Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syyskuiset 2011

Kommentit (708)

Vierailija
61/708 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

PRIS: ihania kuvia :). Nyt alkaa vahvistua, parin pv sisään tulee vahvin, mitkä oireet? Onko sulla ovisoireita? Mullahan on tosi vahvat jo melkeen viikko ennen, kun alkaa viitlelyt ja jomottelut...

OMAT: Nyt viilteleekin siitä puheen ollen oikeella (taas oikeella)puolella ekaa kertaa ja kp on 7. Pöh, viimeeksi oli sama homma ja kp 17-18 oli ovis, että tällä mennään. Vaikkei sitä kyllä koskaan tiedä, jos nyt vaikka oiskin ovis aikaisemmin. Niin niin...

Kiukkukohtaus iski vähän aikaa sitten ja armoton väsymyksen tunne, jotenkin vaan on loman tarpeess atai jotain..

ILTIS kp 7

62/708 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille tuesta! Helpottaa edes hieman. Ja tänään sain jaettua koko vauvahaave-asian ensimmäisen kerran yhden ystäväni kanssa. 8 kuukautta siihen menikin, enkä aio edelleenkään muille kertoa.

RUUSUNNUPPU: Voin kuvitella tunteen. Vaikka haluaa olla onnellinen toisen puolesta ja onkin sitä, niin varmasti tuntuu raskaalta, jos omalle kohdalle on käynyt huonommin.

Meidän tuttavapiirissä moni on ruennut odottamaan vauvaa ja aina se kirpaisee, kun ei itsellä tärppää, vaikka on yritetty pitempään. Tottakai sitä silti on onnellinen muiden puolesta, mutta toivoo samaa onnea myös itselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/708 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi taas kaikille syyskuisille! Kamala kiire ja väsy päällä näin joulun alla :( Olen yrittänyt ehtiä lueskelemaan teidän viestejä kuitenkin aina sopivan tilaisuuden tullen. Nyt harvinainen vapaapäivä, joten pääsin ihan kirjoittelemaan saakka :)

Marjana, tsemppiä seuraavaan kiertoon! Ruusunnuppu, tiedän tunteen kun onni ei osu omalle kohdalle. Mutta kyllä teitäkin vielä lykästää! Ja kaikki muutkin, yritetään vaan pysyä positiivisella mielellä, eiköhän me kaikki saada oma käärö vielä syliin :)

Omassa navassa ei ihmeitä, kierron puoliväliä mennään. Väsymykseltä ei ole tullut peittoja paljon heiluteltua, joten tältä kierrolta en odota pikkuihmettä. Vaikka ainahan sitä ihmeitä sattuu ;)

Nyt tortunpaistoon, ihanaa viikonloppua kaikille ja plussaonnea!!

Rupikonna

Ai niin ja tervetuloa kaikki uudet jakamaan tunteita ja mietteitä!

Vierailija
64/708 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan minäkin tänne ilmottautua.

Eli esittäydyn ensin hieman, minä 33-v, mies 37 ja kolme lasta p -99, t -01 ja p -04 ja nyt toivomme nelosta kovasti kun nuorimmainen menee kouluun.

Meillä on nyt 4 yritys menossa ja toivottavasti pian tärppää. Kuume on valtava, epätoivo iskee vaikka ei vielä pitäisi mutta sitä vaan ajattelee entä jos ei enään tulekkaan.

Nyt mennään kp 12 ja ovulaatiota ei näy vaikka yleensä se on aika täsmällinen, toivottavasti ei nyt jää tulematta, greippimehut otin käyttöön.

Mutta nyt taidan lopettaa ja tehä kauppalistan ja lähteä kauppaan.

Vierailija
65/708 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa, tässä kuva vielä mielestäni pos-ovistestistä. Limat - kyllä. Ovisoireet, jomotus toisella puolella alavatsaa, eilen pääkipu ja huonosti nukuttu yö. Kirjoitelkaahan oireitanne kaikki!

PRIS KP 12

Vierailija
66/708 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ylin testi on tämän päivän.

ILTIS:Mitään tuntemuksia?

KAIKKI: Oireita, oireita oviksesta?

Vierailija
67/708 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

PRIS: TUO ON PLUSSA!! Siis ylin, nyt 2 päivää aktiivista sänkytouhua :). Muista makoilla 5-10 min jalat kattoa kohden aktin jälkeen, vanhan kansan niksi. Ja 2 pv kuluttua juot joka ilta tilkkasen punkkua, syöt vitamiinia ja erityisesti foolihappoa. Ihanaa, ihanaa!!! Jos tästä tulis sulle/ teille joululahja.

UUDET: tervetuloa, kiva, että joukko lisääntyy.

ITSE: Olin tänään luottogynellä (ts. uteliaisuuskäynti) ja juteltiin kaikesta, kartoitettiin kiertoa ja tadaa, ultrattiin. Olen yhtä hymyä: lääkäristä mulla on kaikki enemmän kuin hyvin. Ultrassa kohdun limak. on kierron pv vastaava, alkukehitysvaiheessa, vas. munasarja on oppikirjamainen (kerrankin mulla tällaisia uutisia), mutta ei johtavaa follikkellia tälölä puolen, hyvin erikokoisia oli, se on hyvä. Oikea sen sijaan on myös aktiivi ja oppikirjamainen ja sielläpä ON johtofollikkeli NYT JO!! Ja kierrron pv 8 siis, kierto on 32 noin ja tämä on kuulemma tosi hyvä juttu. Hän ei antaisi mitään clomeja, koska toimii oma kroppa näin hyvin, vaikkei vasurilta irtoakaan solua. MUlla on joskus ollut epäily tutkimuksessa, ettei oikee johdin toimi hyvin umpparileikkauksen jäljiltä (arpea). Kumpikin poika on vasemmalta, ja näitä kertoja ei ehkä ole ees kertaa/vuosi, että irtoo vas. Mutta nyt ootellaan 3kk, katsellaan ja jos ei tule, niin sitten clomi pikkuannoksella, jotta saaadan vasuri mukaan oikean aktiivisuuteen :).Arvatkaa kuinka hyvä mieli mulla on. Kaikki siis enemmän kuin hienosti ja samaan hintaan (hei miettikää??!!) sa ensi vkolla ultran, jossa katsotaan vielä ihan vaan JOS haluan (HALUAN!!!) seurata tilannetta, se kuuluu tähän käyntiin vielä. Upeeta. Eli 22.12. menen uudestaan. Tikuttelen. Vaikka tunnenkin kaikki oireet. Sellaista.

ILTIS kp 8

Vierailija
68/708 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun saisi lapsen nukkumaan pian, niin... On se vaan mukava testata. Tein äskön tarkistustestin/vertailutestin. OneStep näyttää täysin tasavahvaa ja apteekin oman tikun testiviiva on paljon tummempi. Tätä epäilinkin eli se apteekin oma näyttää ehkäpä herkemmin kuitenkin. Selvä ero vaikka molemmat selvät plussat.

ILTIS: Ihania uutisia gyneltä. Kyllä tuntuu hyvältä saada asioihin selvyyttä. Mahdollinen jatkotutkimuskin on perustellumpi kun on käynyt ajoissa ekan kerran. Kaikki gynet ei siitä aikaisesta tutkimuksesta aina perusta, mutta onneksi jo nykyään toinen meno näissäkin jutuissa. Mitä o-testi näyttää?

Entäpä ruusunnuppunen mitä testit näyttävät?

Kaikki muut????

PRIS

69/708 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ILTIS:

Minkäverran köyhdyit tuosta gynen käynnistä? Ihan mielenkiintoista olisi käydä, jos ei vauvauutisia ala kuulua. Toisaalta olen sillä kannalla, etten halua tehdä tästä lapsen teosta liian tieteellistä ja taiteellista, etten ala itse stressaamaan asiaa. Mutta utelias kyllä olen silti kuulemaan miten oma kroppa toimii.

PRIS, olet nyt siinä parhaassa vaiheessa kiertoa, kun kaikki toivo on päällä. :) Sänkyhommia vaan ahkerasti!

Laskeskelin oman ovulaation osuvan vuoden vaihteen lähettyville. Toivottavasti osuisi sille viikonlopulle, että olisimme samassa osoitteessa miehen kanssa. Hän on ilmeisesti reissussa uuden vuoden aattoon asti. Minä en ole koskaan tehnyt ovulaatiotestejä, enkä laske ovulaation ajankohtaakaan tarkemmin. Toispuoleinen alavatsakipu kun alkaa tiedän, että ovulaatio on 1-2 päivän päästä. Lämpöjä mittailemalla tarkistin tuon ajankohdan viime kierrossa. Limat myös kertoo kun ovulaatio on lähellä.

Eli yritän tehdä tästä itselleni mahdollisimman stressitöntä ja luonnollista.

Mukavaa viikonloppua kaikille!

Vierailija
70/708 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset nukkuu, mies harkoissa (onneksi se tulee jo ajoissa tänään, pääsee kainaloon).

PRIS: sulla on makee tilanne ;). Eikun hommiin.

Siis mullahan on vasta nyt 3. yrityskk, mutta olen malttamaton (ammattilaiset ovat juuri tällaisia ihme tyyppejä) ja halusin selvyyden ja olen perin tyytväinen kommentteihin. Niin, ihana fiilis. TIKUT edelleen samaa kuin 2 pv, selkee viva, mutta selkeesti vaalea, ja niin pitää ollakin tässä kohtaa :) Silti testaaminen on kivaa.

Jatketaan siis, meillä aamula 6.30 herätys, lapsilla harkat 7.30, kyllä on kivaa. MUtta huomenna illalla sitten ON kivaa: miehen joulukekkerit, joihin myös vaimot tulevat, ihanaa. Saa pukeutua jne.

ILTIS kp 8

Vierailija
71/708 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

MARJANA: MUistattehan sitten pöllytellä lakanoissa muutaman pv ainakin ennakkoon, ennen ku mies lähtee? Sekin tepsii usein.. Köyhdyin kyllä sievoisen summan, mutta se sisältää tarkat systemit, kartoituksen ja ultran ym. Ja nyt tuon toisenkin ultran :). 135 ekee.

ILTIS

72/708 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolitteko mut tänne pinoon kirjoittelemaan ja tsemppaamaan teitä vaikka en tänne kuulukaan? Vielä ei ole perustettu loka-tai ehkä jopa marrakuisten pinoa enkä malttaisi odotella niin kauaa ihan hiljakseen kun on niin tottunut täällä pyörimään.

Iltis, mahtiuutisia sun gynekäynniltä. Upeeta et kaikki on kunnossa.

Sanokaa vaan jos teistä tuntuu etten sovi tähän porukkaan, ymmärrän kyllä enkä siis suutu;-)

Vähän omaa napaa. Äsken tuli pienen pieni hyytymä ja tänään on ollut pientä menkkamaista juilintaakin niin toivon vaan että pikkumyy nyt tulis itsekseen pois eikä tarttis mennä poistattamaan.

Vierailija
73/708 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Malttamattoman täällä odottelen, ettei täti vaan tulis kylään ens viikolla, ja pääsis ehkä testaamaan r-testillä! Mä en tajua noista ovistesteistä mitään, ja ajattelinkin että alan köyttään niitä jos ei muutamaan kuukauteen mitään ala kuulumaan. Kävin eilen apteekissa, että olisin ostanut testin jo valmiiksi hipelöitäväksi, mutta peruutin kassajonosta kun huomasin tutun myyjän siellä.. Vaitiolovelvollinenhan tuo on, mutta en silti halunnut että se tietää.

Oviksen tunnistin mielestäni varmasti 10 päivää sitten, ja sen jälkeen oli rinnat tosi arat monta päivää. Mutta nyt ei kyllä oo mitään oireita, joten en usko että on tärpänny. En ainakaan pety liikaa kun pidän jalat maassa.. Tottakai sitä mielestään tuntee painetta kohdussa, nippailuja, pahoinvointiaaltoja ja vaikka mitä. Varsinkin autossa istuessa tuntuu oudolta. Mutta todennäkösesti se on vaan normaalin kierron juttuja.

Niin, tää on siis eka yrityskierto pillereiden jälkeen. Tsemppiä kaikille!

Vierailija
74/708 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli täällä KP 2/28, joten siirrynpä syyskuisiin.

Tsemppiä kaikille! Toivottavasti ehtisin seurata tätä vähän useammin kuin viime kierrossa...

Vierailija
75/708 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille tasapuolisesti!

Täälä hereillä, kohta startti lasten jäkisharkkoihin, aika inhaa, että tää toiminta on aina la tai su aamuisin, epäreilua ;). Onneksi kohta tulee joululoma tuostaKIN touhusta. Me mennään aina molemmat miehen kanssa mukaan, tulee perhe-olo. Heh.

EVE: Tervetuloa! Tottakai sä tulet tänne. SE on selvä. Toivotaan,e ttä alkio irtautuu itsestään, jos se on nyt tilanne. Toisaalta itse ainakin toivoisin uutta ultraa ja kontrolleja kasapäin. Tsemppiä!

KOKONAINEN ÄITIP: (minkähän lempparilyhenteen kekkaisi sulle?) Tervetuloa, vaikkei kiva olekaan pudotus seuraavaan kuukauteen. Toivotaan,e ttä 3. kerta toden sanoo, mulla myös menossa 3. yk.

ITSE: Ei uutta, kurkku kipeenä. Tänään on ihana päivä: ensin harkat, sitten menen kaupunkiin YKSIN (jihaa), illalla miehen joulujuhlat, joihin mennään yhdessä ja lapset menee mummolle- harmi, ettei NYT ole ovisaika ;). Joulun tienoolla on, sitten heiluu peitot. Hedelmällisimmät päivät selkeytyy varmaan vielä ensi ke ultrassa (oon niin täpinöissä) ja tikuilla ja tietty tuntemukset kanssa selviä. Nyt laskin, että näitten kiertojeni perusteella hed.pv ovat 24/25- 30 koko pätkä, hoh.

ILTIS kp 9

Vierailija
76/708 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

EVIS: Eihän se voi niin olla, ettet kuuluisi syyskuisiin, tietenkin kuulut, olit elokuisissa ja seuraavaksi syyskuisiin, täällähän seurataan kaikkia erilaisia oireita. Tilanteessasi kuulut tänne! Ja melkoisen rohkea nainen olet.

ILTIS: Rankkaa herätä viikonloppuisinkin aikaisin, mutta hyvän asian puolesta tietty. Mukavaa päivää.

MARJANA: Tsemppiä tähän oviksen odotteluun ja koita saada se mies napattua mukaan petiin ennen lähtöä!

KOKONAINENÄITIPUOLI: Tervetuloa!

OMAT: Plussa ovistestissä jatkuu, oikean puolen alavatsaa sattuu, sattuu vielä enemmän yskiessä tai painaessa sitä, aristaa koko ajan paikallaan ollessakin. Vähän kuin joku olisi siellä poikki ja sihen sattuu aina liikahtaessa. Hankala selittää, olisiko joku tutumpi termi tärinäkipu -ilmaisu. Minusta ei menkkamaista kipua vaan sellaista, että jokin on rikki.

Mutta nyt viimeisten joululahjojen perään, taitaa olla ruuhkaa!

77/708 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh olipas siellä viiltävän kylmää kun koiralenkit tempaisin, tuli ainakin kunnon herätys.

Tervetuloa uusille mukaan kuumeilemaan ja kiitos että huolitte mut seuraanne.

Oi, Pris, onko peittoja heiluteltu ahkerasti, selvä ovisplussa. Kiva että sinäkin olet näitä testailuihmisiä niin kuin Iltis ja minä ainakin.

Kokonainenäitipuoli, pahoittelut et tipuit tänne. Sulle pitää kyllä keksiä uusi lempinimi kun nimmarisi on noin pitkä. Käviskö Kokkis? Äippä? Ehdotuksia?

Höh, ei se tippa sitten muuttunutkaan vuodoksi eli sisällä on ja pysyy. tänään kaiken lisäks vähän etovaa oloa aamusta. Kivat kivat. Normaalisti olisin onneni kukkukoilla raskausoireista, mutta nyt en. Niin toivon että tulis pois ennen joulua ettei tartte pelätä mitään repeämisiä joulun pyhien aikaan tai kärsiä kivuista että voi syödä mahan täyteen kaikkia ihania herkkuja. Jee nyt saan syödä graavilohta, se on mun jouluherkkua ja mätisipulismetanamössö, namiskuukkeeliiiii...

Kivaa päivää kaikille!

Vierailija
78/708 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitten tässäkään kierrossa taida meille vauvaa tulla...

Aamusta tein clearblue testin ja negaahan se näyttää.

Kyllä nyt luulisi jo jonkin haamun edes testiin tulevan.

Vaan kun ei niin ei :(

Minny 28/31-39 dpo12 yk5

Vierailija
79/708 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaisesti (pitää alkaa valmistautua juhliin, ihanaa ;) )

MINNY: pahoittelut, mutten vielä iskisi pyyhettä kehiin, on VASTA dpo 12. Joillkain on yli DPO 16 ennen kuin se plussa tulee. Malta vielä 2-4 pv, jos menkat ei ala. Peukkuja. Mutta tervetuloa, jos se eteen tulee...

PRIS: Toi on just sitä oviskipua. Mulla alkaa tuo olo jo viikkoa ennen varsinaista ovista.. Ja muutaman pv jälkeenkin voi aristella. Yhdynnässä huomaa heti, koska ovis on joko päällä tai liki, sattuu niin saa...sti. Mutta silti muistakaa vielä heilutella peittoja tänään ja huomenna ;).

EVE: Voi itku tilannettasi... en oikene osaa sanoa mitään enää. Surullista ja piinaavaa. Hei, ne kilpir.arvojutut: mun gyne kysyi nyt ekana niitä multa, eli niillä on suurempi vaikutus raskautumiseen ja kiinnittymiseen sekä raskauden jatkumiseen kuin ollaan edes kuviteltu. Mulla pitäs kyllä kaiken olla jees, ainakin reumakokeiden kanssa ne on alle vuosi sitte otettu ja hyvät olivat. Kannattaa sun laittaa nyt ne asiat kuntoon oitis :).

ITSE: Tikutin taas (miksi mun pitää tikutella, kun tiedän tulokset...??) ja hiukka vahvempi viiva taas kuin kahtena edell. päivänä. Mutta selkeesti vaaleempi edelleen. Tää on kivaa ;). Valkovuotoa on alkanut 1-2 kuivan päivän (eikä nekään rutikuivia) jälkeen tulla, oujee. Mutta nyt valmistautumaan, hups.

ILTIS kp 9

Vierailija
80/708 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli on hieman kiire kun pitäisi juhliin valmistautua ja sen vuoksi tällä kertaa vain oma napaista tekstiä, pahoittelut!

Eli tiistaista tähän aamuun asti ollu digitaaliset ovistestit negaa. Eilen alkoi hieman valkovuotoa tulemaan ja äskön tuli sellainen limaklöntti (pahoittelut sanavalinnasta) jota en oo koskaan aikasemmin nähny. Jos se nyt lupais sit hyvää :) Illalla /yöllä täytyy yrittää pupuilla miehen kanssa, josko se ovis nyt olis sit lähellä.

Hauskaa viikonlopun jatkoo kaikille!