Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Syyskuiset 2011

Kommentit (708)

Vierailija
221/708 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONNEA plussista Pris ja Nuppu! Ihanaa saada plussauutisia tähän pinoon vihdoin ja viimein :)

MIINA84: Tervetuloa!

EVE: Saahan sitä nyt tyttö välillä itseään hemmotella :) Mä olen aika huono shoppailemaan, mutta sitten ku se sopiva fiilis iskee, niin oksat pois! Ja kaurapuurodieettihän voi olla ihan hyvä idea näin joulun jälkeen, itselleni ainakin :) Mulla oli eilen kanssa ihan sellanen olo, et raskaanahan tässä ollaan, mutta tylsä kyllä testit on vakaasti eri mieltä :( Oon testaillu mammaksin herkillä liuskoilla ja tänään kaupasta tarttu mukaan kaks sellasta Pregcheck(?) liuskatestiä. Herkkyydestä en sen tarkemmin tiedä, mutta pakkauksen mukaan ovat "herkkiä" ja voi ekana päivänä poisjäännistä testata. Tää testivimma vie mut perikatoon...

MERMULA: Kummallinen on naisen kroppa, ei voi muuta sanoa. Mulla tuli tässä kierrossa kanssa ekaa kertaa elämässäni välivuotoa ja voi hitsi, että oli ärsyttävää! Ei se oireiden puuttuminen onneksi ole mikään merkki mistään, kaikki on mahdollista vielä! Parempaa loppuiltaa sinulle. Känkkäränkkä silloin tällöin pitää mielen virkeänä (ja miehen varpaillaan ;))!

ANULIINI: Vaikka tietysti toivoisin, että olisivat sulla raskausoireita jo, niin pakko olla samoilla linjoilla Iltiksen kanssa. Noi sun oireet voi hyvin olla oviksesta johtuvia. Mä olin ihan kummissani siitä, miten kroppa käyttäyty ekan oviksen aikaan pillereiden lopettamisen jälkeen (ja olen kyllä vieläkin!). Mitä jos kokeilisit ensin ovistestillä, mitä se näyttää?

RONTSUKKA: Hyvältä kuulostaa! Olen itsekin päättänyt vakaasti ottaa ens kierron iisisti (kunhan ne menkat nyt tulis), mutta saa nähdä :) Toivotaan, että oli kiinnittymisvuotoa sulla!

MINNI: Varmasti kivaa kun tietää jo, että jos puolen vuoden päästä ei ole tärpännyt, niin pääsee kuitenkin asiassa eteenpäin. Toivotaan tietty sormet ja varpaat ristissä, että nyt kun paikat on kunnossa niin tärppäis heti tammikuussa!

JANSKUU: Kiitos tsempeistä. Mikä sulla on nyt dpo? Eli koska päästään jännäämään?

RUPIKONNA: Harmi, että sait tädin seuraksi! Seuraavaan kiertoon, siis!

MINNY: Mikä kp sulla on yleensä ollu ovis? Mullekin gyne puhui silloin noista clomeista, jos ei menkkoja kuulu. Siksi kyselen :)

TUUTULI: Pikaista paranemista!

ON: kp 39/31 dpo 22 eikä mitään uutta :(

Sain aamulla itseni ihan hermoromahduksen partaalle. Ensin pidätin aamulla viimeseen asti ennen pissalle menoa, että olis oikein supertuju pisu testiä varten. Kupla otsassa alkoi olla pienen jalkapallon kokoinen, kun viimein kirmasin vessaan. Dippasin liuskan taas ihan innoissani (miten kummassa sitä siinä dippausvaiheessa onkin aina niin toivoa täynnä, vaikka minuuttia aikasemmin olis miettiny, että mitä ihmettä mä tässä kuppiin pissaan...) Odottelin muutaman minuutin ja ryhdyin tiiraamaan liuskaa. Ei näkynyt mitään vessan valossa, joten suuntasin ikkunan eteen. No, ulkona oli pilvinen päivä, joten fiksuna tyttönä avasin terassin oven ja menin yöpaitasillaan rappusille tönöttämään, jos vaikka siinä valossa jotain näkyisi. (Miten niin noloa?) Ei näkynyt ei, joten palasin vessaan ja katsoin vielä: Testiin ilmestyi ihan selvä harmaa viivan paikka! Yhtä leveä kuin kontrolli, näkyi selkeästi, mutta oli aivan harmaa. Siitäkös tämä vaimo innostui ja tuijotin sitä viivaa niin että silmät meinas pullistua päästä! Sitte sain päähäni, että siinä kohdassa oli vaan likaa ja rupesin (ei saa nauraa) hinkkaamaan sitä varovasti vanutikulla. No, lopputulos oli se, että koko harmaa viivanpaikka katosi jäljettömiin, eikä sitä ole sen jälkeen näkyny. Höh. Alan olla niin hassu, että ihan toivoin sen harmaan viivan jäävän näkyviin. Olisin sitten voinu sitä kattella ja kuvitella, että se olis punainen viiva :D Näin jälkikäteen ajateltuna se viiva johtu varmaan siitä kylmästä ulkoilmasta. Pakkanen sai sen viivanpaikan näkyviin ja kun toin tikun sisälle, niin se katosi.

Hullu? Minäkö?

Nyt suuntaan pesukoneelle laittamaan pyykit pyörimään. Olen ollut kotona koko päivän, mutta silti kämppä on hävityksen kauhistus... En ole saanut mitään aikaan, niin että pitää edes toi pesukone laittaa hämäykseksi päälle kun mies tulee töistä :)

Tsemppiä kaikille ja plussia satelemaan!

Uuve

Vierailija
222/708 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain tää puhelin nyt sekoilee kun kirjoitin paljon enemmän mut jäi noin lyhyeks. No mut kuitenkin, kiitos vinkeistä ja tsempistä Uuve ja muut, pahoittelut Uuvelle negasta ja Mermulalle tädistä. Tsemppiä ja plussatuulia kaikille! Kyllä meitä kaikkia vielä onnistaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/708 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuve: Sä voisit kyllä kirjoittaa kokemuksistasi jo kirjan. Olis monelle testaajalle hyötyä ja saattaisipa jopa jotakuta lohduttaa. Osaan kuvitella tuon testiviivan tuijottamisen - toki olen sitä myös itse harrastanut, näytti mielikuvituksessani niin tutulta toiminnalta.

Evis: Kerro sitten huomisesta miten kävi ja mitä arvot kertovat. Muista tehdä joku lista, jos sul on mieltä kaivelevia juttuja, muistat kysyä, mikäli olis joku asiantuntija paikalla.

Nuppu: Mäkin taidan täällä vielä jatkaa kun ei toi odotuspuoli oikein vielä tunnu tutulta/omalta jutulta.

ILTIS:Toivon sinulle hartaasti plussaa. Olis aika hienoa "todistaa" yhdessä ton ässäilyrytmin teho. Mut siis en tarkoita aiheuttaa paineita. Sä taisit olla pari vuotta tai vuoden nuorempi kun minä? Mä siis 36.

ON: Vielä en itse oikein usko, joten tein Iltiksen kehotuksesta o-testejä pari kappaletta, tää kuulostaa jo, hmm, vainoharhaiselta. Sofi One Steppiin tuli vähän tummempi viiva kun aikaisemmin ja Apteekiin omaan ovistestiin suunnilleen yhtä vahvat. Hassua, kun onestep on herkempi 10 ja apteekin 25. Ei oikein täsmää. No voin suositella kyllä oviksen bongailuun apteekin omia ja sofi onesteppejä, mut r-testaukseen kyllä apteekin omaa. Selvempi ja vahvempi, vaikka ei niin herkkä. CB:n r-testi odottaa huomista aamua. En taida osata ees nukkua kunnolla.

Laitettaisko ne kp:t ja dpo:t taas näkyville nii helpompi seurata kaikkien.

Mukavaa aatonaattoa!

PRIS KP 25/21-26(28) DPO 12

Vierailija
224/708 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mun lyhytkin viesti sitte hävis kokonaa täältä tai sitte jotain ite sekoilin ja pyyhin sen.. :D

Vierailija
225/708 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, plussia alkaa tulla! Onnea hirmuisesti :) Meillä jännätään vasta tulevaa ovista, nyt pupuillaan urakalla joka päivä, ja mikäs siinä ;) Mulla oli kans aika hurjat ekat ovulaatio-oireet pillereiden jälkeen, tissit tosi kipeetä ja parin päivän kylkikipu, että kävelykin sattui. Ja huonovointisuutta ja alavatsassa painontunnetta. Toivotaan ettei taas tule tuommoista..

Vierailija
226/708 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

PRIS: Varovaiset onnittelut täältä!! Jipii :) Kyllä mä uskon että raskaana sä olet.

EVE: Mä en oo uskaltautunut mihinkään kauppaan just ton takia ettei vaan lähe lapasesta toi shoppailu :D Tosin joskus kun menee kauppaan ja toivoo löytävänsä jotain kivaa itelleen ni tasan ei löydy mitään ostamisen arvosta. Mutta joskus sitten.. :D

UUVE: Mä en oo tikutellu ovista, eli varmuutta sen ajankohdasta ei ole, oon käyttäny noita netin laskureita ja saanu suuntaa antavia ovispäiviä. Eli tässä kuussa ovis kohdistuis 26.12-31.12. Limojen perusteella vois hyvinkin toi laskuri pitää paikkaansa ja mahakipuilujen suhteen ovis olis luultavasti ollu 28. tai 29.päivä. Eli sen perusteella dpo oli 1 tai 2. En oo halunnu vielä lähtee tohon tikuttelurumbaaan mukaan, mutta jos tässä kuussa ei tärppää ni luulen että tikut menee ostoon hyvinkin äkkiä :D Vainoharhaseks tässä tulee kun ei oo varmuutta.

Toivotaan että se plussa sieltä sullekkin tulee! Huippu toi sun aamunen testailus, vähän saatoin naurahtaa kun sun tekstiä luin :)

Tervetuloa uusille! :)

OMAA: Pupuiltu on viimeks tänä aamuna :) Nyt taitaa olla siis kaikki voitava tehty ja saa taas nauttia pupuilusta loppuajan ilman paineita.

Mitään sen kummempia oireita ei oo ollu. Nyt sitten vaan rauhassa (niin varmaan!) odotelaan tätiä tai plussaa :)

kp 16

Vierailija
227/708 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei jaksa kauan olla ylhäällä. Olen nukkunut melkein koko päivän. On paljon kuumetta.

Mutta täällähän oli mieltä virkistävää luettavaa!

Paljon onnea PRIS! Ihan mahtava juttu!

tuutuli kp25, dpo 11

p.s. huomenna ajattelin testata, jos jaksan.. nyt menen ottaan panadolia ja sitten taas nukkuun

Vierailija
228/708 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täällä pyörinyt aikaisemmin mutta viime aikoina sitten tuolla kolmosten kuumeilijoiden pinossa. Taisi olla heinäkuuta, kun viimeksi täällä kirjoittelin mutta eipä mitään uutta kerrottavaa olekaan...samaa yritystä edelleen, nyt menossa jo yk9. Voiskohan tämä vihdoin olla SE kierto;) Ovista ei erityisen hyvin hyödynnetty mutta toivoa on silti. Rinnat on järkyttävän kipeät mutta siihen ne oireet sitten jääkin! Piinaviikko on aluillaan ja onnea ja plussia muillekin piinailijoille! T.Wilpuri kp 19/27-30 yk9

Vierailija
229/708 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttakaa ammattilaista hädässä ;)

Ensin PRIS ONNEA!!!! Mä sanoin.Joo, olen 33, pian 34v.

Sitten tää hätä: Nyt se liuskatesti (joojoo, miksi hitossa mä edes teen enää näitä o-testejä??!!) on vahva plussa. Mitä v...ua suoraan suomeksi. Mitä tää nyt on? Kipuja on ja vilunväreitä ja öllötystä, alkaa mennä herrrrmot nyt. Ovis sittenkin huomenna? MUTTA se olisi kyllä jees, koska a) me lähdemme miehen kanssa kahden pääkaup.seudulle hotellilomalle uudeksi vuodeksi (ässäilyä) ja b) ehkä me sittenkin ehittäisiin? Koska mä en jaksa uskoa,että 2 vrk sitten ässäilty rojut ränniin- tyyli toimii enää huomenna. Hitsit. Lämmöt edelleen matalat, 35,8. Hmmm. Kohdunnapukka ylhäällä, ei ihmeellisen auki kylläkään. Täytyy vielä testailla se. Mä en kyllä käsitä tätä juttua, nyt kierrosta tulisikin sitten 34-35. Tuttu sekin, mutta nyt menee pasmat sekaisin ;) Ilmavaivojakin vaikka muille jakaa, anyone?

Silleen...

UUVElle peukkuja edelleen :)

ILTIS kp 21 ja liuskatestin (ei David, se on susi joka päivä ollut, ne loppu onneksi jo eilen :D) vahva plussa. Posket hehkuu.

Vierailija
230/708 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä oli taas niin paljon tekstiä, että vaikea kommentoida kaikkea, mutta jännitystä näkyy olevan ilmassa ja ihanaa, että plussiakin tullut jo. :) Toivottavasti riittää mullekin yks paikka junassa...juoksen sen vaikka kiinni... ;)

Tosin vähän epäilen ettei tässä kierrossa tärppää, ei oo peitto hirveesti heilunu kun anoppi ollu parina yönä kylässä (lastenhoitoapuna)... ja mulla selkä NIIIIN kipeä, mutta silti pariin kertaan on yritetty, sunnuntaina ja tiistaina... mahtaakohan riittää...? jos tänään ehtis...

Ovista en osaa pongata, enkä tuohon tikutteluun viittis ryhtyä, kun pelkään sit stressaavani liikaa... Miten muuten, tuleeko rinnat kipeiks heti oviksen aikaan/jälkeen? Kun mulla ei vielä oo rinnat kipeinä, ehkä ihan vähän, joten mietin, että eiköhän oo ovisaika kuitenkaan vielä...?

Kokis KP 15/26-27

Vierailija
231/708 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä merkkiä ne testit oli? Mä sain yks kierto plussaa kolme päivää ja ne saatoi olla First Signal -testejä. Muut testit ei näyttäneet vahvaa viivaa kuin sen 1 vrk siinä samaisessa kierrossa, mut nämä näyttivät 3 vrk putkeen. Neljäntenä vasta viiva vaaleni. Jostain luin, et lh koholla siks kauan että ei ole irronnut ja koittaa irrottaa vaan sit pidempään. Eli huominen varmasti kannattaa vielä hyödyntää. Nyt vain miehen kimppuun heti kun voit.

232/708 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ehtinyt kaikkien viestejä nyt lukea aamutuimaan. Hieman omia murheita päällä. Tai siis eläinmurheita, joten se on vienyt aikani ja huomioni.

Joka tapauksessa jotain ehdin bongata selailulla:

ONNEA NUPPU JA PRIS!!

Mielettömän hienoa ja ihanaa! :)

OMAT:

Oireiden perusteella olisin kuvitellut, että ovulaatio olisi jo ohi, mutta lämpö on edelleen 36,7. Tosin ihan aktiivisesti en tätä ole joka kierrossa vielä seurannut, joten voihan olla, että normaalilämpö on ollut nyt alempana ja tämä on jo ns. kohonnut lämpö. Mutta seuraillaan tilannetta.

Hyvää uutta vuotta kaikille ja toivottavasti plussajunaan saadaan vielä lisää porukkaa :)

233/708 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta siskot!

Kello ei ole edes vielä ysiä kun olen jo käynyt labrassa ja kauppareissulla. Nyt voiskin ottaa jo päikkärit;-) Pitää vahtia kyllä puhelinta kun soittavat niistä hcg-tuloksista.

Tietääkö kukaan, että tarviinko sitä vasta-ainepiikkiä kun mun veriryhmä on O rh- jostain olen lukenut että resus negatiiviset saa jonkun piikin vaikka olis ollut ihan keskenmenokin. No pitää yrittää muistaa kysyä jos soittavat tänään klinikalta.

Mites tämän aamun testaajat? Tuutuli? Plussia kehiin vaan näin vuoden viimeisen päivän kunniaksi!!

Vierailija
234/708 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ITSe ensin: ovis todella taitaa ola molemmin puolin munasarjoissa...ihmeellistä. Se voi kuulemma myös olla syy tähän monta pv plussaamiseen. Tänään ja huomenna ässäilyt, jes jes. Sitten alkaa piina isolla P:llä. Limaa tulee hullun lailla. Hienoa.

EVE: Sä olet niin super :) Minusta kannattaa ainakin kysyä sitä vasta-ainejuttua. Toivotaan, että alkaisi vihdoin ns. tapahtua!

PRIS: Kuvia? Tuloksia? Noi liuskat oli Pregcheckin (cittarista) ja ne ekat kunnon plussat, joissa testiviiva oli vahvempi ku toinen, olivat Clinicin esclusive puikkotestejä. Ne näytti 3 pv sitten vahvaa plussaa, pregcheck ei mitään, nyt PC on vahva plussa. Testiviiva tummempi ku kontrolli.

TUUTULI: Oletkos testailemassa jo?

Nyt taas laskin, että pinossa on jo 2 plussaa, enempää ei tilastollisesti kaiketi tulisi, ehkä YKSI vielä. Ja arvatenkin se menee tattadaa jollekin muulle kuin minulle. Tiedän, tämä on totaaliväärä tapa ajatella. Nyt pois tällaiset mietinnöt. Hus. Tänään ässäilyä, huomenna myös. JOS vaikka kuitenkin... Ja silloin laskettuaika olisi esikoisen synttäripn 19.9. Vissiin.

Lenkille hop ja sitten pakkaan ja 12.30 noin lähdetään Helsinkiin. Klaus K kutsuu :)

ILTIS kp 22 ja limainen ovis... kierrosta 35

Vierailija
235/708 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsin tosiaan selkäkivuista tällä hetkellä, silti töissä ollut ja eilen kävin sitten työpaikkalääkärillä ohimennen ja kirjotteli mulle särkylääkkeitä... enpä siinä kivussa sitten tajunnut sanoa, että laittais jotain sellaista mitä vois syödäkin... sain nimittäin burana 600 ja sirdaludeja yöksi (jotain lihaksia rentouttavaa).

No nyt sitten kärsin kivuista edelleen kun en kumpiakaan uskalla syödä... eikös tuo burana voinut estää raskaaksi tulemisen? Että mukava uusi vuosi tulossa... :P

Ja sitten jos en edes raskaudu tästä kierrosta, niin turhaan kärsin... jos Iltis meinas, että tilastollisesti juna olis jo ehkä täynnä... :/ MUT MEHÄN TEHDÄÄN TILASTOIHMEITÄ, jookos? :) täällä muuten tulis kans lähelle esikoisen syntymäpäivää laskettuaika...

Hyvää Uutta Vuotta toivotellen

Kokis, Lenni Lokinpoikanen haaveissa

Vierailija
236/708 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei mitään uttaa raaportoitavaa. Kp8/30 menossa. kierto on ilmeisesti pidentynyt päivällä tai parilla. Ennen oli tasan 28 päivää. Saattaahan se vaihdella muutenkin. No, menkat tulivat ja menivät. Joku muukin kirjotteli ettei testaile ovista enkä testaile minäkään. Uskoisin että kohdallani siitä tulis vaan enempi stressiä joten tikut jääköön kaupan hyllylle:)

Mä en oo itsessäni koskaan bongannu ovista mitenkään, en ainakaan oo huomannut et ois jotakin erilaista sillon. Tänään muksujen kanssa raketteja ampumaan. Oikein hyvää ja plussapainotteista uuttavuotta ihan kaikille:)

Eleanora kp 8/30

Vierailija
237/708 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ILTIS: Ajattele jos sul onki se kaks mahdollisuutta yhdessä kierrossa. Melkoisen huikeaa! TSEMPPIÄÄÄÄ!!!

Eleanora: Onneks löytyy noita täyspäisiäkin jotka ei vahtaa tikkujen kanssa. Mä ite en kuulu tuohon sakkiin. Vaikka o-tikku plussaa näyttäisikin niin teen vielä tarkistustkutukset niin kauan, et saan negan - et vois kai hakeutua johonkin pääklinikalle ;)

Kokis: Ilkeetä toi kun ei voi ottaa lääkettä. Minä en kestänyt ja 600:set nappasin kumminkin. Voisitko sä vielä varmistaa jostain ton sirdaludin kun kolmiolääke on, mut jos sil ei olis kuitenkaan raskaaksitulemisen ja pysymisen kanssa mitään tekoa. Mut hae ainakin parasetamolia ja ota sitä kipu on kamalaa, eikä sekään kai edesauta raskaushaaveissa. Mut siis nää vaan mun ajatuksia ei neuvoja ollenkaan! Voishan toi määrä harrasteita riittäkin, TOIVOTAAN!!!

Marjana: Sähän et tikutellut myöskään? Eläinasia ei kyllä mukava. Ne on niin rakkaita.

ON: CB Digitesti näytti raskaana 2-3 viikkoa eli lääkärilaskujen mukaan 4-5 viikko, mut mul onkin lyhyt kierto et ei se vielä oo ihan noin.

Mä käytän edelleen kp:ita ja dpo:ita, kun mikään ei ole niin varmaa kuin epävarma.

PRIS KP 26/21-26(28) DPO 13

Vierailija
238/708 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
239/708 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sirdaludin ohjeissa sanottiin jotain, että ei tulisi käyttää jos lapsentekosuunnitelmia... tai ainakin keskustella lääkärin kanssa... :/ Pitäis joo hakea jotain mitä vois popsia... Peittoa on kyllä nyt heiluteltu vielä muutamaan kertaan selkäkivuista huolimatta... ;)

240/708 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on jatkuvia selkäkipuja ja olen puhunut paljonkin noista lääkkeistä lääkärin kanssa. Eli sirdaludia sain luvan käyttää vielä muutaman päivän sen jäljeen kun siirto oli tehty. Eli siinä vaiheessa kun teillä on yhteinen verenkierto ns. niin sitten ei enää muuta kuin aivan tosi tosi hätätapauksessa. Varminta tietty ottaa vain parasetamolia, mutta mielestäni voit kyllä ottaa jonkin verran kyseistä lääkettä. Tai ota ainakin parasetamolia suoraan gramman annos, normi 500 ei auta mihinkään. Mikä vaihe kierrossa sulla on nyt menossa? Buranahan voi estää ovulaation, mutta jos ovis on jo selkeästi mennyt niin voit kyllä ottaa sitäkin. Mutta tosiaan kaikkein turvallisin on kyllä se parasetamoli.

Sain labrat ja arvo oli nyt tippunut 1400 ja risat. Eli hitaasti alenee, mutta tulee kuitenkin koko ajan alas päin. Hyvä niin. Seuraava labra vasta viikon päästä. tässä taitaa kyllä mennä ikä ja terveys ennen kun pääsen seuraavaan hoitoon, mutta kasvattaapahan tuota mun kärsivällisyyttä, heh...tai kärsimättömyyttä.

Toivotan teille kaikille rakkaille ihanille siskoille oikein ihanaa vuoden viimeistä päivää ja ennen kaikkea parempaa uutta vuotta. Tuokoon se meille kaikille pikku nyytin (Iltikselle kaksi) omaan syliin. Olette ihania!