Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Syyskuiset 2011

Kommentit (708)

Vierailija
521/708 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis siinä näkyi haaleenvaaleenhaalee viiva, mieskin sen näki...mutta epäilen, että olis vaan se ns. viivan paikka... Kuitenkin se eilinen CB-testi oli ihan selvä nega...selvästi ei plussaa ollu, ei pystyviivasta tietookaan. :P

Menkoista ei silti vieläkään tietoa, ei edes sellasta tunnetta että tulis... tosin se tunne saattaa kyllä tulla sitten yks kaks yllättäen... jos se täti on tullakseen niin tulis sit NYT! eikä kiusais... :(

-Kokis-

Vierailija
522/708 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokis: Oon nyt lukenut tosi huonosti tätä palstaa, mutta koska se sun CB-testi nyt olikaan?

Iltis: Tosi harmi, että mä sen earlyn lennätin mäkeen, ois niin hyvä nyt tarkastaa se mitä siinä oikeasti oli. Mulla oli ja on se puoli, josta munis irtosi, niin edelleen kipeä. Jotain se keltarauhanen touhuaa, touhusi ja siis touhuaa edelleen. Sul on jo huomen dpo 12, joko uskallat testata, tosin jos sul ei oo testiä niin harmi, kun ajoissa olis hyvä se aamulla tehdä jo. Tulis jo se himpuran plussa sulle, niin toivon.

Evis: Mullakin kokemuksia tosta metotreksaanin käytöstä, mutta säännöllisestä sellaisesta. Ymmärsin, että vain säännöllinen käyttö aiheuttaa sen 3 kk varoajan.

Janskuu: Sähän hankalaan väliin kipeeksi tulit, just kierron loppuun.

Kaardis: Jaksuja vielä viikon verran.

PRIS

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
523/708 |
11.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein CB:n eilen iltapäivällä... olis pitäny kyl tehdä aamupissasta mielummin... mut en nyt enää testeillä stressaa itteeni, kun oletus on että menkat alkaa, niin niitä odotellessa... :P

-Kokis-

Vierailija
524/708 |
12.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta kaikille!

Tulin työhön aikaisemmin, jotta ehdin jo aamulla kirjoitella;)

KOKIS: Voi pöh ettei voinut plussa olla. Mutta vielä ei ole toivo kokonaan mennyttä, vasta, jos menkat alkaa, muista se (hyvä se tässä on muistutella, kun itse on ihan samanlainen).Mun haamuhaamuhaamu esiäiti siinä predictor earlyssä oli sellainen alaosan selvä "muutos", kääntelin ja vääntelin, ja koko ajan olevinani näin siinä jotain, nyt kun avasin sen, siinä on aivan selvästi juuri sen viivan alaosan paikalla haamua eniten. Eikä se ollut harmaata, vaan minusta samaa sävyä (tosin ruuuutkaaasti vaaleempaana) kuin kontr.viiva. Mutta en jaksa uskoa, tuosta testistä on NIIN paljon negatiivista tullut esiin.

PRIS: No mulla on silloin heti oviksen jälkeen alkanut tikutella ja vihloa munasarjassa, ajoittain oikein kouraisee. Nyt kipua myös alaselässä, menkkatuntuista, BUU! Nivusiin säteilee ja selkään siis. Ja harmitus/kiukutus% on lähellä 90. Ainakin. Mieskin harmittaa. Se on aika hyvä PMS-merkki ;).

MARJANAko se testaa tänään flunssan kourissa ollessaan? Mulla menee m-alkuiset nikit usein sekaisin, anteeksi, jos nyt ei ole oikea ihminen kyseessä ;). Mutta peukkuja kasa kaupalla ***

ITSE loppuun: aamulämmöt heti sängystä noustuna edelleen sen 36,8 (saisi kyllä nousta vielä vähän...), vihloo menkkamaisesti alavatsaa, nyt säteilee alaselkään ja nivusiin, oikee munasarja tuikkuu välillä. Väsyttää ja krapulainen olo iskee päälle esim. nyt kun ei ole syönyt aamupalaa. Käyn kohta hakee sitä kaffelasta :). Nokka ja kurkku kummalliset, ei mitään perussettiflunssaa päällä... Jos pääsisi apoteeekkiin tänään, kun lähtee työstä, hmmm, mä en vaan halua pettyä. EN.

ILTIS DPO 12

Vierailija
525/708 |
12.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saanut muokattua.. TISSIT siis, nännit ihan kovat koko ajan, sattuu, vähän jopa muualtakin tisseistä, en oikein enää osaa paikantaa arkuutta ;).

Sellaista, nyt työn pariin, ensin aamupalaa!

ILTIS

Vierailija
526/708 |
12.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin heti aamusta tsekkaan onko plussia ilmaantunut! Voi että, nyt on liian pitkä aika edellisestä, tilastollisesti kohta pitäis ilouutinen tulla, eikös ;)

Mä kävin eilen salilla kaverin innoittamana. Ja voi hitsit se oli ihanan kamalaa! Selkeesti se sopis mulle kyllä, ja nyt sit pitäis päättää ostaako 10 kerran lippupaketin vai ei. Pelkkä kertalippu kun maksaa hunajaa.. Jos leikitään et olisin raskaana, niin kauanko siellä salilla saa käydä? Ei vissiin vatsalihaksia ainakaan saa treenata liikaa?

Mulla on liikaa ylipainoa, ja toi sali yhdistettynä koirien kans lenkkeilyyn vois olla se juttu, ja auttais varmasti raskautumiseenkin.

Maatis dpo 8 yk2

Vierailija
527/708 |
12.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tulin katsastamaan josko olis plussakuvia ilmestynyt tänään :) Kokis?? Marjana?? Janskuu????

Maatiainen: Ota ihmeessä 10-kortti, kyllä siellä raskauden aikanakin saa käydä vaikka loppuun asti, jos vaan tuntuu hyvältä.

Mulla on parhaillaan kk-kortti ja käyn 5kertaa viikossa eri jumpissa. Sen jälkeen meinasin ottaa 10-kortin ja jatkaa käyntejä n. 2kertaa viikossa.

Mulle sanoi eräs ohjaaja, että alkuraskauden voi liikkua ihan normaalisti, mutta viikon 20 jälkeen tarttis alkaa vähän katsoa, ettei sykkeet nouse yli 150. Mä olen edelliset raskaudet vaan kävelly ja uinu, joten tää on nyt eka kerta rajumpaa liikuntaa raskaana ollessa. Ihan täysillä verenmaku suussa en ole uskaltanut plussan jälkeen vetää, alkoi heti tuntua kurjaa painetta kohdun tietämillä :/ mutta siis sillai saa vetää, kun itsestä tuntuu hyvältä :) Tsemppiä!

Lootuska rv 5+0

528/708 |
12.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ILTIS: Sinusta vain huomaa kuinka kovasti toivoisit sitä raskautta. Ihminen on silloin hassu. =) Pidän peukkuja ja teehän kunnon testi vielä aamupissasta.

Minä testasin eilisaamuna apteekin omalla puhtaan negan. Nyt aion testata vasta viikonloppuna, jos menkat ei ala sitä ennen. Keljutti se nega niin pahasti, vaikka yritin itselleni järkeillä, että teinkin sen tietoisesti liian aikaseen.

Miina84: Et ole ainoa. Meitä on sen verran paljon, että jos jää pari päivää väliin, ettei pääse lukemaan, niin ei tunnista kaikkien tekstejä. Sitten harmittaa, kun ei erityisesti uudemmille tai harvemmin kirjoittaville osaa oikein kommentoida mitään. Mutta ajatus tärkein, pääasia, että lukee ja on tukena. Eikös vaan? =) Ootkos sie ovista tikutellut?

Kokis: Minä pidän sinulle kyllä peukkuja! Voisit olla seuraava plussaaja. Meillä on samoissa tämä kierto nyt, niin saadaan jännäillä yhdessä.

Samoin JANSKU olet melko samoissa päivissä menossa. Paranemisia myös sinne! Minulla oli eilen jo hieman parempi päivä ja lämpö pysyi jopa alle 38. Mutta edelleen pyörii koko ajan 37,5 tietämillä, ja voimat vähissä. Ja on pirun tylsää, kun on yksin kotona. Tai siis onhan minulla koira seurana, mutta kun se kehveli ei puhu mitään. =P Toisaalta onneksi kerrankin nosti tuon kuumeen, että sai jäädä kotiin. Yleensä minä kituutan töissä, kun ei kuume nouse.

VILMU: Minä pidin aikoinaan myös välillä pillereistä taukoa ja aina menkat tuli säännöllisesti. Mutta autappa kun lopetin pillerit raskaushaaveiden takia, niin sitten niitä menkkoja saikin odotella normaalia pitempään. Ei onneksi kuukausikaupalla, mutta joka tapauksessa pitempään. Jos eivät rupea alkamaan, niin käy sitten lääkärissä, niin saahan ne lääkkeillä alkamaan ainakin.

EVE: Tarvitseekos sinun käydä milloin vielä tutkimuksissa, että myy on tullut ulos kokonaan? Pahoittelen jos olet kertonut jo aiemmin, mutta en nyt muista ainakaan.

OMAA NAPAA vielä hieman… Eli kuumeen ja flunssan kourissa täällä kärvistelen edelleen.

Koko kierron aikana minulla ei ole ollut mitään selkeitä oireita. Oviksen tienoilla alavatsan jomotusta, mutta sekään ei ajoittunut selkeästi parille päivälle. Nyt eilen vihlaisi vasemmalta munasarjoista aivastaessani ja sen jälkeen illemmalla jomotti alavatsaa. Toivon tämän olevan hyvä merkki. Yleensä ennen menkkoja minulla vain tissit turpoavat ja ovat herkät. Alavatsalla tuntuu toispuoleinen voimakas kipu ja menkat alkaa siitä 1-2 tunnin sisällä. Nyt niitä menkkoja ei kuulunut kuitenkaan yön aikana. Tosin tämä on ollut muutenkin vähän epätyypillinen kierto, mutta sitä vaan toivoo joka tapauksessa… Eilen r-testi oli tosiaan puhdas nega kylläkin.

Marjana kp 30/30-33

Vierailija
529/708 |
12.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Solumyrkystä. Ei mulle lääkäri ainakaan sanonut että ois jotain rajoitteita raskaaksi tuloon solumyrkyn jälkeen (tai että voisi aiheuttaa epämuodostumia) Ihan terve poika tuossa sohvalla istuu:)

ON: Viime yönä tuntui vatsassa sellaista paineentunnetta. jotenkin en vaan usko raskautuvani tästä(kään) kierrosta tämän stressin vuoksi. On siis miljoona hoidettavaa asiaa ja yötkin menee opiskelujuttuja miettiessä:/

Eleanora kp20/28-30

Vierailija
530/708 |
12.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se mies nyt synttärilahjaks sen haamun sai! Testasin siis Clearbluella, ja kyllä siihen haamu plussa tuli. Mies näki sen ihan selvästi kun ekana testiä katsoi. Viime kierrossa kun sillä testasin parikin kertaa niin ei tullu sitten kertakaikkiaan mitään, ei pienintäkään kajastusta siinä pystyviivan kohdalla. Apua!! :) Täytyy huomenna vielä testata uudelleen, vielä ei uskalla ihan hirveesti iloita.

Voi ILTIS, mä niin toivon että sulle se plussa tulee! Sä tosiaan ansaitset sen :)

PRIS: No niinpä, olo on kyllä ku jyrän alle jääny!

MARJANA: Mulla lämpöä vaan siinä 37,5 mutta niinkun tuolla aikasemmin oon sanonu ni se riittää mulle ja oon ihan veto pois jo :/ Ja mulla sama juttu että niin pitkään oon töissä kunnes se lämpö nouseen, ei vaan luonto anna periks jäädä aikasemmin kotiin. Paranemisia sulle! :)

JANSKU kp 29/30-35

Vierailija
531/708 |
12.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

JANSKUUU ONNEA!!!!! Ihanaa. Haamu= plussa, upeeta. Mä en taida plussaa vetästä. vahva tunne. Tilastollisestikin nyt ;)

Itseä vähän väliin: kiireesti. valkovuoto tulee aika paljon yhtäkkiä, luulin, että menkat jo tuhruttelee, kun kostu pöksyt. Mutta aika juoksevaa, vetistä kuultavaa tulee. Hurjia menkkakipukohtauksia, selkää sattuu ja kovin :/. Ei tule plussaa, sellainen olotila.

ILTIS DPo 12

Vierailija
532/708 |
12.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ihanaa Janskuu, on se plussa!! Paljon onnea!

Lootuska: Kiitos rohkaisusta, taidanpa sen kymppikortin ottaa. Kaipa sitä sitten tietää paljonko treenaa, jos tuntuu pahalta niin lopettaa.

Mulla ei oo enää mitään "oireita". Heikotus ja huono olo jne ei tunnu enää. Saattoihan tuo olla flunssasta johtuvaa ja tätiä ootellaan alkuviikkoon.. No mut niin kauan on toivoa kun täti pysyy poissa!

Maatiainen dpo 8

Vierailija
533/708 |
12.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jospa se plussajuna nyt lähtisi liikkeelle:) mulla vielä yli viikko tässä piinailua.

Onko muuten kenelläkään tietoa miten stressi vaikuttaa raskautumiseen? Mietin, kun mulla tosiaan hoidettavana työasioita ihan hirveesti ja sit näitä opiskelujuttuja jota mietin tosi paljon. Tuntuu että pää hajoaa kun oon ottanut itselleni näin paljon hommaa tähän alkuvuoteen! Pian onneksi PITÄISI helpottaa.

Eleanora

534/708 |
12.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea varovaisesti Jansku! :)

Plussa se on haalea plussakin, mutta tulethan kertomaan sen selkeän plussankin. Ja jos mahdollista, niin laita kuvat molemmista!

Kehveli että olen kade! Jos ei itsellä tärppää tästä kierrosta, alan kysellä kikkakolmosia miten olette onnistuneet.

ELEANORA: Stressihän voi estää hedelmöittymisen, mutta toivottavasti ei kohdallasi kuitenkaan. Rento asenne kiireen keskelläkin auttaa. :)

Marjana kp 30/30-33

Vierailija
535/708 |
12.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaaa!!! Laitahan kuva testistä, jookos! Ja kuten muutkin on sanoneet, niin pluyssa se on haaleakin plussa :) Itse olen yleensä tyytynyt siihen, enkä sen enempää sitten testaillut.

Marjana: Toivotaan että sullakin on tärpännyt nyt! On se kyllä hassua, miten toiset raskautuu helpommin kuin toiset..

Lootuska 5+0

Vierailija
536/708 |
12.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ETTE USKO!!!! CB PLUSSA-TESTILLÄ HAAMU, SELKEE VÄRIHAAMU, TESTIAJASSA, ALLE 2MIN. JA KUN EN USKONUT, TEIN IHAN LAIMEESTA PISSATIPASTA TOISEN CITTARIN TESTIN, JOSSA VASTA KK ALKUPÄIVÄ PITÄIS NS. TOIMIA--- HAAMU SIIHENKIN, VÄRIVIIVA SIIS. Mutta Early predi ei anna mitään. MIKS!!!???

Mä en kykene nyt muuta, yököttää, hikoiluttaa, pissattaa, oikee puoli tulessa, samoin alaselkä. nyt saa alkaa pelätä ettei tää onnaa, apuapuapaua!!! Hitsiläinen.

JANSKUU: Millainen se sun haamu on? kerro kaikki nyt heti äkkiä...ihan on mun touu 34v naisen touhua ;)

ILTIS DPO 12 ja haaaaaaamuuuut

Vierailija
537/708 |
12.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa haamuja satelemaan tännekin!! Onnea ILTIS, tilastoineen ja JANSKUU, kyllä ne siitä vahvistuu!!! :)

Haluttais testata, mutta ei oo testejä, enkä haluu pettyy, paree varmaan odotella loppu viikkoon... :/ BUUU!!

Ällöttää, kuuma/kylmä, päätä särkee, pissatus olo, lämmöt 37, välillä koko ala vatsa tulessa ja välillä vaan oikea puoli ja ihan napaan asti tuntuu jännältä. kp joko 20/28 tai kp 49 keskenmenosta.

Niin ja en ole ovista tikutellut, koska luovat kuulemma isännälle paineita tuollaiset!? Oon alkanu miettimään että jos silleen vähän niinkun salaa siltä niitä tikuttais, että tietäis mitä kropassa tapahtuu...

Vierailija
538/708 |
12.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isosti onnea haamuista Jansku sekä Iltis!!!!

Kyllä ne siitä vahvistuu :)

Jee jee, ihana saada plussia!!

Minny dpo6

Vierailija
539/708 |
12.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan mahtavia uutisia täällä!! Toivotaan tuhannesti viivojen vahvistumista! Peukut!

ON: Täällä kp 1. Menkkakipuja ollut aamusta asti ja nyt alkanut tuhru. Olen huojentunut, kroppa toimii. Nyt vaan toivon, että kunnon vuoto alkaisi niin voisin lakata stressaamasta (viime kierrossa ei tullut kunnon vuotoa ollenkaan, pelkkää tuhrua vaan). Ihan hyvillä mielin siis :) Nyt nokka kohti lokakuisia ja uutta kiertoa. Alussahan tässä vasta mennään, yk3 alkaa.

Paljon paljon plussaonnea ihan jokaiselle! Toivottavasti ei tavata tuolla lokakuisissa, vaan näytätte kaiken maailman tilastoille taivaan merkit!

Uuve kp 1/30 yk3

Vierailija
540/708 |
12.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltis: kaks haamua ei voi tarkoittaa muuta kuin raskautta! ONNEA! Ansaitset sen!

Jansku: Onnea sinnekin! Hyvän synttärilahjan sait annettua :)

Marjana: Pidän peukkuja, että pääset Iltiksen ja Janskun kans samaan junaan, ei kahta ilman kolmatta :) Ja minä se kolmas tuskin olen...

ON: Eilen sitten ässäilyn jälkeen pyyhin paperiin ihan vähäisen määrän punaista... joten olin varma, että no nyt sitten alkaa vuoto... mutta ei alannut... tänään pariin otteeseen ollut (lähinnä kun käyny pissalla) sellanen tunne että alkaa, mutta ei vieläkään... Mutta tunne on se, että kyllä ne menkat sieltä tulee... Plussajuna jää nyt kyllä ilman mua... Onnellinen olen teidän muiden puolesta, vaikka toisaalta ottaa päähän, että miksi en minä? Tuttu tunne varmaan jokaiselle.

Maansa myyneenä -Kokis- ja kp 28/26-27 ja kohta puolin KP 1 :P