MIkä siinä on, että vedän 30+ ikäisiä miehiä puoleeni?
ja näitä naimisissa olevia? Olen itse 40+ ikäinen ja myös naimisissa. Ja ei ole mitään omia kuvitelmia, vaan täyttä totta. ja oman ikäiset ja sitä vanhemmat ei taas ollenkaan, vaan just näin reilut kolmekymppiset eli mua n. 7-10 vuotta nuoremmat...?
Kommentit (8)
ja vaimot eläää ruuhkavuosia eli on pieniä lapsia, asuntovelkaa ja töitä ja ei miehelle jää aikaa ja tykkäävät kun joku vähän kokeneempi nainen jaksaa kuunella? ap
Toimiiko toi sama mulla niissä 4-kymppisissä?
Vai päinvastoin? Ehkä he haluaa saada vähän enempi äksöniä mutta ei liikaa?
4
Vastaan näin siksi, koska olen huomannut samaa omalla kohdallani.
ja vaimot eläää ruuhkavuosia eli on pieniä lapsia, asuntovelkaa ja töitä ja ei miehelle jää aikaa ja tykkäävät kun joku vähän kokeneempi nainen jaksaa kuunella? ap
sä vaan juttelet niiden kanssa niin toki.
sä vaan juttelet niiden kanssa niin toki.
No, en käy baareissa eli tapaan näitä miehiä ihan työympäristössä. eli selvin päin ja todellakin vain jutelleen...
jos olisin nuori ja vapaa
mielenkiinnosta kysyn, miten se käytännössä tapahtuu...mitä tekee jne, ja tämä siis ystävyydellä tää kysymys ei veemäisessä tarkoituksessa
parikymppisiä ja lisänä uutuus: nelikymppisiä.
Itse olen 3 kymppinen ja aina on omanikäset ollut kimpussa mutta nyt on tullut kummaa hajontaa..
Nuorin iskijä oli 21, sillon nauratti oli se vaan hauska tyyppi! ;)
Kesäksi meinaan olla hottiskunnossa ja hankin kuumaakin kuumemman uuman!