Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Syyskuiset 2011

Kommentit (708)

Vierailija
201/708 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuppu:Suuret onnittelut!!

Iltikselle onnea matkaan!

Ja basselle on sanottava,että onneksi selvisit säikähdyksellä!!

Ja ihan jokaiselle isot pahoittelut tädin saapumisesta.

Täällä on tämän kierrot clomit popsittu ja ovistestit nappasin tänään cittarista mukaan.

Niinpä niin..ja kukahan se vannoi,että ei lähde tässä kierrossa testirumbaan..... ;)

Mulla on noi halpisliuskat toimineet hyvin oviksen bongaamiseen joten niissä pysynkin siis.

Näinköhän sitä malttaa olla tässäkään kierrossa niitä herkkiä r-testejä tilaamatta...

Tällä hetkellä jotenkin sellaiset fiilikset ettei varmasti kyllä tärppää tässäkään kierrossa.

Minny kp9/31-39 yk6 (clomeilla on kierto ollut koko ajan tuo sama 31päivää)

Vierailija
202/708 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Nuppu :) Ja kaikille muille jännääjille myös onnea ja tsemppiä matkaan! Eveliinalle tuplatsempit!

Viikon verran olen jännäillyt omia mukaoireita; päänsärkyä, alavatsan nippailua ja armotonta väsymystä. Mutta niinhän ne menkat taas alkoi ihan normiaikaan, plääh :( Eli uuteen kiertoon apealla mielellä.

Teitä muita vielä jännäillään, toivottavasti pääsette kaikki odottajiin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
203/708 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee, taisit olla eka plussaaja, onnittelut! Siitä se juna lähti käyntiin! Puks puks!

Basse, ihanaa että tosiaan kaikki sulla hyvin. Huolestuin jo kun puhuit siitä toispuoleisesta kivusta, ettei vaan käynyt niin kuin mulle. huh helpotus. Jos nyt jostain syystä siellä joudut käymään niin minä istun aina siinä toisessa kulmassa niillä tuoleilla. Eli jos näät sellaisen tosi tosi pitkän pitkähiuksisen vaaleahkon niin tule moikkaamaan, mut on kyllä helppo tunnistaa ja rillit nokalla myös. Mutta toivon, ettei sun siellä tarvii enää käydä.

Tervtuloa Rontsukka ja Anuliini!

Minni, hienoa, että kaikki meni lopulta hyvin eikä tarvinnut poistaa mitään oleellista niin kuin kovasti pelkäsit. Tai siis oleellinenhan eli se kasvain lähti, mutta tarkoitin munasarjoja jne. Ja loppujen lopuksi nythän sulla on entistä suuremmat mahkut raskautua kun on röörit todistetusti auki. Eikun pupuilemaan ja testailemaan. Saatko heti alkaa tosi toimiin vai pitääkö vielä toipua leikkauksesta?

Marjanalle onnea pupuiluun oviksen merkeissä kuten muillekin joilla ovista pukkaa.

Iltis, kiitti kun valaisit tuosta tautiasiasta. Mulle tuli jo ahdistus että josko mulla onkin joskus nuorena ollut joku tauti jota en olisi huomannut ja sen takia nyt tämä kohdun ulkoinen. Mutta kaipa sitä tosiaan jotain oireita olisi ollut ja kuitenkin papat olleet aina puhtaat. Tiedätkö näkeekö ultralla miltä ne johtimet näyttää? Voisin seuraavan kerran kysyä kun ultrataan.

Pris, olet niin raskaaana!! jos kerran ovistikulla saat viivaa niin kyllä se plussa tulee r-testilläkin. nyt älä syö enää buranaa tai mitään ibuprofeiinia vaan vaihda panadoliin jos tarvii jotain ottaa. Ihan varmuuden vuoksi. Testaa jo, haluaa tuloksia hän..

Missähän ketjun aloittaja Birre pyörii? Toivottavasti kaikki hyvin. Samoin kaipailen kovasti Lumia, huhuuu...

Helenella kans jännät hetket, plussatuulia sulle niin toivon. Samoin Tuutulille!

Uuve, voi kun niin toivon, että sinä kuuluisit siihen porukkaan jolle plussa tulee vähän myöhemmässä vaiheessa. jotenkin mulla on vaan sellainen kutina, että kyllä se sulle tulee. ei kun testiä ostamaan. Osta joku tosi herkkä..

Mulle ei kummempia kuulu. jonkin verran nippaa siihen vasuriin missä myy vielä majailee. Ei oikein haluais päästää irti. Mutta onneks on pienentynyt vähäsen. Perjantaina olis taas verikokeet ja niin toivon että arvot tulis rytinällä alas. lääkäri varoitteli että varsinkin sitten loppupäässä ne arvot saattaa madaltua todella hitaasti. Pitäisi kuulemma päästä alle 10 ennen kun voi suunnitella uutta raskautta. Jaa-a kauankohan siihenkin menee aikaa.

Mutta ei hätää, meitsi kävi jo ostamassa hormonisatsit apteekista. Eli on sitten valmiina heti kun saan luvan alkaa popsii/pistelee. nyt mulla onkin vähän erilailla suunniteltu toi lääkitys. Eli syön femaria ja sitten samaan aikaan piikitän maksimiannoksella puregonia. Eli enempi hormonia kuin viimeksi. Tällä toivotaan saaduksi hieman enemmän niitä munasoluja. voi pääsis jo piikittelee...(enpä uskonut ikinä tätä sanovani) hehehe..

Jos heittäis dogit vielä pihalle ja sitten lämpöiseen suihkuun. Oispa sauna...

Sorry, unohdin varmasti kommentoida jonkun tekstejä, mutta tänne on nyt tullut niin paljon kirjoituksia etten ehdi ihan kaikkea lukea, mutta yritän paneutua asiaan myöhemmin.

Vierailija
204/708 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui kamala kun tänne on taas juttua ilmestyny! Täältä ei pitäis olla päivääkään poissa :D

NUPPU: Sylintäydeltä onnea plussasta, ihanaa!!

Nyt vaan me kaikki loputkin Nupun perässä odotuspuolelle :)

Tosiaan kun juttua oli tullu niin paljon lisää niin en edes yritä kyetä kaikille vastaamn henkilökohtasesti. Mutta kaikille ovistelijoille tsemppiä pupuiluun :)

UUVE: Mä niin toivon että sieltä tulee sulle plussa! :)

OMAA: Mies on parantunut pupuiluihin ja sitä onki harrastettu :) Nyt vaan toivotaan että se tuottaa tulosta myös. Eilen illalla masua nippaili aika kovasti, muuten ei mitään uutta täällä suunnalla.

kp 15

Vierailija
205/708 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pris: Joo laparoskopialla selvittiin. Sitä ennnen varoitelivat että voi tulla avo ku ultra näytti niin pahalta (epäilivät jo pahinta), mut onneksi ne oli vaan ne kiinnikkeet joita oli niin paljon että tekivät ihan lokeroita koko lantion alueelle, ja se näytti ihan rykelmältä syöpäkasvaimia.. Siksi pääsin niin nopeasti leikkaukseen (2 viikkoa)

Uuve: Aika hurjaa se tosiaan oli.. Luulin ihan oikeasti jo että vievät ihan kaiken jos edes hengissä selviää..

Nupulle miljoonasti onnea!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Eve: joo heti ensi kiertoo voi yrittää... Jee XD jos tuntee olonsa hyväksi.. Nyt ainakin alkaa elämä jo voittaan. Ja tosiaan mahikset on paljon paremmat ku alussa.. eihän mulla periaatteessa ollut mitään mahkuja edes ennenku oli röörit auki ja kasvain poissa. ja kirurgi laitto lähetteen jo vetään että eteenpäin pääsee heti jos ei ole puolessa vuodessa plussannut..

Vierailija
206/708 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

iso kiitos onnitteluista!

Täälä mä vielä pyörin jonkun aikaa teidän joukossa, ja toivon että pieni pysyy tiukasti kyydissä.

Nyt vaan sitten odottelen muiden plussausta, että päästään sitten joukolla tuonne odotuspuolelle.

-Nuppu3- =D

Vierailija
207/708 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veturinkuljettajalle (Nupulle) onnittelut heti alkuun, josko me muut saatais paikka myös.

Uutena on vielä hankala kommentoida, kun on niin paljon uusia nimiä, mutta kait se tässä hiljalleen alkaa suttaantua.

Aika monet testaa ovista. Mulla loppui ne testailut esikoisen kohdalla toisen yritysvuoden aikana, enkä ole sen jälkeen moiseen enää ryhtynyt. Meillä osasyynä piiiitkään yritykseen ensimmäisen kanssa oli varmaan stressi, kun laskettiin että milloin ja miten. Meni maku koko puuhasta.

Eilen ja tänään on tullut ihan vähän verta ja nyt kun olen kalenteria ihmetellyt olen todennut sen olevan joko liian aikaiset menkat tai kiinnitysvuoto. Esikoisesta en tätä huomannut (tosin silloin tuli normi menkat vaikka raskaana olinkin) mutta kaksi muuta oireili aluksi juurikin muutamalla veritipalla pyyhkiessä. Katotaan miten hullun käy. Varmin merkki mulla on ollut rintojen kipeytyminen (raskauden 2 ekaa kuukautta en voi kuvitellakaan nukkuvani mahallani). Nää nyt on kuitenkin niin yksilöllisiä, toiset oksentaa 3 kuukautta, joillain päätä särkee ja osa porukasta ei huomaa mitään :)

Väsynyt Rontsukka (töissä kaikki kipeinä ja vajaalla pakko painaa :( )

Vierailija
208/708 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla siis 15.12. alkoi tyhjennysvuoto pillereiden lopettamisesta. Pupuiltu on ahkerasti, viimeksi tapanina. Nyt tuntuu tosi kovaa painetta ja turvotusta alavatsalla ja ihan mahdotonta väsymystä. Ja sakeaa valkoista valkovuotoa. Mitä oireita? Ovista vai oisko mahdollista että olisin jo hedelmöitynyt niin pian pillereiden jälkeen että olis jo raskausoireita?

Vierailija
209/708 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

KOTOA vielä, lähden kohta työhön, kunhan saan kahvin kitusiin.

NUPPU: SUURET ONNITTELUT! Mähän just laskin, että jonkun on jo kohta plussattava ;). Uskokaa nyt, mun laskelmoinnit kyllä pitää kutinsa.

ANULIINI: Uskoisin, ettei kyse ole raskaudesta, koska vasta tyhjennysvuoto mennyt pari vkoa sitten. Mikä normaali kiertosi on? Nyt voi enteillä ovista kyllä, koska minulla ainakin ennen ovista iskee tajuton väsymys, sitten valkovuoto alkaa lisääntyä ja on valkoista aika paksuakin, mutta sitä tulee runsaaasti. Tämän jälkeen alkaa limainen vuoto= merkki oviksesta, silloin pitää ässäillä. Osta ovistikkuja, pysyt kartalla :).Suosittelen apteekin testejä, jotain hyviä, ei ainakaan David-merkkisiä netistä.

EVE: halit. Sä olet niin urhea *. Toivottavasti Myy tulee ulos (kauhea toive) pian, toivut ja saat aloittaa uuden kierroksen.

PRIS: Tilanne? Hei, miten te ässäilitte ovisaikaan? MUlla kato huoli, oliko se 1-1,5 vrk ennen ollenkaan riittävästi ;). Itsellä siis.

OMAT: Mahakipua, eilen appiukon syndeiltä tullessa oksetti, kuvotti ja oli todella huono olo (heti laskelmoi, että JOs sitä ja JOS tätä, jos solut kohtasi tai jos ovis oli vasta iltayöllä. Jos ja jos.)Nyt olo normaali, mahassa kipuilua, vähän kuin ilmavaivoissa, koko vatsa.Tissikipua ei vielä (viime kierrossahan oli tosi kumma juttu, kun rinnat oli kipeet jo pv ennen ovista..), lämmöt mittaan vasta iltapv. Kohdunnapukka samoin joskus illalla. Jano ja nälkä.

Nyt kahvia :)

ILTIS kp 21/ DPO 1?

Vierailija
210/708 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitpa hyvinkin olla raskaana! Meillähän kävi tuon nuorimmaisen kanssa juurikin niin, että lopetin pillerit (ei ollut tarkoitus tulla raskaaksi, vaan muusta syystä jätin ottamatta yhden), tuli tyhjennys vuoto heti. Kun vuoto oli jo olemattoman vähäistä, vähän vielä vuoti, oltiin KERRAN sängyssä ilman suojaa. Oltiin varmoja muka, ettei sitä siinä vaiheessa voi raskautua. Ja silti siitä kerrasta raskauduin.

En olisi edes älynnyt tehdä raskaustestiä, niin varma olin, etten voi olla raskaana. Mutta kun mua alkoi pyörryttään ja yököttään niin voimakkaasti, epäilykset heräsivät jo mielessäni. En vain uskonut itseäni. Töissä sitten (joo, hoitoalalla minäkin) vanhempi työkaveri katseli mua, kun pyörrytti niin, että oli pakko pistää maate osastolla käytävän sohvalle, muuten olisi jalat mennyt alta, ja sanoi, että sinä olet varmasti raskaana.

Niin sitten ajelin uuden vuoden aattona aamuvuoron jälkeen apteekin kautta kotiin ja yllätys oli melkoinen, kun testiin kaksi viivaa piirtyi.

No, tuosta tarinasta on pian jo 6 vuotta. Ja lapsi on mitä ihanin.

ON: menkkajomotusta on sekä mahan että selän puolella. Välillä pistelee alamahaa kovasti. Rinnat arat. Lapsilta on flunssa tarttunut nyt minuunkin, kurkku on kamalan kipeä ja lämpöä 37,4. Eilen alkoi yököttään, kun lapsille perunoita kuorin. Samoin kahvipöydässä.

Vierailija
211/708 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

NUPULLE SYDÄMELLISET ONNITTELUT!!!!

Tein sitten testin kun en pystynyt olla tekemättäkään. Vaaleanpunainen testiviiva ilmestyi, kai se PLUSSA on... En kyllä usko, en todellakaan - ei oo totta, varmasti oli viallinen testi, pakko olla susi.

ILTIS: Meidän harrastukset ajoittuivat ainakin kolme päivää ennen ovispluspäivää, seuraavaksi harrastettiin päivää ennen ovisplussaa ja sitten ovisplussapäivänä illalla. Ovisplussapäivän jälkeen ei tehty mitään eikä senkään jälkeen. Kovin oviskipu oli plussapäivän jälkeen iltapävällä noin klo 17:00... ;) Ässäilyn ja kovan kivun välinen aika oli siis jotakuinkin 17 tuntia. Sori niille joita tällainen tarkkuus häiritsee ja stressaa, tiedän, että toisille tulisi vain paineita lisää ja lisää.

Evis: ei buranaa, ei, ei, ei, onneks on para-tabsia kaapissa, sillä eilen oli megakova päänsärky. Ja toivotaan sulle arvojen laskua pian.

Rupikonna: Olen pahoillani, tylsää tuo on kyllä.

Minni: Miten laparoskopiasta toipuminen? Tuliko sinulle sitä kuuluisaa hartiapistosta toimenpiteen jälkeen?

ON: Vähän holtition olo

Tissikipu

Tuntuu et menkat alkaa

Eilen illalla päänsärky ja huonosti nukuttu yö.

Verenpaine tuntuu alhaiselta en ole vielä mitannut

Eilen lämmöt 37.2

Kaikille kovasti jaksamista, näissä asioissa kun aika todella matelee. Ja oireita, oireita kaikilta.

PRIS KP 25/21-26(28) DPO 12

Vierailija
212/708 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa seurata kaikkien kuulumisia ja jännätä yhdessä ja sitten lukea että joku todellakin saa oman pikkuisen! Nii.. No kumpikohan mun kannattais ensin tehdä, ovis vai r-testi? Hmm.. :D ja ihan kauheeta pyörrytystä ja huimausta, silmissäkin tuntuu, on ollut jo vähän pidempään kun näitä muita oireita. Sairaanhoitajana äitini sanoi että pyydä lääkäriä poissulkemaan ms-tauti ja säikähdin aika paljon. Sitten lääkärissä puhuin ja sanoi että ei tuo kyllä hänestä ms-taudilta kuulosta. tasapainoaistikin heittelee. Sitä on kyllä kestänyt jo ainakin kaks viikkoa tai enemmän.

Vierailija
213/708 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh, kello ei vielä puoltapäivää ja minä jo toivon että en olis noussut tänään ollenkaan, NIIN RAIVOSTUTTAVA aamu ollut... arrggh..

Mutta, eilen siis saapui r-testi tilaus, ja pitihän se heti suurissa luuloissa mennä testi tekemään, ja negaahan se näytti.. Poissa oli viimeviikkoinen haamu(?). Eilen sitten vielä perään alkoi pientä rusehtavaa vuotoa, tänään ei ole tullut mitään.. MITÄ KUMMAA TÄMÄ NYT ON? Mulla ei oo ollut tällä hetkellä minkäänlaisia menkkaoireita, ei tissikipua yms.. Öllöoloa oli viimeksi tiistai-keskiviikko välisenä iltana/yönä.. Joo, eli nyt sitten ootellaan ihanaista tätiä ilmeisesti saapuvaksi. Voi *rumasana*!!

Hieman nyt tuli liikaa omaa napaa, pikkainen kiire , yritän illemmalla paneutua tarkemmin keskusteluihin.. :)

NUPPU oli saanut ihanaisen plussan, ONNEA siitä!!

Uusille myöskin tervetuloa!

Ärrinmurrinterkuin Mermula KP mikälie :D

Vierailija
214/708 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ANULIINI: Hormonien sekamelska, alhainen HB, alhainen verenpaine voivat aiheuttaa myös huimausta ja oksetusta, kuvotusta jne. Mutta myös oviksen ja raskauden aikana toki samoja oireita :). TESTAA nyt. ovistestihän näyttää myös raskauden: jos ovisplussa, on se merkki ovulaatiosta TAI raskaudesta. Jännää.

PRIS: Sä olet raskaana. Piste. Lämmöt huipussaan, ei tiedä menkkojen alkua ainakaan tänään/ huomenna, ne romahtaa tavallisesti ainakin vrk ennen menkkoja. Jännää! Hei, meilläkin ihan saman kaavan mukaan ässäilyt. Plussapäivän iltana oli ässäilyä, sen jälkeen ei (hitto). Mutta kovin kipu olikin sitten aamukahvin jälkeen, menin vessaan ja isoin limasatsi ikinä tuli pyyhkiessä. Huonoa oloa edelleen, huimausta myös. Nyt kipu enää taustatunteena, ei terävää kipua mitään... ovis sittenkin vasta aamulla? EI saa olla ;). Ei ainakaa plussaa meille tule, hitsi. Peukkuja sulle! testaa huomenna aamulla herkällä? Tai ovistestillä ;)?

MERMULA: Viikko oviksesta? Kiinnittymistä? raskauden alkutaival? Kaikkiin sopivat kaikki "oireesi" ;). peukkuja plussan puolesta!

TUUTULI: Yökötystä ilmassa? Säkin saat plussan, mulla on melkeen tunne asiasta ;). Koska testaat?

Kirjoittelee ILTIS (jonka tarinan voit lukaista limoista ja kivusta PRIS-kohdasta) kp 21 ja joko DPO 0 tai 1

Vierailija
215/708 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea plussanneille!

Minä niin kovasti haluan olla raskaana,tuntuu että sydän pakahtuu.

Ollaan pupuiltu ahkerasti mutta ei oo kyllä mitään ns.raskausoireita.

Mikä on dpo?

Hyvä että tänne voi purkaa ärsytyksen tunnetta!!

Lindaliina kp 25/32

Vierailija
216/708 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivät ovulaation jälkeen. DPO 0 on ovispäivä...

Iltis

Vierailija
217/708 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monellä on kierto jo dpo päivissä ja osa bongailee ovista.

Ihanaa jännätä yhdessä :)

Itse kuulun tuohon jälkimmäiseen porukkaan.

Mielenkiinnosta kokeilin eilen ovistestiä ja hailea viiva ilmestyi.

Kuitenkin illalla alkoi särkeä selkää ja on tähän päivään vain pahentunut.

Tänään testasin uudestaan ja jummijammi viivahan on jo melkoisen vahva.

Ei missään nimessä plussa,mutta vahva kuitenkin.

Tämä on nyt ihan kummaa.

Kaksi edellistä clomi kiertoa ovis on ollut kp17 ja nyt tätä tahtia jos viiva tummuu niin sinne asti ei päästä jotenka taitaa kierto normalisoitua!

Se sitten taitaa antaa minun kroppa periksi näille hormooneille :D

Oma napaisesti Minny kp10/31-39 yk6

Vierailija
218/708 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole oikein meinannut löytää itselleni sopivaa pinoa, missä saisin kaipaamaani vertaistukea1 Teitä jonkun aikaa lueskeltuani, tuntuu tämä juuri oikealta...

Eli taustani on:

-Minä ja ukko molemmat 26v.

-Poika 6v.

-Haaveissa syysvauva, jotta olisin mammalomalla kun prissimme aloittaa koulun.

-Kierukan poisto 25.10 (ei ole ollut kuukautisia kierukan aikana)

-Positiivinen testi 12.11

-Spontaani keskenmeno 25.11

-Kohtu tyhjentynyt ja lupa aloitta uusi yritys 1.12

-Vuodot loppui 8.12

-Ruskeaa limaa, rinnat kipeät, lämpö noussut=ovis? 11.12

-Harrasteltu säännöllisesti n. joka toinen päivä.

-24.12 joulun kunniaksi alkoi todella vaaleanpunainen tuhru vuoto, kesti pari päivää. Ei mitään viitteitä menkkaoireisiin, eikä muutenkaan menkkamaista vuoto. Aloinkin epäilemään että josko olisi ollut yhdynnänjälkeistä vuotoa tms..?

-Tällä viikkolla ollut jos jonkin laista oiretta, jotka vauvakuumeiset aivoni vääntävät raskausoireiksi: Närästää, Väsyttää, rinnat raskaat, ala vatsaa nippailee, ruoka ällöttää ja ei oikein mikään maistu, lämpö 36,7 (norm. 36.2), päässä jotenkin jännästi humisee

-Tänään en sitten enää malttanut, vaan oli pakko tehä testi ja negaa se näytti :(

Kierrosta ei siis tietoa, mutta tässä sitä nyt jännäillään, että alkaako menkat ja testaillaan sillä välin malttamattomana ;) Mutta jos nuo jouluna olleet tuhrut olikin erilaiset menkat, niin laskin että silti LA saattaisi vielä olla syyskuun vikapäivä...

Mutta täällä onkin monella muullakin jännät paikat. Kiva yhdessä jännäillä, kun ei oikein täällä "oikeassa elämässä" niin kovin monen kanssa voi näistä höpistä!!

Vierailija
219/708 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahtavaa, onnea! Mähän sanoin, että vedän teidät mukaani tuonne odotuspuolelle!

ja Tuutuli, oireet kuulostaa lupaavilta. Testaamaan vaan....

Mermula, pahoittelut tädistä. Uutta yritystä sitten vaan.

Oma: mahanseudusta muka heti kiristää:), ei voinu lähteä töihin farkuilla, vaan vedin toppahousut jalkaan. Vielä ei oo pahoinvointi astunut kuvioihin mukaan, eikä oikeestaan väsymyskään. Eipä niillä niin kiire:)

Toivotaan positiivista vuoden alkua kaikille!

-Nuppu3-

220/708 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pris, mä niin tiesin, että pääset plussajunaan. jee oot jo toinen. Nyt vaan kaikki samaan junaan mukaan. Kukas on seuraava testaaja, Tuutuli?

Hih, lupasin, etten mene alennusmyynteihin vaan säästän rahat seuraavaan hoitoon. Mutta kuinkas kävikään, iski shoppailuhulluus. hemmottelin itseäni oikein urakalla. ostin korun nominationketjuun, paljon luksuskosmetiikkaa (oisin anyway tarvinnut jotain, mutta meni vähän överiks kun oli niin ihana myyjä) sitten neljät!!!! rintsikat, tosi kauniita, no ne oli halpoja. Ja koirille uudet nätit pannat ja pitkät hihnat (hihnat oli pakko ostaa) mutta joo, rahaa paloi niin, että sillä ois tehnyt jo yhden tuoresiirron melkein. Mutta mulle tuli niin hyvä mieli kun sain pitkästä aikaa jotain itselleni ja sellaista henkilökohtaista tavaraa. Lisäks törmäsin yhteen kaveriin, jota en ole nähnyt vuosiin niin mentiin sitten kahville ja sain purkaa tuntojani. Mahtava päivä. voi kun olis enempi rahaa, shoppailu on niin kivaa kun on oikea fiilis. Nyt taidan joutua syömään kaurapuuroa pidemmän aikaa, mutta ei haittaa, oli se sen arvoista. Ja huomenna taas verikokeisiin.