Syyskuiset 2011
Kommentit (708)
Hurjasti tarrasukkia teille molemmille.
No niin Iltis, miten nyt suu pannaan? Sinä ja sun tilastot hehehehe. Tästä hyvästä saat kaksoset!!
Tsemppiä vielä muillekin testaajille.
Mulla huomenna taas verikokeet ja saan vastaukset perjantaina. Pitää muistaa kysyä asioita kun soittavat.
Mä en kanssa tiedä, kuinka päoin olisin. JANSKUU: Kyllä se haalenee mullakin, nyt jo, mutta kapee viiva siihen jää, meen tänään apt. ostaa lisää testejä ;). Samoja fiiliksia ku sulla. Hurjaa, en malttaisi olla huutamatta kaikelle kansalle. Samalla pelottaa vietävästi.
KOKIS: NYT nainen. Ota musta mallia ja lopeta (hahaa, vuoden vitsi) ja testaa uudelleen, se menkkaolo mullakin on kauhein alaselkä ja nivusviiltelyin!
UUVELLE halit ja pahoittelut ***
EVE: peukuttelen, että sulla ois arvot laskeneet ja kaikki kunnossa. Älä manaa, ei saa iloita kunnolla vielä, mä olen jotenkin ihan varpaillaan...
ITSE:_ Mä sanoin. Jotenkin tämä kerta oli erilainen. Siis kaikki oireet. Eri tavoin kipeet tissit, iltapäivällä kahtena vrk yököttänyt (nytkin syömisen jälkeen), kuumeinen olo, lämmöt ylhäällä. Kohdunnapukka tosi kaukana, valkkaria alkoi tulla. Väsymys 4-5 pv oviksen jälkeen oli mulle aivan uutta, mä en yleensä KOSKAAn ole väsynyt, silloin ajattelin, että jos on hedelmöitys tapahtunut. JOS. Aina jos isolla ;). Toinen oire seksihinojen lasku. Tänään eka kerran vähän sellainen ässä-fiilis ;). Hyvin vähän. Hiki ja vilunväreet vuorottelee. Kaksi näppylää naamassa, mistä oeltin menkkoja (jotka tosin vieläkin voivat tulla). Ja toinen ISO juttu on tuo munasarjan jomottelu ja viiltely, se uutta tässä kohtaa kiertoa. Testaan tänään vielä, kuvia yritän., mutta en oikeen osaa ja se vaatii ensin kam eran, sitten siirron ja sitten tänne vasta, vaikeeta :).Jännää on, tarttee varmana oviskin testailla ;).
ILTIS DPo 12 ja haamut
Onnea Iltis! Mahtavaa, että sinua onnisti nyt, kun tämä kierto tuntui olevan melko haastava. :)
Hieman katkera olen tosiaan, kun muita onnistaa ja minua ei. Tässä vaiheessa tämä yrityskerta 10 rupesi tuntumaan pitkältä ajalta.
Tänään alkoi tissien aristelu ja alavatsavihlonta/jomottelu. Vissiin menkkojen alkamista oireilee
ONNEA HIRMUNA! Hahaa - mulla on nyt niin mitä-mä-sanoin fiilis, jotta! Oot niin ansainnut sen plussan! Ja nyt kumosit sitten omat tilastosi ;-) (haa-haa)
ILTIS JA JANSKUU; ONNEA!
Iltis: Jee, oli ne sun oireet aika selviä, mutkun aina on se pelko, että kun toivoo niin tuleeko ne oireet vaan siitä toivomisesta. Mut hei upeata, iloinen olen sun puolesta, ne kilarit, nippailut, lorahdusolo, tissikivut, valkkarit, menkkaoireet kaikki kuulostaa nyt niin hyvältä!!! Ja ässäilyt meni nappiin ja niitä oli tarpeeksi. Voisitko ruveta mun (ainakin mun) kanssa nyt pelkäämään kohdunulkoista tai tuulimunaa? Sitä mä nyt parhaillaan harrastan, ei tuu aika pitkäksi kun selaan kaiken "tiedon" läpi mitä ikinä saan. ;) Ei vaan mä toivon sulle mielentyyneyttä nyt tästä eteenpäin. Ei todellakaan kannata alkaa murehtimaan kuten mä teen, ei vaan kannata!
Janskuu: Onnittelut uudelleen, ajattele, kuumessa ja kipeenä ja tälläinen onnellinen tapahtuma. Jokos olet laskettua aikaa miettinyt ;) ?
Marjana: Mitkä ovat "oireesi" nyt. Missä kp:ssä menet, tipuin jo itsekin kärryiltä vaikka keräsinkin listaa.
Kokis: Olis luullut jo, että se plussa tulee, kamalaa kiusantekoa tuollainen, kun alkaako vai eikö.
Minny: Sulla vielä vajaa viikko testaamiseen, eikö?
PRIS
Onnea ILTIS!! Mä olin myös niiiiiin varma sun raskaudesta!! Kiva saada sutkin mukaan plussajunaan :)
Tsempit vielä odotteleville!
Lootuska
ILTIS: No hyvä että sullakin se viiva haalenee, se siis kuuluua asiaan. Mulla on vielä kaapissa toinen Clearblue ja sitte vielä CB digi ;) Huomenna siis uusinta testiä. On tääki kyllä touhua, ensin pelkäs sitä negaa ja nyt kun tuli plussa niin pelkää keskenmenoa ja tuulimunaa ja ties mitä.. Mulla on myös menkkajomottelua selässä ja koko ajan juoksen vessassa kyttäämässä joku täti sittenki tulee. Mutta yritetään nyt nauttia näistä meijän plussista! :)
MARJANA: Mullakin on sitä mekkajomottelua selässä vaikka se haamuplussa tulikin, älä lannistu! :) Tsemppiä!
PRIS: Joo, kyllä huono olo parani kummasti kun se haamu siihen testiin pärähti :) Paitsi nyt pelottaa sitte keskenmenot ja tuulimunat ja muut, oi voi mitä hommaa. Toi raskauskiekko antaa LA 20.9 ja viikkoja ois sen mukaan 4+1. Mites sulla olis se LA? :)
JANSKU ja haamu
...vaikka mies sanoi (sen saatuaan kännykäänsä kuvana), että toihan on ihan selbvä. No joo, muttei sitä ite usko. Ovistesti ei ole plussa, mutta vahva viiva siinä on.
MARJANA: ÄLäs nyt, kattelehan mun oirelistaa ;)
PRIS: No mähän nyt olen jo tuossa veneessä. Pelkääjien paatti. Mulla on niin kuumeinen olo silmissä koko ajan, siitä aavistelin, ettei ihan normia kyllä ennen menkkoja ole. Ja lämmöt aamullakin korkeet, se yllätti. Paskattaa (anteeks, mutta kakkattaa kuulostaa liian naivilta) koko ajan ja hyvä että uskaltaa käydä, kun pelkää sitä saamarin lorahdusta ;). On tää vaikeeta.
Huomenna aamulla testaan samalla testillä (pregchek) jolla testasin tänään onnettomasta 3 millin lirusta (joka rakossa 20 minsaa) selvän haamuplussan. Saankohan mä kunnolla nukuttua? Pääsisi ultraan pian ja voikun tää nyt ois totta.JOS tää nyt toteutuu tää kokonaisuus, laskettu siis esikon synttäripäivänä 19.9. Tosin kierron vuoksi saattaa siirtyä muutamalla pv eteenpäin.
ILTIS
Onnea siis Rontsukka, Lootuska, Janskuu ja Iltis!
Plussajunahan rupee olemaan jo pitkä.
Olen ollut niin kauan pois täältä,lomailemassa, että en pysty kaikkia tapahtumia kommentoimaan.
Pahoittelut kuitenkin negaa testanneille ja tädin yllättäneille.
Oma: varasin tänään neuvola-ajan:) Eli ensimmäinen neuvola on 24.1. Tosi jännää aikaa tämä alkuraskaus on, kun ei tosiaan voi tietää löytyykö sieltä kohdusta mitään. Pitää vaan toivoa ja uskoa.
-Nuppu3- RV 6+1
Päätä särkee ja v-tuttaa. Eli menkkaoireita... alkaiskin vaan ne menkat. En testaa nyt enää, odottelen menkkoja. Lauantaiaamuna testaan jos jostain kumman syystä ei oo täti vielä silloin mua löytäny, tai onhan se jo löytäny, kuhan kiusaa mua, ilkein täti ikinä!! :(
-Kokis-
toivottu la olis 10. syyskuuta. Mähän en edes usko, että sinne asti mennään. Tuntuu, että ei kaikki voi aina onnistua. Jotenkin niin hyvin asiat kuitenkin olleet ja ovat. Ultran kyllä varaan ensi viikolle, mieluummin loppupuolelle, saan jotain tolkkua tähän epävarmuuteen.
Missä vaiheessa menevät NINNIMARI,ELEANORA, TINNERI, KAARDEMAMMA, MINNY, KOKIS tietty, MARJANA tietenkin, MINNI, MERMULA, MAATIAINEN, MIINA84 ja MAIKKI89? Anteeksi jos kirjoitin tähän liikaa nimiä, kun muistelen, että plussia puuttuu vielä.
Evis:Kerrohan arvoja sitten perjantaina ja tosiaan, muista kysyä koska seuraava yritysmahdollisuus.
ON: Päänsärkyä, paniikkia, tissit taas aristaa, hiukan kuvottava olo, mutta en ole oksentanut kertaakaan. Olo ettei jaksa ajatella mitään vaikeaa ;)
PRIS
Onnea iltis, ihanaa että plussa tuli sinnekin! Antaa toivoa meille muillekin, ehkäpä syyskuisten plussien lista tuleekin olemaan se tilastollinen poikkeus, eli tosi piiiitkä :)
Täällä ei mitään oireita enää. Toi korkea lämpö nyt on varmastikin flunssaa, mutta eihän sitä tiedä jos vaikka olis mötiäinen aluillaan.. Onneksi viikonloppuna on hirmuisesti töitä, ettei ehdi koko aikaa murehtiin ja jännittään. Maanantaina testaan jos tuntuu ettei menkkoja näy.
Maatiainen dpo 8
Mäkään en koskaan usko mitään. Nyt mä en usko noita haamuja, ihan epätodellinen olo. Väsyttää, turvottaa, tissit vihloo, nännit arat, ihmeelliset, kasvua ei vielä ainakaan. Oksuolo mullakin, tulee ajoittain, kuvotus/ krapulaolo. Tänään jopa yökkäsin (onnesta kai) testiä katsoessani. Saa kattoa mitä tästä tulee. ULtraan minäkin menen pian, jotain näkyy todennäköisesti 5+ mutta sykkeen kanssa aikaisintaan ehkä 6+ jotain.
Koko ajan tarttee nyt kytätä oireita. Jos tissejä painaa, särkee oikeen jälkeenpäin. Muutenkin nännejä särkee pitkin päivää sellaisina pyräyksinä. Outoa.
Kaikile nyt plussia.
ILTIS ei malta oottaa aamuun testausta
Onnea plussauksista :)
Kaardiksella vielä vajaa viikko jännättävää, ei erikoisia oireita kun ei tekemällä tee ;) Mahaa välillä nippaa ja turvottaa, ja väsyttä etenkin iltaisin. Mutta aika normi-settiä kuitenkin.
Ensi tiistaina olis 28/28, saas nähdä maltanko odottaa siihen saakka. Koitetaan ainakin...
Kaardis 22/28
Ens kiertoo varten jo kyselen, että jos alkais lämpöjä mitata, niin kertokaas tietävämmät, että milloin ne siis on alhaalla, milloin ylhäällä? Ja miten paljon pitää olla alempana/ylempänä?
Päätä särkee edelleen särkylääkkeestä huolimatta ja äklöttää... :P
-Kokis-
onnea Jansku ja Iltis!!!! Tarrusukkia ja vauvaliimaa kilokaupalla!! Niin ja iltikselle ne kaksoset XD
Pris mä oon jo tua lokakuisten puolella, Onnea sullekkin vielä!!!
Minni kp 4/27 yk 13
KOKIS: Menkoista ovulaatiota edeltävään aikaan lämpö on ns. normaali (mulla esim. 36 paikeilla, max 36.3), päivä, kahta ennen ovulaatiota lämpö laskee muutaman kymmennyksen, toisilla se ei sitä tee (minulla esim. menee 36,1:stä 35,7-8), tämän jälkeen on ovulaatio. Sitä seuraa lämmön nousu. Tavallisesti 0,3- 1 aste yli ns normaali lämmön. Omalla kohdallani 36,7-9 aika tavallinen tässä kohtaa. Jos alkio on olemassa eli hedelmöittynyt, kiinnittymisen aikaan saattaa tulla dippaus alaspäin lämmöissä yhden vrk ajaksi, vähemmäksikin aikaa. Sen jälkeen yöleensä nousee aina takaisin, jopa korkeammalle kuin ovul. jälkeen. Muutaman kymmennyksen. NYt havainnut itse tämän. Lämpöä pitää mittailla aina samaan aikaan, samalla mittarilla, mieluusti suusta (joku sanoo myös, että emättimestä...). Jos menkat tulossa, eikä kiinnittymistä tapahtnut = ei raskautta, lämpö laskee tavallisesti n. 2-1 vrk ennen menkkojen alkua. Joskus vasta samana päivänäkin. Ja kierto alkaa alusta. Olotilat: TUo kuulostaa ihan lupaavalta tuo sun oirehdintas ;). Jos ovul. olikin päivää kahta myöh ja kiinnitt. samoin, plussa voi tulla huomenna, ylihuonenna, 3 vrk kuluttua. Peukkuja ***
ILTIS DPO 12 ja haamut. Ovistikuilla miltei plussat. Selkä särkee, tuhoton väsymys. Öitä.
Joo,täällä tosiaankin viikon verran vielä jännättävää.
Kaksi aikaisempaa clomi kiertoa ovat olleet kp31 molemmat joten se olisi täynnä viikon päästä ja siis 20pvä täti täällä...
Kaardis:Mielenkiinnolla luen vaiheitasi kun samoissa mennään. Jospa toi väsy ja sohvalle nukahtaminen olis merkki jostain ;)
Minny dpo6 ja lämpöä 37,5 =(
Olen kyllä nyt aivan lannistunut koko plussan metsästykseen. :(
Testasin tänä aamunakin selkeän negatiivisen tuloksen. Oviksesta laskettuna menkat sitten alkaa tänään todennäköisesti.
Joku kyseli oireitani... Niitä ei ole juurikaan. Nyt on rinnat vähän kipeät ja alavatsalla juilimista ollut eilisestä alkaen. Kauhean hankala edes analysoida, kun poden tätä kuumetautia nyt kolmatta päivää, eikä lämmöt laske alle 38 asteen kuin hetkeksi paracetamolilla.
Voi olla, että tämä kuumekin saa mielialan ja toiveikkuuden katoamaan. Tosin yhtä hyvin tuo negatesti sen sai aikaan.
En ehtinyt lukea muiden kirjoituksia vielä kovinkaan tarkkaan, mutta palailenpa muiden kuulumisiin vähän myöhemmin, kun saan kuumeen taas laskemaan ja aivot pelittämään edes hieman.
Onnea joka tapauksessa vielä plussajunaan päässeille! Ja ihan vilpittömästi onnea! :)
Kuumeen kourissa
Marjana kp 31/30-33
ILTIS: ONNEA ONNEA!! :) No siis ihan selkeesti siihen testiin se pystyviiva tuli, eli plussan kuva. Pystyviiva oli varmaan puolta haaleempi kun se vaakaviika mutta kyllä siinä ehdottomasti viiva oli! :) Nyt kyllä iltaa kohen se viiva on haalistunut, enää sellanen kapea mutta aika tumma viiva? Kuuluuko sen haalistua?? Apuaa :) Miten sun plussa? Onks sille tapahtunu mitään? Maltankohan oottaa aamuun ja testaa uudestaan, jos sieltä tuleekin nega..
MIINA: Kyllä noi sun oireet ihan hyviltä kuulostaa! Tsemppiä :)
KOKIS: Mullakin tuli lauantaina sitä vuotoa ja sen jälkeen ei mitään. Menkkamaisia särkyjä oli selässä sillon tällön ja tänäänki aivastaessa juilii selkää. Älä vielä luovu toivosta! :)
OMAA: Mä oon ihan sekasin tästä :D Koko ajan on ihan epätodellinen olo enkä uskalla iloita koko haamuplussasta. Pelottaa jos se huomenaamulla näyttääkin negaa ja toi oli vaan joku viallinen. Viime kierrossa kyllä kun testasin kaks kertaa noilla Clearblueilla niin ei tullu YHTÄÄN mitään siihen ruutuun. Ähh, en tiedä mitä ajattelis :)
JANSKU kp 29/30-35 ja haamuplussa