Syyskuiset 2011
Kommentit (708)
Tiedättekö mikä on primitiivireaktio? Juuri mainitsin, että mun PMS on alkanut rauhoittua tässä hiljalleen, mutta tänään sitten tattadaa kunnon primi päälle: huusin, karjuin, huusin, karjuin, löin nyrkkiä pöytään, heitin jumppakassin ympäri asuntoa (vitsit mitä touhua...jessus), haukuin lapset ja miehen. ITKIN. ITKIN ja ITKIN. Viimeeksi nyt itken, kuinka huono mä olen äitinä ja vaimona ja ja ja. Ja kuinka v...n tyhjä mun syli on, kohtu ainakin. MIes lähti harkkoihin, halasi ja ymmärsi, lasten kanssa juteltiin ja sovittiin, no problem, mutta kun mä olen tällainen, et vatvon ja itsesääli on pällä seuraavat 2 vrk. KUNNON PMS naiset :/. Yleensä tää tulee 4-1 pv ennen menkkoja, se sopiskin tähän rakoon just eikä melkeen. OLisikohan tää hyvä fiilis alkaa korjata lääkelaskutenttejä ;D? Eikö kukaan muu saa tällaisia raivareita koskaan??
ANULIINI: HYvä sitten, että kaikki kunnossa, toivotaan vielä plussaa testiin. Joskus kovat ilmavaivatkin voivat "kuplia ja heiluttaa" mahassa. Kumma juttu, mutta mahollista.
KOKIS: Joo, se on totta, etei välttis näy plussa, samoin sulla!! Mähän plussasin esikoisen 4+5, kuten muistanet ;). Peukkuja vielä. SE tunne on kamala, ettei enää saakaan, ja mitä jos ei jne. Ja se, että eikö se viiva prkl voisi piirtyä siihen tikkuun...ei edes haamua, hailakkaa hahmoa, mitään. Itkettää taas.
EVE: Hienoa, voimia lisää vaan sulle :). Pidän peukkuja, et arvot olisi matalat.
UUVEEE? Mitä kuuluu?
ITSE (muuta kuin primitiivireaktio, jos joku vielä jaksaa mun juttuja): Nyt vasen tissi on sivulta ja nännin takaa turpee/ klönttinen, jumpassakin hyppiessä sattui. Oikee minimaalisesti. On tää ihme, miten joka normikierto ilman plussaa tekee eri oireita, mä jotenkin nyt olen ollut eri tavalla innostunut ja jotenkin pikkusen ajatellut, että JOS sittenkin, kun vihloo ja yököttää, nippailee, pissattaa ja tissit ihan erilaiset kuin aiemmin, eri kohtaa kipeet ja eri ajankohtana jne. KOhdunnapukka takana, kiinni, kovahko. Nyt kirkasta vuotoa vähän, edelleen vihloo. Väsyttää hurjasi jo viikon on väsyttänyt, mitä sekin sitten on??? Psyyke? JOS kiinnittyminen olisikin tänään kun on vihlonut hurjasti, näkyisi plussa vasta DPo 12 / 13/ 14. Mutta tuo primitiivi kyllä selvensi, ettei sitä plussa tule. Ovistestissä sama typerä haalea viiva, miksei se voisi olla vahingossa r-testi ;). Miten mä taas kokoan itteni?
ILTIS maansa myyneenä, itsetunto maton alla, DPO 10, kp 32/ 35
Anuliinin kuulumisa tulin kurkkimaan ja onneksi kaikki kunnossa vaikka et raskaana olekaan. Nyt vaan uutta yritystä kehiin!
Kokis:Varmasti ei paljon lohduta negan jälkeen,mutta edelleenkin peukutan puolestasi,että menkat pysyisivät poissa!
Maikki:täällä on yk6 meneillään, kierukka napattiin heinakuun alussa pois..
Iltikselle edelleenkin paljon voimia ja jaksamisia. kovasti luulen,että se plussa sinullekin vielä napsahtaa!!
Kaardis:mitkäs fiilikset ja tuntemukset siellä?
Kiva kysellä kun niin samoissa mennään.
Evis:Mukava kuulla,että alkaa tilanne tasoittumaan sinullakin.
Taidan jättäytyä takavasemmalle taustailemaan.
Hyppään täällä lukemassa juttujanne välillä montakin kertaa päivässä,mutta nyt tuntuu siltä ettei ole mitään mieltä tässä.
Minny kp21/31-39 dpo4
Huomenet kaikille!
Täällä mittaillaan aamulämpöjä 38,3 eli olotila melkoisen järkky! Mietin tässä soittaisiko heti kasilta tk:hon lääkäriaikaa vai odottelisiko. Lähinnä epäilen, etten ole huomennakaan vielä työkykyinen ja huomiselle tarvitsee jo saikkulapun. 2 päivää saa olla meillä ihan ilmoituksella.
Mutta tässä nyt aamun pahin synkkyys: R-TESTI NEGA. =(
Tein sen siksi, että kiertopäivien perusteella olisi ehkä voinut jo näyttää. Ja jos se olisi ollut plussatesti, olisin tiennyt olla syömättä ibuprofeenia. Ei oikein tahdo kuume laskea nimittäin nyt pelkällä paracetamolilla. Tosin testasin siis vähintään 2 päivää liian aikaiseen eli eihän tuo ole absoluuttinen totuus.
Ei minulla ole kyllä minkäänlaisia oireita vieläkään mihinkään suuntaan. Ei edes normaalia tissien turvotusta, mutta enpä taitaisi näissä kuumehuuruissa mitään havaitakaan.
Maikki 89: Täällä yrityskerta 10.
JANSKU: Oireesi vaikuttavat lupaavilta.
ANULIINI: Hyvä että saivat tutkittua kuitenkin raskaus-asian. Voihan se vatsanliike olla jostain suolistoperäisestäkin. Jos ilmaa liikkuu jostain syystä enemmän tai sitten on jokin muu suolistoperäinen ”häiriö”. Ihan siis normaali häiriötilakin voi olla kyseessä.
KOKIS: Älä luovu toivosta! Olihan täällä joku muukin, jolla kierto meni tosi pitkäksi ja testit näytti negaa silti pitkään. Kuka se olikaan?
ILTIS: Hassua, mutta sain eilen samanlaisen kohtauksen kuin sinä. Miehen kanssa tuli sanaharkkaa ja mies korotti ääntään. Sitten vaan napsahti ja rupesin huutamaan ja paiskomaan tavaroita. Onneksi vain pehmeitä esineitä. En koskaan(!) ole polttanut hermojani noin. En koskaan. Tilanne päättyi siihen, että pyörryin keittiön lattialle, josta mies sitten keräili minut ylös.
Ilmeisesti tämä kuume ja vähän hengityshankaluuksia aiheuttivat tuon pyörtymisen, kun sekään ei kuulu tyypillisiin juttuihin. Että keräilläänhän molemmat itsetuntomme rippeet ja jatketaan hyvää arkea eteenpäin. =)
EVIS: Hienoa, että alkaa tilanne rauhoittumaan. Vahva nainen olet!
Minny: Älä nyt takavasemmalle jättäydy. Kertoile vaikka joka päivä samat uutiset. On mukava kuulla miten ihmisillä menee.
Marjana kp 29/30-33
ANULIINI: Harmi ettei testit raskautta näyttäneet :/ Mutta nyt vaan uuteen yritykseen sitten :)
KOKIS: Voi sinua :/ Älä nyt vielä ihan toivosta luovu kuitenkaan! Tsemppiä!
ILTIS: Sähän oot oikeen pistäny hyrskyn myrskyn siellä kotona sitten :D Mutta onneks mies ymmärsi ja säkin rauhotuit :) Hehh.
MINNY: Jos tosiaan päädyt vain taustailemaan niin jaksamisia sulle! :) Toivottavasti mieliala siitä pian kohenee!
MARJANA: Toivottavasti myös oireet tarkottaisivat jotain eikä vaan olis mielikuvituksen tuotetta.
OMAA: Voi jessus, mä heräsin tänä aamuna puoli neljä!! Nenä on niin tukkonen ettei tosi ja kurkussa kaktus. Huoh, lämmöt oli vaan 37 vaikka sillon aamuyöstä palelin kovastikkin. Muuten oireissa ei mitään uutta olekkaan, maha turvonnu tissit kipeät.
Mutta töihin on lähdettävä, mukavaa päivää kaikille :)
JANSKU kp 28/30-35
Iltis: Minä sain järkyttäviä raivokohtauksia odottaessani meidän keskimmäistä. Siis sellaisia kohtauksia, että pelkäsin jopa itse itseäni. Tärisin raivosta, huusin karjuin ja riuhdoin jos joku yritti koskea minuun rauhoitellakseen. Lopuksi itkin itkin ja itkin kunnes rauhoituin. Eikä näihin ollut ikinä edes mitään syytä, saatoin pimahtaa tosta vaan. Se oli kauheeta :/
Ja paljastan myös, että testasin tässäkin kierrossa ennen sitä plussaa puhtaan negan. Oisko ollu kp 26 tai 25 /28. JOTEN ÄLKÄÄ LANNISTUKO!!!
Marjana: Minä pyörryin elämäni ensimmäisen ja ainoan kerran esikoisen alkuraskaudessa. En ollut silloin testiäkään vielä tehnyt. Voi siis sullakin enteillä plussaa testiin ;) Tsempit!
Lootuska 4+6
Mä plussasin esikoisesta vasta viikolla 5! Sillon en kyllä aiemmin en ees tehnyt testejä ja kun ekan menin tekemään ni tein vielä 2 lisää että saatoin uskoa todeksi:D
Mulla oli myös esikoisesta raivokohtauksia, se oli aika järkyttävää. Taisi olla siinä alkuraskaudessa enemmän ja sitten tasoittui mielialat.
ON: Tänne ei mitään uutta. Munasarjaa särki silloin viikonloppuna mutta meni nopeasti ohi. Taisi liittyä jotenkin ovikseen? itsellä kamala stressi päällä töiden ja opiskelujen kanssa ja tuntuu ettei vapaa-aikaa ja perheenkeskeistä aikaa ole ollenkaan :/ Nyt pitää lähteä opistolle, pläääääh!
Eleanora kp19/28-30
ja itse ensin: Menkkajomottelu, oikeella munasarjaan vihlomista, säteilee kylkeen saakka, selkään myös. itkettää, aamulämmöt 36,83, nenä tukossa aamuyö ja aamu. Pissattaa. Väsyttää. Kyllä mä todella ihmettele, mistä nää oireet tulee, kun raskaana en ole. testi seuraavaksi vasta parin pv sisään, jos tarpeen edes. Nyt vessassa jo kipujen kanssa lorahdusolo, vaan mitään ei tule vielä. Kylmä ja kuuma vähän vuorotellen.
KIITOS, että te olette täällä, voi purkaa tuntojaan (nytkin tulee yksin työhuoneessa ollessa itku) ja ajatuksiaan.
LOOTUSKA: Mikä pv se plussa sitten tuli ;)?
PRIS. Yhtäkkii taas muistelin sun kilarioloa, oliko yhtä paha, ku mun eilinen primitiivi? hahaa.
Sellaista...
ILTIS DPO 11, taitaa soittaa gynelle, että saisi clomit (lyhentää oviksen tuloa ja kiertoa, että munis olisi terveempi) ja liittyä hyvin pian lokakuisiin. Eilen jo ilmoittelin itsestäni.
Nyt häntä pystyyn ja ei mitään tätiä odotella sun luokse, vaan plussaa tikkuun. Kyllä se sieltä tulee. Mullahan oli myös ihan PMS fiilikset, lukuunottamatta muutamaa juttua silloin, yksi oli ainakin rintojen eritavalla kipeys, olivat sivuilta arat. Kukas se silloinkin sanoi kun testasin negan dpo 10-12 että liian aikaista sanoa mitään! Niin! Köhköh. ;-) Jätä ne clomit apteekkiin, ja varaudu testiostoksille! Niin vahva tunne sun plussaamisesta!
- Haleja, Basse & Ötö, rv 11+0
Se haalea plussa tuli vasta päivä menkkojen myöhästymisestä. Ja aamupissasta! Maltat odottaa vielä pari päivää ni kyllä se plussa sieltä pärähtää! :)
Lootuska
Lootuska,
kiitos kannustuksesta. =) Minäkin olen elämäni aikana kerran aiemmin pyörtynyt ja sekin oli speciaalitilanne, kun olin ollut 24tuntia syömättä ja menossa tutkimuksiin. Sängystä noustessa kahden askeleen jälkeen meni taju. Eli ei tosiaan ole taipumus normaalisti pyörtyillä.
Aioin alunperin testaillakin vasta viikonloppuna, mutta olisin halunnun buranaa tähän kuumeeseen ottaa. Tietoisesti siis r-testi etuajassa. Toivottavasti olisi vielä mahdollisuus tehdä se viikonloppuna uudestaan, eikä täti kurvaisi paikalle.
Tänään hieman alavatsassa ollut vihlaisuja, mutta enpä noistakaan tiedä mikä liittyy kuumeeseen ja lihaskipuihin. Lämpöä koko ajan yli 37,5 ja useammin jopa yli 38. =(
Anteeksi omanapaisuus. Hajoan tänne neljän seinän sisään yksinäni!
Marjana kp 29/30-33
täälläkin ois toiveissa pikkuinen nyytti. pillerit lopetin marraskuun alulla ja viimeiset menkat alkoivat 18.11, sen jälkeen paljon pupuilua ja monta pettymystä kun ei ole vieläkään näkynyt, ei raskautta, ei menkkoja.
maha tuntuu turvonneelta, väsyttää, mieli on äreä, äkkipikainen, helposti suuttuva.. pillereiden lopetus on muuttanut mua ihan täysin. jopa mies huomauttelee asiasta.
osaako joku neuvoa missä voisi olla vika? ei ole ikinä ollut näin epäsäännölliset menkat. aiemmin jos oon pitänyt taukoa pillereistä, nii on silti tullut ihan normaalisti.
nyt kp56?!?! :(
itse 24v, mies 23v ja iso unelma pikkuisesta perheestä.
...minkälainen minä nainen olen ;). Oireita ON vaikka muille jakaa, apteekkiin en kerennyt, joten päätin vaan tutkia eilisiä testitikkuja. Early (paska) predictorissa on viiva, siis haamujen esiäiti, jota jo eilen katselin alaosaa (siis sen pitäisiollatestiviiva- viivan alaosaa), että iohan ku siinä JOKIN kajastaisi, mutta todella, haamujen esiäidin isoäiti ehkä. Tänään voisin sanoa jo (avasinkin sen pirun testin, ettei lasi kajasta), että haamuhaamuhaamu siin on. Noihan nyt antaa tuollaisia paskoja (anteeksi kielenkäyttö), mutta ainahan voi elätellä toiveita roskishaamuista? Jollain muulla samoja kokemuksiA? Miksi noita testejä pitää ees säästää? Hullun hommaa.
Mahaa nipistelee, selkään saakka menkkaolo, krapulainen höntelö olo, en osaa paremmin kuvailla. Se eilinen primitiivireaktio tässä vaan epäillyttää: se liittyy PMS:n niiiiiiiiiiin ettei mikään muu. Lämmöt 36,8. Valkkkaria olematon määrä, kuitenkin jotain näkyy mustissa alkkareissa. Kohdunnapukka ylhäällä, kovahko, kiinni. Munasarjasta jomottelee, se on jomotuksista pahin ;).Väsyttää, silmät tuntui päivällä jo työssä kuumeisilta.
UUDET tervetuloa!!!
Ja nyt ei riitä muuta selostettavaa, sorry naiset..
ILTIS DPo 11 ja haamujen esiäiti eilisessä (NO-LO-A!!!) pas...a testissä.
Ei kuukatusia, ei plussaa.... HUOH!
Päätinkin juuri, että joulun pari tippaa, olivat ne ensimmäiset kuukautiset keskenmenon jälkeen! Laskeskelin että olisivat tulleet kp28 eli jos sen mukaan mennään niin nyt olisi 19/28
Ajattelin nyt näin miettiä ihan oman mielenterveyteni takia ;) Jos edelleen sitten ei kuulu kuukautisia, eikä plussaa näy, niin taitaa olla aika ottaa yhteyttä johonkin!?!
Väsyttää, närästää, vatsaa nippailee koko ajan, rinnoissa paineen tunnetta, lämmöt koholla, pahaolo ja ällötys.
Miten mä en vieläkään pysty muistamaan teidän nimiä ja yhdistämään niitä tarinoihin!? olen huono ihminen :/
le Iltis. Mä heitin sen helevatin predictorin just viime viikolla roskiin, sen haamu haamun, olin sille niiin vihanen. Jos sen saisin käsiini nyt jostain nii mä ottasin sen lasin siit pois ja kattosin kans oliko siinä noin niinku mitään, kun must tuntuu, et siihen tuli jotain jota oli kovin vaikea nähdä - ja sit mä lähettäsin sen sulle pikapostina, HETI! Voi voi voi, apteekin oma testi sitten Iltis!?
Joo se raivarikohtaus oli aika paha, ei sitä viitti ees miettii, ehkä vähän vähemmän fyysinen kun sun, mut taatusti sydänjuuria myöten oikeaan osoitteeseen osoitettu loukkaus... äh, yäk! Lorahdusolo on aika hyvä ;), kunhan ei lorahda, ja eihän sekään vilä tarkoita varmaa negaa.
PRIS
Eli ei ole menkat vielä alannut, mutta eipä tunnu siltä että raskaanakaan olis... aamulla vähän tuntu että menkat vois alkaa, mutta ollu niin kiireinen päivä töissä, että ei varmaan menkatkaan ehtiny alkaa.. ;)
Iltis: Kyllä niitä raivareita muuallakin saadaan... nytkin on ollu pari päivää aika lähellä, mutta onneks tuo mies on ollu hyvällä päällä, jotta on jotenkin aina onnistunu estämään ne... kohta kyllä silläkin varmaan pinna loppuu mun kiukutteluun.
Vilmu: Tervetuloa ja toivottavasti kierrot tasaantuu, voihan ne pillereiden jälkeen mennä sekaisin ja varsinkin kun vauva haaveissa, niin saatat stressata menkkoja, joten ei senkään takia ala...
Miina: En mäkään muista puoliakaan mitä luen... ja aina jää kommentoimatta johonkin mihin meinas, joten et oo huono ihminen. :)
-Kokis- kp 27/26-27
Vilmu: Tervetuloa!
Kokis: Toivottavasti vielä plussaisit +++
Minny: Oireita ei ole,jos ei hakemalla hae;) Paitsi väsymys! Eilen nukahdin illalla sohvalle ja sitä ei ole tapahtunut vuosiin. Voi kyllä mennä työn alkamisen piikkiin (ja 3v poika valvottaa öisin), mies tosin totesi illalla että olet raskaana kun noin nukahtelet :D
Eli odotellaan ensi viikkoa. Jos tulis plussa niin jes, jos ei niin otan tulevissa naapurin juhlissa ainakin pari lasia punkkua :)
Kaardis kp 21/28
MARJANA: Täällä myös kipeänä :/ Kuume nousi tässä illalla. Ei kiva, paranemisia sulle! :)
VILMU: Pillereiden lopetuksen jälkeen voi joskus kestää kauan toi kierron tasaantuminen :/ Toivottavasti nyt kohta näyttäis raskauden tai täti tulis ni pääsisit uuteen kiertoon :)
OMAA: Täällä ollaan nyt sitte kipeenä.Kuume, nuha, yskä jne. :/ Olikohan ne korkeet lämmötki sitte vaan enteilyä tästä tulevasta kuumeesta.. Voi hemmetti sentään. Noh ajattelin silti huomen aamulla testata r-testillä mikä on meininki. Nyt takasin sängyn pohjalle, palaillaan huomenna.
JANSKU kp 28/30-35
pahoittelut että niin moni on tullut kipeäksi. Näkyy olevan pientä paniikkia ilmassa. Älkää hätäilkö, monilla vielä aikaiset päivät menossa. Ja mitäs se iltiskin mulle viimeks "paasas" niistä aikaisista testauspäivistä;-) Rauhassa vaan, kyllä te ne plussat saatte. Mulla on hyvä kutina.
Just kun pääsin kehumasta et vuoto loppu niin eilen ja tänään tuli oikein isot mustat klöntit pyyhkiessä, sorry nyt tää analysointi. Mutta ei siis mitään vuotoa. oisko nyt niin että vikat rippeet pikkumyystä tuli vihdoin pois? Toivottavasti.
Iltis tiedätkö jotain tuosta ku jälkeisestä siinä mielessä, että sit kun arvot on nollassa niin alkaako heti se normaalimenkkavuoto vai tuleeko se sitten vasta tyyliin kuukauden kuluttua? Vai onko sekin yksilöllistä? Toivoisin niin, että tulis heti niin lyhentäis vähän tuota odotteluaikaa. Tosin nyt olen saanut kuulla että tuon tappopiikin jälkeen pitäsikin odottaa kolme kk ettei tule epämuodostumia kun on kuitenkin solumyrkkyä. Tätä ei siis ole kummaltakaan klinikalta sanottu vaan luin sen täältä ja sitten googlasin. voi prkl.
EVE: Yhden annoksen (vaikka se suuri onkin) ei pitäisi vaikuttaa raskauden alkamiseen tai sen yrittämiseen, mutta tästäkin ollaan eri mieltä. Itse käyttäessäni monta kk pistosmuotoista Metotrexaattia, lääkäri sanoi, että lääkkeen oltua pois yli 2kk, voi raskautta yrittää. Jos sulla tuo yksi piikki, olettaisin, että seuraavien menkkojen jälkeen ihan ok kaikki, ei hätää. Ja menkoista sen verran, että olettaisin niiden alkavan kuukauden sisällä, km/tyhjennys olisi tavallaan "menkat", toivotaan näin ainakin. Yleensä naisten kierrot palautuu ihan ennalleen näiden jälkeen miltei heti. MUstat klimpit varmasti alkaa olla viimeisiä tuotoksia sieltä suunnalta, miten arvot? Koskas ne otettiinkaan?
JANSKUU: Samperi... flunssaa pukkaa. Toivotaan, että plussaakin pukkaa aamula. Peukut ***
PRIS: Jännä juttu! Todella. Olen testaillut surkeella Predin earlyllä ennenkin (testimaniassani) ja siihen ei ole kyllä tullut aavistuksen aavistusta, haamun haamua, mitään. Koskaan. MUtta nyt selvästi sellainen haamujen esiäiti mittarissa ;). KUumeinen olo silmissä, 36,9 lämmöt, eli se on vain tune. MJUnasarjan suunnassa polttelee, tuikkii jne. Olikos sulla tällaista? Mä niin putoan kun sen negan nappaan. Hitsit.
KOKIS: Ompa hyvä kuulla, muutkin vetää hernettä nenään. Mulla kyllä aika syyttä suotta se eilinen, vieläkin harmittaa koko juttu. Tempasehan nainen plussa! Hei, oliko sullakin jokin aavistus haamujen esiäiti predin earlyssä, kun me sätittiin sua, tein sitten pakosta itse saman, kun apteekki oli HUONO ;). Kerro kaikki ;).
ITSE siis samoissa tunnelmissa, vihloo alavatsaa ja munsarjan kohtaa erityisesti. Vatsa on turvonnut, ihmeellistä. Vaikee vetää alavatsaa sisään (sitä vähäistä pientä joka mulla olevinaan on :D), kun tekee vatsiksia jumpassa tai muutenkin... kehon hallintaa ;). Tissit molemmat kipeet, välillä oikeen särkee. Nännit ja niiden takaa tavallaan (ymmärtääköhän kukaan mun juttuja?) Testejä ei ole - hitsi - kun en voinut kipasta apteekkiin TPS pelistä, lapset kyydissä, mies ulkolaisten vieraitten kanssa pelissä ja sieltä syömään, sitten vasta kotiin. Siis sekään ei kerkee. HUomiseen, JOS tarvetta. Oireita voi kehitelläkin...
Hyvää yötä, plussatuulia toivoen
ILTIS DPO 11
Pris: ei oo menkat alkanu, eikä oikein mitään oireita suuntaan tai toiseen... Siis tuossa CB-testissähän pitää tulla plussa jos raskaana ja miinus jos ei raskaana... ja ihan selvä miinus vain oli. Tein sen tuos iltapäivällä ja siinä kyllä sanottiin, että jos ennen mahdollisia menkkoja tekee, niin ei välttämättä näytä vielä plussaa tai ainakin pitäis tehdä silloin aamupissasta... En säästäny Predictoria, kun siinä sanottiin ettei puolen tunnin (tai jotain) jälkeen enää kannata katella, kun voi ruveta näkymään viiva vaikka ei olis raskaana.
Iltis: Mut sulla ei välttämättä vielä näy... mulla kyllä varmaan jo pitäis edes haamua näyttää... Pidän sulle peukkuja! Mä häippäsen kohta sinne lokakuisiin jos ja kun menkat vaan alkaa...
Maikki: yk 3 menossa täällä...kohta 4... ja mulla ollu jo vuosia se tunne etten enää lapsia saa, en tiedä mistä, mutta on vaan... edellisen miehen kans vuosia ehkäisynä ns. keskeytetty yhdyntä, joten se varmaan osaltaan saanut aikaan sen tunteen... nykyinen mies sitten sanookin, etten siksi raskaudu kun en usko tulevani raskaaks. Yks lapsi mulla on, mutta edellisestä raskaudesta jo 13 vuotta! Silloin tärppäs yk 2.
Eve: Ei olis pitäny tehä testiä enne ku loppuviikosta... mut täällä jotenkin yllytetään... ;) Nyt en kyllä tee enää testejä vaan kiltisti odotan menkkoja. Toivottavasti säkin pääset taas pian yrittämään lasta.
Anuliini: joskus ollu itellä sellanen tunne mahassa kuin olis raskaana ja joku potkis, mutta kaiketi vain jotain ilmakuplia mahassa... vähän niin kuin sanotaan, että "perhosia mahassa", olisiko voinut olla jotain sellaista? Ja niin kuin tässä on tullut todettua, niin vauvakuume aiheutta raskausoireita...oma kroppa tuntuu niitä kehittävän, kun halu on niin kova. :P
ON: masentaa, kiukuttaa, ärsyttää KAIKKI, oon kyllä koko illan kiukutellu perheelle, onneks mies ymmärtää miksi ja yrittää vaan olla kiltti. Taitaa kyllä menkat tehdä tuloaan, ei vielä maha kipee, mutta eiköhän ne huomenna tai viimeistään ylihuomenna ala. Testejä en enää tee! Odotan kiltisti menkkoja ja siirryn lokakuisiin... toki haluan tietää miten täällä muiden käy, toivottavasti parempi onni muilla. :)
-Kokis- ja vielä kp 26/26-27...kp 1:stä odotellessa...