mitä ohjelmaa 10-vuotiaille pojille synttärikutsuilla, jotka
säästä johtuen joudutaankin todennäköisesti pitämään sisällä. Oli tarkoistus mennä ulkona taskulamppujen kanssa eri pelejä, mutta pakkanen+kova tuuli yhdistelmänä ei tee siitä kivaa. Ja jos tuon ikäiset päästää sisälle ilman ohjattua toimintaa, niin hulinaksihan se menee pian.
Kommentit (4)
jos osa alkaa, muutama ei halua ja kohta on jo jotain hämminkiä... Videoita en synttäriohjelmaksi halua. Ja pelkkä vapaa leikkiminenkin voi olla melkoista hulinaa, piiloleikistä puhumattakaan. Jotain ohjattua sais olla, juu tuo pullonpyöritys on jo listalla.
keilahallista synttäripaketti. Pääset kaikkein helpoimmalla ja hermot säästyvät.
alkuperäinen ohjelma oli siis suunniteltu ulos, mutta tuo sää ei lupaile hyvää. Jos on pakkasta ja kova tuuli, niin sinne paleltuu...
Askarteleeko jotain poikien juttuja,
Pelaako pelejä,
Minä ainakin ton ikäisenä ja itse asiassa 8v:nä jo vaadin vanhempia pysymään jo poissa jaloista, ja järjestin ihan itse synttärini ohjelmineen. Leikittiin varmaan piilosta sisällä, katsottiin videoita, tutkittiin tavaroitani ja leikittiin ihan leluilla.
Pakollinen pullonpyöritys menettelee minkäikäisillä tahansa. Totuus tai tehtävä-tyyppisenä.