Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Syyskuiset 2011

Kommentit (708)

Vierailija
561/708 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vissiin... pregcheckillä aamupissasta (mulla on kaksi pv ollut vessahätä yölläkin, ja mun ei ole koskana ikinä tarvinnut juosta yöllä vessassa, ei edes r-aikoina)siis. Ensin ei tullut mitään, minuutin kahden kuluttua selvä haamuviiva, kahden min päsätä siitä näkyvissä selvä viiva, 5 min siitä se on tosi punainen, tosin vaalea sellainen. Mutta noissa testeissä vissiin ei saisi tulosta kurkkia yli 5 min. Onko joku saanut niillä oikene tikuilla vääriä?? APUUUA! Olotila kyllä on aivan kamala, se tukisi raskautta ;). Ihan kuin massiivikrapula. Yöllä niin kamalia unia ja levotonta unta.

MARJANA: pahoittelu ***

PRIS: Miten sun viivat ja plussat meni? kerro kaikki, mä olen huolestunut, ettei tää olekaan totta. valkista tulee, tissit on kummalliset, nänniseudusta pirun aratkin. Väsyttää, yököttää, hikoiluttaa, viluttaa.

Nyt pakko alkaa työt. Pakko kai testailla vielä tänään ja toki huomennakin. Huomennahan vissiin (tai tänään) olisi menkka-alkupv. Huomenna kai.

ILTIS DPo 13, haamut saatu, kp 35/35(36)

Vierailija
562/708 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiksikin PALJON ONNEA!! Ja toisekseen, mä testailin kans tolla pregcheckillä ja sain vaan haaleita,mutta selviä viivoja. Ja niiden varassa mennään vieläkin :D Eli kyllä sä paksuna olet! Onnea vielä :)!

Lumikki ja Lahja 11+0

Sisältö jatkuu mainoksen alla
563/708 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jansku ja Iltis plussista. Mahtavaa, tilstot ei koske meitä ollenkaan.

Ja tätikin oli tullut vierailulle, anteeksi ku en nyt muista kelle. Pahoittelut.

Joku kyseli noita yrityskertoja, meillä nyt menossa yk4.

ON: 2viikkoa sitten ostetut ulkoiluhousut ei meinanneet mennä kiinni, piti sit käydä eilen lenkillä nappi auki :) Siis kamala turvotus päällä. Loppu pätkällä lenkkiä alkoi oikella kohdun kohdilla pisteleen, aivan ku joku olis tikulla tökkinyt. Nyt tällä hetkellä kans outoa tunnetta kohdun kohdalla, tavallaan sellaista kihelmöintiä tai miten sen nyt selittäis. Eilen ja tiistaina maha aivan kuralla (varsinkin tiistaina). Nännit edelleen arat. Väsyttää hieman mutta joka aamu onkin herätty jo 4 jälestä töihin. Huimaustakin hieman ollut nyt ku tarkemmin aloin miettimään.

Monella meistä vielä matkaa tuonne tikutettavaksi, joten vielä saadaan jännäillä ja iloita plussista.

-tinneri dpo 5

Vierailija
564/708 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä ne sun tilastot sitte meni:D Nyt vaan lisää plussia tänne:)

Pris kyseli missä vaiheessa oon menossa eli kp21/28-30 nyt. Ja ovis ilmeisesti oli viikonloppuna, ainakin selkeet oireet oli! Tikuttanut en ole koskaan. Voin kuvitella että se lisäis mun stressiä lisää. Tämä ja huominen päivä menee vielä opistolla ja viikonlopuksi joudun töihin:/ Siis JOUDUN, haluaisin jo vihdoin vapaata kun on niin kamala kiire kokoajan.

ITSE: Mulla ei kummempaa raportoitavaa. Väsyttää mutta saattaa johtua tästä kiireestäkin kun paikallaan ei meinaa ehtiä olla. Maanantai yönä tuntui painetta alavatsalla mutta se oli jo tiistai aamuna ohi.Lämpöjä en ole mittaillut. Koitan hymyillä tämän kiireen keskellä:)

Tsemppiä nyt kaikille!

Eleanora kp21/28-30

Vierailija
565/708 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin toivon raskautta syyskuulle, ja sattumalta löysin tän keetjun. Ajattelin sitten ilmoittautua mukaan.

Olen 25 v. kahden pojan äiti. Kolmatta on nyt yritetty jo monta kiertoa.. Viime kierrossa sain pari hailua plussaa, kunnes alkoi runsaat menkat, eli luultavasti kemiallinen raskaus.

Tässä kierrossa mulla on ollut paljon huimausta (ihan uusi oire) ja sitten, mikä mulle ihan outoa, niin tissejä on kihelmöinyt nyt yli viikon ja ne ovat arat. Voi kun toivon, että olen raskaana. :) Nyt siis kp 28/30.

Vierailija
566/708 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

MARJANA: Kyllähän se plussa vielä voi tulla kun kiertoa vielä pari pv jäljellä :) (joo tiedän ettei varmaan paljon lohduta :/) Mulla on kanssa ollu vähän niin ja näin noitten oireitten kanssa kun tätä flunssaa on. Pikaista paranemista sulle ja peukut että se plussa sieltä vielä tulee! :)

ILTIS: Usko jo, kyllä sä raskaana sit olet! :) Mä testasn eilen illalla toisen kerran kun en malttanu odottaa aamuun, ja kyllä siihen Clearbluehun tuli jo minuutin kohdalla selkee viiva, haaleampi kun se vaakaviiva mutta viiva kuitenkin. Mies oli sitä mieltä että kyllä se ihan selkee plussa on, mutta ite ei vaan voi uskoa todeksi :)

TINNERI: Kiitos :) Ja kyllä sunkin oireet aika lupaavilt kuulostaa, tsemppiä!

VANILLAN: Tervetuloa :) Säkin pääset kohta testaamaan!

OMAA: Eilen illalla siis tein toisen testin niinkun tuolla ILTIKSEN kohassa tarkemmin kerrotaan :) Nännit on todella kipeät ja muutenkin tissit tuntuu raskailta. Vatsa on turvonneen olonen ja aamulla herätettä oli hieman sellanen yököttävä olo, pissalla juoksin eilisen illan ja yölläkin. Edelleen tunteet on aika sekavat enkä tahdo tätä uskoa todeksi vaikka mies vakuuttelee että selviä plussia ne oli :)

Lisäks eilen saatiin vielä lisääkin uutisia, eli saatiin meidän asunto myytyä ja meijän tarjous hyväksyttiin sellasesta ihanasta omakotitalosta! Eli muutto olis edessä helmikuun lopussa, jeeeee :)

JANSKU kp 30/30-35 ja (haamu)plussat

567/708 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

VANILLAN: Tulitkin sopivassa vaiheessa tänne jännäilemään. =)

JANSKU: Periaatteessa kiertonihan on joskus ollut 37 päivääkin, mutta ovulaatiosta laskin tähän kiertoon tuon noin 30-33. Että eipä tuokaan ihan absoluuttinen totuus ole, kun tässä kierrossa on ollut hiivatulehdusta ja tätä kuumetautia. Voi sotkea ihan hyvin kiertoa.

Kiitos kannustuksesta joka tapauksessa. =)

Ja onnea uusille talonomistajille!!

TINNERI: Taisi joillakin plussanneista olla juuri tuota turvotusoiretta. Pidetään peukkuja!

OMAA KIERTOA pohtien…

- Ovulaatiokivut olivat useana päivänä ja lievimpiä kuin yleensä

- Uskoisin että seksiä harrastettiin ovulaation aikaan, koska se tuntui ”erilaiselta” (oma kosteus tuntui ns. limaisemmalta/liukkaammalta)

- Hiivatulehdus viimeisellä viikolla

- Kuumetauti ja flunssa nyt

- Alavatsaa nipistellyt parina päivänä munasarjojen kohdalta toispuoleisesti

- Jotkut asiat kuvottaneet esim. koiranruoan haju (ei kyllä yleensäkään ole suosikkini)

- Hieman valkkaria 1-2 viime päivänä

- Kerää ilmaa vatsaan parin päivän aikana

- Raskaustesti tehty kp 29 ja kp 31 aamulla, molemmat negat

Tuollaisia oireita. Osa selittynee tällä harvinaisen sitkeällä kuumetaudilla.

Vielä ei tätiä näy, mutta odottelen sitä epämieluisaa vierasta.

Päikkäreiltä herännyt

Marjana kp 31/30-33

Vierailija
568/708 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulitkin juuri sopivasti jännäämään, saadaan taas lisää testaajia :) Ollaan muuten ikätovereita :)

Marjana: Älä vielä luovu toivosta! Minäkään en ole koskaan saanut plussaa ennen menkkojen oletettua alkamispäivää, joten ihan hyvin voi sullekin vielä plussa pärähtää :) Hyvät oireet kuitenkin jo on!

Mä jään jännäilemään tulevia testejä....

Lootuska (rv 5+1)

Vierailija
569/708 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsit kun en millään malttais odottaa paria päivää... Mulla on yks testi odottelemassa jo tuola. :D

Vierailija
570/708 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa kaikille!

Testimaniassani (kohta on kukkaro tyhjä) testasin äsken 2 tuntia rakossa olleesta pissasta sekä CB plussatestin että apteekin oman testin (aamuksi viel sama setti :D) Ja tattadaa: Plussatestin plussa on kaksinkertainen eiliseen (melkeen, ei ehkä ihan), ihan selvä ja tulee minuutissa. Apteekin omaan piirtyy 2min pissaamisesta selvä viiva, vaalea, joka tummuu 5-6 minuutissa, selväksi, eilistä tummemmaksi viivaksi (smaankaltainen testi siis tuo pregcheck). MÄ OLEN RASKAANA! Ja olotila on todella sen mukainen ;). Kuumottaa, väsyttää, menkkajuilintaa, tosin enimmäkseen selkään ja oikeeseen munasarjaan. Ei jaksaisi mitään, aamu ja aamupv oli tuskainen krapulaolo, nyt nälkäolo, vatsaa turvottelee aina iltapäivästä iltaan. MÄ OLEN RASKAANA! Nyt kaikki enkelit kuulolle, ei saa olla mitään ikävää, ei sattua ikävää jne.

VANILLA tervetuloa :) testaa testaa, mikä testi jo olemassa?

PRIS: Missä oooleeet? Tuu kertoo jotain kivaa.

MARJANA ei nyt heitä kirvestä kaivoon. Uskon ja tie-dän, miten raastavaa tuo on.

OMIA mietteitä: Punaviini oli eka kerta koskaan yritysaikana, jota otin DPo 2 lähtien puoli lasia joka ilta (auttaa kiinnittymisessä), sitä miettinyt, tekikö se oikeasti jotain.. Kummallinen olo, ei malta tehdä mitään, ei saa aikaan mitään, päätä jomottelee, janottaa, juilii vatsaa ja selkää, ei tee mieli kahvia (se on mulle UUSI juttu!), aamukupillisen juon, siitäkin jää, sen jälkeen ei tee yhtään mieli. Ei kyllä pahemmin teetäkään. Tissit arat nänneistä ja niiden alta tavallaan...

Nyt pakko siivoilla ja laittaa ruokaa, sitten lenkki ja lepo. Ihanaa

ILTIS DPO 13 PLUSSA ( 3+6- 4+0)

Vierailija
571/708 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkä ja epäilevän odottajan aika on megapitkä. Työt vähän häiritsevät tätä yhteydenpitoa ;). Sitten mietin että en kuulu enää tänne, mutta en oikein odottajiinkaan mitäs nyt pitäs tehdä? Mä olen niin taikauskoinen, että jos siirryn odottajiin niin vähintään km siitä seuraa. Voisko jostain ostaa järkeä lisää?

Iltis: Ne mun viivat tummu pikkuhiljaa. Nyt kun viimeksi tein niin testiviiva oli sit kontrolliviivaa vahvempi/tummempi. Nyt justiin heitin kaikki sata tyhjää r-testipakkausta roskiin ja niitä kyllä oli oikeasti 12 ainakin. Tämä tila on siitä harmillinen, ettei voi oikein mitään testata enää, paitsi tietty bongata aina tummuvaa viivaa, mutta en tiedä tummuuko se oikeasti hcg:n lisääntyessä vai onko siinäkin joku max-tummuus. Jokos odottajien puolelle siirryit?

PRIS

572/708 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisköhän munkin testata huvikseni paljonko näillä hormonimäärillä näyttää vahvaa viivaa? Silloin alkuun mullahan oli hormonia vain onnettomat 39 ja silti sain selkeän plussan. Tänään arvo oli tipahtanut 307 eli tuliskohan vahvempi viiva? Hitsit ois pitänyt huvikseen testata silloin kun se arvo oli yli 2000.

Sitten kun pääsen taas hoitoon niin taidan minäkin tempasta tuon puolikkaan punkkulasillisen siirrosta eteenpäin jos se kerran auttaa kiinnittymisessä.

Iltikselle pukkaa kaksoset, jeeeeeeee! Laita Iltis kuvia testeistä.

Vierailija
573/708 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummuudesta: kyllähän se viivan aine reagoi hcg määrään, eli tummuminen tarkoittaa useasti (siis tämä pitää tehdä samalla testillä, eri testit näyttää eri vahvuuksia) että raskaus etenee. Upeeta siis. Nyt vaan alku-ultraa oottelemaan. Mä en uskalla kanssa siirtyä, en totisesti ;). Koskahan HEITTÄÄ MUT PIHALLE ;)? Mä ajattelin jos kaikki menee ok, että menisin varhaisultraan 6 viikon kieppeillä. Neuvola sitten 7-9 viikolla kai, täytyy selvittää.

EVE. TESTAA ;). mÄ LAITTAISIN KUVIA, MUT ONNETON TOI TYÖKÄNNY EI EI LÄHETÄ NIITÄ. Yrittelen vielä, lataan kameraa jne. Jos osaisi.

Nyt pakko mennä, yököttää, lenkki kutsuu

ILTIS DPo 13, PLUSSAA

574/708 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

testasin preckcheckillä ja kyllä siihen vahva viiva tuli, mutta ei yhtä vahva kuin kontrolliviiva. Että näin lukemilla 307. ja siis tosi tosi laihasta pisusta.

Vierailija
575/708 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin kurkkaamaan että mitäs tänne kuuluu, mutta hiljasta näyttäis olevan :)

MARJANA: Jos kierto on ollu 37kin joskus niin älä vielä kokonaan luovuta! Vielä on aikaa saada plussa. Ja kiitos talo onnitteluista :)

ILTIS: Hienoa että viivat vahvistuu! :) Mäkään en osaa tonne odotus puolelle vielä siirtyä.. Tuntuu vielä niin epätodelliselta :)

OMAA: Flunssaa pukkaa edelleen ihan huolella, olo on ihan karsee :/ Muuten ihan samaa kun tuolla päivälläkin oon kirjotellu, nyt iltaa kohden on taas alkanu vähän selkää jomottelemaan ja väsyttää väsyttää väsyttää (se kyllä johtunee myös flunssasta). Aamulla aion tehdä vielä tuolta kaapista ton CB digin, jos sitte viimeistään uskois tän todeksi. Tosin takaraivossa koko ajan kummittelee ajatus että jos gidi näyttääkin negaa ja noi CB plussa testit onki ollu virheellisiä.. Kyllä ihminen on sitte tyhmä kun koko ajan pitää jotain pelätä.

JANSKU kp 30 ja (haamu)plussat

Vierailija
576/708 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ootte kyl ihania, ku teette miljoona testiä :D Jos mä vielä testaisin sen yhden plussan jälkeen, niin mies varmaan kuskais mut hullujenhuoneelle :D

Mulle siis riitti se yks plussa. Jos jotain sen jälkeen menee pieleen, niin mä en sille enää mitään voi. KOITAN siis suhtautua näin ja onnistunkin siinä mielestäni melko hyvin :) MELKO ;)

Varhaisultraa olen minäkin miettinyt, mutta ku se maksaa niin paljon :/ Ja sitäkin mietin, että vaikka siellä näkyis elämää, niin se voi silti mennä vielä kesken sen jälkeen.. Ja taisin jo aiemmin sanoakin, että kuopuksesta kävin niiden vuotojen takia ultrassa rv 6+jotain eikä lääkäri nähnyt MITÄÄN kohdussa. Sanoi, että tod.näk. tuulimuna, ja antoi viikon päähän uuden ajan. Voi että oli kamala viikko! Seuraavalla viikolla oli toinen lääkäri, joka sanoi ennen ultraamista, että vaikka hänkään ei näkisi siellä mitän, niin silti ei ryhdytä mihinkään toimenpiteisiin, vaan odotellaan vielä... ja seuraavaksi ultrasi ja sanoi "mutta kyllähän täällä näkyy: tuossa on syke" ja sit mä itkin.

Joten JOS menen ultraan ennen rv12, niin menen kyllä sitten vasta rv7 jälkeen.

Mä oon ihan väsy. en jaksanu jumppaankaan lähteä tänään... ja kaupassa aina kuvottaa eikä oikein tiedä mitä ostais ku kaikki yököttää :/ Mitään järkyttävää pahoinvointia ei vielä ole, siis sellaista että makaa sängyn pohjalla eikä kykene mihinkään. Pientä ällötystä vaan. Haukotuttaa ja tuntuu sellanen niinku pala kurkussa.

No, ei tässä muuta. Muuta ku että testaa jo vanillan!!! ;)

Lootuska

Vierailija
577/708 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli en mahtunut junaan... :( Aamulla heti kun heräsin, tiesin, että tässä se nyt oli...sitä se eilinen päänsärky tiesi... Koko päivän ollu maha niin kipee, ettei varmaan koskaan (no joo varmaan joskus ennenkin ollu), mutta aivan kun se ei riittäis, että menkat alko, niin vielä hemmetin kipeet menkat täti järkkäs. :(

Ei muuta kuin lokakuisiin...masentaa, v-tuttaa, kiukuttaa...mutta ehkä se taas tästä iloks muuttuu...

Onnea vielä plussanneille!

-Kokis- KP 1

578/708 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

KOKIS, voi itku! Nyt häntä pystyyn ja kohti uutta ovulaatiota. Varmasti on kehno fiilis. =(

Pelkään joutuvani pian samaan sakkiin Kokiksen kanssa...

Lisää oireita on kyllä:

Itkin tänään katsoessa salkkareita! Oikeasti, salkkareita! Toivottavasti olisi hyvä merkki...

Oikeaa munasarjaa jomottaa, joka voisi kyllä menkkoja enteillä. Huoh, ikävää epätietoisuutta.

Tekisi mieli tehdä testi aamulla taas, mutta en periaatteesta halua, kun tänään oli negatiivinen.

Marjana kp 31/30-33

Vierailija
579/708 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on niin tunnelma koholla, teidän plussien jälkeen!! Onnea vielä :)

On täällä sitten kurjiakin uutisia, Pahoittelut KOKIS! :(

Fiilikset tänään; lämmöt VAIN 36.7?? (vaikka on se koholla edelleen 0.5), koko ala vatsa tulessa napaan asti, ei kyllä tunnu yhtään kuukautiskivuilta ja tulee varsinkin jos olen istunut pitkään, tänään ei ole väsyttänyt mutta johtuisiko siitä että kävin vaan aamulla viemässä poitsu eskariin ja tulin takaisin kotiin nukkumaan ja heräsin vasta puolilta päivin kunnolla, päätä särkee ja muutenkin jännä tunne päässä, kiukuttaa ja itkettää...

En tiedä uskaltaisinko testata jo nyt vai pitäisikö malttaa odottaa ensi viikkoon!? kp siis joko 50/?? tai 21/28

Vierailija
580/708 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

KOKIS. Pahoittelut *** Nyt päätät, että ensi kierto on SE kierto, otat oviksen jälkeen punkkua lasin/ ilta, kaikki kikat käyttöön. Meillä yk 3 tärppäs näin ;)

MIINA: Minä olen testihullu, joten kannatan sitä vaihtoehtoa. Mut voithan vielä viikonlopun yli odotella ;)

EVE: NO ni. Sä olet vahvasti positiivinen vielä. Pari viikkoa, sitten vissiin olisi vasta nollilla, ei ehkä niin kauaa. Tsemiä **

JANSKUU YM PLUSSANNEET: Vahaisultrassa itsellä 6+2 näkynyt molemmista pojista syke ym. NYt ajattelin suht samaa ajankohtaa. Mula aamuksi testit, ne teen, sitten viikonlopulla, jos kaikki vielä jatkuu, teen viikkonäytön :) Mäkin vähän pelkään noita testejä...

OMAT: Sama meininki, alaselkä kipuilee, oikee nivunen ja munasarja myös, juilintaa. Jomotusta. Päätä jomottelee. Pissalla saa käydä aika usein. LÄmmöt 36,9. Tissit ennallaan, samat oireet niissäkin siis vieläkin ;). Ovistesti muuttui heti plussaksi (todella vahva testiviiva) iltapissasta. Jipii. KUnnen nyt hehkuttais liikaa.

ILTIS DPO 13, tai 3+6- 4+0