Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Syyskuiset 2011

Kommentit (708)

Vierailija
241/708 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ei tule meille syyskuun vauvaa.

Lääkärissä kävin ja sain antibiootit angiinaan.

Sunnuntaina teen tuon toisen apteekin testin, jos ei vielä tuhruja näy. Nyt nukkumaan.

Hyvää uutta vuotta kaikille!

tuutuli kp26, dpo12

242/708 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

TUUTULI, samoissa jälleen, mulla myös nega aamun Sofi-liuska, eipä juurikaan toivoa ole kun ei haaleimmasta haaleintakaan viivaa ilmestynyt, pelkkä se viivanpaikka tummana irvisti taas:( Yksi testi meni täysin hukkaan kun avasin testipakkauksen vessassa (kun pissa oli taas sen 20min.jäähtynyt..) niin luiskahti käsistä ja eikö suoraan wc-pyttyyn pudonnut!! Kyllä otti päähän! En siis kerennyt edes luiskaa ottaa pussista pois vaan päädyn repäisin auki niin hipsis sinne lensi. Kumma juttu jos vessassa jotain putoaa niin eikö ne suoraan pyttyyn lennä!! Mutta tästä sitten lokakuisia vartoomaan. Onneksi odotukset ei korkealla olleetkaan kun kerran petipuuhat oviksen aikaan ja kovat lääkekuurit samaan aikaan. ENSI KUUSSA PLUSSATAAN TUUTULI, eikös vain!!! Uusi vuosi ja uusi onni raskautumisessa meille pitkään yrittäneille!!

Helene kp.25/22-29, yk.11, dpo.12

Sisältö jatkuu mainoksen alla
243/708 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

PRIS: Juu en tikuttele. En suoraan sanottuna jaksa, kun tunnen ovulaation kuitenkin melkoisen tarkasti sitten, kun se on kohdalla tai alkamassa. Ja toisena syynä on se, että jos tarkkaan tikuttaisin, niin minua vaan masentaisi sitten, jos menee miehen kanssa aikataulut ristiin. Kun ei ihan tarkkaan mieti, niin ei stressaannu asiasta. :)

Nyt lämmöt tippui 36,2, joten ovulaatio lienee kohdalla. Vielä viimeiset yrityksen tähän kiertoon ja sitten vaan kädet ristiin ja toivomaan.

Täällä toivotaan kovasti kyllä sitä plussausta.. Pian tulee vuosi täyteen ehkäisyn lopettamisesta. Huoh.

Onneksi se eläinystäväni on parempaan päin. :)

Marjana kp 18

Vierailija
244/708 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helene: Noi Sofit ei oo niin herkkiä (kokemuksesta) kuin esim. apteekin oma.... vaikka väittääkin olevansa herkkä muistaakseni sen 10:n verran, sori et viel jänkkään, mut jos kuitenkin, jos jos jos... Mul sofi ei näyttänyt oikeestaan mitään ja apteekinpas näytti. Uuutta Vuotta Sulle!

Marjana: Mäkin tunnen oviksen kivusta, on kipee, mut silti en malta olla tikuitta :)

TUUTULI: Voi ei, ei voi olla totta. Mitäköhän toi sun kuume teki, kerrohan jos jaksat viel testata.

KOKIS: TOi even pointti voi olla ihan asiaa, mul oli joku hytinä et jopa se sirdis ei nii paha kun burana. Mut todellakaan en kannata sen syöntiä, kuhan mietin.

PRIS DPO 13

Vierailija
245/708 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää Uutta vuotta kaikille!!

Niin empä niillä ovistesteillä varsinaisesti testannut raskautta enkä ovista, huvikseen vaan kokeilin kun maha oli oudosti kipeä jota se oli muutamana päivänä, eilen oli kaikkein eniten kipeä tuolta alhaalta, ei kuitenkaan menkkamaisesti. Tänään ei ole ollut yhtään kipeä, tiedä sitten mitä se oli.

Testata en uskalla ihan heti, mulla on nyt kp 26/ 28

Harmittaa jos nyt ei onnistu koska nyt meni puuhailut todella nappiin.

Mutta katselen mitä tuleman pitää, ens vikkolla sitten pitää testailla jos ei täti punainen saavu.

Mammuska

Vierailija
246/708 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

piti alkaa kysymään ihan, että mitä kummaa tarkoitit tuolla, että mitä mun kuume teki?????

Siis mulla on angiina, kuten kerroin. Poika on ollut jo viikon sairaana, tänään todettiin angiina ja sai siihen lääkkeet. Muut lapset ovat sairastaneet myös mutta jo parantuneet. Koska mulla myös kurkku on ollut kamalan kipeä, ja peitteitä oli nielurisoissa, päätin myös otattaa streptokokki testin ja positiivinenhan se oli. Sain siis antibiootit siihen, joita tosin en sitten pystykkään syömään, koska ristiin reogoi penisiliinille, jolle olen allerginen. Olen niin vihainen sille tumpelolle lääkärille, joka ei vaivautunut asiaa tarkistamaan, vaikka tiesi, että olen allerginen!

Nyt pitää odottaa pari päivää, että tietää, että varmasti en ole raskaana, että uskaltaa hakea sitä antibioottia, jolle en ainakaan ole allerginen. Näyttää siltä, että nuo lääkärit eivät paljon vaivaudu asioita tarkistelemaan ja tutkimaan ja niille pitää itse tietää sanoa, mitä tahtoo! No, en tiedä raskaana oleville sopivista antibiooteista, mutta tuon yhden lääkkeen tiedän, että sitä VOIN syödä, mutta sitäkään siis en, jos olen raskaana.

Eli nyt odotan sormet ja varpaat pystyssä, että menkat alkais tai antaisivat merkin mahdollisimman pian, että saan tämän taudin ajettua pois.

Angiinahan on kuitenkin semmoinen tauti, että vaatii antibiootit, muutoin voi mennä sydänlihakseen.

No, sitä apteekin testin tongin roskista vielä, ja pyörittelin ja kääntelin ja otin sitten vielä kuorestakin....(epätoivoinen)... mutta ei siinä vaan mitään ole. Mutta toisaalta, ei tuhrujakaan. Ja yli huomenna pitäis menkkojen alkaa.

Anteeksi tämä täydellinen omanapaisuus! Halusin vain vähän selvyyttä tuohon kysymykseen, että mitä kuume mulle teki?

HELENE: ei luovuteta!

tuutuli, kp 26, dpo 12, yk 10

Vierailija
247/708 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin epäselvästi kiireessä ja siis tarkoitin seuraavaa. Mietin miten tuo sairaus, angiina, vaikuttaa koko kroppaan hormonitasapainoon ja siten myös kuukautisiin ja tietenkin ovulaatioon sekä siittiöihin. Onhan se inhottava tulehdustauti.

Pikaista paranemista!

Jokohan sais unta kun rakettien meteli väheni.

PRIS

248/708 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamun Sofi jälleen nega:( Jopa pälyilin sitä pari tuntia myöhemmin kun oli kuivunut eikä merkkiäkään minkäänlaisesta punaiseen viittaavasta viivasta. PRIS ja TUUTULI, mulla varmaan just sairastamisen ja antibioottikuurin takia ovis meni jotenkin mönkään, ovistuntemuksia kyllä oli just oikeaan aikaan mutta liekö irronnut munasolu ollut siinä kunnossa ettei ollut hedelmöitymiskelpoinen, kyllähän se antibiootti on "imeytynyt" siihen munasoluunkin:/ Tosin enhän tässä terveinäkään oviksina ole raskautunut vaikka miten on monta nappisuoritusta ollut:( Mutta tässä kierrossa olen ollutkin ihan varma ettei voinut tärppiä tulla. Kyllä tää on vaikeeta raskautua:(

Helene kp.26/22-29, yk.11, dpo.13(luultavasti)

Vierailija
249/708 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkoon tämä se vuosi kun me kaikki saadaan oma nyytti kainaloon.

Tuutuli: toivottavasti kyseessä oli vaan liian aikainen testaaminen...Koitahan parantua.

Helenelle onnea testailuun, ja joku muukin oli pian niillä päivillä.

Oma: nyt olis RV: 4+4, ja välillä on vähän kuvotusta jos ei syö tarpeeksi usein. Päänsärky on nyt kolmatta päivää, ja väsymys esti eilen uuden vuoden vastaanoton. Eli sohvalle nukahdin 23 aikoihin. Nyt vähän huolettaa, kun rinnat ei ole yhtä kipeet kuin muina päivinä. Saa oikeen painella, että jotain arkuutta tuntuu. Toivottavasti pikkusella ei ole mitään hätää.

Laskettuaika olis 6.9. En voinut itslleni mitään, vaan hain alennusmyynnistä äitiysleggingsit ja t-paidan. Ei taida olla käyttöä aivan heti:)

Vierailija
250/708 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

MAMMUSKA: Toivottavasti sieltä plussa tulee sitten kun testaat :)

TUUTULI: Voi himputti mikä tauti sulla :/ Pikaista paranemista!

HELENE: Kyllä se plussa sieltä vielä saattaa tulla :) Täältä tsemppihalit!

NUPPU: Kyllä vauvalla varmasti kaikki on hyvin. Kyllä niille äippävaatteille käyttöä tulee, ja hyvähän se nyt oli ostaa jos alesta sai :)

OMAA: Tissit tuli eilen illalla aika kipeiksi ja tuntuu raskailta, tänä aamuna oli vähän kuvottavaa oloa. Liekö mielikuvituksen tuotetta kun muuten ei mitään ole :)

kp 18

Vierailija
251/708 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kuumeissa neljäs lapsi, edelliset 05, 06 ja 09. Tässä kierrossa alkoi yritys ehkä liian myöhään, mutta saattaa olla että ehdittiin kuitenkin mukaan ovikseen :)

Oireena on jatkuva pissahätä! Vaikka juuri olisin käynyt pissalla, niin hätä sen kun vaan on ja pysyy. Edellisessä raskaudessa oli myös sama oire, siksi hiukan toivon, että tässäkin olisi kyse raskausoireesta.. :)

Menkkojen pitäisi alkaa n.5.1. joten kp on jotain 23-24 (en jaksa hakea kalenteria ja laskea)

Onnittelut kaikille ja plussanneille ja tsemppejä jännittäville!

Lootuska

Vierailija
252/708 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kun täsmensit. Voi olla, että tämä karsea tautiki vaikuttaa, että ymmärrys on aika hitaalla vaihteella.

Mutta nyt on tuhrutukset alkanut ja varmistus testi vielä aamulla tehty ja negaa oli! Tässä tapauksessa ihan hyvä homma. soitin lääkäriin ja sain uudet lääkkeet. Seitsemän päivän kuuri, joten en usko, että ehtii ihan ovikseen vaikuttaa... ovistahan tässä vois ootella aikasintaan kahden viikon+yhden päivän päähän.

Mutta poistun nyt joukostanne, kun en tänne enää kuitenkaan kuulu!

Jättiläis paljon onnea vielä kaikille plussanneille!!!!

Ja kovasti toivon, että vielä plussia lisää tulisi!

tuutuli kp27/28-32, dpo 13, yk 10 (vaihtunee huomenna kp 1 ja yk 11)

Vierailija
253/708 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

IHAN kaikille :)

PRIS: Sullahan on upeet tulokset testissä! Kaksoset? Kun noin nopeeta nousee HCG-arvo ;). Nyt pitäisi kaiketi näyttää vielä 1-2 raskaana, jännää on. Sä todella olet vahvasti raskaana. IHANAA!

TUUTULI: Pahoittelut negasta, älä kuitenkana luovuta ennen menkkoja... tsemppiä!

HELENE: pahoittelut myös sinne, ennen menkkoja ei saisi sielläkään suunnalla luovuttaa. Tsemppiä myös sinulle.

UUDET tervetuloa!

EVE: Tosi hitaasti tuleekin arvo alaspäin. Saatko uuden annoksen lääkettä? Kärsivällisyys on koetuksella. Huh.

ITSE: NYT ON hyödynnetty ovis, ja todella, vatsa ollut 2 vrk tulessa, pahoinvointia ja limaa, nyt limat loppu. Eilen illalla taisi olla ovis. Eilen päivällä ässäiltiin ja tänään aamulla. Nyt kädet ja jalat ristiin, että tulosta syntyy :). Vissiin irtos molemmin puolin munikset, 2 pv välein, maailma ON ihmeitä täynnä. Jos siis näin käynyt. Hitsi, kun ei ole testetjä, muuten kai aloittaisin taas sen HULLUMAISEN testaamisen. Millä vaan testillä :D. Täytyyhän se NÄHDÄ, miten LH erittäminen laske matalaksi, eikö? Mutta onneksi siis ei ole liuskoja tai mitään puikkoja missään. KOhdunsuu oli muuten eilen auko melkeen sormelle, pehmoinen, eli selkee ovismuutos, nyt karannut ylös ja tiukasti sulki. Tuo KN on hyvä seurantaväline ovista metsästäville, se ei ole avoinainen ku korkeintaan 1vrk. Ja silloin pitäs saada rojut ränniin ;).

Lenkille suuntaan kohta, ruokaa vatsa täynnä, väsyttää. Eilen hippaloitiin 2 saakka yöllä, kivaa oli!

ILTIS DPO 1 (nyt keirrosta 35, aikaisemmat 35,35, 31,31)

254/708 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

megapahoittelut tuutulille. Seuraava kierto on sitten se sinun kierto.

Helene, älä vielä luovuta toivoa on.

Iltikselle tulee kaksoset, jibulisjee. Kohta pääset testaa, jee.

Pris, aikas muikeet viikot sulla tikussa, ettei vaan olis tuplikset masukissa. Mahtavaa. Vaikka joku sanoikin, ettei niihin viikkoihin kannattaisi luottaa, mutta kyllä ne omalla kohdallani viimeksi piti ihan paikkansa kun mulla oli ne alhaiset arvot.

Kuulkaa siskot. Näin uuden vuoden kunniaksi pikkumyy tais nyt luovuttaa ja irroittautua vihdoin musta. Eilen illalla alkoi kivut ja sitten kunnon vuoto. Kesti vain päivän, mutta luulen että tuli nyt pois. Eli ensi viikon perjantain labroissa on suuret odotukset että arvot olisi laskenut rajusti. Ja kerrankin niin toivon, että menkat alkais mahdollisimman pian.

Nyt on syöty hyvin ja kävin aamulla puntarissa, joka kertoi minun syöneeni itseeni vararavintoa kolmen kilon edestä kesään nähden. Silloinhan laihdutin 12 kiloa eli suunta on nyt hieman väärä. No, kun ei ole muutakaan erityistä ohjelmaa (ovis tai r-testien tekoa) ihan lähiviikkoina niin ajattelin tehdä ryhtiliikkeen taas ruokavaliossani. Eli koitan keskittyä terveeliiseen ruokailuun että on sitten erittäin hyvänlaatuiset munikset kun päästään niitä joskus keräilemään. Jee.

Parempaa tätä vuotta ja jakautukaamme oikein rytinällä.

Vierailija
255/708 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut tädin saapumisesta niille, jotka sen ovat jo ehtineet kylään saamaan. Mukana oli tosin jokunen sitä toivonutkin.

Evelläkin tais odotus tuottaa tulosta. Mulla kesti vuos sitten keskenmenovuoto vain päivän, sit oli pari päivää taukoa ja sit menkat.

Onnittelut plussasta niille, joiden uusi vuosi toi mukanaan muutakin odotettavaa kuin seuraava kesäloma.

En sitten malttanut olla testaamatta, kun se testi kerran huhuili mulle kaapista. Testinä oli Pregent. Jonkinlainen viivanpaikka näkyy enkä koskaan ennen ole sen paikkaa missään testissä nähnyt. Tosin olen aina käyttänyt sekalaisesti markettien testejä, mikä on sattunut olemaan halvin. No, sitten kun laskeskelin uudelleen kiertopäiviä huomasin, että menkkojen pitäis alkaa aikaisintaan huomenna ja viimeistään 15.1, joten aikaa on vielä odotella. Nyt on tosin ollut pupuilu sektorilla hiljaisempaa, joten pitkän kierron mukaiseen ovikseen ei ole tärppimahdollisuutta.

Rontsukka, kp. 30/31-44

256/708 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vautsi bau, varovaiset onnittelut! Kyllä se siitä vielä vahvistuu, mullakin oli aluksi niitä ihme viivanpaikkoja, mutta plussahan se kuitenkin loppupeleissä oli vaikka menikin väärään osoitteeseen. uutta testiä kehiin vaan.

Mullahan oli sitä tiputteluvuotoa melkein plussasta asti ja kesti kolme viikkoa. sitten se loppui ja alkio löytyi. ja tuon tappopiikin jälkeen vasta nyt tuli pieni vuoto vaikka sanottiin että pitäis tulla neljän päivän kuluttua lääkkeestä. no, toivottavasti mullekin kävis niin, että arvot nollautuis nopeasti ja tulis ne oikeet menkat. Mutta ei varmaan ihan vähään aikaan kun lukemat oli perjantaina vielä 1400 ja risat. Mutta suunta kuitenkin oikea.

Ajattele rontsukka, vuoden eka päivä ja sait plussan. Muistat tämän päivän varmasti ikuisesti. ihanaa!! Tarrasukkia mukaan ja tästä lähtien toivotan kaikille myös karttaa ja kompassia, että pikkuinen osaa kiinniityä oikeeseen paikkaan. hih.

Vierailija
257/708 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti tulla Evelle, Iltikselle ja ehkä myös jos Basse ootuspuolelta käväsee täällä, että meille ei enää tule heinävauvaa :( Eilen alkoi raju keskenmeno ja tänään jouduin päivystykseen ja osastolle tarkkailuun. Kohtu täysin tyhjä ja gyne kaapimalla otti loppuriekaleet pois.

Kohdun tavoin pää on tyhjä ja sydän myös....

Tsemppiä kuiten teille jokaiselle.

Vierailija
258/708 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla totta :/. Sanattomaksi vetää. AMALIA pahoitteluni ja rutkasti voimaa teille ** Toivottavasti olotila normalisoituu ja voit paremmin, ja pääsette yrittämään uutta plussa. Varmasti täytyy kuitenkin yksi kuukausi välissä lepäillä? Vaikka sitähän sanotaan (ja ihan on tutkittukin), että km jälkeen (erityisesti, kun se sattuu yli 5 viikon , ettei ole siis "ihan alussa") raskautuu parhaiten, koska kohtu on verekäs. Koita nyt lepäillä, halit ja voimia!

EVE: Vautsi, jospa se nyt alkaa positumaan. Epäilen kuitenki,e ttä vuoto yltyy tässä lähipäivinä ja arvojen ja toipumisen kannalta se olisi jopa toivottavaa. Mitä ne sanoi sinulle, koska voi alkaa seuraavan yrityksen? Voiko istuttaa kaksi/ kerta? No, helmi-maaliskuussa sitten viimeistään ;). Ja upeeta toi sun ruokaremppa ym. Ulkoilua ja liikuntaa, se on ihanaa!

ITSEllä ei uutta ei ihmeitä. Väsyttää. Jo 4. päivää, ovis pisti väsymyksen jylläämään tällä naisella. Pissattaa. MUTTA tissit ei vielä kipeet. Viime kierrosta oli jo pv ennen ovista kipeet. PRIS: milloin sun tissit kipeyty? Kipeytyykö ne ei-raskaus-kierroissa? Mulla ei kummastaan pojasta ole olleet tissit millään ennen loppuraskautta (siis pysyneet ihan samanlaisina kuin aiemmin, ei arkuutta, kipua, turvottelua, MITÄÄN), nyt "vanhemmiten" on alkanut joka kierrossa tuntua rinnoissa. Viimeistään 4-5 pv oviksesta. Kattellaan, mitä tässä kierrossa :)

ILTIS ja irtokarkkeja piiitkän lenkin palkinnoksi ;) DPO 1. Mittaankin lämmöt tämän session jälkeen.

Vierailija
259/708 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

AmaliaJoelille voimia!

Tervetuloa uusille! Ja toivottavasti Rontsukan haamuhaamunen osottautuu ihan oikeaksi plussaksi!

ON: Täällä kp lähemmäs neljääkymmentä. Eilen testasin oikein oikein hailakan roskishaamun. Erottui kyllä mammaksin herkästä liuskatestistä niin, että mieskin näki sen kohdan, johon viivan pitäisi tulla. Nyt aloin kuitenkin epäillä, että testistä kajastaisikin ovis. 6 päivää viime oviksen jälkeen alkoi siis tuhru, joka kesti viitisen päivää. Ei kuitenkaan menkoilta vaikuttaneet, joten jatkoin kierron laskemista. Edellispäivänä iski tolkuton päänsärky ja teki myös seksiä mieli kovasti. Tänään suihkussa (ällövaroitus!!) huomasin ison limaklöntin, sellaista venyvää limaa siis. Yök! Laskeskelin, että jos se tuhru olis ollu vuotoa niin tää "ovis" (mikäli sellainen siis on) olis nyt suunnilleen yhtä mones kierron päivä kuin viimeksi. Nyt kenkuttaa, etten ole testannu ovista, vaikka tikkuja on kaappi täynnä! No, huomenna aamulla testaan oviksella ja r-testillä kuitenkin. Katsotaan, mitä näyttää. Jos r-testi miinusta, niin katson seuraavaksi, josko menkat alkaisivat viikon päästä (kuten viimeksi ne "menkat"). Sekavaa on meno täällä siis.

Huomenna paremmalla ajalla, mukavaa vuoden alkua kaikille ja plussatuulia, puuuuh!

Uuve kp 36(?) tai 17, who knows...

260/708 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi Amalia-kulta, olen niin niin pahoillani. Tiedän suurinpiirtein miltä susta tuntuu. Mitkään sanat ei varmasti nyt lohduta, mutta voimahalaukset täältä lähetän. Ollaan nyt sitten sun kanssa samassa tilanteessa aikataulullisesti varmaankin. Tai mulla voi kestää kauemminkin kun raskaus ei ole vielä täysin keskeytynyt. Niin kuin Iltis sanoikin, keskenmenon jälkeen kuulemma raskautuisi helpommin. toivottavasti näin on ja pääsette pian yrittämään uudelleen. voisiko tuo km johtua siitä kaksosraskaudesta? voi sua pientä. Miten voisinkaan auttaa? Koita jotenkin jaksaa, halit.