Kuinka usein käyt kokosuihkussa?
Minä käyn vähintään kerran päivässä kokonaan.
Hiukseni ovat kuitenkin sen verran pitkät ja paksut, että ne pesen vain 2-3 krt viikossa.
Entäs miehesi?
Kommentit (29)
Pesen hiukset päivittäin, jos seuraavana päivänä meno (työ tai muu juttu). Jos viikonloppuna tai lomalla on kotonaoloa, pesen hiukset joka toinen päivä.
myös saunotaan. Tukan pesen shampoolla joka toinen päivä, joka toinen vain huuhtelen vedellä.
Ei tulisi mieleenikään käydä kuin joka toinen tai kolmas päivä, ja uskokaa tai älkää, kyllä sillä pysyy oikein puhtaana. Saunassa käydään kerran viikossa, ja joka aamu ja ilta sit tietty käsi-, kasvo- ja hammaspesulla...
Miettisitte nyt edes vähän ympäristöä, jos ette sitä omaa nahkaanne.
Mies ehken joka kolma pvä.
Olen kotona, mies aivotyössä.
Kun menen töihin, ainakin hiustenpesukerrat tihenevät..
Käyn suihkussa yleensä joka päivä. Hiukset yritän pestä vain joka toinen päivä, koska päänahka ärtyy enemmästä pesusta. Tosin joskus (esim. urheilu jälkeen tai jos tärkeä meno) pesen hiukset joka päivä. Rasvoittuvat ihan hurjasti. :(
Joskus sinnittelen ei-hiustenpesupäivän niin, että pesen lavuaarissa kasvot, kainalot ja dekolteen, bideesuihkulla alapään. Jos on kiire, eikä ehdi rasvata koko kehoa. Mun pakko rasvata varsinkin talvella suihkun jälkeen.
En oikein herää ilman suihkua. Lisäksi yöllä usein hikoilee. Mutta että ei voi mennä suihkuun, kun on kylmä, kirjoitti joku. Millaisessa asunnossa oikein asut?
Mulla onneksi sauna 2. kerroksessa, kylppäri lämmin myös ei-saunapäivinä.
Mies käy suihkussa 2-3 päivän välein, joka päivä, jos urheilee.
noin kahden-neljän päivän välein. En harrasta hikiliikuntaa. Tukka on yleensä ihan reilusti rasvainen kun menen suihkuun. On hyvä että minulla on mahdollisuus tällä tavoin säästää luontoa, pienentää vesilaskua ja estää ihoa kuivumasta turhaan. Saippuoinnin ajaksi suljen suihkun.
noin kahden-neljän päivän välein. En harrasta hikiliikuntaa. Tukka on yleensä ihan reilusti rasvainen kun menen suihkuun. On hyvä että minulla on mahdollisuus tällä tavoin säästää luontoa, pienentää vesilaskua ja estää ihoa kuivumasta turhaan. Saippuoinnin ajaksi suljen suihkun.
hahaa niinku mun suusta ja ensiks luin kaikki vastaukset järkyttyneenä:D kotiäitinä kanssa olen. silloin kun töissä käyn ja elämäni on sosiaalisempi niin käyn useammin.
Pakko pestä tukka päivittäin, vaikkei pitäis, muuten se on rasvainen. On sellaista ohutta mallia prkl. Samalla sitten pesen muutenkin. Niin paitsi en kyllä nahkaa pese saippualla kuin saunassa + ehkä kerran viikossa muutoin. Turhaa, kun en hikoile enkä haise. Olen kaikin puolin hajuton ja väritön tapaus. :/
Työpäivinä käyn 3 krt suihkussa, kerran pesen hiukset. Joskus 2 krt/pv, jos olen pessyt aamulla ja illalla on sauna. Käyn usein ns. pikasuihkussa eli pesen alapään, kainalot ja jalat pikaisesti enkä jää suihkuun asumaan.
Mieheni käy suihkussa 1-2 krt/pv, hiukset pesee kerran päivässä.