisi tietenkin olla paikallaan? Hei, tuota sukupuolitautiasiaa kysytään aina, kun asioi naistenklinikalla, oli kaupunki mikä tahansa. Ja asia. Raskauden aikana sitä vasta kyselläänkin: ensin neuvolassa, sitten äiti-polilla, jos tulee vaikka ennenaik. suppareita tai jotain tarkistuksia. Ja sitä kysellään neuvolalääkärissä. Klamydia tekee todistettavasti kiinnikettä ja arpeumaa, mutta kyllä sä kuule olisit semmoisen havainnut. Jokaisella meillä on nuoruus (ja ne panot ilman kortsuja....hullun hommaa, kyllä), mutta olen takuuvarma, että sp-tauti olisi tullut ilmi ihmisellä, joka tykkää muutenkin ns. tarkkailla ja testailla ;). Ja voihan niitä kiinnikk. muutenkin tulla: umpparileikkaus (itsellä, siksi oikee on tahmasempi ihan todistetusti), synnynnäisesti jne. Mutta se on arvoitus kohdallasi, miksi se alkio lähti edes menemään johtimeen?? Miettisivät sitä mieluummin... Että on siellä ainakin osa auki, koska alkiokin sinne mahtuu. Tsemppiä ja voimaa, kirjoittele taas!

MARJANAlle ovisonnea rutkasti!!!!

BASSE: Ootko sä joutunut lääkäriin? Hui. Miksi? Luin EVEn viestistä... Mulla on mennyt ohi nyt. Anteeksi. Onko kaikki hyvin?

ITSE: Nivusissa asti jomottelee, ja juuri kun mä pääsin sanomasta, että epätyypillinen ovis. Nyt sitten sattuu ja viiltää ja pierettää, hermostuttaa. ovis hyödynnettiin eilen, mutta miksi mä heti asennoidun, että ei se plussa tule ja tää on turhaa "panemista", kun ei kuitenkaan... MIKSI? Pitäisi olla valoisa, positiivinen ja ajatella, että jollekin se plussa tilastollisesti tulee nyt. Ja jos ei tule, lokakuisissa pitää tulla useampia. Näin se menee. ja sitten mietin heti ja koko ajan,e ttä paljonko pitäs puuhailla ja ässäillä, jotta onnaa? Nyt ollaan harrasteltu 24.12. 25.12. 26.12. ja 28.12. Ja jos tänään iltapv ovis. Riittääkö? Ja mitähän tästäkin tulee? Kun tänään on appiukon 65v syndet, tuskin illalla jaksetaan enää ässäillä. Ja jos siittiöt ovatkin susia? Miksi mun tarvii koko ajan jossitella sitä ja jossitella tätä? Stressaaminen sitten varmaan auttaakin tässä asiassa ;). Ovistikku illallakin selkee plussa (hurraa siitä), kandeeko sitä enää testaillakaan?, kerran on selkee ollut jo. Lämpöjä seuraavaksi, limoja, vuotoja ja kohdunnapukkaa. Nyt se stressi vasta alkaakin :D. Lämmöt eilenkin ennen ovista- tilanteessa. Parin pv päästä luulis nousevan.

Nyt työn ääreen.

Limainen ILTIS kp 20 ja ovis, kierrosta 32-33

Vierailija
193/708 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkoi 23pv illalla kovat kivut vasemmalla puolella, kesti joku 15minuuttia ja meni ohi lämpöpussin kera, sitten heräsin taas kolmelta yöllä samaan kipuun, ja samaa jatkui muutaman päivän, silloin tällöin, välillä ihan pientä tuikkimistaki, mutta aina vasemmalla puolen. Ei se ollut niin kovaa kipua et ois huutamaan saanut mutta huolestumaan, menin sitten terveysasemalle maanantaina pyhien jälkeen ja sain lähetteen naistenklinikalle ja ottivat arvot ja ultran, ja kaikki luojan kiitos hyvin. :-) Olin jo valmistautunut kohdunulkoiseen, niin selvästi kaikki tuntui vasemmalla puolen, mutta syke oli oikein hyvä (en enää muista sitä, eikä se merkannut korttiinkaan..) ja pituutta oli 21.1mm, eli täsmäsi viikkoja, ja kaveri siis ihan oikiassa paikassa. :-)

Olin siis päivystyksessä Evis :-) Siellä saa tosiaan puuduttaa pyllyään, onneksi satuin semmoiseen aikaan olemaan siellä että oli vain muutama muu siinä, pari tuntia sain odotella, kun piti odotella tuloksia. Siellä me saatetaan siis törmätä, vihreitten kirppari sohvien lumossa, siellä mä nurkassa istun ja luen akuankkaa! ;)

Suukkoja & Haleja !

- Pikku Basse & Ötö rv 9+1

Vierailija
194/708 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rontsukka: Tervetuloa ja paljon päivityksiä odotellen!

Minni: Hyvä, että saivat entrattua samalla paikkoja. Olikos se laparoskopia? Miten mun muisti pätkii näin.

Marjana: Hienoa, että teidän menot täsmäävät nyt ja voitte ovista hyödyntää.

ILTIS: No mäkin epäilen oman oviksen hyödyntämistä. Sit mietin, että harrastettiiko tarpeeksi ja seuraavassa lauseessa mietin, et harrastettiinko liiaan aikaisin liian usein, ja siten jäi se ovisplussapäivän jälkeinen harrastus tekemättä. Eli tää vetää johtopäätöksen, et ei MITÄÄN mahdollisuuksia. Auttaa muka sit pettymisen sietämisessä. Ja miks se muka näin nopeesti edes onnistuisi, ei se voi...Kylä vuosi pitää yrittää ja ja ja ja MIKÄÄN ei onnistu.

OMAT: Pahin menkkajomotus helpottanut. Buranan ansiosta pientä närästystä. Yöllä heräsin täydestä unesta johonkin ilkeään kipuun. Olin niin pyöryksissä, että en oikein osaa sitä kipua kuvailla muuten kun vatsan seudulla se tuntui ilkeästi. Kesti hetken. Menkat ei ole alkaneet, aamulla jalat ristissä vessaan, jottei lorahda ennen aikojaan. Tissikipua on. Ovistikussa samat viivat kuin eilenkin. Testaan perjantaina r-testiä, jonkun testin käyn apoteekista hankkimassa, mut jos ne menkat alkaa niin sit jää testi seuraavalle kierrolle. Mä en taida malttaa testata vasta lauantaina, eli siis ostan ainakin kaksi testiä ;)

PRIS KP 24/21-26(28) DPO 11

Vierailija
195/708 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi! Kiva kun on niin monta samassa vaiheessa. Olin aiemmin kirjottelemassa loppuvuoden -11/vuoden -12 haaveilijoissa, kun yritys piti aloittaa vasta kevättalvella -11. Mutta nyt yritys onkin jo alkanut! Mulla on edellisestä suhteesta poika 07/09 ja nyt uuden poikaystävän kans yritetään toista :) pillerit jätin pois kaks ja puol viikkoa sitten ja tyhjennysvuoto tuli 15.12. Eli ei odotettu edes luomumenkkoja koska ollaan niin malttamattomia :) nyt ootan innolla vaikka ens viikkoa että saan tehdä testin :) itse oon 24 ja mies 25.

Vierailija
196/708 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

BASSE: Onneksi selvisit säikähdyksellä *. Joskus jomottelua tulee noilla viikoilla keltarauhasen toimiessa kiihtyvästi. Ja nyt 9 viikon jälkeen alkaa vauvan istukka toimia, joten k-rauhanen ei toimi enää niin vimmatusti kuin ennen tuota viikkoa. Mutta kiva, kun näit kohdussa elämää, se saa hyvälle mielelle :).

ANULIINIlle tervetuloa ja onnea testauksiin!

PRIS. Kyllä sä niin olet raskaana ;). Menkkajomottelut kuuluu asiaan, ja nyt alkaa kuulostaa DPO:tkin hyviltä. Luteaalivaiheesta tulossa siis ihan jees. ÄLÄ syö Buranaa, ota panadolia...voi aiheuttaa toi Burana vuotoja ja keskenmenoja ennen 12 viikkoa. Jos syö siis säännöllisesti.

ITSE: Tunsin kauheet vihlaisut oikeella pari tuntia sitten ja nyt särkee selkään. Ovis vissiin oli ja meni ;). Pää särkee ja huono-olo ollut myös pari tuntia. Pissattaa jatkuvasti. ja sitä ei muuten ole ku tästä oviksesta 1-2 viikkoa eteenpäin. Muutoin käy kaksi kertaa klo. 8-15 välillä vessassa. Nyt saan käydä koko ajan.

ja takaisin työhön...

ILTIS kp 20 ja ovis

197/708 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen tuli postissa ne Sofi-testit ja tänä aamuna jo kokeilin ihan siinä testimielessä että millaisen viivanpaikan nuo liuskat antavat ja niinhän ne antavat sen tumman viivanpaikan. Tämän takia hyvin harvoin käytän liuskoja, kun niistä sitten alkaa miettiä että onkohan siinä väriä vai ei. Puikkotestit on mun makuuni, onhan niissäkin sinänsä se liuska muovikuoren alla mutta ovat kai jotenkin tukevampaa pahvia etteivät tuollaisia viivanpaikkoja antele (ainakaan apteekin omat, joskin viime kierron lopussahan sain silläkin väärän positiivisen). No, nyt on vertailupohjaa ainakin noissa liuskoissa kun tietää että tuo tumma paikka siihen lävähtää aina, en olettanutkaan että mitään oikeaa viivaa siihen tulisi, vaikka onhan nuokin kymppi-herkkyyksisiä. Oli muuten maailman oudoin käyttöohjekin noissa testeissä, pissan pitää JÄÄHTYÄ 10-20minuuttia ennen testin tekoa!! Mikähän ihme juttu tuo on??!! Ihan nauratti kun luin sen, mitenköhän siihen hcg-määrään vaikuttaa pissan lämpö:) Mutta onhan ne ohjeen mukaan sitten tehtävä kun tuskin sitä huvikseen ohjeessa lukee.Inhottavaa vaan aamuisin sit istua pissakippoa kokeillen onko tarpeeksi jäähtynyt, kun tahtois dipata sen tikun sinne aamu-unisena jo:):) Onko päänsärky siis joku raskausoire vai kun moni sitä oirelistaansa kirjoittaa??!! Mulla ei ole kenenkään odotuksessa päänsärkyä ollut alkuoireena..Nyt on kyllä kolme päivää peräkkäin päätä särkenyt niin että olen suorastaan lamaantunut ollut. Mutta sekin lienee influenssan jälkivaikutuksia vaan. Pms on myös myöhässä, joskin taitaa olla koko kroppa sekaisin muutenkin tuosta sairastelusta.. TUUTULI, testituloksia odotellen, kiva että TAAS mennään samoissa, jokohan meillä olisi tärppiaika??

Helene kp.23/22-29, yk.11, dpo.10

Vierailija
198/708 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa käydä lukemassa, kun on paljon juttua! Vaikka mä käyn nyt kyllä monta kertaa päivässä, kun on loma.

HELENE: Näen sut jo sielujeni silmin istumassa pöntöllä silmät ristissä pissamuki kädessä odottamassa näytteen jäähtymistä :D Mahtaako sillä lämpötilalla oikeesti olla merkitystä? Hmm... Toivaalta tuskinpa ovat sitä huvikseen ohjeeseen laittaneet, jos ei mitään merkitystä ole. Mutta testi-iloa!

ILTIS: Ovis käsillä siis :) Ja kohta taas jännäämään!

ANNULIINI ja RONTSUKKA: Terve tuloa!

PRIS: Heti välittömästi kertomaan tulos, kun oot testin tehnyt! Täällä jännätään sun puolesta, kun oireet kuulostaa aikasta lupaavilta :)

MARJANA: Hienoa, että mies on kotona ovisaikoihin. Eikä se harjottelukaan pahaa tee :)

MINNI: Hienoa, että kaikki on nyt kondiksessa vauvaa varten! Hurjalta kuulostaa sun kertomus, mutta tästä on hyvä jatkaa! Tärppionnea!

EVIS: Uskomaton tuuri sulla! Voimia ja jaksuja tilanteeseen!

TINNERI: Hyvältä kuulostaa toi stressaamaton linja :) Eipä siinä tosiaan tikuttelut auta, jos ovis osuu niin, ettei miestä ole kotona. Ja vaikka sitten hiukan sortuisitkin testaamaan, niin eihän se mitään haittaakaan tee ;)

NUPPU: Täällä odotellaan siis testituloksia huomenna aamulla! Peukkuja!

ON: kp 38/31 dpo 21 Ei mitään uutta edelleenkään. Testi aamulla nega. Perjantaina teen vielä yhden testin ja jos sekin on nega niin soitan kyllä ensi viikolla jonnekin. Mihin pitäis? Mahtavatko terveyskeskuksessa mitään sanoa? Vai pitäiskö gynelle suoraan soittaa? Vaikka kaikella todennäkösyydellä ne käskee vaan odottelemaan kierron tasaantumista, kun pillereistä on vielä niin vähän aikaa. Höh.

Kohta saunaan ja sitte hiukan peuhaamaan :) On jääny seksi aika vähille nyt oviksen jälkeen, kun on ollut niin paljon kaikkea. Ja ihan rehellisesti sanottuna ei oo oikeen vaan napannu. Mutta nyt on sellanen kutina, että kaipaan toimintaa oikein pitkän kaavan mukaan ;)

Mukavaa iltaa kaikille! Odottelen täällä teidän testituloksia ihan kärppänä, kun ei tässä omassa olossa tapahdu mitään suuntaan eikä toiseen.

Uuve

Vierailija
199/708 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin melkein tilasin noita Sofi-testejä, mutta en sitten kuitenkaan, kun ajattelin, että tohtiikohan noihin luottaa.

TIlasin sitten luottotestejäni Apteekin omia. Vähän kalliita, mutta on niihin aina kuitenkin ollut luottaminen.

Näin muuten yöllä unta, että tulivat testit semmoisessa kirkkaassa, läpinäkyvässä pakkauksessa. Niitä sitten koitin unessa kiireellä pistää kaappiin piiloon, kun vieraita tuli :))))

No, tänään tulivatkin sitten ne testit. Olivat kyllä ihan pahvilaatikossa. Vähänhän tuo polttelisi testailla, mutta yritän kuitenkin perjantai aamuun testailua venyttää.

Kurkku on järkyttävän kipeä. Lapset on kaikki sairaana, mulla vain vähän lämpöä, joka sekin siis normaalia kierron lopulla. Liekköhän tämä nyt sitten jotain influenssaa. Viikon on jo vanhin lapsi sairastanut.

tuutuli, kp 24, dpo 10

Vierailija
200/708 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En malttanutkaan enää odotella, vaan testasin kun lapset ja mies lähti mummolaan ja oon ihan yksin kotona. Ja uskomatonta mutta totta, plussa sieltä pärähti=). Apteekin omalla testasin ja viiva ei ollu ihan yhtä vahva kun testi viiva, mutta mun mielestä kuitenkin ihan selvä.

Jippii!!!

Nyt lähti plussajuna liikkeelle ja todellakin aion vetää useamman teistä mukaani!

Eli puuuuuuhh plussa tuulia teille kaikille.

-Nuppu3- joka on ihan sekaisin onnesta!