Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No olipa taas järkee kaverilla...? :D

Vierailija
21.12.2010 |

Kaveri laittoi aamulla kahdeksan maissa mulle tekstiviestin, että "nukutko vielä, saako soittaa?" ja kun _en_ vastannut (heräsin kyllä tekstiviestiin mutten vastannut koska olin aikeissa jatkaa unia, kun kerrankin olisin saanut vielä nukkua) niin kaveri soitti mulle 5 minuuttia viestin jälkeen.. ja kun en vastannut siihenkään (hiljensin vaan) niin kaveri soitti mulle sen jälkeen vielä KUUSI kertaa, jolloin viimein luovutin ja vastasin.

Ja ei sillä mitään tärkeää asiaa edes ollut.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja oli hölmöä kaverilta kyllä.

Vierailija
2/3 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta näin silti valon vilkkuvan eikä se enää siinä vaiheessa auttanut kun olin jo herännyt..

Yleensä ei ole tarvetta ollut pitää puhelinta äänettömällä öisin.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitini kaveri?

Silloin kun minulla on ollut vauvoja, olen jopa toimittanut hänelle kirjallisena päivärytmit ja merkinnyt ne ajat jolloin en mitenkään pääse puhelimeen.

Ne ovat sitten olleet niitä aikoja jolloin äitini on soittanut lähes taukoamatta (esim. 10 kertaa 5 minuutin aikana). Sitten kun olen kuvitellut äidillä olevan jotain hätää ja olen vastannut, on vastaus ollut "ei minulla mitään asiaa ole, kokeilin vaan.."

Ihan silkkaa ilkeilyä ja kiusantekoa.

Tosi ikävää kun täytyy jatkuvasti vääntää puhelintä äänettömälle äidin takia (kukaan muu ei soittele huonoihin aikoihin). Ja äänet pitäisi sitten muistaa takaisin laittaa kun kykenee taas vastaamaan, tai herkkäunisen vauvan päiväunet on ohi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän